Shake Weight käsipaino

_allit_roikkuu_

Hei,

Mitä mieltä olette Ostos tvn / Tvinssin mainostamasta Shake Weight käsipainosta, jota "ravistetaan"? Onko käyttökokemuksia?

39

3158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iiuytfddf

Ihan naurettava. Mitä sillä pitäisi tehdä? Millä tavalla hökötyksellä lihakset kehittyy...

• pera isolta salilta

Kokeile ensin. Minäkin nauroin ensin mutta nyt kun olen käyttänyt Shake Weightiä pari viikkoa täytyy sanoa että tämä on erittäin tehokasta treeniä. 6 minuutin treeni pistää todella koville. Olen käynyt salilla n. 15 vuotta ja tämä on paras innovaatio pitkään aikaan. Suosittelen etenkin täydentäväksi treeniksi. Aamuisin 6 min treeni on hyvä lähtö päivälle. Tosin harva pystyy vetämään ensimmäisillä kerroilla läpi tätä 6 minuutin treeniä mutta jostakin on aloitettava. Tämä laite ei vie tilaa kuten kotilaitteet yleensä. Suosittelen.

• Pikku-A

Laita se raha kunnolliseen salikorttiin.

• shake it

Oon tehnyt kolme päivää kyseisellä laitteella ja voin kertoa, että käsissä tuntuu! 6min päivässä oon tehnyt ja lihakset ovat kipeinä seuraavana päivänä! Joten uskon laitteeseen ja odottelen tuloksia :D

• Runkkulihas laite

tuloksia saatkin todella odotella... Pidä käsiä suorina sivuilla 10min päivässä niin kyllä tuntuu lihaksissa mutta mitään näkyvää kehitystä ei saa aikaan. Se miltä tuntuu ja kehityksellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Lisäksi mitä sitten kun lihakset kehittyisivät, miten jatkat kehitystä kun laitteen vastus on koko ajan sama? Teet 12 minuuttia, joo tuo haastavuutta mutta ei kehitystä koska lihas adaptoituu samasn vastukseen ja ikuisesti ei voi treeniaikaa pidentää. Tuollainen kuuden minuutin vatkaaminen menee muutenkin kestävyyspainotteiseksi maitohappojen tuottamiseksi jolla ei esim.lihaskasvua tai voimankasvua saada juurikaan aikaan.

• vcxvcxvxcvcxvcx
        Runkkulihas laite kirjoitti:

tuloksia saatkin todella odotella... Pidä käsiä suorina sivuilla 10min päivässä niin kyllä tuntuu lihaksissa mutta mitään näkyvää kehitystä ei saa aikaan. Se miltä tuntuu ja kehityksellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Lisäksi mitä sitten kun lihakset kehittyisivät, miten jatkat kehitystä kun laitteen vastus on koko ajan sama? Teet 12 minuuttia, joo tuo haastavuutta mutta ei kehitystä koska lihas adaptoituu samasn vastukseen ja ikuisesti ei voi treeniaikaa pidentää. Tuollainen kuuden minuutin vatkaaminen menee muutenkin kestävyyspainotteiseksi maitohappojen tuottamiseksi jolla ei esim.lihaskasvua tai voimankasvua saada juurikaan aikaan.

"Se miltä tuntuu ja kehityksellä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa."

Siinä on kyllä aika vahvasti virheellinen lause.

Tosin samaa mieltä olen, että ei tuolla ole mitään tekemistä lihasmassan kehittämisen kanssa, vaikka lihaskestävyyttä se voikin parantaa. Kai tuo treenaamattoman ihmisen kropassa voi jotain muutosta saada aikaan, mutta kehitys on hyvin rajallinen ja itseäni mietityttää, että mikä on tuollaisen liikkeen vaikutus nivelille.

• Tyhjää parempi
        Runkkulihas laite kirjoitti:

Joo, runkkaamistahan se on. Pitää kyllä ylävartalon paremmassa kunnossa kuin sohva, mutta pitkällä aikavälillä raja tulee vastaan. Normaalit ihmiset eivät vatkaa käsipainoja 4 Hz taajuudella kuten Shake Weightiä vatkataan. Siksi se on tehokkaampi kuin samanmassainen käsipaino. Se painaa vain pari kolme kiloa. Kehitystä ei tosiaan tapahtune pidemmällä aikavälillä, koska taajuutta ei pystyne nostamaan. Ainoa keino siihen olisi jousen kiristäminen, mihin ei ole mahdollisuutta muuten kuin purkamalla mekanismin ja jouset vaihtamalla eli virittelyksi menee. Tällöin jousivoima ja samalla lihasvoima kasvaisivat ja varmaan taajuuskin, joten myös teho kasvaisi. Samalla massaakin pitäisi varmaan kasvattaa.

• vcxvcxvcxvcx
        Tyhjää parempi kirjoitti:

Joo, runkkaamistahan se on. Pitää kyllä ylävartalon paremmassa kunnossa kuin sohva, mutta pitkällä aikavälillä raja tulee vastaan. Normaalit ihmiset eivät vatkaa käsipainoja 4 Hz taajuudella kuten Shake Weightiä vatkataan. Siksi se on tehokkaampi kuin samanmassainen käsipaino. Se painaa vain pari kolme kiloa. Kehitystä ei tosiaan tapahtune pidemmällä aikavälillä, koska taajuutta ei pystyne nostamaan. Ainoa keino siihen olisi jousen kiristäminen, mihin ei ole mahdollisuutta muuten kuin purkamalla mekanismin ja jouset vaihtamalla eli virittelyksi menee. Tällöin jousivoima ja samalla lihasvoima kasvaisivat ja varmaan taajuuskin, joten myös teho kasvaisi. Samalla massaakin pitäisi varmaan kasvattaa.

Kannattaisi ehkä siirtyä shake weight:n asemesta alkaa runkkaamaan aitoja kaluja niin käärisi treenin ohella sievoisen summan rahaa.

• Nads

samaa painoa saa robin hood tavaratalosta hinta oli kevyelle 9,95e ja painavammalle 13,95e ja molemmissa mukana dvd:t ja kaikki. et jos haluaa kokeilla niin tuonne ei huku niin paljon rahaa :D

• ???

en vaa ite oo nähny!!!

• qq

Tuollainen laite voi hyvinkin terästää hermoston toimintaa, aika nopeasti lihaksen tulee tehdä vastavoima käsky painon liikkeeseen joten kai se jotain vaikutusta teoreettisesti voi tehdä.

Naisille tuosta laitteesta voisi kehitellä sitten vaikka minkälaisen lihaskuntouttajan ja rentouttajan:)

• JD vantaa

Olen täysin yllättynyt tärinäpainon tehosta. Kuuden minuuti harjoitus DVD ohjeen mukaisesti on erittäin tehokas ja tuntuu vielä seuraavana päivänäkin. Kokeilin sattumalta tutun luona joka suositteli koska oli käyttänyt vähän vastaavanlaista laitetta jenkeissä. Kuuden minuutin harjoitus on niin kova että kahdella ensimmäisellä kerralla en pystynyt viemään treeniä kokonaan läpi. Suosittelen etenkin aamutreeniksi ennen suihkuun menoa koska tulee kohentava olo joka kestää koko työpäivän ajan. Täydentää hyvin saliharjoittelun ja sopii myös "pikaharjoitukseksi" jos ei ehdi salille. Parhaat keksinnöt ovat yleensä yksinkertaisia.Tämä on helppoa, erittäin tehokasta ja laite ei vie tilaa.

• -

Helppoa se voi olla, mutta tehokasta koko kehon kehittävää liikuntaa se ei tule olemaan ikinä. Turhempaa laitetta ei voi kuvitella. Taas tollasella laiskoilta ja läskeiltä rahat pois. Tollaset "olen kokeillut nyt jo 3 päivää ja kyllä tuntuu" kommentit on parempi pitää itsellään ennenkuin nolaa itsensä täysin.
      Mikä tahansa liikunta tuntuu jos ei ole ikinä harrastanut ja sitten yhtäkkiä lähdet sitä suorittamaan .varmasti tulee paikat kipeeksi. Mutta jahka kroppa tottuu niin mitään ei enää tapahdukkaan. Käykää ihmiset mielummin vaikka juoksemassa se 20min päivässä niin siitä on paljon enemmän apua kuin mistään painon heiluttelusta. Oikeasti. Se kuka väittää muuta on varmaasti tekemisissä tämän tuoteen myynnin kanssa ja yrittää epätoivoisesti saada ihmisiä tilaamaan näitä.
      Järki päähän nyt. Oikotietä onneen eikä hyvään kuntoon ole.

• allit on poissa

Mitä sä sekoilet. Shake Weight on tehty vain yläkropan kohdistavaan treeniin. Et ole tainnu kokeilla joten ei kannata kommentoida. Hyvä jos pystyt edes 3 minuutin Shake Weight sessioon sillä niin kovaa treeniä se on.

• -

Onhan se sanomattakin selvää ettei tollasella tule tuloksia. Turha siitä on vastaan panna. Jos ikinä mitään tekemätön sillä saa paikat kipeeks niin en yhtään ihmettele. sillä kun jaksat pari viikkoa tehdä niin kehitystä ei enää tapahdu ja sekin on kovin yksipuolista. Sijoittaisit rahat ennemmin kuntosaliin missä saat paljon monipuolisemman treenin kuin jollain shake weightillä.
      Mielestäsi varmasti se taannoinen hittituote tasapainorannekekkin on tosi hyvä tuote. (valmistajakin myönsi että se on täyttä puppua).

• kokeile ensin

Turha sitä on puhua ja itkeä kun et ole edes kokeillut. En usko että pystyt edes kovalla sisulla tekemään 6 min Shake Weight harjoitusta.

• -

Voihan se hapot tuoda käsiin mutta entäs sitten? Mitäs sitten kun jaksan parinviikon jälkeen tehdä tuon 6min. jatkanko vaan treenin pituutta kokoajan loputtomiin?? Mikään harjoittelu muoto ei toimi niin että treenin pituutta vaan kasvatetaan. Paitsi juoksu, mutta ei siinäkään äärimmäisyyksiin mennä.
      Jos lihasta haluaa ja kiinteytyä niin kyllä se käsipainoilla treenaaminen on paljon monipuolisempaa ja tulee taattuja tuloksia.
      Käsiä voi sitten treenin jälkeen ravistella vähän vetreytyäkseen.
      Näin se vaan on, sitä on turha kiistää.
      Ja kyllä koska shake weight puolelta ei tule konkreettisia vastalauseita niin voin myös sanoa että olen kokeillut, sen vuoksi onkin näin helppo perustella miksi se ei vaan toimi.
      Kommenttisi kertoo ainoastaan sen että sinä et ole kokeillut ikinä mitään muuta liikuntaa kuin muutamana päivänä shake weightiä ja nyt luulet löytäneesi helpon konstin kuntoon pääsemiseen. Ikävä pudottaa näin maantasalle mutta tolla laitteella et tule ikinä pääsemään mihinkään kuntoon.

• monta +++

Shake Weight käyttö on erittäin hyvää täydentävää harjoittelua. Sen avulla voi harjoitella kotona koska ja milloin tahansa. Lisäksi se ei vie tilaa ja on helppo ottaa esille. Lyhyetkin muutaman minuutin harjoitusjaksot ovat erittäin tehokkaita.

Kukaan ei ole niin tyhmä että harjoittelisi pelkästään Shake Weightin avulla - tai ehkä niitäkin kirjoituksen perusteella on. Harjoittelun pitää aina olla monipuolista koska muuten tuloksia ei synny. Suosittelen, Shake Weight on hyvä lisä ylävartalon monipuoliseen harjoitteluun. Jos haluaa hyvän yleiskunnon niin suosittelen hölkkää ja juoksua. Jumppa ja pyöräily ovat myös hyviä yleiskunnon kohottajia. Jos nivelet ovat ongelmana niin pyöräily on lähes aina paras vaihtoehto.

• lisään plussia
        monta +++ kirjoitti:

Shake Weight käyttö on erittäin hyvää täydentävää harjoittelua. Sen avulla voi harjoitella kotona koska ja milloin tahansa. Lisäksi se ei vie tilaa ja on helppo ottaa esille. Lyhyetkin muutaman minuutin harjoitusjaksot ovat erittäin tehokkaita.

Kukaan ei ole niin tyhmä että harjoittelisi pelkästään Shake Weightin avulla - tai ehkä niitäkin kirjoituksen perusteella on. Harjoittelun pitää aina olla monipuolista koska muuten tuloksia ei synny. Suosittelen, Shake Weight on hyvä lisä ylävartalon monipuoliseen harjoitteluun. Jos haluaa hyvän yleiskunnon niin suosittelen hölkkää ja juoksua. Jumppa ja pyöräily ovat myös hyviä yleiskunnon kohottajia. Jos nivelet ovat ongelmana niin pyöräily on lähes aina paras vaihtoehto.

Samaa mieltä. Olin vaihtooppilaana jenkeissä 2010 ja kaikilla kuntoilevilla kavereilla ja myös osalla tytöistä oli kotona Shake Weight. Se on nimenomaan täydentävää harjoitusta. Etenkin jos vetää ton 5- 6 min ohjelman aamulla ennen suihkua niin hyvä tulee. Todella helppo käyttää ja ihan älyttömän tehokasta käytettyyn aikaan nähden. Tytöt poistaa näillä allit ja saa ryhtiä oikeisiin paikkoihin.

• Gna

Olin kuukauden Englannissa ja ostin ne sieltä (20 eur). Harjottelin pari viikkoa ja kotiintullessa oli kauheat rintakivut ja menin sydäfilmiin varmuuden vuoksi. Lääkäri sitten palpatoi "ylälihaksiani" ja huusin kivusta. Käski jatkaa samaa mallia :))) Ovat mielestäni hyvin tehokkaat mutta miksi noin kallis hinta?

• rewfdsfsdfsd

Kallis, koska siitä yritetään saada rahat mahdollisimman nopeasti pihalle ennen kuin joku vaikutusvaltainen ammattilainen toteaa laitteen täysin turhaksi eikä sitä enää kukaan sen jälkeen osta. Saman olisin kyllä voinut sanoa jo kun tuote tuli markkinoille, mutta kukapa minua uskoisi.

• samits

pist litran vichy tai vastaavaan hiekkaa ja täristä.... sama vaikutus, ärsyttää lihasta toimimaan, mutta kehitystä ei pelkästään tällä saada aikaan. venyttely ja toistoja isoilla liikeradoilla pitäisi myös saada. Ja eri painoja.

• uncle kk

Shake Weight on todella tehokas yläkropan harjoitelua täydentävä laite. Suosittelen myös alleista eroon haluaville. Tuo 6 minuutin harjoitus on kyllä todella kova ja vaatii sisua joten suosittelen ainakin aluksi 30sek sarjojen sijasta 15sek sarjoja ilman taukoja. Yläasento 15 alasasento 15 oikea käsivarsi 15 vasen käsivarsi 15 sek. Eli yhteen sarjaan menee 60 sek. Toista tämä sarja ajan ja tarpeen mukaan esim 2- 5 kertaa. Kun käsivarret kuntoutuvat niin voit yrittää tuota 6 min DVD sarjaa joka on todella kova mutta myös hirvittävän tehokas. Opin tämän helpomman aloitussarjan jenkeissä jossa kaikilla kavereilla oli kotona tällaiset vatkattavat painot.Tämä lyhyt sarja on myös hyvä aamulla x-kertaa ennen suihkuun menoa.

• -

MÄ yleensä vedän lapaseen suihkussa aamulla. Se saa sykkeen koholle ja tulee hyvä fiilis. Paljon tehokkaampi tapa saada aamu käyntiin kuin shake weight.

• Her+ules

En tiä mä laitan jalat haralleen ja ravistelen omia punnuksia.

• Täysin yllättynyt SH

Olen käynyt salilla lähes koko ikäni. Sain vaimon kanssa joululahjaksi Shake Weightit. Pidin tätä lahjaa hyvänä pilana mutta Tapaninpäivänä päätin katsoa miesten Shake Weight DVD'n ja testata miltä se 6 minuutin harjoittelu tuntuu. Hämmästyin todella koska 6 min harjoittelu tuntui todella tehokkaalta. Käsivarsieni ja olkapäitteni lihakset pysyivät pinkeinä vielä seuraavana päivänäkin. Nyt olen käyttänyt laitetta päivittäin lähes kuukauden. Käsivarsien lihakset ja olkapäiden kuulat ovat kasvaneet ihan silmissä. Minusta on tullut ihan bodarin näköinen vaikka en ole siihen edes pyrkinyt.Käyn salilla 2- 4 kertaa viikossa.

Vaimokin innostui. Katsoimme yhdessä naisten DVDn. Siinä on monta todella laajaa ja tehokasta kunto-ohjelmaa. Naisten DVD'stä sain ideoitua monta uutta Shake Weight treeniä. Nyt minulla on 7 hyvää Shake Weight liikettä ja uskoisin että saan ajan mittaan kasaan 10- 12 todella hyvää liikettä. Vaimo on ihan innoissaan kun kerrankin hänellä on laite jolla allit saavat kovaa kyytiä.

Tämä laite on todella yllättänyt. Kun ensimmäistä kertaa näin mainoksen nauroin makeasti ja ajattelin että kaikenlaista sitä keksitäänkin. Mutta erehdyin totaalisesti. Tämä laite on mitä parhain täydentävään harjoitteluun. Se ei vie tilaa ja on helppo ottaa käyttöön koska tahansa, lähinnä aamulla ja illalla. Kokeilin salilla ravistaa tavallisia käsipainoja mutta siitähän ei tullut mitään kun niissä ei ole sitä palauttavaa jousta joka saa aikaiseksi tämän tehokkaan ja nykäisevän "hitausmomentin".

Kaveritkin ovat ihmetelleet miten minulle on tullut kunnon kuulat olkapäihin. Kerroin Shake Weightin joululahjastani. Yksi kavereistani sanoi että Shake Weight on erittäin suosittu jenkeissä sekä bodarien että tavallisten treenaajien keskuudessa. On kuulemma yksi jenkkilän myydyimmistä kuntotuotteista.

Suosittelen koska kumma kyllä tämä on todella kova juttu.

• -

Heh hiano trolli. Yritätkö näin saada ihmiset kenties ostamaan kyseistä laitetta enemmän?
      Oli millainen superlaite tahansa niin se ei saa lihaksia kasvamaan noin nopeasti. Ei vaikka käyttäisit sankollisen hormooneita siinä samalla. Lopeta siis oikeesti tollanen turha jauhaminen.

• Täysin yllättynyt SH

Myönnän että innostuin ehkä liikaa sillä kuukauden aikana olen harjoitellut Shake Weightillä joskus jopa 2 kertaa päivässä (aamulla ja illalla 6 min) ohjelma). Lisäksi olen nyt keksinyt uusia liikkeitä ja pidentänyt Shake Weight harjoittelun toisinaan jopa 10-12 minuuttiin. Käyn lisäksi salilla n. 3 kertaa viikossa.

Tarkoitukseni ei ole markkinoida tätä laitetta mutta en voi olla jakamatta tätä tietoa kun käsivarteni ja olkapääni lihakset vuosien salitreenin jälkeen nopeasti kasvavat. Luulin että kokeilen tätä laitetta vain kerran Tapaninpäivänä mutta kun lihakset pysyivät kireinä vielä seuraavanakin päivänä niin jatkoin kokeilujani.

En ole mitannut kehitystäni mittanauhalla mutta minulla on toinen mitta. Räätälöity pikkutakkinin on käynyt olkapäistä kireäksi. En keksi mitään muuta syytä tähän kun Shake Weightin käyttöönoton koska kaveritkin kysyivät mistä olen saanut kuulat olkapäihini. Pikkutakkini istui vielä joukuussa täydellisesti kun kävin ulkomailla työmatkalla. Joulun aikana lihoin n. 2 kiloa. Salilla olen varmaankin harjoitellut virheellisesti koska tällaista kehitystä en ole saavuttanut sitä kautta. Muutan nyt saliharjoitteluani melko paljon ja lisäksi aikomukseni on nyt myös testata sitä salin nurkassa olevaa tärinälaitetta jota erittäin harvat käyttävät. Salilta löytyy paljon kuntolaitteita joita en ole koskaan edes kokeillut.

Kaiken kaikkiaan tämä naurettavan tuntuinen mutta tehokas laite on herättänyt minut. Harjoittelun pitää olla monipuolista. En ole kiinnostunut isoista lihaksista mutta olen kiinnostunut terveydestäni ja siitä hyvästä olosta minkä harjoittelu tuo. Siksi monipuolistan nyt harjoitteluani. Olin aikaisemmin likaa jumiutunut salitreenissä perinteisiin liikeisiiin, laitteisiin ja uskomuksiin.

• -

Ja se että sulla on kuulat olkapäissä on sitten hyvä asia vai?? jos nimenomaan on tarkoitus tasapainoiseen treeniin niin shake weight ei kyllä sitä tarjoa.

• Täysin yllättynyt SH

Shake Weight on mainio osa tasapainoista ja monipuolista harjoittelua. Aamuisin tai iltaisin tehty 5- 8min harjoittelu tekee terää koko yläkropalle. Yhä useammalla kaverillani on nyt tämä uusi ihmeellinen käsipaino ja he kehuvat kilpaan sen tehokkuutta. Ensin he nauravat mutta kun ovat tehneet tuon 6min DVDharjoittelun niin nauru loppuu. He ovat todenneet täysin saman asian kuin minä eli käsivarsien ja olkapäiden lihakset pysyvät pinkeinä vielä seuraavana päivänäkin. Tämän tärisevän käsipainon lisäetu on että sitä on helppo käyttää ja säilyttää kotona. Pienuutensa ansiota sitä voi pitää aina esillä ja näin kuin ohimennen tulee tehtyä pieni ja tehokas yläkropan harjoitus. Kannattaa ainakin kokeilla mutta Freudilaisista kommenteista huomaan että tämän laitteen käyttö ei ehkä sovi kaikille suomalailisille miehille.

Jospa vain joku kehittäisi vastaavan pienen laitteen keski ja alavartalon treenaamiseen. Kuntosalia ei kuitenkaan mikään kotilaite korvaa.

• M45.

Todella toimiva ratkaisu! En oikein uskonut, kun näin mainoksen TV:ssä, mutta muija rupesi kinuamaan, joten ostin sen hänelle. Nyt vaimoni on jo yli puoli vuotta treenannut tuolla, ja tulosta on tullut silminnähden. Leveämmät hartiat, isommat hauikset, leveämpi selkä. Myös 15-vuotas tyttäreni on treenannut tuolla saman ajan, ja laiskasta tytöstä on tullut oikea himourheilija, kun hän huomasi, mikä vaikutus tällä on hänen vartaloonsa. Tulokset ovat hänellä vielä dramaattisemmat kuin vaimollani. Tytöllä on esim. hauiksenympärys kasvanut laihasta 26 sentistä järeään 32 senttiin, mikä on tuon ikäiselle todella hyvä saavutus. Lisäksi hän on nyt kiinnostunut myös urheilusta yleisemminkin ja kokeillut eri lajeja.

• vcxvcxvxcvxcvxc

6cm hauiksen ympärysmittaan lisää tuolla välineellä? Lopeta jo turha provoilu.

• On se.

On sen vatkaaminen kuitenkin huomattavasti terveellisempi vaihtoehto kuin esimerkiksi sohvalla makaaminen, jos ihan terveysliikunta riittää. Kilpaurheilijalle tai kehonrakentajalle ei varmaan tosiaan riitä. Mutta ei tosiaan maksa paljon, esim. Löytötavaratalossa alkaen 12,95. Miinuspuoli, jota tässä ei ole vielä mainittu, on että haisee tosi pahalle ja vapauttaa varmaan kaikenlaisia myrkyllisiä aineita kun sen ottaa paketista. Minun kurkkuani rupesi ainakin heti ärsyttämään kun vähän vain nuuhkaisin käryä. Kannattaa laittaa vehje ulos haihduttelemaan tai vaikka saunaan matalaan lämpötilaan, jos on hyvä ilmanvaihto.

• Auts

Muija käytti viikon putkeen noin 30 min päiväs seuraava kerra ku anto käsihoitoo nii meinas mulkku lähtee juurinee päivinee

• TestattuOn

Olen käyttänyt nyt 3kk ja tuloksen kyllä huomaa
      En aluksi uskonut koko laitteeseen mutta nytten aion jatkaa käyttöä

• --..--

Kyllä tyhmästä päästä kärsii sekä keho että lompakko.

• --..--
    • Runkkari kari

oon runkannu 10v enkä huomaa tulosta joskus jopa puoltoista tuntia joskus lyhyempiä treenejä... ei tulosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      126
      3943
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2436
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      73
      2396
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2302
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      43
      2059
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      78
      1630
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1566
    8. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      12
      1274
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1097
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1091
    Aihe