Miltä rakkaudettomuus tuntuu?

jjjjjjjjjjjjjjjjjtuk

Miltä sinusta tuntuu se, että ei ole ketään kukaan välittäisi sinusta sillä tavalla kuin rakastavat välittävät toisistaan?

91

671

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä tähän tottuu.

      • Älyn haamu

        Näin on. Vaikka ei se yksinäisyys kenellekkään hyvää tee. Aina vaan tulee eksentrisemmäksi.


      • dead emotions
        Älyn haamu kirjoitti:

        Näin on. Vaikka ei se yksinäisyys kenellekkään hyvää tee. Aina vaan tulee eksentrisemmäksi.

        Alkuun kourii rinnasta, sitten tulee tyrmistyneisyys, kyynisyys ja lopulta tyyni tunteettomuus, mikään ei tunnu enää miltään, mikään ei heilauta oloa puoleen eikä toiseen. Nyt on jo myöhäistä, tila on peruuttamaton.


    • Jälleen yksin

      Pala kurkussa, joku vääntää veistä sydämmessä. Ahistaa tää hiljaisuus ja puhumattomuus. Käsi kaipaa kättä, huulet huulia.

      • lohduttaa

        ...jos syliä kaipaat, mene yön syliin...


    • mhhhhhh

      Tulee kivenkova halu tehdä tuhmuuksia.

      • Älyn haamu

        Kieltämättä :-)


      • mhhhhhhhh
        Älyn haamu kirjoitti:

        Kieltämättä :-)

        Uh... ollan ihan samiksii.


    • Darth

      Tottumiskysymys.

      Normaaliarki sujuu ilman rakkauden tarvetta. Ongelmia syntyy vain tilanteissa, joissa joutuu arvioimaan itseään ja siten sisäiseen ristiriitaan. Ristiriita johtuu halusta tulla rakastetuksi, vaikka ei kykene pitämään itseään rakastamisen arvoisena, ja se vaatii jotain mikä sytyttää tuon halun. Tunne on niin voimakas, että se tuntuu fyysisesti sydämessä saakka, kuin veitsi vääntyisi rintakehässä. Se ei ole mukava tunne. Nuo minuutta uhkaavat ja hajottavat tilanteet on kuitenkin helppo tunnistaa ja välttää kokonaan.

      • Kri Tic

        Juu, olo on vähänkuin tietokoneella, elämä yksin luistaa ohjelman mukaisesti OK,mutta sitten kun sattuu tulemaan joku poikkeava tapaus eteen joka osoittaa kiinnostusta, alkaa prosessori ylikuormittua ja savu nousemaan korvista, kun ei osaa käsitellä asiaa.


    • saaaad

      Se sattuu ihan hirveesti.

    • Sirpalesydän.

      Yksinäiseltä, kelvottomalta, huonolta, masentavalta, tyhjältä ja että olen täysin turha ihminen ja ettei elämälläni ole mitään merkitystä.

    • Nyt juuri ääääärimmäisen paskalta.

      • nih.

        Naps, naps vaan ja sonni saapuu.


      • nih. kirjoitti:

        Naps, naps vaan ja sonni saapuu.

        Kuka sonni se on, mistä se tulee ja millä? Sinä vai?


      • Roker Boston
        mablab kirjoitti:

        Kuka sonni se on, mistä se tulee ja millä? Sinä vai?

        Hämsy ja se toinen tyyppi, tulee sähkösonnilla, ratsastaa auringonlaskun katua pitkin kohti Nevadan aurinkokäärmetasankoa ja sukeltaa pirtelöjärven postista aluemaaston rakennuspuuskat hölmöähän se olisi Jerry Springer ok.


      • nih.
        mablab kirjoitti:

        Kuka sonni se on, mistä se tulee ja millä? Sinä vai?

        No-ei-kun naiset saa rakkautta ja sonneja päälleen ihan mistä ja koska vaan. Vaikka lähikaupasta ja valikoima on laaja eikä edes maksa mitään.


      • Roker Boston kirjoitti:

        Hämsy ja se toinen tyyppi, tulee sähkösonnilla, ratsastaa auringonlaskun katua pitkin kohti Nevadan aurinkokäärmetasankoa ja sukeltaa pirtelöjärven postista aluemaaston rakennuspuuskat hölmöähän se olisi Jerry Springer ok.

        Sulla on ihan helvetisti enemmän informaatiota kuin mulla.
        Ja arvostan mielikuviasi, pirtelöjärvi jne. tosin lauseesi tajuttavuus katosi loppua kohti.


      • nih. kirjoitti:

        No-ei-kun naiset saa rakkautta ja sonneja päälleen ihan mistä ja koska vaan. Vaikka lähikaupasta ja valikoima on laaja eikä edes maksa mitään.

        Ai niinhän se olikin. Jesh!


      • lonamiisa
        nih. kirjoitti:

        No-ei-kun naiset saa rakkautta ja sonneja päälleen ihan mistä ja koska vaan. Vaikka lähikaupasta ja valikoima on laaja eikä edes maksa mitään.

        Niiltä päällä ähkiviltä panosonneilta kun ei sitä rakkautta saa. Pelkällä tunteettomalla seksillä ei tee mitään. Se on pelkkää masturbointia käyttäen toista välineenä ja paremalta tuntuu sooloseksikin siinä kohtaa. Emotionaaliset tarpeet kun ei tyydyty jonkun spermanlypsykoneena ja yksin masturboidessaan ei tarvitse kärsiä morkkiksia. Niin se vain menee, että miesten on vaikeampi saada seksiä kuin naisten vaikka miehet yleensä juuri ja vain sitä eniten kaipaavat. Naisten taas on vaikeampaa saada rakkautta vaikka naiset yleensä juuri sitä eniten kaipaavat.


      • Tarkennetaan:
        lonamiisa kirjoitti:

        Niiltä päällä ähkiviltä panosonneilta kun ei sitä rakkautta saa. Pelkällä tunteettomalla seksillä ei tee mitään. Se on pelkkää masturbointia käyttäen toista välineenä ja paremalta tuntuu sooloseksikin siinä kohtaa. Emotionaaliset tarpeet kun ei tyydyty jonkun spermanlypsykoneena ja yksin masturboidessaan ei tarvitse kärsiä morkkiksia. Niin se vain menee, että miesten on vaikeampi saada seksiä kuin naisten vaikka miehet yleensä juuri ja vain sitä eniten kaipaavat. Naisten taas on vaikeampaa saada rakkautta vaikka naiset yleensä juuri sitä eniten kaipaavat.

        Naiset kaipaavat vain jYTM:ien eli juuri näiden panosonnien rakkautta, AT-miesten rakkaus ei kelpaa, se on naisista hyi yök-inhottavaa kuvottavaa.


      • j veke
        Tarkennetaan: kirjoitti:

        Naiset kaipaavat vain jYTM:ien eli juuri näiden panosonnien rakkautta, AT-miesten rakkaus ei kelpaa, se on naisista hyi yök-inhottavaa kuvottavaa.

        siis YTM:ien


      • nuppuuntunut78
        nih. kirjoitti:

        No-ei-kun naiset saa rakkautta ja sonneja päälleen ihan mistä ja koska vaan. Vaikka lähikaupasta ja valikoima on laaja eikä edes maksa mitään.

        naisia vaan se tieto ei todellakaan lohduta!
        Joo, tajuan kyllä että saisin seksiä koska tahansa, mutta en halua vaan "panna", en vaikka toisinaan tuntuukin siltä että kuka tahansa kelpaisi, mutta kun se tilanne tulee lähelle, ei nainen siihen pysty.
        Me naiset ollaan niin tunne-ihmisiä, suurin osa ainakin vielä, onhan niitä kovaksikeitettyjäkin joista mikään ei enään tunnu miltään..
        Mutta anyway, ei me naiset tehdä mitään sillä tiedolla että "aina saa", ei kunnollinen nainen halua munaa keneltä vaa!
        Joten me kunnolliset naiset, ihan niinkuin kunnolliset miehetkin, jäädään helposti yksin. Edes kaverit ei enää meidän seuraa halua koska naisten maailmassa kilpaillaan kauneudella ja viekkaudella, joten varatut naiset pelkää kutsua sinkkunaisia kylään, etenkin jos on vähänkin söötti.
        Lopettakaa -yksinäiset miehet- tuo teidän "nais-vihanne" ja syyllistämisenne kaikkia naisia omasta puutteestanne, niin ehkä alkaa tapahtua ja alatte kohdata meitä, saman tilanteen naisiakin!


      • Et voisi
        nih. kirjoitti:

        No-ei-kun naiset saa rakkautta ja sonneja päälleen ihan mistä ja koska vaan. Vaikka lähikaupasta ja valikoima on laaja eikä edes maksa mitään.

        olla enempää väärässä. Olen nainen ja kaiketi elämäni parhaassa iässä, mutta olen niin yksin. Rakkautta ei ympärillä ole. Eli älkää aina jaksako yleistää samaa vanhaa virttä, että jos on nainen, niin ei voi olla yksinäinen ja vailla rakkautta. Uskokaa tai älkää, mutta meitä yksinäisiä, olosuhteiden tai epäonnen takia ryhmästä pudonneita, jotka ovat todella yksin. Ei ole naisellakaan helppoa, ei todella ei.


      • sama täälläkin..
        Et voisi kirjoitti:

        olla enempää väärässä. Olen nainen ja kaiketi elämäni parhaassa iässä, mutta olen niin yksin. Rakkautta ei ympärillä ole. Eli älkää aina jaksako yleistää samaa vanhaa virttä, että jos on nainen, niin ei voi olla yksinäinen ja vailla rakkautta. Uskokaa tai älkää, mutta meitä yksinäisiä, olosuhteiden tai epäonnen takia ryhmästä pudonneita, jotka ovat todella yksin. Ei ole naisellakaan helppoa, ei todella ei.

        jep, olen komekymppinen nainen ja joskus nuorena seurustelin lyhyen aikaa, se nyt oli vaan sellaista lapsellista "olemista."
        Tunnen monta muutakin ikäistäni naispuolista ikisinkkua.
        Että kyllä meitä yksinäisiä naisiakin on vaikka kuinka paljon ja on todella vaikeaa löytää "normaali" mies, kaikenmaailman varatut gigolot vaan on kimpussa ja ne kunnolliset sinkkumiehet on katkeroituneita ja jotenkin syyllistävät kaikki naiset omasta pahasta olostaan, niin ala sellaisen kanssa sitte hengaamaan..
        On lähes mahdotonta löytää kunnollinen mies, joka olisi sinkku ilman naisvihaa..
        Mikä siinä oikein on, että yksinäiset miehet alkaa vihata naisia?


      • miehenkuvotus
        sama täälläkin.. kirjoitti:

        jep, olen komekymppinen nainen ja joskus nuorena seurustelin lyhyen aikaa, se nyt oli vaan sellaista lapsellista "olemista."
        Tunnen monta muutakin ikäistäni naispuolista ikisinkkua.
        Että kyllä meitä yksinäisiä naisiakin on vaikka kuinka paljon ja on todella vaikeaa löytää "normaali" mies, kaikenmaailman varatut gigolot vaan on kimpussa ja ne kunnolliset sinkkumiehet on katkeroituneita ja jotenkin syyllistävät kaikki naiset omasta pahasta olostaan, niin ala sellaisen kanssa sitte hengaamaan..
        On lähes mahdotonta löytää kunnollinen mies, joka olisi sinkku ilman naisvihaa..
        Mikä siinä oikein on, että yksinäiset miehet alkaa vihata naisia?

        En kyllä osaa sanoa miksi osa yksinäisistä miehistä alkaa vihata naisia. Itsekkin ollut teinivuosia lukuun ottamatta aina sinkkuna, ja niitä teinivuosiakaan ei voi seurusteluksi laskea ennemminki juuri sitä "olemista". Sen jälkeen naisilta tullut vain pääasiassa paskaa niskaan ja vittuilua, mutta silti en ole alkanut vihaamaan naisia. En tiedä onko auttanut se, että minulla on kaveri piirissä muutamia todella mukavia naisia. Mutta seurustelun kannalta minusta ei ole kukaan nainen ollut kiinnostunut, enneminkin vain kaikki halveksineet. En ole katkeroitunut naisille, enkä aiokkaan.


      • 1717
        miehenkuvotus kirjoitti:

        En kyllä osaa sanoa miksi osa yksinäisistä miehistä alkaa vihata naisia. Itsekkin ollut teinivuosia lukuun ottamatta aina sinkkuna, ja niitä teinivuosiakaan ei voi seurusteluksi laskea ennemminki juuri sitä "olemista". Sen jälkeen naisilta tullut vain pääasiassa paskaa niskaan ja vittuilua, mutta silti en ole alkanut vihaamaan naisia. En tiedä onko auttanut se, että minulla on kaveri piirissä muutamia todella mukavia naisia. Mutta seurustelun kannalta minusta ei ole kukaan nainen ollut kiinnostunut, enneminkin vain kaikki halveksineet. En ole katkeroitunut naisille, enkä aiokkaan.

        Se tarkoittaa että olet normaali muita ihmisiä kunnioittava ihminen, etkä pipi päästäsi niinkuin nämä vihaajat.


      • Älyn haamu
        1717 kirjoitti:

        Se tarkoittaa että olet normaali muita ihmisiä kunnioittava ihminen, etkä pipi päästäsi niinkuin nämä vihaajat.

        Ja silti se on yhtä yksinäinen kuin me "vihaajatkin" :-))


    • Haista vittu maailma

      42 vuotta eikä kukaan piittaa paskan vertaa, ei yhtään mikään tunnu enää yhtään miltään.

      • Bitter76

        35- vuotta eikä koskaan ole saanut mitään hyväksyntää naisilta, vihaa ja halveksuntaa vain. Aina välillä tekee mieli vetää ranteet auki, elämä on vain pelkkää mustaa suorittamista päivästä toiseen, ei mitään toivon pilkahdustakaan. Ulkonäkö: lihava, kalju, silmälasipäinen ja alle 170 cm, jo se torjuu naiset sosiaalivammainen, ujo, sulkeutunut. Nyt katkeroitunut ja täynnä vihaa ja erakoitunut, joten olen jo menettänyt pelini. En tiedä mitä rakkaus on, en mitä romanttisuus, siltikin joka päivä herätessäni olo on raskas, pessimistinen ja elämänhaluni jo menettänyt vanha paska.


      • Maailma.

        Nuuh, nuuh. Tuoksuu hyvälle.


      • Älyn haamu
        Bitter76 kirjoitti:

        35- vuotta eikä koskaan ole saanut mitään hyväksyntää naisilta, vihaa ja halveksuntaa vain. Aina välillä tekee mieli vetää ranteet auki, elämä on vain pelkkää mustaa suorittamista päivästä toiseen, ei mitään toivon pilkahdustakaan. Ulkonäkö: lihava, kalju, silmälasipäinen ja alle 170 cm, jo se torjuu naiset sosiaalivammainen, ujo, sulkeutunut. Nyt katkeroitunut ja täynnä vihaa ja erakoitunut, joten olen jo menettänyt pelini. En tiedä mitä rakkaus on, en mitä romanttisuus, siltikin joka päivä herätessäni olo on raskas, pessimistinen ja elämänhaluni jo menettänyt vanha paska.

        Mitä teet työksesi? Valitettavasti olen vähän samalla tiellä kuin sinä.

        Kyllähän sen näkee miten tuo päättyy.


      • Älyn haamu
        Bitter76 kirjoitti:

        35- vuotta eikä koskaan ole saanut mitään hyväksyntää naisilta, vihaa ja halveksuntaa vain. Aina välillä tekee mieli vetää ranteet auki, elämä on vain pelkkää mustaa suorittamista päivästä toiseen, ei mitään toivon pilkahdustakaan. Ulkonäkö: lihava, kalju, silmälasipäinen ja alle 170 cm, jo se torjuu naiset sosiaalivammainen, ujo, sulkeutunut. Nyt katkeroitunut ja täynnä vihaa ja erakoitunut, joten olen jo menettänyt pelini. En tiedä mitä rakkaus on, en mitä romanttisuus, siltikin joka päivä herätessäni olo on raskas, pessimistinen ja elämänhaluni jo menettänyt vanha paska.

        Mä kyllä vedän ne ranteet auki jos olen samassa jamassa vielä silloin kun täytän 30. Päivää ennen synttäreitäni, se on lupaus.


      • Älyn haamu
        Bitter76 kirjoitti:

        35- vuotta eikä koskaan ole saanut mitään hyväksyntää naisilta, vihaa ja halveksuntaa vain. Aina välillä tekee mieli vetää ranteet auki, elämä on vain pelkkää mustaa suorittamista päivästä toiseen, ei mitään toivon pilkahdustakaan. Ulkonäkö: lihava, kalju, silmälasipäinen ja alle 170 cm, jo se torjuu naiset sosiaalivammainen, ujo, sulkeutunut. Nyt katkeroitunut ja täynnä vihaa ja erakoitunut, joten olen jo menettänyt pelini. En tiedä mitä rakkaus on, en mitä romanttisuus, siltikin joka päivä herätessäni olo on raskas, pessimistinen ja elämänhaluni jo menettänyt vanha paska.

        Hei jutellaan Bitter76!!!!


      • Älyn haamu
        Bitter76 kirjoitti:

        35- vuotta eikä koskaan ole saanut mitään hyväksyntää naisilta, vihaa ja halveksuntaa vain. Aina välillä tekee mieli vetää ranteet auki, elämä on vain pelkkää mustaa suorittamista päivästä toiseen, ei mitään toivon pilkahdustakaan. Ulkonäkö: lihava, kalju, silmälasipäinen ja alle 170 cm, jo se torjuu naiset sosiaalivammainen, ujo, sulkeutunut. Nyt katkeroitunut ja täynnä vihaa ja erakoitunut, joten olen jo menettänyt pelini. En tiedä mitä rakkaus on, en mitä romanttisuus, siltikin joka päivä herätessäni olo on raskas, pessimistinen ja elämänhaluni jo menettänyt vanha paska.

        Lutkitteletko muuten naisia netissä tai muuten?


    • Rakkaus... itse olen rakastunut moneen mutta en ole saanut keneltäkään vastarakkautta. Jokainen "ei" on kuin puukonisku sydämeen. Jokainen hetki ilman rakkauden kohdetta on kuin olisin eksynyt autiolle saarelle, vaellan ikuisessa pimeydessä. Kyyneleet maistuvat tuhkalle. Kuolen sisältä.

    • cbvcgchgch

      Minä en ole täysin vailla rakkautta. Äitini rakastaa minua ja soittaa minulle joka viikko vaikka minulla ei paljon puhuttavaa olekkaan. Enemmän minua haittaa se romantiikan puute ja se että yksikään ihminen ei halua minua seksuaalisesti. Jatkuva työläisen elämä hajottaa pään ja mielen. Minäkin haluaisin nauttia ja koskettaa, mutta kun nämä eivät ole mahdollisia kuin raiskauksen tai maksutositteen kautta.

    • Älyn haamu

      Mahtava ketju :-)))

    • nöösi_poika

      Pahinta ovat ne pakit. Harvoin löytyy naisia, joiden kanssa synkkaa. SItten kun löytyy, ja kerää puoli vuotta rohkeutta kysyä naista ulos, tuloksena onkin pakit.

      Tulee tosi hyvä fiilis!

      • niin mutta...

        ajattele niin, että on parempi saada ne pakit heti, kuin että muija säälistä suostuis sua tapaamaan muutaman viikon ja sit särkis sun sydämen.
        Ei saa luovuttaa noin helpolla!!! Kaikki me ollaan joskus pakit saatu.


    • n42-INTJ

      Olen saanut viime vuosina kissoiltani enemmän rakkautta ja läheisyyttä kuin parisuhteessa mieheltäni. Olen tärkeä, olen tarvittu, olen ihana.

      Enkä enää pelkkä reikä.

      Olisihan se hienoa, jos joku mies löytyisi, jolle merkitsisin jotakin. Mutta en voi rakentaa tulevaisuuttani, elämääni tyhjän toiveen varaan. Voin varata vain itseeni.
      Ja kattiin kanssa!

      • nainenyksinäinen..

        no nimenomaan. Saman kokenut, mies oli, mutta ei se välittänyt paskaakaan minusta, vain panopuuna piti ja rahani tuhlasi ja petti. En oikein näe mitään mieltä sellaisessa yhdessäolossa, missä ei ole oikeaa rakkautta.
        Moni masentuu yksinolostaan turhaan, sillä sitä herkästi kuvittelee että muilla on asiat hyvin, mutta harvemmin niin todella on!

        Äitinikin on ollut uuden miehensä kanssa jo 25 vuotta, mutta heillä loppui seksi jo ensimmäisten 3 vuoden jälkeen. Mitään muutakaan heidän välillä ei ole, tuskin puhuvatkaan toisilleen, ihan omaa elämäänsä elävät.
        Mutta kun on hieno talo ja auto ja timanttikorut, niin ulospäin se näyttää tietenkin kadehdittavalta..
        Siinä kun sitä katsoessa kasvoin, niin kyllä päätin, etten samaan ala, parempi olla vaikka yksin mieluumin.

        Kyllä pitää olla oikea tunne kyseessä, että minut saa koukkuun, pelimiesten turha yrittää.
        toivon kyllä että löytyisi sellainen ihana, kiltti ja rakastava mies. Ulkonäöllä ei väliä, eikä niin iälläkään kun ei mitään kymmeniä vuosia oo eroa=)


      • taikapillu

        Miksei teille sitten riitä nukke?


    • Frangipani

      No kyllä mulle on tärkeämpää, että on ihan huippuystäviä ja perhe ympärillä. Heihin en ole toistaiseksi joutunut pettymään kertaakaan, joten pidän seurustelusuhdetta aivan toisarvoisena asiana.

      • taikapillu

        Sama täällä. Miehiä tulee ja menee, mutta hyvät ystävät ja perhe pysyy. En voisi edes kuvitella asuvani kenenkään miehen kanssa, koiran kanssa kyllä, mutta se ei tiputtelekaan sukkia lattialle :)


      • sillitrooli
        taikapillu kirjoitti:

        Sama täällä. Miehiä tulee ja menee, mutta hyvät ystävät ja perhe pysyy. En voisi edes kuvitella asuvani kenenkään miehen kanssa, koiran kanssa kyllä, mutta se ei tiputtelekaan sukkia lattialle :)

        Mitä luulet, että miehesi tykkäisi, jos näkisi että kirjoitat "miehiä menee ja tulee"?


      • taikapillu
        sillitrooli kirjoitti:

        Mitä luulet, että miehesi tykkäisi, jos näkisi että kirjoitat "miehiä menee ja tulee"?

        kyttyrää?


    • nainenyksinäinen..

      kyllähän se pahalta tuntuu. Minulla tunteet menee aaltoillen, toisinaan on ihan ok olo ja toisinaan tuntuu, että kuolen tähän paikkaan.
      Pahinta on, että olen ihan toivoton romantikko ja rakastan hemmotella rakkaintani, enkä saa sitä toteuttaa..sitten katson vierestä kun kaverit kohtelevat kumppaneitaan kuin saastaa ja mietin, miten he eivät tajua onneaan?
      Tekisi hyvää jokaiselle kokea monen vuoden yksinäisyys, niin josko sitten osaisi antaa arvoa kumppanilleen..

      Olen 34v nainen ja viimeksi miehen kanssa ollut 6v sitten. Ärsyttää nämä puheet että "nainen saa aina". Jos nainen saa niin saahan siinä samalla joku mieskin! kyllä meitä yksinäisiä naisia on vaikka kuinka paljon, omassakin kaveripiirissäni useita, eivätkä mitään villiä sinkkuelämää vietä kuten en minäkään.
      Kunnon nainen ei halua olla ihan kenen tahansa kanssa..vaarallistakin se on pienen naisen tuoda joku ventovieras järkäle kotiinsa, en minä ainakaan uskalla.

      Naisen on tosi vaikeaa löytää kunnon mies. Ne jotka minua on näiden vuosien aikana lähestyneet, ovat kaikki olleet varattuja tai muuten pleijereitä.
      Olen yrittänyt esim facebookissa avata keskustelua kunnollisten sinkkumiesten kanssa, mutta eipä ne välitä edes jutella, muutakuin joo tai ei, mitään ylimääräistä juttua ei heru. Miten voi tapahtua mitään, jos ei toinen osapuoli anna itsestään mitään eikä tuu edes puolitiehen vastaan?

      Ei kukaan nainen masentuneesta murjottajasta kiinnostu! Koittakaa päästä siitä kyynisyydestä yli, niin joku nainen saattaisikin kiinnostua. Moni nainen tykkää kilteistä miehistä, koska moni nainen on kokenut ettei niistä alfa-uroksista ole kumppaniksi. Alkaa vaan tuntua, ettei muita ole tarjollakaan kuin niitä alfoja ja sitten niitä elämäänkyllästyneitä miehiä, kaikki siltä väliltä on varattuja tässä ikäluokassa..

      Naiset tuntuvat kestävän yksinäisyyttä miehiä paremmin, se näkyy kaikissa tutkimuksissakin. Ehkä se johtuu siitäkin, että naiset voivat jutella ystäviensäkin kanssa tunteista ja saa ystäviltä haleja jne, mitä miehet ei niinkään harrasta..

      • taikapillu

        Sille on hyvä syy, että olet jäänyt yksin.


      • kukkuu kukk
        taikapillu kirjoitti:

        Sille on hyvä syy, että olet jäänyt yksin.

        Hä? Voisitko valaista minuakin ja tarjota vähän analyysia mielipiteellesi?


    • h4ds6

      Eipä se juuri erikoiselta tunnu, kun ei tiedä miltä se rakkaus voisi tuntua. Luulen, että ne yksinäiset, joita on joskus rakastettu tuntevat pahempaa oloa kuin minä. Minä en edes tiedä mitä menetän.

    • Olen kai poikkeus

      Lyhyesti ja ytimekkäästi: todella mahtavalta ja vapaalta.

    • Tuntuu siltä

      että jokapäivä mietin, pitäisikö tämä kurjuus lopettaa lopullisesti.
      Mut on varmaan huijattu tähän elämään. En halua tätä.
      Ja olen nainen. Hyvännäköinen, kuulen päivittäin. Hyviä ominaisuuksia vaikka muille jakaa.
      Mutta ei niin ei.

      • Tuntuu siltä

        että koita säkin aivopieru miettiä asioita muista, kuin omista lähtökohdistasi.
        Se että melkein saa, muttei kuitenkaan omaksi, on sama, kuin vilauteltaisiin joululahjoja joka joulu nokan edessä, ilman, ettei niitä koskaan saa, katsoo vaan, kun muut availee.
        Olisko siinä vaiheessa parempi, ettei ymmärrä koko joulusta mitään.
        Nyyh nyyh.


      • Kaikki ne

        kymmenet, elleivät peräti sadat kertomasi kaltaiset?
        (Kovin rummia ei ole ollut, ennemminkin päinvastoin. Kaiken mittaisia ja eri tuloluokista kyllä. Tyhmempiä? Tuskin.)

        No luuletko, että mitenkään voin muistaa?
        Yleensä nainen tykkää siitä, että häntä kunnioitetaan ja arvostetaan.
        Tuollaisella huutelulla ilman jäätkin.
        Etkä taida oikeasti kaivatakaan. Kuvailusi perusteella.

        Nyyh nyyh.


      • Ans tulla vonkasanat
        Kaikki ne kirjoitti:

        kymmenet, elleivät peräti sadat kertomasi kaltaiset?
        (Kovin rummia ei ole ollut, ennemminkin päinvastoin. Kaiken mittaisia ja eri tuloluokista kyllä. Tyhmempiä? Tuskin.)

        No luuletko, että mitenkään voin muistaa?
        Yleensä nainen tykkää siitä, että häntä kunnioitetaan ja arvostetaan.
        Tuollaisella huutelulla ilman jäätkin.
        Etkä taida oikeasti kaivatakaan. Kuvailusi perusteella.

        Nyyh nyyh.

        No kerro nyt jotain kuitenkin. Oman kokemukseni mukaan naiset jakelevat riemureikäänsä miehille, jotka häviävät minulle kaikessa muussa paitsi ilmeisesti siinä mitä siitä niiden vastenmielisestä vonkaavasta kidasta tulee.

        Eli mitä sieltä tulee? Millä taikasanoilla ne haarat oikein leviävät? Haluan vain päästä panemaan edes yhden kerran ennen kuolemaani, ei voi vittu olla liikaa vaadittu. Huoriin en suostu menemään, onnistuvathan ne panojantteritkin saamaan pillua ilmaiseksi. En jumalauta suostu häviämään itseäni huonommille tässäkään asiassa.


      • n42-INTJ
        Ans tulla vonkasanat kirjoitti:

        No kerro nyt jotain kuitenkin. Oman kokemukseni mukaan naiset jakelevat riemureikäänsä miehille, jotka häviävät minulle kaikessa muussa paitsi ilmeisesti siinä mitä siitä niiden vastenmielisestä vonkaavasta kidasta tulee.

        Eli mitä sieltä tulee? Millä taikasanoilla ne haarat oikein leviävät? Haluan vain päästä panemaan edes yhden kerran ennen kuolemaani, ei voi vittu olla liikaa vaadittu. Huoriin en suostu menemään, onnistuvathan ne panojantteritkin saamaan pillua ilmaiseksi. En jumalauta suostu häviämään itseäni huonommille tässäkään asiassa.

        Kyllä on. Siis liikaa vaadittu. "No kerro ny jotai plaaplaa plaa ees yhden kerran"

        Ruikkuluuseri. Juuri sinun kaltaistesi katkerien, omahyväisten paskakasojen takia moni nainen jättäytyy pois markkinoilta. Että ilman jäät, vaikka puhuisit enkelten kielellä. Haiset kauas ja pahalta. Mene terapiaan. Mene suoraan terapiaan kulkematta pimppabaarin kautta. Äläkä tule tänne takaisin, mölö.


      • n42-INTJ

        Kyllä liikaa vaadittu. Syyn löydät peilistä.

        Kutsut naista täällä ämmäksi joka jakelee roskaväelle. Eli tavalliset miehet ovat jossakin kuvitteellisessa arvohierarkiassasi sinun alapuolellasi. Jesta mikä örkki.

        Ja miehen luonteella on kaikki väli, oikeasti.


      • taikapillu

        Aha, no nyt ymmärrän. Mies taas sotkee sanat seksi ja rakkaus toisiinsa.


      • Lisäys vielä
        n42-INTJ kirjoitti:

        Kyllä liikaa vaadittu. Syyn löydät peilistä.

        Kutsut naista täällä ämmäksi joka jakelee roskaväelle. Eli tavalliset miehet ovat jossakin kuvitteellisessa arvohierarkiassasi sinun alapuolellasi. Jesta mikä örkki.

        Ja miehen luonteella on kaikki väli, oikeasti.

        Ja enemmistö miehistä on muuten alapuolellani, ainakin jos vertaillaan pituutta, älykkyysosamäärää, verotettavia tuloja tai Cooperin testin tulosta, siinä mielessä hierarkia on todellinen.


      • Nyyyh... Not.

        Niin, tuskin sulla aivoja on, aloituksessa puhuttiin RAKKKUDESTA ja sä jauhat ja jauhat limarei'iästä, nussimisesta ja pillun kalvoista: et sä mitään ansaitsekaan. Et seksiä etkä rakautta etkä edes erota niistä toisistaan. Sä olet ikuinen neitsyt ihan omaa syyytäsi, ja sen näkee sun kirjoituksista, sen näkee, kun sä et edes tajua mistä puhutaan. Olisit yrittänyt ymmärtää asioita rakkauden kautta, mutta ei, kun meidän pikku-pili ymmmärsi asiat vaan oman itsekkyyden, oman saamisen, oman molon, oman aivottomuuden, oman tunteettomuuden ja oman run*kaamisen kautta. Turha kai se on kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu: senkin id*ootti molopää! Jos sä olisit jossain vaiheessa tajunnut rakkauden ja seksin, ja ihmisen ja reiän eron sä oisit varmaan saanutkin.
        SINÄ et tajunnut edes sen vertaa. SINÄ olet se ilmapää. SINÄ olet se tyhmä. SINÄ olet se puutteessa ja SINÄ olet ikuinen neitsyt-ukko. Laske yhteen.

        Nyyh, ihan kamalaa...


      • Pistä lukemat
        Nyyyh... Not. kirjoitti:

        Niin, tuskin sulla aivoja on, aloituksessa puhuttiin RAKKKUDESTA ja sä jauhat ja jauhat limarei'iästä, nussimisesta ja pillun kalvoista: et sä mitään ansaitsekaan. Et seksiä etkä rakautta etkä edes erota niistä toisistaan. Sä olet ikuinen neitsyt ihan omaa syyytäsi, ja sen näkee sun kirjoituksista, sen näkee, kun sä et edes tajua mistä puhutaan. Olisit yrittänyt ymmärtää asioita rakkauden kautta, mutta ei, kun meidän pikku-pili ymmmärsi asiat vaan oman itsekkyyden, oman saamisen, oman molon, oman aivottomuuden, oman tunteettomuuden ja oman run*kaamisen kautta. Turha kai se on kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu: senkin id*ootti molopää! Jos sä olisit jossain vaiheessa tajunnut rakkauden ja seksin, ja ihmisen ja reiän eron sä oisit varmaan saanutkin.
        SINÄ et tajunnut edes sen vertaa. SINÄ olet se ilmapää. SINÄ olet se tyhmä. SINÄ olet se puutteessa ja SINÄ olet ikuinen neitsyt-ukko. Laske yhteen.

        Nyyh, ihan kamalaa...

        Kuinka monen miehen käyttämä olet?


      • elämän vonkamies
        Lisäys vielä kirjoitti:

        Ja enemmistö miehistä on muuten alapuolellani, ainakin jos vertaillaan pituutta, älykkyysosamäärää, verotettavia tuloja tai Cooperin testin tulosta, siinä mielessä hierarkia on todellinen.

        Mutta vonkaustaidoissa olemme edelle, hehheh!


      • Hyvää toivotan
        Pistä lukemat kirjoitti:

        Kuinka monen miehen käyttämä olet?

        Rakkautta sinäkin etsit. Olet vaan niin rikottu, ettet sitä ymmärrä.


    • tosi muija

      "Miltä rakkaudettomuus tuntuu?"

      Ihan kamalalta.

      Mutta ei läheskään yhtä kamalalta, kuin miltä tuntuisi olla jonkun atm:n kanssa! Huh!

    • .....

      Ei sinkkuus tarkoita etteikö voisi olla elämässä rakkautta. Miehen ja naisen välinen rakaus on vain yhdenlaista ja usein lyhytkestoista.

    • jaska jokunen

      Jos asiaa miettii niin ensimmäinen tunne on kateus niitä kohtaan jotka ovat siinä onnistuneet. Seuraavaksi tulee itsesyytökset. Hetken päästä järkevöityy ja muistaa että ei se parisuhde ole aina pelkkää onnea - itse rakkauskin saattaa puuttua tai olla hautautuneena muun sälän alle.

      Ehkä ilman rakkautta eläminen tuntuu siltä kuin eläisi valtavassa odotushuoneessa, jossa on hyvä ilmastointi, mukavaa rauhallista musiikkia, paljon lehtiä joita vain selailee kun ajatukset on muualla. Päällisin puolin siis kaikki mukavasti, mutta kuitenkin odottaa vain että vuoroni tulisi ja joku kutsuisi nimellä...

    • omituinen oma elämä

      Ei tunnut miltään koska ei ole mitään mitä tuntea...
      Katselen vain muita ketkä välittävät toisistaan.

    • nurmikkoa katselless

      Väittäisin vain että on joku kenen kanssa menen naimisiin rakkaudesta.
      Joskus.
      Toivo antaa voimaa uskoa tulevaisuuteen.
      Yksin yksiössä vai kaksin kaksiossa?

    • tyhjä maja

      Penseältä möykyltä joka asettui majoiksi ja kauhulta joka puristuu pelosta pieneksi kesken yrityksen käsitellä sitä miten vähän hän välitti.

    • Kyllähän tää tuntuu kurjalta oikeesti... kun kukaan ei välitä mitä tahansa teetkin niin alkaa asiat tuntumaan siltä että yhdentekevää kaikki. Onhan täs sekin puoli että ei tarvi välittää kenestäkään muusta, huolehtii vain ittestään.

      Mut joo kyllä tähän yksinäisyyteen tottuu, eikä kaipaa oikeastaan ketään kunhan vaan itte selviää elämässä.

    • hothotgirl-83

      Hyvältä tuntuu, en ole tavannut elämässäni ainuttakaan luotettavaa ihmistä naisissa enkä miehissä. Yksin on ihanaa olla niin ei tule loukatuksi omassa kodissakaan ja saa tehdä mitä haluan Baareissa en käy enkä etsi muutenkaan seuraa miehistä, ei enää kiinnosta yksikään mies. Kaikenlaista yrittäjää sitä on jos jonkinmoista onnenonkijaa joka paikassa että ei sen puoleen..Ei vaan enää kukaan kiinnosta!!! Niin ja kukaan ei rakasta ketään muuta kuin itseään, se on erittäin hyvin nähny niin suhde kuin ystävyysasioissakin!!!

      • unhot uncool man -80

        Nyt kyllä huijaat. Ei ton näköinen nainen jää sinkuksi kuin yrittämällä ja kovasti. Saisit ihan millaisen miehen tahansa naps vaan, jos haluaisit.


      • no se sitten

        pätee sinuun itseesikin, eikö niin, vai uskotteletko itse olevasi jotenkin kaikkia muita parempi ihminen? Ei voi lusikalla antaa ja kauhalla vaatia.
        Ei minullakaan ole periaatteessa mitään syytä uskoa hyviin ihmisiin koska en ole sellaisiin törmännyt sitten lapsuus aikojen..
        Ei ole kunnollisia ystäviä, muistavat minut vaan kun tarvitsevat jotakin..
        Mutta katkeraksi en silti oo suostunut.
        Uskon, että kun kerran itse olen luotettava ja välittävä ihminen, niin heitä on sitten muitakin! heidät pitää vaan löytää.
        Ja joskus vielä löydänkin.
        Aion myös löytää hyvän ja luotettavan miehen, vaikka löytäisinkin hänet vasta vanhainkodista. Ikinä en luovuta, ikinä en kyyniseksi suostu, lähellä se käy useinkin, mutta hätistän aina ne tunteet pois.
        Suosittelen samaa, on paljon helpompi olla.


    • Kadehtiiko joku?

      Unohdin viestejä lukiessani jo mistä oli puhe...ei vaan!

      Pitäisikö minun olla onnellinen kun olen kokenut rakkauden? Sellaisen joka kesti lähes 20 vuotta. Annoin anteeksi enemmän kuin kukaan elämänsä aikana - luulisin. Vieraat naiset, muut petokset ja lupausten pettämiset.
      Mies osasi todella asiansa - olin lopulta ansassa. IHANAN IHANA mies joka on nykyään alkoholisti, vanhakin jo eikä taida naismarkkinat avautua.
      Niin oliko....rakkautta??? Kyllä, kyllä sitä oli ja paljon! Oliko se oikeaa rakkautta - tuskin - en tiedä? Pilvistä helvettiin ja takaisin....

      Koin jotain ikimuistoista joka järsittiin niin loppuun että ex-romantikosta tuli rakkautta pelkäävä kyynikko, lähes erakko. Nykyiset suhteeni ovat panoja, yleensä juopuneena ja paljon itseäni nuorempien miesten kanssa. Ei tarvitse olla sitoumuksia - olla vain vapaa....ja silti
      SYDÄMENI ITKEE - miksi en tapaa miestä joka ottaa syliin ja halaa kunnolla, pyyhi katkeroituneita kyyneliäni pois, anna silmiini toivoa paremmasta.........

    • ~cissi~

      Ihminen ei voi tietää toisen tunteita (vaikka se sanoisikin rakastavansa), eikä omiensakaan varaan kannata elämää rakentaa, ainoastaan materiaalisten seikkojen. Kannattaa olla onnellinen siitä, ettei ole nälkä, kylmä tai kipeä.

      Masentuminen jonkun toisen hypoteettisista tunteista tai niiden puutteesta ei ole rationaalista.

      • irrrrrrrrational

        Ihminen ei ole rationaalinen. Ei edes matemaatikko tai muu tieteilijä ole rationaalinen, jos tarkastellaan kokonaisuutta, eikä vain sitä mitä hän tekee työkseen. Jos ihminen olisi rationaalinen, niin mitään sinkkupalstaa ei edes olisi olemassa. Eikä sotia sen puoleen, jos ajatellaan maailmaa laajemmin.


    • ~cissi~

      Ihminen voi valita toimivansa enemmän tai vähemmän rationaalisesti. Uskoako noituuteen ja taikoihin, vai luottaako omiin silmiin ja korviinsa ja päättelykykyyn.

      Rakkaushumpuuki on hyvin lähellä taikauskoa.

      • irrrrrrrrrrational

        Ei vaan ihminen EI voi valita toimivansa täysin rationaalisesti. Alitajunnan tunteiden ja vaistojen sekamelska vaikuttaa kaikilla ihmisillä. Jopa niillä, jotka luulevat toimivansa rationaalisesti. Pahimpia ovat ne, jotka luulevat toimivansa täysin rationaalisesti. He ovat yhtä vaarallisia muille kuin ne ihmiset, jotka puhuvat jatkuvasti tunteista ja oikeuttavat tunteilla kaikki tekonsa. Näiden kahden lähes mielisairaan ihmisryhmän takia muut kärsivät.


      • ~cissi~
        irrrrrrrrrrational kirjoitti:

        Ei vaan ihminen EI voi valita toimivansa täysin rationaalisesti. Alitajunnan tunteiden ja vaistojen sekamelska vaikuttaa kaikilla ihmisillä. Jopa niillä, jotka luulevat toimivansa rationaalisesti. Pahimpia ovat ne, jotka luulevat toimivansa täysin rationaalisesti. He ovat yhtä vaarallisia muille kuin ne ihmiset, jotka puhuvat jatkuvasti tunteista ja oikeuttavat tunteilla kaikki tekonsa. Näiden kahden lähes mielisairaan ihmisryhmän takia muut kärsivät.

        Ja tuon vaarallisuuden ja mielisairauden päättää (ja millä perustein, irrationaalisillako) kuka?

        Klassinen tapausesimerkki siitä, että tunneihmiset tarvitsevat, ja myös löytävät, aina syyllisen. Itsensä ulkopuolelta.


      • irrrrrrrrrational
        ~cissi~ kirjoitti:

        Ja tuon vaarallisuuden ja mielisairauden päättää (ja millä perustein, irrationaalisillako) kuka?

        Klassinen tapausesimerkki siitä, että tunneihmiset tarvitsevat, ja myös löytävät, aina syyllisen. Itsensä ulkopuolelta.

        Minkä takia maailman rationaalisimmat ihmiset (vaikka luonnontieteiden tutkijat) eroavat rakkauksistaan, elävät kemikaaleista riippuvaisina, syöpöttelevät ja tekevät itsemurhia aivan samalla tavalle kuin me "tunneihmisetkin"?


      • ~cissi~
        irrrrrrrrrational kirjoitti:

        Minkä takia maailman rationaalisimmat ihmiset (vaikka luonnontieteiden tutkijat) eroavat rakkauksistaan, elävät kemikaaleista riippuvaisina, syöpöttelevät ja tekevät itsemurhia aivan samalla tavalle kuin me "tunneihmisetkin"?

        Eivät luonnontieteilijät ole yksityiselämässään välttämättä sen rationaalisempia kuin muutkaan. Taiteilija saattaa olla suhteissaan hyvinkin rationaalinen. Järkevä tapa suhtautua on valittava, ja sitä on harjoiteltava. Tunnesyöverit tuovat joillekin ilmeistä tyydytystä, nämä ihmiset ovat valmiit maksamaan tunteilustaan vaikkapa masennuksena (tai maksattamaan sen toisilla syyttelemällä, häiriköimällä ja roikkumalla).

        Ei rakkautta sinänsä ole, ei sellaista ilmiöitä, jota ei voisi tyhjentävästi kuvailla muilla käsitteillä. Ei ole mysteeriä, ei ihmistä suurempaa.


      • taikapillu
        irrrrrrrrrational kirjoitti:

        Minkä takia maailman rationaalisimmat ihmiset (vaikka luonnontieteiden tutkijat) eroavat rakkauksistaan, elävät kemikaaleista riippuvaisina, syöpöttelevät ja tekevät itsemurhia aivan samalla tavalle kuin me "tunneihmisetkin"?

        Kai se rationaalisinta olisi vain päättää päivänsä, kun sehän se lopputulos kuitenkin on.


    • Kadehtiiko joku?

      Mällipillu ja muut!

      En taidakaan olla niin kyyninen nykyään kuin olen luullut - kun vertaa esim. Mällipillun ajatuksenjuoksuun.
      Pidän itseäni enemmän opettajana seksin iloihin kuin Äiti Teresana. En minä menetä mitään - enää! Jään vain vaille sitä mitä rakkaus toisi mukanaan. Ei tietenkään pelkkiä sanoja....mutta kuten sanottu, en aio sitoutua enää, enkä edes rakastua!

    • yksin kotona

      Musta ainakin tuntuu et olen joku rikollinen joka kantaa tappavaa tautia johon kukaan ei halua koskea.Tuntuu myös hylätyltä ja et mä en kuulu tähän maailmaan. Sain myös mulkut vanhemmat jotka hylkäsi ennen kun täytin 10 vuotta. Olisi parempi jos mua ei olisi edes tehty.

    • Surullista tää on

      Kauhealta se tuntuu, jos joutuu pysähtymään sen ajatuksen ääreen. Nyt en tiedä kumpi on kauheampaa: oma kohtaloni vai se, että meitä on näin paljon.

    • leeatuulia

      Koitan olla ajattelematta sellaisia asioita, koska saattaisin hajota sen verran että siitä suosta nouseminen olisi taas tuskan takana. Niin, siihen tottuu, en nykyisin oikeastaan ajattele koko asiaa. Joskun nuorempana se sattui ihan fyysisesti, tuntui kipuna rinnassa, itketti. Tulee nytkin toisinaan hetkiä, jolloin sitä ei muuta kaipaisikaan, mutta ne menevät onneksi ohi melko pian.

      On sellainen epätoivoinen olo, sellainen että ittessä on jotain tosi pahasti vialla, koska kukaan ei voi rakastaa. Että on tosi hirveä ja kamala ihminen, paha, ruma, tylsä, kylmä, kaikkea tuollaista. Ja se kaikki tuntuu niin todelta, ei voi uskoa sitä etteikö jotain olisi vialla. Ja alkaa epäillä, ettei edes osaisi rakastaa, vaikka se olisi joskun mahdollistakin.

      Niin, en koitan tosiaan olla ajattelematta näitä muulloin kuin pahimpina kausina, jolloin ne vyöryy päälle sellaisella voimalla ettei niille voi mitään. Mutta kuten joku sanoi, elämässä voi olla muutakin rakkautta..

      • taas vkl yksin

        tästä seuraa myös sellainen lumipallo-ilmiö, että kun tuntee ittensä täys nollaksi, niin ei osaa suhtautua vaikka joku ihastuisikin.
        En edes huomaa, jos joku mies on minusta kiinnostunut, se pitää tulla sanomaan suoraan ja silloinkin oon ihan puulla päähän lyöty ja suurinpiirtein pakenen paikalta.
        Ajattelen myös, että minua halutaan vain käyttää hyväksi, en osaa enää luottaa miehiin koska en ole miesten kanssa ollut tekemisissä yli 10 vuoteen.
        Kai se on myönnettävä, että pelini on pelattu, parempi kuin vaan hyväksyy asian, eikä enää edes ajattele parisuhteita..vaikeaa vaan olla ajattelematta kun joka tuutista tulee seksiä ja romantiikkaa ja oon itsekin hulluna romanttisiin leffoihin jne.
        Huokaus...=(


    • 19

      pahaltahan se...

      joskus toivoisi että asiat muuttuvat

    • yksinäinen ATM

      Rakkaudettomuus on musta kivi rinnassa sydämen paikalla.

    • Aaahhh___

      Ihanalta

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      97
      2668
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      196
      1747
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      84
      1692
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1370
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      117
      1209
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      884
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      874
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      20
      843
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      37
      734
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      720
    Aihe