Voisiko joku selittää miten tullaan pois uskosta? Jos uskoon tullaan tahdon päätöksellä niin kuin viidesläiset ja vapaat suunnat opettavat, voiko se tapahtua toisinkin päin, eli voiko uskosta tulla pois tahdon päätöksellä.
Miten pois uskosta?
6
<50
Vastaukset
- tosikko...
Koko uskominen on pelkkää mielikuvituksen tuotetta!
Jokainen voi päättää ja päätellä uskooko vai ei. Jos on uskonut, mutta tulee toisiin ajatuksiin, niin on ihan helppo siirtyä uskottomien joukkoon. Se on vain, ettei enää usko, jos ei tunne olevan mitään mihin uskoisi. Eikä elämä siitä huonommaksi muutu.
- Helppoa vai mitä
Liity kirkoon, tai kataliseen kirkkoon.
- Hahhuli
No ei tuossa mitään vaikeaa ole nykyaikana. Joten en ymmärrä kysymystäsi.
- Huhhuli
Itse olen tullut uskoon jo äidinmaidossani ja opetuksen ja kasvatuksen kautta. En ole koskaan tehnyt mitään ratkaisua uskon tai uskonnottomuuden puolesta. Siksi kyselen.
- D.aniel
Huhhuli
Voi.
Se, että kannattaako se, riippuu mihin uskot.
Mutta on ihan mahdollista päästä myös Jumalan yhteydestä irti.
Ei se vaadi, kuin Jumalan kieltämistä.
Siitä on siellä aapisessa jutskaa.
`Ja korkeintakin vastaan hän puhuu pahaa.`
Sillä saa ostettua aika joutuun sen menon sinne saunaan.
Se on ihan siisti jutska, jos sieltä pitää hakea joku oma takas. Muuten se on ihan silkkaa hulluutta. Enkä suosittele sitä turisteille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432131Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701243Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796- 75722
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665