paska suku

oksu

Poikaystävän suku on paska. Tekopyhiä, mielistelevät kaikille. Luulevat olevansa muita parempia. Olen seurustellut yli 2 vuotta. Tulevat appivanhemmat eivät puhu mistään minulle, eivät anna kertoa itsestäni tms. Jos asiaa tulee, he kysyvät poikaystävältä, eivät minulta. Kaikki asuvat pienellä paikkakunnalla ja luulevat että maailma pyörii heidän ympärillään. Ovat lisäksi muka tosi sukurakkaita, mutta hirveä paskanpuhuminen alkaa heti kun muut kääntävät selkänsä. Vittuun koko sukurutsainen paskasakki!

9

3163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Mitenkäs sieltä pesästä on voinut lähteä sinun ihana poikaystäväsi.

• tervetuloa

joo , elikkä mun poikaystävän suku on hyvin samantyylinen , mutta vielä pahempi.. Olemme jo muutaman vuoden asuneet yhdessä. Poikaystäväni suku pitää minua tunkeilijana, haukkaa humalassa ja ovat kateellisia kun minulla on oma elämäni ja olen jopa ok näköinen. Hänen siskonsa vihaa minua , koska olen varastanut häneltä ilmaisen lapsen vahdin , eli hänen veljensä. Sisko ilmoittaa aina kun näemme , ettei hänen veljensä ole oma itsensä seurassani (uskaltaa vain silloin sanoa siskolleen vastaan , eikä peru yhdessä sopimiamme menoja esim.siskon kauppaan viemisen vuoksi). Anoppini on täysi juoppo , joka henkisesti pahoinpitelee perhettään , ja Apellani on useampia muita naisia (ilman että kukaan muu kuin minä tajuaa sen ). Poikaystäväni selvästi pelkää perhettään ja minä saan kärsiä siitä , etten ikinä luopunut omasta elämästäni a mielipiteistäni vain nuollakseen hänen perheensä perseitä. Että näin..

• sinitaivas

Älä luovu omasta elämästä,vaan elä elämääsi täysillä. Älä anna miehen sukulaisten määrätä sinua vaan ole itsekäs oman elämäsi suhteen.Pidä omat juttusi,harrastuksesi ja ystäväsi,älä luovu niistä.
        Pidä etäisyyttä miehen sukulaisiin.

• Elleh

Pidä vain tiukasti kiinni siitä omasta elämästäsi, äläkä alennu heidän tasolleen.
      Ei anoppien/appien kanssa ole pakko olla missään tekemisissä, ellei niin tahdo!

• miniä

joo..todellakin tuttu tilanne....
      oon tullu siihen tulokseen ei kannata välittää koko suvusta ni kaikki on tyytyväisiä....

• aviovaimo

Helpottaa kun muillakin on samanlaisia kokemuksia. Mietihän vielä, miltä tuntuu, kun appiukko haukkuu miniänsä kännissä lattian rakoon naapurilleen, samalla kun itse olet kuuloetäisyydellä, mutta appiukko niin kännissä että tuskin eteensä näkee!
      Että sellaista elämää mulla!

• rouva

Minut on vasta toistamiseen vihitty ja niin ollen olen saanut kosolti uusia sukulaisiakin...! Päätin nyt etten tee samoja virheitä mieheni suvun kanssa, kuten tein ensimmäisellä kertaa.

Ensimmäiseksi katsoin peiliin ja mietin millainen sukulainen minä mahdankaan ITSE olla???

Seuraavaksi aloin systemaattisesti jutella YSTÄVÄLLISESTI tulevien sukulaisteni kanssa! Varsinkin keskityin erityisen huolella anoppini ja appeni kanssa seurustelemiseen. Kutsuin heitä kotiini, vaikka oli pitkä matka, he tulivat. Menin heille käymään kuin omaan kotiini ja näytin myös pitäväni vierailusta. Opettelin tuntemaan sukulaiset nimeltä ja ulkonäöltä, vähintään. Kerroin avoimesti itsestäni, kuka olen ja mitä teen. Suljin silmäni heidän alkuaikojen mahdollisilta arvostelemisilta ja annoin niiden mennä ohi huomioimatta mitenkään sitä. Tässä välissä tein miehelleni selväksi, etten siedä minkäänlaista kaltoin kohtelua hänen sukulaisiltaan, kuten katsoin myös omien sukulaisteni käyttäytymistä miestäni kohtaan. Seuraavaksi mieheni sisko alkoi käyttäytyä ylimielisesti minua kohtaan, mutta otin mieheni kanssa heti puheeksi kokevani sellaista ja sitten sisko saikin kovat moitteet mieheltäni, asiasta. Kysyin siskolta syytä moiseen suoraan kasvokkain ja hän pyysi nolona anteeksi. Meistä tuli sittemmin hyvät ystävät, kuin siskokset konsanaan!! Nyt anoppi ja appi kunnioittavat minua ja pitävät kuin omana tyttärenään. Luottavat minuun ja minä heihin. Kutsukaa sukulaisenne kylään, tehkää miehen sukulaisillekin koti omaan kotiinne ja kunnioittakaa pitkän päivätyön tehneitä vanhoja ihmisiä ja arvostakaa heitä miehenne sukulaisina, niin saatte anopistanne ja apestanne omien vanhempienne veroiset sukulaiset itsellenne!!!

Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä miehennekin kärsii silloin, jos rakkaan vaimon pitää tapella omien sukulaistensa kanssa. Valitsin mieheni rakkaudesta ja siksi heidän kotinsa on myös minun kotini.

Perheessä lapsetkin aistivat jo imeväisiässä, millaiset suhteet vanhemmilla on isovanhempiin. Kunnioittava ja arvostava käyttäytyminen omia ja toisen vanhempia kohtaan kantaa yli sukupolvien ja antaa jokaiselle suvun jäsenelle itsetunnon juuret. Näin tiedetään, kuka mihinkin sukuun kuuluu. Rakentaen ne ihmissuhteet syntyvät ja niitä pitää ylläpitää, aivan kuten parisuhdettakin.

• M26
        rouva kirjoitti:

Minut on vasta toistamiseen vihitty ja niin ollen olen saanut kosolti uusia sukulaisiakin...! Päätin nyt etten tee samoja virheitä mieheni suvun kanssa, kuten tein ensimmäisellä kertaa.

Ensimmäiseksi katsoin peiliin ja mietin millainen sukulainen minä mahdankaan ITSE olla???

Seuraavaksi aloin systemaattisesti jutella YSTÄVÄLLISESTI tulevien sukulaisteni kanssa! Varsinkin keskityin erityisen huolella anoppini ja appeni kanssa seurustelemiseen. Kutsuin heitä kotiini, vaikka oli pitkä matka, he tulivat. Menin heille käymään kuin omaan kotiini ja näytin myös pitäväni vierailusta. Opettelin tuntemaan sukulaiset nimeltä ja ulkonäöltä, vähintään. Kerroin avoimesti itsestäni, kuka olen ja mitä teen. Suljin silmäni heidän alkuaikojen mahdollisilta arvostelemisilta ja annoin niiden mennä ohi huomioimatta mitenkään sitä. Tässä välissä tein miehelleni selväksi, etten siedä minkäänlaista kaltoin kohtelua hänen sukulaisiltaan, kuten katsoin myös omien sukulaisteni käyttäytymistä miestäni kohtaan. Seuraavaksi mieheni sisko alkoi käyttäytyä ylimielisesti minua kohtaan, mutta otin mieheni kanssa heti puheeksi kokevani sellaista ja sitten sisko saikin kovat moitteet mieheltäni, asiasta. Kysyin siskolta syytä moiseen suoraan kasvokkain ja hän pyysi nolona anteeksi. Meistä tuli sittemmin hyvät ystävät, kuin siskokset konsanaan!! Nyt anoppi ja appi kunnioittavat minua ja pitävät kuin omana tyttärenään. Luottavat minuun ja minä heihin. Kutsukaa sukulaisenne kylään, tehkää miehen sukulaisillekin koti omaan kotiinne ja kunnioittakaa pitkän päivätyön tehneitä vanhoja ihmisiä ja arvostakaa heitä miehenne sukulaisina, niin saatte anopistanne ja apestanne omien vanhempienne veroiset sukulaiset itsellenne!!!

Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä miehennekin kärsii silloin, jos rakkaan vaimon pitää tapella omien sukulaistensa kanssa. Valitsin mieheni rakkaudesta ja siksi heidän kotinsa on myös minun kotini.

Perheessä lapsetkin aistivat jo imeväisiässä, millaiset suhteet vanhemmilla on isovanhempiin. Kunnioittava ja arvostava käyttäytyminen omia ja toisen vanhempia kohtaan kantaa yli sukupolvien ja antaa jokaiselle suvun jäsenelle itsetunnon juuret. Näin tiedetään, kuka mihinkin sukuun kuuluu. Rakentaen ne ihmissuhteet syntyvät ja niitä pitää ylläpitää, aivan kuten parisuhdettakin.

Moi,

Olipas hieno kirjoitus =) On mielestäni hienoa, että jotkut ihmiset ymmärtävät, että sukulais-suhteet eivät onnistu ilman omaa panostusta.

• a Doubting Thomas
        rouva kirjoitti:

No onhan se hyvä että olet niin fiksu ja ymmärtäväinen.Vahinko vaan että sama resepti ei päde kaikkien kohdalla!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6604
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1598
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1029
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      879
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      871
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe