Mulle laitettiin

zisel

tänään magneetit korviin eräässä päihdepaikassa jossa käväsin tänään (käyn siellä sillontällön). Nyt pitäis olla kuulemma rauhallinen :D

Eli sellaset pienet magneettikuulat "upotettiin" korvalehteen ihan ylös, ohimon kohdalle suunnilleen ja teipattiin ihonvärisellä teipillä kiinni. Ei vielä muutoksia olotilassa mutta toisaalta ei mun tee mieli riehuakkaan :D

16

6130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minua on pistelty akuneulilla ja olen kantanut myös noitakin korvissa, ihan toimivia ne oli.

• zisel

Akupunktiosta se koko korvamagneetti- juttu lähtikin tänään. Puhuttiin siis aiheesta ja se kysyi haluisinko koittaa niitä magneetteja. Miten ne sulla tehos? Kyllä se selitti jotain niistä mutten muista enää paljoa. Jotain tosiaan että se rauhottaa ja ilmeisesti sitten ensperjantaina laitetaan uudet.

• zisel kirjoitti:

Akupunktiosta se koko korvamagneetti- juttu lähtikin tänään. Puhuttiin siis aiheesta ja se kysyi haluisinko koittaa niitä magneetteja. Miten ne sulla tehos? Kyllä se selitti jotain niistä mutten muista enää paljoa. Jotain tosiaan että se rauhottaa ja ilmeisesti sitten ensperjantaina laitetaan uudet.

Minua nukutti kivasti, ja jos ottaa kuppii voi tulla kuulemma kaamea kankkunen, siitä ne varoitti.

• zisel
        weawery kirjoitti:

Minua nukutti kivasti, ja jos ottaa kuppii voi tulla kuulemma kaamea kankkunen, siitä ne varoitti.

"jos ottaa kuppii voi tulla kuulemma kaamea kankkunen"

• ( ^.^ )

Kyllä ne toimii samalla tavalla kuin akupunktiokin, jos ne on laittanut sellainen henkilö, joka oikeasti asiansa osaa ja on perehtynyt siihen kunnolla.

Mulla oli synnytyksessä ainoina kivunlievityksinä ensin alkuun ilokaasu ja sitten myöhemmin vain magneetit korvissa, polvitaipeissa ja jossain selkäpuolella. (saattoi olla muuallakin)

Oli todella aivan ihmeellistä, miten taitava se kätilö oli, se osasi painaa polvitaipeesta jotain tiettyä pistettä, ja supistuksen aiheuttama kipu katosi lähes kokonaan tai ainakin muuttui siedettäväksi.

Joskus sanotaan, että pikkulapsenkin voi rauhoittaa kiukustaan hieromalla korvalehtien yläosaa kevyesti, miksei siellä sit voisi olla akupistettä, joka rauhoittaa aikuisenkin :)

• zisel

"pikkulapsenkin voi rauhoittaa kiukustaan hieromalla korvalehtien yläosaa kevyesti"

• ( ^.^ )
        zisel kirjoitti:

"pikkulapsenkin voi rauhoittaa kiukustaan hieromalla korvalehtien yläosaa kevyesti"

Eiku mene vaan, voit sit nostaa syytteen seksuaalisesta häirinnästä ja vaatia korvauksia henkisestä kärsimyksestä, ku tyyppi tunkee kielen sun korvaan ruuhkabussissa :D

• zisel kirjoitti:

Niin ja levottoman koiran koviakin voi kevyesti painaen hieroo, se rauhoittaa koiraakin, ei ole huuhaata toi akupunktio.
        Koira ei valehtele.

• zisel
        ( ^.^ ) kirjoitti:

Eiku mene vaan, voit sit nostaa syytteen seksuaalisesta häirinnästä ja vaatia korvauksia henkisestä kärsimyksestä, ku tyyppi tunkee kielen sun korvaan ruuhkabussissa :D

Niin muuten! Sitten jos jollain on prinssi albertti siellä piilossa niin sehän menee jo ihan törkeäksi seksuaaliseksi häirinnäks :D Ensperjantaina sanon että laittaa isommat kuulat korviin niin niitähän on mussa kiinni kohta kun kärpäsiä kärpäspaperissa :D

• zisel
        weawery kirjoitti:

Niin ja levottoman koiran koviakin voi kevyesti painaen hieroo, se rauhoittaa koiraakin, ei ole huuhaata toi akupunktio.
        Koira ei valehtele.

Ton mä olenkin jo tiennyt että koiria rauhottaa kun niitten korvia hieroo kun olen koittanut.

• ( ^.^ )
        zisel kirjoitti:

Niin muuten! Sitten jos jollain on prinssi albertti siellä piilossa niin sehän menee jo ihan törkeäksi seksuaaliseksi häirinnäks :D Ensperjantaina sanon että laittaa isommat kuulat korviin niin niitähän on mussa kiinni kohta kun kärpäsiä kärpäspaperissa :D

Sounds like a plan :)

*thumbs*

• zisel kirjoitti:

Ton mä olenkin jo tiennyt että koiria rauhottaa kun niitten korvia hieroo kun olen koittanut.

Niin just aloitin koiralle, omega3 kuurin karvojen takia, vaikka saa raakaravintoo.
        Karvanlähtö on kova ja alkaa taas keskuslämmitys.

• zisel
        weawery kirjoitti:

Niin just aloitin koiralle, omega3 kuurin karvojen takia, vaikka saa raakaravintoo.
        Karvanlähtö on kova ja alkaa taas keskuslämmitys.

"Karvanlähtö on kova"

• zisel kirjoitti:

"Karvanlähtö on kova"

Jostain syystä kun ilmoitan tulevani kylään sanotaan " jätä vaan koira kotiin" pari kertaa se on käynyt karvastamassa paikkoja.
        Mutta pitää tottuu tähän, nyt lähti ensin se pohjavilla ja sitten meni pitkäkarva, kyseessähän on puolipitkarvainen sakemanni.

• zisel

Joo kyllä nyt tuli laitettua magneettikuulat ihan väärään osotteeseen jos olotilassa pitäis tapahtua muutoksia. Ei mitään vaikutuksia tunnu. Toi oli kuitenkin joku älykkyystesti niiltä, että olenko mä tosiaan niin pimee että rupeen kulkee magneetit korvissa ympäriinsä ja senhän tietää jos mulle ehdottaa jotain uuden kokeilua kuinka siinä käy...

• frost-free

Miksi riehua, mene ulos juoksemaan tai potkunyrkkeilytunneille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      347
      2784
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1026
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      944
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      923
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe