Palstan miesten fiksaatio naisen ikään

yli 30 nainen

Mikä palstan miehillä on ongelmana yli kolmekymppisissä naisissa?

85

322

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhki poljettu

      käytettyjä ja kuluneita. Ulkonäkö on jos ei mennyttä niin romahduspisteessä, entiset suhteet ja panot tuovat lisälastia ja mustasukkaisuutta.

      Tämä on vähän kuin kysyis naisten fiksaatiota miesten ammattiin, työttömyyteen ja palkkatasoon

      Eivät miehet pidä 20 vuotiaista autoistakaan.

      • 7+17

        Ai palstan naisten fiksaatio miesten ammattiin, työttömyyteen ja palkkatasoon? Onko sellaista mielestäsi?

        Tässä ei nyt puhuta, että sinun olisi pakko haluta itsellesi yli kolmekymppinen nainen. Tässä kysytään, miksi sinua vituttaa meidän pelkkä olemassaolomme niin paljon, että siitä pitää jatkuvasti rääkyä.


      • oisko näin

        Miehet nimenomaan pitää 20-vuotiaista autoista, siis ne jotka osaa mitään. Niitä voi korjata ja laittaa itse ja vähääkään mitään osaavalla vanha auto tulee paljon edullisemmaksi kun nuori. Auto on typerin sijoitus maailmassa ja typeryksiähän riittää, jotka huonolla itsetunnolla varustettuina vaikka velkaannuttaa itsensä yli varojensa, että saisi auton, mitä ei ole varaa oikeasti edes ylläpitää. Toisaalta, ostaahan ihmiset talojakin, missä on 100 neliötä liikaa tilaa ja sitten ei ole varaa edes sisustaa sitä!

        Lisäksi, useat miehet tykkäävät vieläkin vanhemmista autoista. Mutta hekin usein kuuluvat kyllä sarjaan "osaa tehdä jotain". Puhumattakaan spesialisoituneista, jotka vasta vanhoista autoista tykkääkin.

        Voiko tästä siis vetää suoraan johtopäätelmän, että tumpelot ja oman statuksen kohottajat tykkää nuoresta ja pinnasta, mihin yleensä ei ole edes varaa tai rahkeita? Että mitä nuoremman ottaa, sitä tumpelompi on?
        No, ehkä kun ajattelee tuota pelkoa entisista ja mustasukkaisuutta: (itsetunnon) heikkouttahan se on.

        30-vuotias on nuori ja hyvännäköinen vielä kauan eikä ulkonäkö ole mennyt tai romahtamispisteessä vielä vuosiin, ellei sitä sitten päästä jo alunperinkin hunnigolle. Tosin siitäkin on aikaa toipua vuosia ja parantaa menoaan.


      • realismus
        oisko näin kirjoitti:

        Miehet nimenomaan pitää 20-vuotiaista autoista, siis ne jotka osaa mitään. Niitä voi korjata ja laittaa itse ja vähääkään mitään osaavalla vanha auto tulee paljon edullisemmaksi kun nuori. Auto on typerin sijoitus maailmassa ja typeryksiähän riittää, jotka huonolla itsetunnolla varustettuina vaikka velkaannuttaa itsensä yli varojensa, että saisi auton, mitä ei ole varaa oikeasti edes ylläpitää. Toisaalta, ostaahan ihmiset talojakin, missä on 100 neliötä liikaa tilaa ja sitten ei ole varaa edes sisustaa sitä!

        Lisäksi, useat miehet tykkäävät vieläkin vanhemmista autoista. Mutta hekin usein kuuluvat kyllä sarjaan "osaa tehdä jotain". Puhumattakaan spesialisoituneista, jotka vasta vanhoista autoista tykkääkin.

        Voiko tästä siis vetää suoraan johtopäätelmän, että tumpelot ja oman statuksen kohottajat tykkää nuoresta ja pinnasta, mihin yleensä ei ole edes varaa tai rahkeita? Että mitä nuoremman ottaa, sitä tumpelompi on?
        No, ehkä kun ajattelee tuota pelkoa entisista ja mustasukkaisuutta: (itsetunnon) heikkouttahan se on.

        30-vuotias on nuori ja hyvännäköinen vielä kauan eikä ulkonäkö ole mennyt tai romahtamispisteessä vielä vuosiin, ellei sitä sitten päästä jo alunperinkin hunnigolle. Tosin siitäkin on aikaa toipua vuosia ja parantaa menoaan.

        Minä ostan mielelläni uuden auton, sisustuksen epämiellyttävä hajukin haihtuu muutamassa viikossa. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa "osata mitään" mitä tulee autoasioihin. Sitä varten on lukuisia ammattilaisvaihtoehtoja. Yksi säilyttää renkaani, toinen pesee autoni, kolmanteen menen ihmettelemään muita mahdollisia ongelmia. Pissapojan täytän itse ja tankkaamaankin olen (pakon edessä) tottunut, eihän täällä olekaan enää palveluasemia kuin harvassa.


    • melkein 30 nainen

      Se on helppo tapa yrittää satuttaa, siinä kaikki.

      • ---->

        Mielestäni nuo vikinät iästä ym. naisten ominaisuuksilta neitsytpojujen taholta on lähinnä huvittavaa ja syyt käytökselle paistavat selkeästi läpi.


    • 28veenainen

      Aikuinen nainen ( 25) on pelottava, omilla aivoillaan ajatteleva itsenäinen olento. Palstan poijjaat tietää, että eivät paini näiden naisten kanssa samassa sarjassa henkisesti.

      • FF

        Noin minäkin olen päätellyt, koska jotain pelottavaahan niissä pitää olla kun ne aiheuttavat niin kovaa ahdistusta ja huutoa. Ihminen ei nimittele ja huuda kuukaudesta toiseen asioista, jotka ovat hänelle yhdentekeviä. Mitä suurempi huuto, sen suurempi pelko, sanotaan. ATM:t kokevat aikuiset naiset jollakin tavalla itseään uhkaaviksi tai ehkä nämä muistuttavat heitä jostakin minkä ajatteleminen kauhistuttaa.


      • jhjjgjg

        13v nainen? Saatanan sairas namuseta...


    • Ei mulla ainakaan ole mitään ongelmaa asian suhteen. Et liikaa yleistystä tuo aloitus, siinä pitäis mun mielestä lukea että jotkut miehet ei kaikkia.

    • GG

      Yli kolmekymppisillä miehillä ei taida juuri ongelmaa olla.

    • taikapillu

      Eikös niillä ole ongelmana jo täysikäiset naiset? Ja teinitytötkin on ongelma, kun ne eivät ymmärrä ihailla vanhoja kurppia.

      • taikapillu

        Ai sori, aloituksessa lukikin että miehet, no ei kai niillä olekaan näit ongelmia.


      • "Ja teinitytötkin on ongelma"

        Tarkoitat kai "teininaiset"?


    • mies kommentoi

      En sanoisi että on muuta ongelmaa kuin että ovat aivan pirun valikoivia.
      Tämä muuttuu joskus 35-40 vuoden iässä mutta kuka niitä sen ikäisiä haluaisi.
      Ainakaan minä en halua kaveria kiikkustuoliin.

      Vaikkapa noin 25-vuotiaat aikuiset naiset suhtautuvat asioihin paljon vapaamielisemmin.

    • Täälläkin on näköjään löydetty uusi sana jonka toimintaa kokeillaan, vaikka mitään ongelmaa ei edes ole.

    • Minusta taas tuntuu, että tässä yleistetään. Luulen, että palstan miehistäkin osalla (en osaa sanoa miten suurella osalla) tuskin on mitään ongelmaa ikäistensä tai vähän vanhempien naisten kanssa. Joillakin ehkä on, jotkut paasaavat "teininaisista" kun tietävät että se kiukuttaa toisia, ja jotkut taas haikailevat nuorikkojen perään siksi, että haluavat seksuaalisessa kehityksessä "samantasoisen" kumppanin.

      Itselläni on ongelmana aina ollut pikemminkin se, etten ole kiinnostunut "kohderyhmästä", jolle itse olisin ikäni puolesta kelvannut. Kun itse olin teini-ikäinen, katselin pikemminkin vanhempia naisia :P Nyt iän myötä tietysti ikä on menettänyt vähän merkitystään, vaikka en vieläkään oikein alle 25-vuotiaista osaa kiinnostua pääosin siksi, että he tuntuvat jotenkin lapsilta, ja ovat joka tapauksessa aivan eri elämäntilanteessa kuin minä. Ongelmallisempaa vielä on, että minusta 40-vuotiaatkin ovat monesti aika kuumia - tosin ehkä parisuhdemielessä yläikärajani on jotain 5 vuotta omasta iästäni ylöspäin, ja joka tapauksessa olen 25-vuotiaillekin liian nuori, koska "naiset kehittyvät miehiä nopeammin".

      • net-MILF

        Kyllä varmasti 40v kurpatkin tuntuvat kuumilta jos ei ole alastonta naista nähnyt muualla kuin kuvaruudulla.


      • net-MILF kirjoitti:

        Kyllä varmasti 40v kurpatkin tuntuvat kuumilta jos ei ole alastonta naista nähnyt muualla kuin kuvaruudulla.

        Kaitpa sinä sitten tiedät paremmin.


    • IsompiLuuseriM34v

      Itse olen 34-vuotias. Mulla ei ole mitään ongelmaa yli 30-v naisten suhteen, JOS nainen on vaan:

      1. Sinkku
      2. Lapseton
      3. Hoikka, pienikokoinen tai normaalivartaloinen
      4. Nuorekas

      Yleensä vaan on niin, että järestään yli 30-v naiset ovat XL tai isompikokoisempia, yksinhuoltajia ja muutenkin näyttävät liian tätimäisiltä. Siis vanhoilta.

      Ei oikein innosta! Poikkeuksiakin on kyllä, mutta sellaiset ovat harvassa ja varattuja yleensä.

      Mutta nuo ehdot kun yli 30-v nainen täyttää, niin hyvä. Itse täytän nuo ehdot. Olen hoikka, nuorekkaaksi sanottu mies ja sinkku sekä lapseton.

      Ehkä vaadin liikaa, jolloin olen valmis elämään elämäni yksin. Ei siinä mitään.

      IsompiLuuseriM34v

      • FF

        Siis mitä niiden muiden 30 naisten pitäisi tehdä? Ampua itsensä??


      • IsompiLuuseriM34v
        FF kirjoitti:

        Siis mitä niiden muiden 30 naisten pitäisi tehdä? Ampua itsensä??

        Jotkut, täällä saattavat viljellä naisvihaa jolloin tuollainen kommentti saattaisi olla paikallaan. Mutta ei tässä tapauksessa.

        Ymmärrä tämä, nuo olivat sellaisia "kriteereitä" , jotka minä asetan voidakseni seurustella yli 30v naisen kanssa. Mutta ne jotka eivät täytä näitä kriteereitä, heille sanon onnea matkaan. Paljon löytyy miehiä jotka ovat kiinnostuneita heistäkin. En minä vihaa tai mitenkään halveksi tai syytä kriteerieni ulkopuolelle jääviä ihmisiä. He vain eivät kiinnosta minua seurustelumielessä. Ystävänä voin olla kaikille.

        Asiaton kommentti sinulta siis. Minulla ei ole mitään yli 30v naisia vastaan. Toin vain esille omat kriteerini, mitä vaadin itseasiassa minkä ikäiseltä naiselta tahansa..aikuiselta naiselta.

        Kaikille naisille varmasti löytyy seuraa, myös seurusteluseuraa. Joten onnea matkaan!

        IsompiLuuseriM34v


      • vautsivauvau!!!
        IsompiLuuseriM34v kirjoitti:

        Jotkut, täällä saattavat viljellä naisvihaa jolloin tuollainen kommentti saattaisi olla paikallaan. Mutta ei tässä tapauksessa.

        Ymmärrä tämä, nuo olivat sellaisia "kriteereitä" , jotka minä asetan voidakseni seurustella yli 30v naisen kanssa. Mutta ne jotka eivät täytä näitä kriteereitä, heille sanon onnea matkaan. Paljon löytyy miehiä jotka ovat kiinnostuneita heistäkin. En minä vihaa tai mitenkään halveksi tai syytä kriteerieni ulkopuolelle jääviä ihmisiä. He vain eivät kiinnosta minua seurustelumielessä. Ystävänä voin olla kaikille.

        Asiaton kommentti sinulta siis. Minulla ei ole mitään yli 30v naisia vastaan. Toin vain esille omat kriteerini, mitä vaadin itseasiassa minkä ikäiseltä naiselta tahansa..aikuiselta naiselta.

        Kaikille naisille varmasti löytyy seuraa, myös seurusteluseuraa. Joten onnea matkaan!

        IsompiLuuseriM34v

        Vai pitää sun kriteereissä tuleva seurustelukumppani olla sinkku. Mahtaakohan löytyä sellaista helmeä?


      • IsompiLuuseriM34v
        vautsivauvau!!! kirjoitti:

        Vai pitää sun kriteereissä tuleva seurustelukumppani olla sinkku. Mahtaakohan löytyä sellaista helmeä?

        Kieltämättä..onhan se itsestäänselvyys. :D Toisaalta joskus tuntuu, ettei se aina ole. Jotkut kun ovat valmiita salasuhteisiin varattujen kanssa. Minä en.

        IsompiLuuseriM34v


      • Mr Groove
        IsompiLuuseriM34v kirjoitti:

        Kieltämättä..onhan se itsestäänselvyys. :D Toisaalta joskus tuntuu, ettei se aina ole. Jotkut kun ovat valmiita salasuhteisiin varattujen kanssa. Minä en.

        IsompiLuuseriM34v

        :D Joo, mulla oli jossain vaiheessa kriteerinä, että pitää olla varattu. Luovuin siitä sitten aika pian. Kun ottaa saattaen vaihdettavan, niin todellakin saa mitä tilaa :D


      • sillitrooli
        Mr Groove kirjoitti:

        :D Joo, mulla oli jossain vaiheessa kriteerinä, että pitää olla varattu. Luovuin siitä sitten aika pian. Kun ottaa saattaen vaihdettavan, niin todellakin saa mitä tilaa :D

        Tällaisista miehistä naiset tykkää. Joo-o... Kyllä kasvaa naisten arvostus kuin kohisten, kun tietää, että tuollaiset miehet tekee parhaiten kauppansa.


    • Ei ongelmaa.

      Ei minkäänlaista ongelmaa yli 30 v naisissa jotka ovat naisia, eivätkä jakareita.

      Tarkalleen ottaen etsin raitista, lapsetonta, aiemmin naimatonta noin 30 - 40v. naista joka ei harrasta irtosuhteita ja on kanssani samaa mieltä siitä että seksi kuuluu vain vakavaan suhteeseen.

      **Aiemmin naimaton= ei naimisissa ollut.

      **Vakava suhde = suhde jossa kiintymys on molemminpuolista ja yhteisestä päätöksestä on alettu seurustelemaan.

      Näitä vakavia suhteita ei elämään mahdu montaa

      • FF

        Sama kysymys sinulle: mitä niiden 30 "jakarien"pitäisi tehdä? Ampua itsensä?

        Kun ei minun käsittääkseni ollut kyse siitä, ketkä kelpaisivat kumppaniksi vaan siitä miksi joillakin kirjoittajilla on tarve ylipäänsä koko ajan rääkyä naisten iästä. Jokainen hakee itselleen mieluista mutta kai ne toisenlaisetkin ihmiset saavat olla olemassa, vai?


      • Kurppa hater
        FF kirjoitti:

        Sama kysymys sinulle: mitä niiden 30 "jakarien"pitäisi tehdä? Ampua itsensä?

        Kun ei minun käsittääkseni ollut kyse siitä, ketkä kelpaisivat kumppaniksi vaan siitä miksi joillakin kirjoittajilla on tarve ylipäänsä koko ajan rääkyä naisten iästä. Jokainen hakee itselleen mieluista mutta kai ne toisenlaisetkin ihmiset saavat olla olemassa, vai?

        Vedä vittu päähän kurppa!


      • mies kommentoi
        FF kirjoitti:

        Sama kysymys sinulle: mitä niiden 30 "jakarien"pitäisi tehdä? Ampua itsensä?

        Kun ei minun käsittääkseni ollut kyse siitä, ketkä kelpaisivat kumppaniksi vaan siitä miksi joillakin kirjoittajilla on tarve ylipäänsä koko ajan rääkyä naisten iästä. Jokainen hakee itselleen mieluista mutta kai ne toisenlaisetkin ihmiset saavat olla olemassa, vai?

        Tuskin tarvitsee ampua itseään mutta ei miehilläkään ole velvollisuutta kiinnostua niistä.Nämä yli kolmikymppiset naiset on helppo kiihdyttää hillittömään raivoon.

        Voi kun saiskin noin raivoisan naislauman mukaan jos joskus on pakko lähteä rintamalle Taitaisi tulla selvää jälkeä.


      • dsagasf
        FF kirjoitti:

        Sama kysymys sinulle: mitä niiden 30 "jakarien"pitäisi tehdä? Ampua itsensä?

        Kun ei minun käsittääkseni ollut kyse siitä, ketkä kelpaisivat kumppaniksi vaan siitä miksi joillakin kirjoittajilla on tarve ylipäänsä koko ajan rääkyä naisten iästä. Jokainen hakee itselleen mieluista mutta kai ne toisenlaisetkin ihmiset saavat olla olemassa, vai?

        Ne kolmikymppiset irtosuhteita harrastavat naiset voivat ottaa miehen niistä irtosuhteistaan.


    • 30-40 vuotiaat,

      naiset ovat mielestäni ulkonäöllisesti parhaimmillaan. osa vain jotenkin ylpeän oloisia, ehkäpä liikaa oman arvonsa tuntevia. mutta mitä tulee muuhun edellä mainittuun niin eikös sitä sanota ettei järvi soutamalla kulu, kunhan vain suhteessa olisivat uskollisia.

      • Kunnia ja arvokkuus

        Loppuunkäytetty nainen vie miehen kunnian.


    • God of Thunder

      KOSKA vittu VALITATTE KAIKEST!!!

    • Reipas Mies

      Kun deittailu aikoinani tutustuin näiden 30v aikuisten naisen "vaatimuksiin" miestä kohtaan niin, en edes uskalla ajatella mitä ne on vaikka 35v:nä! Vaatimuslistoja toisensa perään. Ei haluta rakentaa yhteistä elämää alusta vaan koko pompsi kerralla jossa miehen pitää olla "super" heti alussa tutustumisessa.

      Ne kierrot ja miesten kokeilut on kuin pohjaton suo naisilla, ei mihinkään miehissä olla tyytyväisiä. Tuttu teesi: ennemmin sinkkuna kuin tavis mies vaivoinaan saman katon alla.

      Noh eikai sitä naisia kannata ymmärtää, mutta joku roti sentään mihin kamelin selkä riittää.

      Ihan suoraan parilta ikäiseltäni naiselta olen kysynyt deittailussa "oletko v'ttu nyt tosissasi" ? Eipä tullut vastausta, kun eivät itsekkään tiedä mitä elämältään "aikuiset naiset" olettavat saavan.

      Elämä ei ole suorituslista johon "ohjelmoidaan" kaikki lasten teosta alkaen!

      • RM

        Naisen fyysinen ikä ei ole mulle SE ongelma vaan se naisen iän tuoma asenne parisuhteen olemukseen.


    • tikru..

      En tiedä, kait sitä suurimman osan miehistä mielestä joutaisi navetan taakse tapettavaksi jo tässä ryytyneessä iässä.

    • .................

      Ihan rehellinen vastaus aloittajalle - ajattele nyt miten käytettyjä suomalaiset naiset on jo kolmikymppisinä. Takana voi olla jopa kymmenittäin eri panoja. EI kukaan järkevä, itseään kunnioittava mies halua sellaista naista lastensa tulevaksi äidiksi. Ei hu*orasta naista saa.

      • Älyn haamu

        Kyllä mä kelpuuttaisin lutkankin kunhan on hyvännäköinen.


      • FF

        Et tainnut olla jonon kärjessä kun järkeä jaettiin.


    • Mies1985

      Yli kolmekymppinen tai sitä vanhempi nainen voi olla ihan kaunis jos on siro ja hoikka. Nuorempi nainen menee vähän tuhdimpanakin mutta hoikkuuden merkitys korostuu iän kohotessa.

      • "Yli kolmekymppinen tai sitä vanhempi nainen voi olla ihan kaunis jos on siro ja hoikka."

        Olen yleensä ajatellut, että toiset vain "säilyvät" jotenkin epämääräisesti paremmin. Ja tiedän joka tapauksessa 35 -naisia, jotka eivät ole olleet hoikkia, ja silti varsin hyvännäköisiä mielestäni.

        Säilyminen - ja minun heikko kohta, hiukset. Naisen ikään päästyään jotkut leikkaavat itselleen kauniisti sanottuna käytännölliset hiukset, ja se on yksi sellainen tekijä, joka jakaa minun silmissäni vanhemmat naiset kahteen luokkaan: niihin, joihin suhtaudutaan vain ihmisinä (kuten miehiin), ja niihin joihin suhtaudutaan ihmisinä ja naisina.


      • YÖKKKKKKK
        LordBoredom kirjoitti:

        "Yli kolmekymppinen tai sitä vanhempi nainen voi olla ihan kaunis jos on siro ja hoikka."

        Olen yleensä ajatellut, että toiset vain "säilyvät" jotenkin epämääräisesti paremmin. Ja tiedän joka tapauksessa 35 -naisia, jotka eivät ole olleet hoikkia, ja silti varsin hyvännäköisiä mielestäni.

        Säilyminen - ja minun heikko kohta, hiukset. Naisen ikään päästyään jotkut leikkaavat itselleen kauniisti sanottuna käytännölliset hiukset, ja se on yksi sellainen tekijä, joka jakaa minun silmissäni vanhemmat naiset kahteen luokkaan: niihin, joihin suhtaudutaan vain ihmisinä (kuten miehiin), ja niihin joihin suhtaudutaan ihmisinä ja naisina.

        LordBoredom, ryömi takaisin luolaasi!!!!!


      • YÖKKKKKKK kirjoitti:

        LordBoredom, ryömi takaisin luolaasi!!!!!

        Ihan minua kutkuttaa tietää, onko YÖKin takana Älyn haamu, joka otti nokkiinsa siitä etten vaatinut hoikkuutta ja 16 vuoden ikää, vai joku nainen, jonka mielestä alle 180-senttiset miehet ovat inhottavia ja sitä paitsi naisen pitää ottaa vanhempi mies koska naiset kehittyvät nopeammin ja nuorempi mies-vanhempi nainen -pari on "epäluonnollinen". Vai olisiko joku voinut närkästyä siitä, että ATM:lläkin voi olla joitain ulkonäköön liittyviä mieltymyksiä, niin kuin nyt vaikka hiukset?


      • kivekset tirisee
        LordBoredom kirjoitti:

        Ihan minua kutkuttaa tietää, onko YÖKin takana Älyn haamu, joka otti nokkiinsa siitä etten vaatinut hoikkuutta ja 16 vuoden ikää, vai joku nainen, jonka mielestä alle 180-senttiset miehet ovat inhottavia ja sitä paitsi naisen pitää ottaa vanhempi mies koska naiset kehittyvät nopeammin ja nuorempi mies-vanhempi nainen -pari on "epäluonnollinen". Vai olisiko joku voinut närkästyä siitä, että ATM:lläkin voi olla joitain ulkonäköön liittyviä mieltymyksiä, niin kuin nyt vaikka hiukset?

        Tuskin se on Älyn haamu. Kai nyt olet Lord Boredom itsekin huomannut, että heti jos mies ei pidä 100 kiloista nelikymppistä yh-äitiä unelmanaisenaan, niin palstan naisosasto iskee heti 1000 volttia muniin?


      • kivekset tirisee kirjoitti:

        Tuskin se on Älyn haamu. Kai nyt olet Lord Boredom itsekin huomannut, että heti jos mies ei pidä 100 kiloista nelikymppistä yh-äitiä unelmanaisenaan, niin palstan naisosasto iskee heti 1000 volttia muniin?

        En ole huomannut; eikä YÖK:kään ole mikään tunnistettava nimimerkki - mutta jos niin on, niin se on kai sitten enemmän heidän ongelmansa. Ymmärtäisin ilmiön vielä, jos asettelisin täällä kovin sovinistishenkisiä kriteerejä ilmeisen vakavissani.


      • :DD
        kivekset tirisee kirjoitti:

        Tuskin se on Älyn haamu. Kai nyt olet Lord Boredom itsekin huomannut, että heti jos mies ei pidä 100 kiloista nelikymppistä yh-äitiä unelmanaisenaan, niin palstan naisosasto iskee heti 1000 volttia muniin?

        Inhoan yleensä narukäsinörttiolmien tekstejä, mutta tämä nauratti nimimerkkiä myöten :DD


      • normikäsi
        :DD kirjoitti:

        Inhoan yleensä narukäsinörttiolmien tekstejä, mutta tämä nauratti nimimerkkiä myöten :DD

        Miten narukätisyys ja olmius vaikuttaa tekstin tasoon tai viihdyttävyyteen?


    • m36-INTJ

      Ei mitään, jos ovat hyvin säilyneitä. Olen itsekin nuorekas.

      • %&%&%&%&%&%

        Voisitko olla ikäisesi naisen kanssa, jos sitä olisi nussinut todella moni YTM ja sinä pääsisit jämille?


    • mahdoton vaatimus?

      Naisen pitää olla kauniimpi katsella kuin miehensä ja luonteeltaan lempeä sekä riittävän älykäs, jotta hänestä on iloa sittenkin kun se kauneus on kadonnut.

    • aikuinennainenmäoon

      Luin ketjun läpi ja olen yllättynyt. Luulin, että "kurpissa" inhottaa miehiä eniten ulkonäköön liittyvät asiat, mutta "käytettyys" näyttääkin olevan iso ongelma. Siis se, että nainen olisi seksuaalisesti kokenut. Toistaalta... ei sittenkään mitenkään yllättävä pelon aihe kokemattomilta miehiltä.

      Kaksi faktaa:
      - Naisen seksuaalisuus on normaali ja hyvä asia.
      - Läheskään kaikilla aikuisilla naisilla ei ole ollut paljon suhteita.

    • Dr. Freundlich

      Se ettei se nainen ole yli 13 neitsyt tai he itse ovat alle 30 ja yhä vailla (seksuaalista) naiskokemusta. Ymmärretään ettei ensimmäiseen ole enää mahdollisuuksia (seksuaalisesti) eikä hyväksytä ja vastustetaan sitä että nainen voisi olla kokeneempi (seksuaalisesti).

      Lapsi ja aikuinen asetelma molemmissa tapauksissa.

      Kysymyksessä kuitenkin seksuaalisuus, ja joka jäi sekä pelko siitä että tuleekin jäämään kokematta.

    • Vanhojen ystävä?

      Naisen iällä on hyvin vähän merkitystä ainakin minulle. Sattuman seurauksena en ole koskaan seurustellut itseäni nuoremman naisen kanssa ja vanhin oli 6 vuotta vanhempi. Huomattavasti ikää tärkeämmäksi on osoittautunut se miten nainen itsensä kantaa. Itsevarmuus on kaunista ja seksiä harrastettaessa suuri etu. Ihmisen historialla tuskin on väliä, jos on täysillä mukana suhteessa. Kukapa olisikaan niin typerä, että puhuisi entisistä suhteistaan tai satunnaisista suhteista nykyisen suhteen aikana. Entisistään puhuva roikkuu vielä kiinni edellisissä suhteissaan ja on hyvin huono idea ryhtyä suhteeseen tällaisen ihmisen kanssa. Tämän olen saanut kokea kantapään kautta.

      Se on lähinnä huvittavaa, miten miehet täällä vauhkoavat epävarmuuttaan ja pelkäävät seksuaalisesti kokeneita naisia. Heille voisin sanoa sen verran, että nykynuoret ovat melkoisen kokeneita jo hyvin nuorena. Yleensä vain kokemattomille miehille on ikä ja kokemus ongelmia. Mielenkiinnosta olenkin aiheesta keskustellut ystävieni kanssa ja tullut siihen tulokseen, että jokainen heistä ottaisi ennemmin vanhemman kuin nuoremman naisen. Toisaalta se voi kertoa myös porukasta aika paljon, koska jokainen on korkeakoulutettu, itsenäinen ja osaa ajatella omilla aivoillaan. Oman kokemukseni mukaan nuoremmat ja oman ikäiset naiset ovat monesti vielä niin lapsellisia, että heidän seurassaan turhautuu hyvin nopeasti.

      PS. Olen 27 ja pidän naisista, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Se tekee naisen kauniiksi. Ei pelkät geenit tai geenivirheitä korjaava meikki...

    • Naisen tuoksu

      Vanhat, yli nelikymppiset naiset haisevat epämiellyttävälle. Se on kai joku hormonaalinen juttu?

      • tunteita ja tuoksuja

        Vanhat, yli nelikymppiset naiset haisevat aamukuselle.


      • Mr Groove

        Mielenkiintoinen havainto... en ole ajatellut noin, mutta kieltämättä Nnoret naiset tuoksuvat paremmalle, noin keskimäärin. On nuorissakin epämillyttävän tuoksuisia, mutta ehkä vähemmän ... kun oikein mietin.


    • että näin onnnn

      Kaikkien miesten ihannenainen on nuori kaunis nainen. Kompromisseja kylläkin tästä ihanteestaan on monet miehet valmiita tekemään, eikä ainakaan kaikki vanhemmat äijät välttämättä edes halua mitään ihan nuorta naista omaksi naisekseen vaikka näitä ihailisikin. Se vaan että rajansa on silläkin paljonko näitä kompromisseja naisen suhteen tehdään, ja se raja kulkee jossain sellaisessa naisten iässä jolloin ei naisesta enää naiseksi ole. Mieluummin sitä ollaan kokonaan ilman naisia ennenkuin lähdetään enää tällaisten naisjätteiden kanssa olemaan.

      • olet oikeassa

        Hedelmällisen iän ohittanut nainen = biojäte


      • FF
        olet oikeassa kirjoitti:

        Hedelmällisen iän ohittanut nainen = biojäte

        Mitä äitisi sanoi, kun kerroit tuon hänelle?


      • :DD

        :DD Viru valge fantasioineen. Nauran vedet silmissä.

        Olet esimerkkitapaus miehestä josta ei mieheksi ole eikä koskaan ole ollutkaan.


      • Mr Groove

        No joo, ulkoisesti nuori ja kaunis vetoaa, mutta suhteessa painavat monet muutkin asiat. En halua olla suhteessa kauniin ulkokuoren kanssa, jos mitään muuta yhdistävää ei ole. Pelkkänä seksisuhteena nuorempi nainen on ulkosine avuineen on ihan kiva, vaikka kypsemmät naiset ovat yleensä seksuaalisempia, estottomampia ja avoimempia. Naisystäväni on 34, enkä vaihtaisi häntä missään tapauksessa nuorempaan, Hän on kokemassa toista seksuaalista heräämistään ja olen onnellinnen, että saan olla hänen kumppaninsa sillä matkalla. Toinen hyvä puoli on se, että hän on jo lapselliset kotkotuksensa elänyt ja omaa samanlaisen arvomaailman kanssani. Kolmas juttu on yhtenevät odotuksemme elämältä. Siis miksi ihmeessä edes haaveilisin nuoremmasta, kun minulla on sopivasti kypsynyt aarre käsivarsillani.


      • ei kokenut nainen+35
        Mr Groove kirjoitti:

        No joo, ulkoisesti nuori ja kaunis vetoaa, mutta suhteessa painavat monet muutkin asiat. En halua olla suhteessa kauniin ulkokuoren kanssa, jos mitään muuta yhdistävää ei ole. Pelkkänä seksisuhteena nuorempi nainen on ulkosine avuineen on ihan kiva, vaikka kypsemmät naiset ovat yleensä seksuaalisempia, estottomampia ja avoimempia. Naisystäväni on 34, enkä vaihtaisi häntä missään tapauksessa nuorempaan, Hän on kokemassa toista seksuaalista heräämistään ja olen onnellinnen, että saan olla hänen kumppaninsa sillä matkalla. Toinen hyvä puoli on se, että hän on jo lapselliset kotkotuksensa elänyt ja omaa samanlaisen arvomaailman kanssani. Kolmas juttu on yhtenevät odotuksemme elämältä. Siis miksi ihmeessä edes haaveilisin nuoremmasta, kun minulla on sopivasti kypsynyt aarre käsivarsillani.

        Onko 34-vuotias nainen kypsynyt ja on kokemassa toista seksuaalista heräämistään.. Tuli karmea olo. Hetkittäin tajuan kokemattomien ATM:ien angstin, pelon ja ahdistuksen.


      • Mr Groove
        ei kokenut nainen+35 kirjoitti:

        Onko 34-vuotias nainen kypsynyt ja on kokemassa toista seksuaalista heräämistään.. Tuli karmea olo. Hetkittäin tajuan kokemattomien ATM:ien angstin, pelon ja ahdistuksen.

        No noilla ikävuosilla se tapahtuu -5v, jos olosuhteet on otolliset. Silloin nainen voi oppia aivan uusia ulottuvuuksia. Meillä miehile ei ole noin jyrkkiä käännekohtia vaan se on enemmän tasaista kehitystä pois jatkuvasta pakonomaisesta testosteronipanetuksesta kohti moniaistillisempaa nautintoa kunnes kyky tai halu häviää ... toivottavasti samanaikaisesti :D


      • Mr Groove
        ei kokenut nainen+35 kirjoitti:

        Onko 34-vuotias nainen kypsynyt ja on kokemassa toista seksuaalista heräämistään.. Tuli karmea olo. Hetkittäin tajuan kokemattomien ATM:ien angstin, pelon ja ahdistuksen.

        Ai niin ... Sulla on vielä aikaa :) Älä huolehdi!


      • just jooozzzzzzzzz
        :DD kirjoitti:

        :DD Viru valge fantasioineen. Nauran vedet silmissä.

        Olet esimerkkitapaus miehestä josta ei mieheksi ole eikä koskaan ole ollutkaan.

        Se tuosta jäi pois että osa perheellisistä miehistä kyllä vielä nykyäänkin arvostaa naistaan vaikka tämä jo vanhentunut naisena on. Tässä on kuitenkin sellainen juttu, että mies on tällöin ollut tämän naisensa kanssa nuorempanakin, ja miehellä on ehkä lapsiakin tämän naisensa kanssa. Mutta kun puhutaan naisesta naisena ja uutena tuttavuutena, niin kyllä ainakin kaikki itse tekemäni käytännön havainnotkin tukevat tuota oletustani miesten suhtautumisesta naisiin.
        Eli tarkoittanet sitten miehillä jotain näitä tämän lajin perheellisiä miehiä, ja perheettömät naisettomat miehet eivät sitten ole mielestäsi mitään miehiä lainkaan. No ei tämä tulkintasi tosiaankaan mitenkään yllätä. Ja mitäs näistä väittelemään, kun jokaisella on omat kriteriansa siitä millaista miestä voi miehenä pitää. Monille naisille se on niinkin, että vain se hurjin naisia kaatava panosonni on se jota he miehenä voivat pitää.


      • biojäte-mamma
        FF kirjoitti:

        Mitä äitisi sanoi, kun kerroit tuon hänelle?

        Äiti löi kaulimella päähän.


    • fhsrg

      Minulla ei ole muuta ongelmaa, kuin se että itse olen 26 vuotias ja siksi vanhempi 30 vuotias ei kiinnosta.

      • mmm28

        Neljän vuoden ikäero tai viidenkään ei ole yhtään mitään.


      • Mr Groove
        mmm28 kirjoitti:

        Neljän vuoden ikäero tai viidenkään ei ole yhtään mitään.

        Ei edes yhdeksän.


      • fhsrg
        Mr Groove kirjoitti:

        Ei edes yhdeksän.

        Onpas! Varsinkin kun itse olen henkisesti ikäistäni nuorempi.


      • vaikeaa..
        fhsrg kirjoitti:

        Onpas! Varsinkin kun itse olen henkisesti ikäistäni nuorempi.

        Ja jotkut naiset ovat sinua henkisesti ja fyysisesti huomattavasti nuorempia, vaikka olisivat samanikäisiä kuin sinä. Tai kymmenen vuotta sinua vanhemmat naiset ovat henkisesti ja fyysisesti ikäisiäsi tai nuorempia.


      • edsgt
        fhsrg kirjoitti:

        Onpas! Varsinkin kun itse olen henkisesti ikäistäni nuorempi.

        Miksi kukaan haluaa olla itseään henkisesti nuorempi? Ellei sitten ole jo dementiaiässä.


      • että näinnnnnnnnn
        edsgt kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaa olla itseään henkisesti nuorempi? Ellei sitten ole jo dementiaiässä.

        Aivan. Jo dementoituneilla ei kaiketi ole enää mitään kulttuursia estojakaan käyttäytytymiselleen. He voivat esim. käydä naisiin kiinni kuin vaikkapa jotkut monikulttuuriset maahanmuuttajamme.


      • virnenaama
        edsgt kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaa olla itseään henkisesti nuorempi? Ellei sitten ole jo dementiaiässä.

        Niinpä.

        Mutta se, että on leikkimielinen, ei tarkoita että on jotenkin epäkypsä sitten tarvittaessa. Niin kuin jotkut hapannaamat näyttävät kuvittelevan.


      • fhsrg
        vaikeaa.. kirjoitti:

        Ja jotkut naiset ovat sinua henkisesti ja fyysisesti huomattavasti nuorempia, vaikka olisivat samanikäisiä kuin sinä. Tai kymmenen vuotta sinua vanhemmat naiset ovat henkisesti ja fyysisesti ikäisiäsi tai nuorempia.

        " Tai kymmenen vuotta sinua vanhemmat naiset ovat henkisesti ja fyysisesti ikäisiäsi tai nuorempia."

        Tuollaiset tapaukset ovat niin äärettömän harvinaisia, että niillä on ihan turha vaivata päätään. Tähän menessä tapaamani itseäni nuoremmatkin naiset ovat olleet suht tylsiä ja mikään ei viittaa siihen, että heistä vanhempina tulisi ainakaan hauskempia.
        Ihminen joka on menettänyt kosketuksen sisäiseen lapseensa, on henkisesti kuollut yksilö minun silmissäni. Muta he voivat sitten tapailla toisiaan.

        Eikä tuo ole ainut syy miksi en lähesty itseäni vanhempia naisia. Toinen syy on se, että he ovat hyvin todennäköisesti varattuja. Voin kyllä harkita suhdetta itseäni vanhempaan naiseen, jos hän tekee aloitteen, mutta en näe mitään syytä miksi minun pitäisi lähestyä heitä, kun nuorempiakin on tarjolla.


    • Sattuuhan sitä

      Näin 30 vuotiaana miehenä naisten rupsahtaminen mikä usein liittyy surkeisiin elämäntapoihin ja ylipainoon.
      Tämän lisäksi voimakas sitoutuminen sosiaalisiin kuvioihin eli 30-vuotiaana pitää alkaa olla "aikuinen". Tuloksena jäykkä kankea tätimäinen tantta tai pullaa kotona jo valmiiksi leipova pehmeän puoleinen pompula.

      Ikä ei naista pilaa, mutta aika monella ne kuluneet vuodet ja suhteet yms. näkyy mielessä että kehossa tavalla joka saa nuoremmat naiset näyttämään huomasti hehkeämmiltä eikä sillä ole mitään tekemistä varsinaisesti sen numeron kanssa.

      Se ei liity seksuaaliseen kokemattomuuteen millään tavalla koska itselläkin suhteita on takana, mutta sitä oikeaa ei ole sattunut kohdalle.

      Kiitos EI, vanhoille käntyille ja kinkuille.

      • Mr Groove

        On olemassa naisia, jotka ovat tätimäisiä jo kakskymppisenä. Jos pitää valita nuorekkaan, kypsän naisen ja nuoren tädin väliltä, niin valitsen ensinmainitun tai olen siis jo valinnut.


      • ,,,

        No mites jos mies on 'ukkoutuneen' näköinen jo 30-kymppisenä tai allekin..Saako sellainenkin 'vaatia' nuorta naista ja pitää oman ikäistään naista tätinä?

        Olen töissä sellaisessa paikassa, missä näkee paljon ihmisten valokuvia ja voin kertoa, että olen nelikymppisenä nuoremman näköinen kuin jotkut 30-kymppiset miehet, sellaiset ukkoutuneen näköiset siis.


    • totuuden tuoja

      Ihan rehellinen vastaus aloittajalle - ajattele nyt miten käytettyjä JOTKUT suomalaiset naiset on jo kolmikymppisinä. Takana voi olla jopa kymmenittäin eri panoja. EI kukaan järkevä, itseään kunnioittava mies halua sellaista naista lastensa tulevaksi äidiksi.

      Ei hu*rasta naista saa.

    • 40 pillun mies

      Kyllä suomessa vanhaa huoranvittua riittää.

    • Herra panoherra

      Ei ole mitään ongelmaa, mutta en halua olla niiden kanssa, koska eivät enää näytä seksuaalisesti haluttavilta (joitain yksittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta). Nuorempi on parempi.

    • ..............

      Mua ei kiinnosta 30 naiset koska useimmat on siinä iässä jo niin urautuneita, ettei mies pysty enää vaikuttamaan näitten naisten elämään. Jos nainen arvostaa omaa koiraansa poikaystävää korkeammalle, niin parisuhdetta on mahdotonta lähteä rakentamaan.

      Lisäksi naiset on yllättävän rupsahtaneita ulkonäöllisesti jo 30-vuotiaina.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe