Mistä au-pair paikka "ikääntyneelle"????

Donitar 100

Olen aikuinen nainen,ylittänyt ns.normaalin au-pair iän,-motivoitunut,työ-intoinen
ikääntynyt ,jolla ei ole omaa perhettä.
Virtaa olisi vielä vaikka muille jakaa....Kuka neuvoisi,-miten "tällainen tapaus"
saisi au-pair töitä???????

14

2236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aupiksi uudestaan...

      Vastailet vaan rohkeasti perheiden ilmoituksiin, täällä tai esim. aupair worldissa. En itsekään ole enää ns. au pair -ikäinen, mutta pidän aina välillä ns. välivuoden töistä ja lähden lastenhoitajaksi ulkomaille. Kun ei mene minkään järjestön kautta, ei tule ikärajatkaan vastaan!

      • lskdjg

        Rupesi kiinnostamaan. Minkälaisia korvauksia työstä saa???


      • Fisk72

        Au pair Worldissa yläikäraja on 30, eikä profiiliani sinne hyväksytty yli-ikäisyyteni vuoksi (43v)


    • Pirita&Lex

      Hei, meillä olisi Hollannissa käyttöä kotiavulle/hoitotädille 2012 alkaen, mielellään vaikka pidemmäksikin aikaa, vuodeksi nyt ainakin. Oma asunto ja mahdollisuus muuhunkin harrastamiseen tai vaikka opiskeluun. Olisi mukavaa, jos hoitotäti lähtisi joskus reissuun mukaan viikonlopuksi tai lomalle, jotta vanhemmillakin olisi hiukan vapaampaa. Lapset ovat 1.5v ja 3v iloisia ja vilkkaita, kädet on täynnä puuhaa niiden kanssa. Oma yritys vie paljon ajasta ja arjen yhteensovittaminen on välillä haasteellista. Hollannissa koulu alkaa jo 4v, joten ensi syksynä tilanne "mutkistuu" entisestään ja apua tarvitaan kotiin. Mieheni ei puhu suomea mutta ruotsia ja englantia kyllä. Millaista pestiä ja minne olet ajatellut?

      • monialaosaaja66

        Hei,olen 45 v. nainen ja etsin kodin-/lastenhoito tai ompelualantöitä keski-/etelä-euroopasta.Kielitaito Suomi,Englanti,Saksa (alkeet),ajokortti BeCE.Ajokokemusta löytyy ympäri eurooppaa niin raskaalla kalustolla,kuin henkilöautolla.Mukanani tulisi 7v. poikani.Lisätietoja annan [email protected]

        ps.
        Haemme työtä mantereelta mm.leudomman ilmaston vuoksi .Kokemusta tällä parivaljakolla on kys. työstä manner-euroopassa...mol.fi sivun cv sivustolla löytyy parempi esittely minusta.Voin myös antaa suosittelijoiden yhteystietoja.


    • Auppari perhe

      Rekisteroidy aupairworld net sivuille.

      Olemme hakeneet yli 25v suomalaista au pairia nyt 2.5kk. Ei loydy yhtakaan. 18-19v ihmeita loytyy mutta emme halua kolmatta lasta perheeseen (ainakaan vierasta)

      • exauppari.

        Laskekaa ikarajaa vaikka 20v, jolla olisi jo au pair kokemusta, silloin on jo ehtinyt maailmalla itsenaistya. Myos greataupair.com on paljon vanhempia au paireja.


    • Aupairiksi Italiaan

      Hei! Etsimme aupairia/kotiapulaista pohjois-Italiaan tammikuusta 2012 alkaen. Meilla on vain yksi alle 1-vuotias poika, mutta mieheni on toiden vuoksi viikot pois joten tarvitsisin kotiapulaisen ja apua lapsen hoidossa. Laheta hakemus osoitteeseen [email protected] niin kerron lisaa paikasta ja perheestamme.

    • Aupairia etsitään

      Etsimme au-pairia englantiin alkaen tammi-helmikuusta 2012 noin 3-6 kuukaudeksi 2v pojalle.

      Olemme noin tunnin lontoosta länteen kohtuu suuressa kaupungissa.

      Jos kiinnostaa ota yhteyttä [email protected]

    • Aupairia USAhan

      Me olemme myos hakemassa yli 23-v lastenhoitajaa/kotiapua USAhan Suomalaiseen perheeseen. Jos on kiinnostuneita niin laheta mailia : [email protected]. Kiitos !

    • Teemupee
    • vanhaaupair...

      Hei au-pair perheet SAKSASSA!

      Olen aikuinen nainen ja etsin lastenhoito työtä Saksasta.
      Ns: au-pairiksi..kokemusta on myös siivouksesta .
      Etsin Saksalais-suomalaista perhettä jossa pärjää suomen kielellä-Saksan kielen haluaisin oppia!

      Sähköpostilla yhteydenotot: [email protected]

    • kirsi-orvokki

      Aikuisena lastenhoitajaksi tai au pairiksi keskieurooppaan Suomalaiseen perheeseen

      Olen 50-vuotias lähihoitaja ja erityiskoulunkäyntiavustaja.
      Työskentelen tällä hetkellä Suomalaisessa päiväkodissa.
      Haluaisin lähteä noin vuodeksi lastenhoitajaksi tai au pairiksi Suomalaiseen perheeseen esimerkiksi Italiaan, Kreikkaan, Ransakaan tai Englantiin.
      Minulla on monen vuoden työkokemus lasten kanssa työskentelystä eri ikäisten lasten parissa.
      Kielitaitoni ei ole kovin hyvä, joten olisi hyvä, että ainakin toinen perheen vanhemmista puhuu suomea.

      Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä: [email protected]

    • GrannyNanny

      Täällä myös ikäneito (joskin reipas, energinen ja liikunnallinen sellainen) halajaa kodin hengettäreksi ja/tai lastenhoitajaksi Suomen rajojen ulkopuolelle :) Olen 46-vuotias ja tällä hetkellä työtön; takana 20 vuoden ura erinäisissä kansainvälisissä tehtävissä --- lastenhoitoa olen harrastanut lähinnä nuorempana, mutta sanoisin että kun on maalaisjärkeä, elämänkokemusta ja empatiaa, niin uskon kyllä että olisin mukava ja vastuuntuntoinen täti hoitamaan lapsia ja kotia.

      Voin periaatteessa lähteä melkein minne vain; mieluiten ehkä kuitenkin Sveitsiin, Italiaan, Espanjaan, Kreikkaan tai Englannissa Lontoon alueelle - työlupien puitteissa hankalampia nuo kaukomaat, mutta otan vastaan ehdotuksia.

      Puhun suomea ja englantia täydellisesti, ruotsia harjoituksen puutteen vuoksi vähän työläämmin - saksaa olen lukenut pitkän kaavan mukaan nuorempana, italian ja espanjan alkeet joskus myös opiskeltu. Mieluusti opiskelisin joitain näistä kielistä taas..tai jopa kokonaan uuden kielen :)

      Olen valmis sitoutumaan 1-3 vuodeksi ja olen joustava palkan (taskurahan) ja työkuvioiden suhteen. Myös personal assistant -hommat hoituvat.



      ---> [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe