tänään magneetit korviin eräässä päihdepaikassa jossa käväsin tänään (käyn siellä sillontällön). Nyt pitäis olla kuulemma rauhallinen :D
Eli sellaset pienet magneettikuulat "upotettiin" korvalehteen ihan ylös, ohimon kohdalle suunnilleen ja teipattiin ihonvärisellä teipillä kiinni. Ei vielä muutoksia olotilassa mutta toisaalta ei mun tee mieli riehuakkaan :D
Mulle laitettiin
16
6130
Vastaukset
Minua on pistelty akuneulilla ja olen kantanut myös noitakin korvissa, ihan toimivia ne oli.
- zisel
Akupunktiosta se koko korvamagneetti- juttu lähtikin tänään. Puhuttiin siis aiheesta ja se kysyi haluisinko koittaa niitä magneetteja. Miten ne sulla tehos? Kyllä se selitti jotain niistä mutten muista enää paljoa. Jotain tosiaan että se rauhottaa ja ilmeisesti sitten ensperjantaina laitetaan uudet.
zisel kirjoitti:
Akupunktiosta se koko korvamagneetti- juttu lähtikin tänään. Puhuttiin siis aiheesta ja se kysyi haluisinko koittaa niitä magneetteja. Miten ne sulla tehos? Kyllä se selitti jotain niistä mutten muista enää paljoa. Jotain tosiaan että se rauhottaa ja ilmeisesti sitten ensperjantaina laitetaan uudet.
Minua nukutti kivasti, ja jos ottaa kuppii voi tulla kuulemma kaamea kankkunen, siitä ne varoitti.
- zisel
weawery kirjoitti:
Minua nukutti kivasti, ja jos ottaa kuppii voi tulla kuulemma kaamea kankkunen, siitä ne varoitti.
"jos ottaa kuppii voi tulla kuulemma kaamea kankkunen"
- ( ^.^ )
Kyllä ne toimii samalla tavalla kuin akupunktiokin, jos ne on laittanut sellainen henkilö, joka oikeasti asiansa osaa ja on perehtynyt siihen kunnolla.
Mulla oli synnytyksessä ainoina kivunlievityksinä ensin alkuun ilokaasu ja sitten myöhemmin vain magneetit korvissa, polvitaipeissa ja jossain selkäpuolella. (saattoi olla muuallakin)
Oli todella aivan ihmeellistä, miten taitava se kätilö oli, se osasi painaa polvitaipeesta jotain tiettyä pistettä, ja supistuksen aiheuttama kipu katosi lähes kokonaan tai ainakin muuttui siedettäväksi.
Joskus sanotaan, että pikkulapsenkin voi rauhoittaa kiukustaan hieromalla korvalehtien yläosaa kevyesti, miksei siellä sit voisi olla akupistettä, joka rauhoittaa aikuisenkin :)- zisel
"pikkulapsenkin voi rauhoittaa kiukustaan hieromalla korvalehtien yläosaa kevyesti"
- ( ^.^ )
zisel kirjoitti:
"pikkulapsenkin voi rauhoittaa kiukustaan hieromalla korvalehtien yläosaa kevyesti"
Eiku mene vaan, voit sit nostaa syytteen seksuaalisesta häirinnästä ja vaatia korvauksia henkisestä kärsimyksestä, ku tyyppi tunkee kielen sun korvaan ruuhkabussissa :D
zisel kirjoitti:
Niin ja levottoman koiran koviakin voi kevyesti painaen hieroo, se rauhoittaa koiraakin, ei ole huuhaata toi akupunktio.
Koira ei valehtele.- zisel
( ^.^ ) kirjoitti:
Eiku mene vaan, voit sit nostaa syytteen seksuaalisesta häirinnästä ja vaatia korvauksia henkisestä kärsimyksestä, ku tyyppi tunkee kielen sun korvaan ruuhkabussissa :D
Niin muuten! Sitten jos jollain on prinssi albertti siellä piilossa niin sehän menee jo ihan törkeäksi seksuaaliseksi häirinnäks :D Ensperjantaina sanon että laittaa isommat kuulat korviin niin niitähän on mussa kiinni kohta kun kärpäsiä kärpäspaperissa :D
- zisel
weawery kirjoitti:
Niin ja levottoman koiran koviakin voi kevyesti painaen hieroo, se rauhoittaa koiraakin, ei ole huuhaata toi akupunktio.
Koira ei valehtele.Ton mä olenkin jo tiennyt että koiria rauhottaa kun niitten korvia hieroo kun olen koittanut.
- ( ^.^ )
zisel kirjoitti:
Niin muuten! Sitten jos jollain on prinssi albertti siellä piilossa niin sehän menee jo ihan törkeäksi seksuaaliseksi häirinnäks :D Ensperjantaina sanon että laittaa isommat kuulat korviin niin niitähän on mussa kiinni kohta kun kärpäsiä kärpäspaperissa :D
Sounds like a plan :)
*thumbs* zisel kirjoitti:
Ton mä olenkin jo tiennyt että koiria rauhottaa kun niitten korvia hieroo kun olen koittanut.
Niin just aloitin koiralle, omega3 kuurin karvojen takia, vaikka saa raakaravintoo.
Karvanlähtö on kova ja alkaa taas keskuslämmitys.- zisel
weawery kirjoitti:
Niin just aloitin koiralle, omega3 kuurin karvojen takia, vaikka saa raakaravintoo.
Karvanlähtö on kova ja alkaa taas keskuslämmitys."Karvanlähtö on kova"
zisel kirjoitti:
"Karvanlähtö on kova"
Jostain syystä kun ilmoitan tulevani kylään sanotaan " jätä vaan koira kotiin" pari kertaa se on käynyt karvastamassa paikkoja.
Mutta pitää tottuu tähän, nyt lähti ensin se pohjavilla ja sitten meni pitkäkarva, kyseessähän on puolipitkarvainen sakemanni.
- zisel
Joo kyllä nyt tuli laitettua magneettikuulat ihan väärään osotteeseen jos olotilassa pitäis tapahtua muutoksia. Ei mitään vaikutuksia tunnu. Toi oli kuitenkin joku älykkyystesti niiltä, että olenko mä tosiaan niin pimee että rupeen kulkee magneetit korvissa ympäriinsä ja senhän tietää jos mulle ehdottaa jotain uuden kokeilua kuinka siinä käy...
- frost-free
Miksi riehua, mene ulos juoksemaan tai potkunyrkkeilytunneille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839