laitoin ihan huvikseni kuvia, alastonsuomi nettisivulle ja sieltähän alkoi heti tulemaan positiivisia kommentteja. "ootpa hot, täydellinen vartalo, tota kun pääsis panemaan, haluaisitko tavata siellä ja siellä, ymsyms".
Jotenkin yllätyin, koska olen todellakin sellainen harmaavarpunen, joka saa aina maleksia yksinään. Baarissa tyttökaverini saavat mielinmäärin seuraa, mua saattaa illan päätteksi yrittää yksi känniläinen, jos sitäkään.
Kaipa se on tuo naama, mikä karkoittaa kaikki pois... jos kroppani on muka niin hyvä. mitä jos sopisin treffit jonkun kommentoijan kanssa? Olisiko se yhtä innoissaan kun näkisi hevosennaamani? vai näkeekö miehet tässä tapauksessa vaan sen kropan... Kannattaisiko edes kokeilla.
hyvä kroppa, ruma naama
13
653
Vastaukset
- muulinaamanen
Joo, mulla ikäväks vähän sama... vartalo on aina ollut naamaa parempi, kommentteja kuullut jotka ei ollut tarkoitettu mun korville... siis onhan se mairittelevaa, että bodya pidetään sexynä, mutta ei hirveen kiva kun passikuvasta toljottaa joku mörkö :(
Jopa nyt, kun olen lihonut omasta mielestä hirveesti, niin tisseihin ne läskit on mennyt ja limasta kommenttia muodoista tulee... vaan kun naaman näkee lähempää, niin ne limasetkin äijät kaikkoaa :P
En nyt osaa muuta sulle sanoa, kuin samat mitä tv:n stailausohjelmien hemmot: KOROSTA PARHAITA PUOLIASI!!! Jos sulla on mahtava vartalo, niin älä peittele sitä :) Mä en usko, että sun naamakaan on niin ruma kuin mitä itse luulet, mutta jos sun vartalo on se mistä itse olet ylpein, niin älä toki piilottele sitä... Alasti nyt sentään tartte alkaa kulkemaan, mutta rohkeesti vaan yöelämään vaatteissa, jotka paljastaa parhaimpia puoliasi. - 8))
Jos tunnet olosi harmaavarpuseksi, niin ehkä asenne näkyy ulospäin baarissa (toisin kuin kuvissa)? Tai ehket osaa pukea vartaloasi imartelevasti. Mahdollista myös, että säälittävät AMT:t joille kelpaa kaikki, kommailevat sinulle. Kuitenkin veikkaisin, että lähinnä oma asenteesi itseäsi kohtaan on pääsyy. Eivät ne kaikki, joilla on vientiä baarissa ja muuallakin ole suoraan kuin lehtien kuvista. Elämänilo ja omassa kropassa viihtyminen näkyy ulospäin, ja se vetää miehä puoleensa.
- ghjgy4
Korosta hyviä puoliasi, älä huonoja. Niin se menee.
Jos sulla on hyvä kroppa, mieti millaiset vaatteet toisivat sitä erityisesti (ja tyylillä) esiin. - ken tietää
No, ei sitä voi aivan noin ajatella. Tasan ei kuitenkaan käy onnenlahjat. Esim. hyväkroppaiset miehetkään ovat todella harvoin lainkaan komeita. Tai ehkä kysymys on siitä, että jos on tarpeeksi hyvännäköinen kasvoista, niin ei tarvitse kroppaan panostaa. Eiköhän kaikille ole ottajansa.
- läskiriipparit=10
Netissä saa 100kg 40v läskitkin ylistäviä kommentteja epätoivoisilta miehiltä. Joten eihän tuo kerro mitään.
- cvn6858
Netissä tuollaisilla palstoilla liikkuu paljon enemmän miehiä kuin naisia. Suurin osa näistä saattaa vielä olla jotain epätoivoisia sekopäitä. Toisin sanoen lähes samat viestit heitetään varmaan jokaiselle naiselle toivoen, että päästäisiin edes kerran panemaan. Lisäksi netissä - etenkin seksiin suunnatulla sivustolla - on paljon helpompi ehdotella kaikkea kuin tosielämässä.
Tietysti naamassasi voi olla myös heikkouksia, mutta lähtökohtaisisti erot noiden kahden domainin välillä johtuvat vain olosuhteista. - Kroppa kruunaa tytön
Vanha viisaus: ei naista naamaan panna.
Kyllä hyvä kroppa kompensoi naisella tehokkaasti sitä, jos kasvot eivät ole kovin kauniit. Eli korosta vain rohkeasti vartaloasi ja ole ylpeä siitä!- ,,,
Olipa viisasta joo..Ilmeisesti pidät naista kertakäyttöisenä? Vai jos seurustelet hyväkroppaisen mutta ruman naisen kanssa, pitääkö naisen pitää pussia päässä arkena?
- tuula-neiti
Vonkaus ja mielettömät kehumiset kuuluvat kuvioihin tuolla alastonsuomessa.
Jopa tällainen 46-vuotias ruma kurppakin saa kehuja siellä päivittäin parikymppisiltä miehiltä. Olen ajatellut näin että jos en pääsekään koskaan parisuhteeseen, voin ainakin tällä tavoin hivellä itsetuntoani netissä. - möykky888
Tuo AS:n on aikas kiva itsetunnon kohottaja :)
Päivittäin saa kehuja, mikäs sen mukavampaa! - panisin panisin
panisin
- Nimim. Erkki
Ota mukaan jätesäkki niin hommat hoituu.
- Minä tyhmä M
Naamalla ei niin väliä, kun itsekkin olen ruma mutta kroppa (vielä) hoikka / urheilullinen ... ja kyllä se luonne merkitsee enemmän, pinnallistahan se on sanoa mutta tunnen vetoa hoikkiin naisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232