Onko kukaan käyttäänyt compressio urheiluvaatteita?
Kertokaapa käyttökokemuksistanne
kokemuksia compressio vaatteista
6
3483
Vastaukset
- Kommander Cody
Noita kompressiosukkia näkyy monilla. Yleensä käyttäjät vaikuttavat tyytyväisiltä. Itseasiassa tiukat trikoot aikaansaavat pienen kompression ja mulla ainakin niistä näyttää olevan hyötyä. Yläkropan kompressiovaatteiden eduista en osaa sanoa.
- kompu
Ite oon ainaki tykänny, tuntuu ettei mene niin helposti hapoille. Käytän Boostereita (kompressiosäärystimet) ja hiihtolenkeillä bvsportin pitkät kompressiohousut.
Yläkropalle olen harkinnut, mutten ole vielä hommannut - mitenkä?
Mites sitten kun esim. fitnesstukusta kattoo niitä vaatteita niin maksaa lähemmäs 100€ ja sitten Elloksen sivuilta Niken compressio vaatteet maksaa n.30€
Onko siinä sitten että merkki tekee hinnan, vai onko siinä jokin suuri ero sitten tuotteessa.
Ja onko ollu miten hyviä ne on salilla? - Tsekkaa ensin
Kompressiovaatteita on erilaisia ja löysemmästä versioista tiukempaan.
Jos on ostamassa kannattaa tarkastaa brittinettikauppojen hinnat ennen tilausta, koska esim. Niken Swift sarjan vaate mikä maksaa Niken nettikaupassa ja Stadiumissa 100 €, niin tuolta sen voi saada 30€lla, kun on kevään värit ja uutuudet 60€lla. - teemukoo2
kompressio säärystimet (tai miksi niitä kutsutaan, kuin sukat ilman sukka osaa:) sekä tiukka Niken kompressio paita päällä juostessa, aika jämäkkä ja mukava olo juosta. nuo pohkeen ympärillä olevat säärystimet on itselleni ihan huippujuttu, sama olo kun lentäessä käytän tukisukkia niin jalat on kun vastanainneella lennon / lenkin jälkeen :)
- jakeräsänen
Kompressiosta on todellakin hyötyä... itse kärsin aina juostessa nivusen ja lonkan alueen kivuista mutta kokeilin sitten piruuttani Skinssien kompressiohousuja ja kuinkas kävikään... =) nyt on mukava juosta jakipuja ei juurikaan ole enää tuntunut. En tiedä mikä niissä vaikuttaa mutta eipä tuolla väliä kun kipuja ei ole... itse ostin nuo housut kompressiomyynti.fi - kaupasta ja siellä näytti olevan myös sukkia ja säärystimiä... niitä koklataan seuraavaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803