DinoDirect

Wanha vm. 2012

Hei! Olen ajatellut tilata kyseiseltä sivustolta mekon vanhojenpäiväksi. Kyseinen sivusto on ilmeisesti kiinalainen ja haluaisinkin nyt että kertoisitte kokemuksianne sivustosta (onko se luotettava, onko maksu menetelmä turvallinen ym. hyödyllistä tietoa mitä tulisi ottaa huomioon asian suhteen?) Kiitos jos viitsitte vastata =))

10

687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikset sie vaan mene kauppaan ja sovita kivaa kolttua päällesi - ei tartte pettyä!

    • dinodirect

      Moi!
      Itse tilasin sieltä häämekon kesällä ja ainakin mulla meni kaikki hyvin!
      Kyseessä on siis kiinalainen nettikauppa josta saa kyllä todella halvalla mekkoja (ja kaikkea muutakin)!
      Maksu onnistuu PayPalin kautta elikkäs ihan turvallinen maksusysteemi.

      Huonot puolet tuossa sivustossa on että niillä on tosi surkea kielitaito jos yrittää asiakaspalvelussa jotain asiaa selvittää. Parhaimmillaan jopa monta tuntia joutuu live chatissa selittämään niille yksinkertaisia asioita ja ei ne siltikään meinaa ymmärtää! :D Eli pitää olla tosi kärsivällinen jos tulee jotain ongelmia paikan kanssa.
      Lisäks niillä EI OLE worlwide free shipping kaikissa tuotteissa vaikka ne sitä mainostaakin. Tuotteesta täytyy löytyä maininta ilmaisesta kotiinkuljetuksesta, muuten joudut maksamaan muutaman kympin mut sillon kyllä pakettikin tulee nopeemmin. Jos on toi ilmainen kotiinkuljetus niin toimitusaika taisi olla 3-5 viikkoa, sitten tuossa maksetussa se on muistaakseni 3-7 päivää.
      Mekosta itsestään ei ole kuin hyvää sanottavaa: mitoitus sattui kohdilleen (oli mittatilaus) ja laatu oli yllättävän hyvä halpaan hintaansa nähden. Ei ole mitään valittamista!

      Ainakin todella paljon halvemmalla pääset jos dinodirectistä tilaat mutta kannattaa varautua että tilaus ei välttämättä onnistu ongelmitta!

      • C

        Hei,

        Jouduitko maksamaan mekostasi tullimaksuja tai veroja?


    • Wanha vm. 2012

      dinodirect: Kiitos viestistäsi =) Helpottaa kun kuulee muiden kokemuksia!

      Minna-Maaria: Olen etsinyt mekkoa netistä, koska olen pieneltä paikkakunnalta Lapista. Tälla paikkakunnalla on vain ja ainoastaan yksi liike, jossa myydään wanhojentanssimekkoja. Kyseisessä liikkeessä halvin mekko maksaa 250e ja siellä on pieni valikomaina, joka vaikeuttaa mekon löytämistä lisää, sillä olen ''ongelmallisen muotoinen.'' Netistä olen löytänyt mekon joka olisi mieleinen sekä hyvän mallinen vartalolleni :)

    • dinodirect

      Jouduin maksamaan arvonlisäveron (23%) mutta tullimaksua ei mennyt. Tuokin on vissiin tuurista kiinni että jääkö edes tulliin, mulla jäi mut ei haitannut. Siltikin tuli reilusti halvemmaks tilata tuolta!

    • heipppppa

      heippa! itsekin ajattelin tilata ja löysin hienon vanhojentanssimekon ! hintaa oli jotai 58 e mut sit siitä sai alennukse ja näytti että on ilmaiset postikulut? hintaa tulisi jotai 48 e , missä se tulli tai arvolisävero sitten maksetaan:o? ja paljon se sitten on

    • Wanha vm. 2012

      Jos tuote on alle 45e arvonen niin sillon ei tarvi maksaa tullia eikä arvonlisäveroa. Mutta, koska mekkosi maksaa yli 45e siitä todenäköisesti menee joitakin verotuksia. Alv. on sen 23% ja tulli on 13%. On tuurista kiinni meneekö loppujen lopuksi kumpaakaan. Verot lasketaan mekon hinnasta. Eli jos mekko maksaa sen 48e niin veroja joudut maksamaan alv. n.11e ja tulli n.6e. Lasketaan siis ihan vaan 48x0.23 ja 48x0.13 ja tulokset lisätään mekon hintaan:)

      Itse tilasin loppujen lopuksi Tidebuy nettisivustolta mekon, koska kaksi luokkakaveriakin oli tilannut ja tilaukset olivat onnistuneet hyvin. Kummallakaan kaverilla ei jäänyt mekko tulliin joten heidän ei tarvinut maksaa veroja. Itsellä mekko on tällä hetkellä Vantaalla tullissa, mutta tulli selvitys tehtiin jo joten mekko todenäköisesti täällä perjantaina tai maanantaina:) Itse jouduin myös maksamaan siis vain tuon arvonlisäveron. Tuurista taitaa kaikki olla kiinni. Amerikasta kun tilaa niin on tarkemmat tulli vaatimukset ja verotukset, mutta kyseiset sivustot (tidebuy & dinodirect) ovatkin kiinalaisia.

    • hello12

      miks sit tosta sivustosta on valitettu? kuulemma he ottavat vain rahat eivätkä ikinä toimita tuotteitaan...

    • Wanha vm. 2012

      En tiedä, mutta tällä paikka kunnalla missä minä asun on lähes jokainen kaverini tilannut joko dinodirectistä tai tidebuysta eikä kellään ole ollut mitään suurempaa ongelmaa ilmeisesti. Kaikki ovat saaneet mekkonsa ja mitään suurempia virheitäkään ei ole ollut. Yhdelle tytölle tuli kyllä hieman liian lyhyt, mutta se on saattanut olla myös oma moka jos on ilmoittanut väärin pituuden, joka mitattiin mittatilausta varten.

    • helinä^^

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe