Ethän ole seurusteluneitsyt? Kyselee huolestunut nuori nainen. Tosimiehellä on oltava naiskokemuksia jo vähän päälle kaksikymppisenä, muuten on kelvoton tapaus.
http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=914326
Mies ei saa olla seurusteluneitsyt
46
762
Vastaukset
- Nää on nähty
No tuohan on tyypillinen yli-itsevarma tosi mielenkiintoiseksi ja spesiaaliksi maailmankiertäjä-YTN:ksi itsensä rankkaava typy, joka hakee toista samat määreet täyttävää. Ja seuraava...
- vasenkätinenN
Kyllä olen seurusteluneitsyt. Enkö nyt ole tosinainen? Byhyyyy! :(
- Atm nro 10465
Mitäpäs tuosta. Eiköhän jokaisella meistä ole jonkinlaisia kriteereitä, ja kaikkia ei voi miellyttää. Ehkä profiilin kirjoittajalla huonoja kokemuksia liittyen asiaan.
- 6+4
Nää on näitä "ikuisia etsijöitä"
- niin niin
Taitaa kumminkin olla helpompaa löytää se seurustellut kaveri kuin seurustelematon? Tosi paljon helpompaa.
- 4+6
Baarityöntekijöitä koetetaan iskeä varmaan enemmän kuin mitään muuta naisryhmää, ja se vaikuttaa todennäköisesti monen käsitykseen tai luuloon tasostaan...
- baaribirdie
4+6 kirjoitti:
Baarityöntekijöitä koetetaan iskeä varmaan enemmän kuin mitään muuta naisryhmää, ja se vaikuttaa todennäköisesti monen käsitykseen tai luuloon tasostaan...
niin ja eihän se käsitys silloin niin pahasti pieleen mene jos sitä jonoa on ja on ja on. Ihan valkattavaksi asti. Aina kannattaa pitää yksi sillain pikkuisen kiinnostuneena ja samalla voi katsella sitä parempaa... Niin se homma vaan käytännössä toimii. Ja ne kokemattomat tippuu kelkasta tosi nopeesti.
- baarilardie
baaribirdie kirjoitti:
niin ja eihän se käsitys silloin niin pahasti pieleen mene jos sitä jonoa on ja on ja on. Ihan valkattavaksi asti. Aina kannattaa pitää yksi sillain pikkuisen kiinnostuneena ja samalla voi katsella sitä parempaa... Niin se homma vaan käytännössä toimii. Ja ne kokemattomat tippuu kelkasta tosi nopeesti.
Mutta todennäköisesti hyvin suuri osa niistä baarissa flirttaajista on kiinnostunut vain petiseurasta. Baarihenkilökunnalla on aika villi maine, on se sitten kunkin yksilön kohdalla totta tai ei.
- 1+8
baarilardie kirjoitti:
Mutta todennäköisesti hyvin suuri osa niistä baarissa flirttaajista on kiinnostunut vain petiseurasta. Baarihenkilökunnalla on aika villi maine, on se sitten kunkin yksilön kohdalla totta tai ei.
Niin siihen tiskin takana olevaan neitokaiseen törmää muutamaan otteeseen illan aikana ja muutaman neuvoa antavan jälkeen tilatessa varmaan moni flirttailee siinä tilaamisen ohessa ajankuluks tai epätoivosen humalaisena.
Itte muutaman kerran höpissy ihan ajankuluks neidon kanssa hiljasempana iltana, ilman mitään sen ihmeempiä taka-ajatuksia, kun muualtakaan ei ole juttuseuraa löytyny eikä oo vielä kotiin jaksanu niin aikaseen lähteä.
- Ihan fiksua
Etenkin netissä karsia luuserit heti pois, näkeehän sen täälläkin minkälaista porukkaa seurustelemattomat miehet pääsääntöisesti ovat.
- asrhn
Seurustelemattomat miehet voisivat olla kovinkin kaukana luuserista.
Itse olen 28v tuotantotalouden di, töissä päällikkö tasolla keskisuurella konepajalla.
Olin opiskelun alkuaikoina niin kunnianhimoinen ja urasuuntautunut ettei aikaa vaan seurustelulle oikein jäänyt, tytöille kyllä baareissa menin silloin tällöin puhumaan mutta en ikinä uskaltanut pidemmälle mennä ja miehen kun pitäisi kaikki aloitteet tehdä...
Nyt alkanut huomaamaan että olisi jo vähän aikaisemmin alkaa hankkia kokemuksia, mutta minkäs teet...
Olen suhteellisen komea ja normaalipainoinen, myös jonkin verran puhelias kun työnkin puolesta sitä joutunut harjoittamaan.
Tietysti myös korkeakoulutuksen (ja tulevaisuudessa varmaan johtajan titteli) luulisi naisia houkuttelevan, mutta missä niitä naisia nyt sitten tapaisi, ei ole koulua ja työpaikalla miesvalta.. netissä taas huono taso tai ehkä olen kasvattanut liian korkeat vaatimukset.
Esim. tuon viestissä olleen tytön heittäisin roskakoriin, varsinkin neitsyt kommentti osoitti heti hänen järjenjuoksun vähyyden.
En myöskään suostu imuriin tai kirveeseen tarttumaan koska uskoisin että minun markkina arvon pitäisi olla hänen arvoaan suurempi ja siksi minä haluan olla se joka määrää vaatimukset. Välilllä kyllä tuntuu että seurusteluneitsyys pudottaa suhteettoman paljon arvoa..
No kai se neito joskus vielä ilmestyy, tällä hetkellä elämä tuntuu olevan kiinni työssä. - Reipas Mies
asrhn kirjoitti:
Seurustelemattomat miehet voisivat olla kovinkin kaukana luuserista.
Itse olen 28v tuotantotalouden di, töissä päällikkö tasolla keskisuurella konepajalla.
Olin opiskelun alkuaikoina niin kunnianhimoinen ja urasuuntautunut ettei aikaa vaan seurustelulle oikein jäänyt, tytöille kyllä baareissa menin silloin tällöin puhumaan mutta en ikinä uskaltanut pidemmälle mennä ja miehen kun pitäisi kaikki aloitteet tehdä...
Nyt alkanut huomaamaan että olisi jo vähän aikaisemmin alkaa hankkia kokemuksia, mutta minkäs teet...
Olen suhteellisen komea ja normaalipainoinen, myös jonkin verran puhelias kun työnkin puolesta sitä joutunut harjoittamaan.
Tietysti myös korkeakoulutuksen (ja tulevaisuudessa varmaan johtajan titteli) luulisi naisia houkuttelevan, mutta missä niitä naisia nyt sitten tapaisi, ei ole koulua ja työpaikalla miesvalta.. netissä taas huono taso tai ehkä olen kasvattanut liian korkeat vaatimukset.
Esim. tuon viestissä olleen tytön heittäisin roskakoriin, varsinkin neitsyt kommentti osoitti heti hänen järjenjuoksun vähyyden.
En myöskään suostu imuriin tai kirveeseen tarttumaan koska uskoisin että minun markkina arvon pitäisi olla hänen arvoaan suurempi ja siksi minä haluan olla se joka määrää vaatimukset. Välilllä kyllä tuntuu että seurusteluneitsyys pudottaa suhteettoman paljon arvoa..
No kai se neito joskus vielä ilmestyy, tällä hetkellä elämä tuntuu olevan kiinni työssä.Sanon sen taas, kuten palstalla usein, että Suomen parisuhdekulttuurin myötävaikutuksesta hyvin tasokkaista miehistäkin muiden silmissä jää syrjään osa jos ei aktiivisesti pyri ja hakeudu naisen iskemiseen sopivaan toimintaan mukaan ja toimi kollektiivisen mallin mukaan.
Klassinen virhe on luulla että nainen "ilmestyy jostain" kun asia juuri niin menee Suomessa että mies iskee naisen jostakin.
Lisäksi on huomioitava ikä. Jokainen vuosi miehelle ilman ps-cv:n päivitystä tarkoittaa sitä että oman maun mukaista naista on entistä vaikeampi saada. - että näin se meneeee
Reipas Mies kirjoitti:
Sanon sen taas, kuten palstalla usein, että Suomen parisuhdekulttuurin myötävaikutuksesta hyvin tasokkaista miehistäkin muiden silmissä jää syrjään osa jos ei aktiivisesti pyri ja hakeudu naisen iskemiseen sopivaan toimintaan mukaan ja toimi kollektiivisen mallin mukaan.
Klassinen virhe on luulla että nainen "ilmestyy jostain" kun asia juuri niin menee Suomessa että mies iskee naisen jostakin.
Lisäksi on huomioitava ikä. Jokainen vuosi miehelle ilman ps-cv:n päivitystä tarkoittaa sitä että oman maun mukaista naista on entistä vaikeampi saada.Näin se juuri menee. Kyllä sitä aika helposti ja huomaamattaankin voi mies näistä naiskuvioista kokonaankin syrjäytyä jos ei ole aloittanut parisuhdehistoriaansa alta kaksikymppisenä.
Siinä heposti löytää itsensä 20 iässä tilanteesta jossa oman ikäisiä naisia ei ole vapaana muita kuin jotain aivan hirveitä tapauksia ja muille miehille jo kelpaamattomaksi käyneitä. Ellei siinä sitten tällaisten kanssa lähde parisuhteita yrittelemään, niin aika vaan kuluu eikä sitä naista mistään löydy. Näin nimenomaan silloin jos ei satsaa tosipaljon naisen itselleen etsimiseen ja yrittämiseen. Ne vähät saatavilla olevat vielä paremman näköiset naiset pitäisi nimittäin tapella itselleen jostain vakipanoverkostoista jossa he ainakin ovat.
Paradoksaalisesti vielä miehen hyvä ulkonäkö ja/tai työasema tekee sen, että ne ihan suht. mukavan näköiset hiljaisemmat naiset eivät ainakaan kehtaa aloitteellisesti miestä lähestyä vaikka sattuisivat vapaanakin olemaan. Ja diivatyypin naisille taasen on erityisen tärkeää se, että miehellä on takanaan paljon kokemusta naisista ja nimenomaan naisten nussimisesta.
On huomattava että meidän oloissamme lähes kaikilla 20v naisilla on jo useitakin pitkiä seurustelusuhteita takanaan. Tyypillisesti aloittajan esimerkkinainenkin sanoo profiilissaan itsellään olleen jo 2 pitkään kestänyttäkin seurustelusuhdetta. Eli tämän lajin kokemusta naisillamme on aina paljon vaikka ei heissä paljon mitään muuta olisikaan kuin se että eivät ole olleet aivan poikkeuksellisen rumia ihan nuoresta. Lisäksi kun meidän kulttuurissamme naiset pitävät yli 5 vuotta itseään vanhempaa miestä itselleen jo aivan liian vanhana, niin alkaa siinä seurustelukokematon 20 mies olla jo aika huonossa asemassa naisen itselleen saamista ajatellen.
- 3+9
On siinä sekin puoli, että jos mies on ehtinyt kerätä vuosia seurustelematta niin hän on todennäköisesti oppinut elämään yksin.
Niinpä mies ei ole naisesta riippuvainen, eikä miehelle siten kelpaa mikä tahansa nainen.- realismus
Sama toisinpäin...
- v3v3v
Ei saa olla ei. Itse en tuollaista naista uskalla edes lähestyä, vaikuttaa liian vaativalta ja sanavalmiilta tuittupäältä
- th78
En minäkään, mutta uskaltamisen sijaan syynä on realismi. Tuo hakee jotain suorittajaa enemmän kuin ihmissuhdetta, tai ainakin onnistuu luomaan sellaisen vaikutelman.
- Jaska'
En oo ikinä seurustellu vaan eipä se minun pillun saantia estä millään tavalla. Sen jälkeen kun olen paljasta pintaa näyttäny niin perään on soiteltu.
- Miksi haukutte
tuota tyttöressua? Minusta hänen profiilinsa oli oikein kiva ja hyvin kirjoitettu, olipa kuvansakin uskaltanut laittaa. Ilmeisesti hänen ainoa syntinsä oli se, että hän uskalsi toivoa mieheltä aikaisempaa kokemusta naissuhteista? No huh-huh, 20 -ikäluokassa tuo on varmaan TÄYSIN kohtuutonta. Kaikkea ne naiset kehtaakin vaatia.
- tyhjä parisuhde-cv
Niinhän se taitaa sitten olla, että näin 25-vuotiaana "seurusteluneitsyenä" kaikki toivo on jo menetetty, jos kerran suurin osa naisista sillä tavalla ajattelee. Kyllähän sellaisessa miehessä on oltava paljon vialla.
- FF
"Mitä suurempi pelko, sitä kovempi parku". Minustakin toisten profiilien reposteleminen täällä on asiatonta, mutta tässä tapauksessa parkua ihan selvästi aiheuttaa nimenomaan pelko; juuri tuollaisen naisen palsta-ATM:t haluaisivat, mutta se ei haluakaan heitä.
- No thanks.
FF kirjoitti:
"Mitä suurempi pelko, sitä kovempi parku". Minustakin toisten profiilien reposteleminen täällä on asiatonta, mutta tässä tapauksessa parkua ihan selvästi aiheuttaa nimenomaan pelko; juuri tuollaisen naisen palsta-ATM:t haluaisivat, mutta se ei haluakaan heitä.
Miksi ihmeessä haluaisi, kun profiili huutaa täydellä volyymilla asiakaspalvelua.
- FF
No thanks. kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisi, kun profiili huutaa täydellä volyymilla asiakaspalvelua.
Siksi, että hän on nuori, kaunis, hoikka ja sellainen että atm:n status nousisi kerrasta ytm:ksi, jos pääsisi hänen kanssaan edes näyttäytymään julkisesti.
- No thanks.
FF kirjoitti:
Siksi, että hän on nuori, kaunis, hoikka ja sellainen että atm:n status nousisi kerrasta ytm:ksi, jos pääsisi hänen kanssaan edes näyttäytymään julkisesti.
Mun naismaku on joka tapauksessa visuaalisestikin erilainen mut en sitä kiistä, että varmaan tuo moniin vetoaa.
- j5f96jk
FF kirjoitti:
Tuollainen, että liikkuisi jonkun seurassa vain jonkun ihmeen statuksen takia, kuulosta ihan naisen toiminnalta.
Mies ei ajattele, että haluan tuon naisen, koska ystävänikin varmasti haluaisivat hänet. Kyllä se silloin on kohtuutonta jos mies on jäänyt yksin esim. vain ujouden takia.
20-vuotias ei ole mikään vanha, se ikä menee yhtä äkkiä ohi kuin joku 16-vuotiaisuuskin. On kohtuutonta vaatia että kokemusta olisi kaikilla jo tuollaisessa kakaraiässä.
Vai onko parisuhde muutenkin vain paskaajauhavia seurapiiri-ihmisiä varten pyhitetty asia?
Niin se tuntuu aikalailla olevan.- realismus
FF kirjoitti:
Komppaan teitä, Miksi haukutte ja FF
- 16+14
M1978 kirjoitti:
Kyllä se silloin on kohtuutonta jos mies on jäänyt yksin esim. vain ujouden takia.
20-vuotias ei ole mikään vanha, se ikä menee yhtä äkkiä ohi kuin joku 16-vuotiaisuuskin. On kohtuutonta vaatia että kokemusta olisi kaikilla jo tuollaisessa kakaraiässä.
Vai onko parisuhde muutenkin vain paskaajauhavia seurapiiri-ihmisiä varten pyhitetty asia?
Niin se tuntuu aikalailla olevan."Kohtuutonta"? Oliko henkilön profiili luotu mielestäsi vain sinua ajatellen? Täällä on valloillaan melkoinen misogynia heti, kun nainen haluaa jotain mitä tekstiä lukenut mies ei itse ole.
- tyyppiesimerkki se
Ei siinä mitään ihmeellistä minusta ollut siinä profiilissa. Päinvastoin siitä on esimerkinomaisesti hyvinkin luettavissa tämä vallitseva tilanne parisuhde/seksi-markkinoillamme. Mikä on yhtäältä naisten äärimmäisen kielteinen ja automaattisesti kelvottomaksi leimaava suhtautuminen vailla naisia eläviin miehiin, ja toisaalta se että naisilla aina sitä parisuhde/seksi-kokemusta on paljon ja jo hyvin nuoresta. Sama asia näkyy niin hyvin tälläkin palstalla. Se on että käytännön elämässä ei näitä tule sanomaan naisettomille miehille eteen muut kuin ne rääväsuisimmat ämmät ja äijätkin, joita heitäkin kyllä aina riittämiin vastaan tulisi jos naiseton mies alkaisi naisia yrittää lähestyä.
Se on helposti ymmärrettävä asia että naisia nussivat miehet suhtautuvat naisettomiin miehiin kielteisesti, siksi koska he haluavat pitää ja saada mahdollisimman paljon naisia nussintaansa, mutta se miksi myös naiset näin agressiivisen kielteisesti suhtautuvat naisettomiin miehiin on vähemmän itsestään selvä asia. - ಠ_ಠ
realismus kirjoitti:
Komppaan teitä, Miksi haukutte ja FF
mene pois täältä, kurppa
- Miss Fury
On aika kummallista mutta tottahan se on että eka seurustelu on opettelua varten ja harvemmin eka parisuhde kestää. Toisaalta aiemmat suhteet ovat saattaneet koulia ihmiseen kaiken näköisiä fiksaatioita.
Itseäni ei oikeastaan edes kiinnosta mitä suhteita kenelläkin on ollut. Eipä tulisi edes mieleeni kysyä... - Ei mun murhe
Niin miehiä se ei haittaa, että nainen on neitsyt mutta miehellä pitää suurinpiirtein olla muna pystyssä 24/ 7 jotta naiset saavat käyttää seksiorjanaan kun ei muuta nykyään halutakkaan kuin pikaiset panot ja seuraava äijä sekä muna kehiin.
- tazhpa
Oliko tää nyt ihan reilua peliä bäshätä deittiprofiilia? Kukas otetaan seuraavaksi käsittelyyn? Mitä todennäköisimmin kyseisellä henkilöllä ei ole mitään ongelmia löytää kumppania, teksti oli ihan näpsäkkä, hauska ja erottui edukseen. Onko aloittajan mielestä väärin jos nainen hakee miehekästä halonhakkaajaa kaikilla mausteilla? Ei, itse en olisi laittanut vastausta (jos olisin nuorempi kuin olen) koska en mielestäni vastaa haettavaa henkilöä, mutta ei se mua koskaan ole pänninyt että joku mulle tuntematon ihminen hakee tietynlaista miestyyppiä. Ettehän tekään kirjoita "mulle joku nainen vaan heti nyt, kaikki käy".
Mun kaks penniä tähän asiaan on että siinä vaiheessa kun aletaan kritisoida toisen seuranhakuilmoitusta julkisesti ollaan vilkku päällä ojassa. Jos ei kriteeri miellytä, ohita. Ja ainahan voi koittaa vaikkei voittaisikaan. Asiat nyt vaan menee niin, että jos olet muuten hemmetin mukava tyyppi niin tuskin se seurustelemattomuus mikään kynnyskysymys on, sen sanoo järkikin.- tazhpa
Jos tää ketju oli sun mielestä asiallinen, meillä on aika erilaiset arvot. Period.
- kirveellä pihalle
Pystyisin sujahtamaan täydellisesti tuohon profiiliin muuten paitsi iän puolesta. Tosimies ei kuitenkaan ämmiä kumartele, jos ei miellytä niin näytän ovea.
- 40 pillun mies
Monenkohan miehen spermat tämän naisen pillussa on? Myöntää julkisesti olevansa ainakin kahden miehen käyttämä.
- vähän mietityttää
Pikemminkin kahden miehen täyttämä. Sinne sekaan vaan?
- Musta makkaraa Tre
Aika nätti tyttö ja ihan mukavan tuntuinen. Aika kliseinen perusnainen kyllä, ei tykkää käärmeistä ja mutta tykkää Hugh Grantin romanttisisista komedioista ja matkustelusta, eli just tasan niin kuin 89% suomalaisista naisista.
Ymmärrän kyllä että palstan neitsytpoikia harmittaa ettei kelpaa tuolle.- 457679780456
Dime in a dosen. Samanlaisia näkee päivittäin PALJON. Ei mitään erityistä. Ei kiinnosta.
- 11+9
En mäkään enää koskisi seurustelemattomaan mieheen.Ei niistä saa kuin sydänsuruja.:( Ihan fiksusti nainen kirjoitti,olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan.
- 99999999999
Siitä vaan eronneita ja yksinhuoltajia metsästämään vitun aivoton läskipää älykääpiö.
- 11+9
Juurikin se on syynä,ettei ne seurustelemattomat miehet haluakaan seurustella.En mä jaksa/isi sellaista suhdetta,enkä jaksanutkaan.
Kyllä nainen haluaa tuntea olevansa rakastettu ja haluttu oman miehen kainalossa ja nämä seurustelemattomat ei taas siitä välitä.
Ei kiitos,enää koskaan.- 1+16
Pardon??
- assdg37647
En ihan ymmärrä tuota logiikaa. Onko seurusteleminen jotain kauheaa rakettitiedettä, jonka pitää noudattaa jotain tiettyä standardoitua kaavaa, joka täytyy opetella? Olisiko minunkin pitänyt väen väkisin vaan alkaa seurustelemaan, vaikka en ole koskaan ihastunut kehenkään?
No, jokainen voi listailla kriteerejä ja vaatimuksia ihan oman mielensä mukaan. Tietääpähän ainakin, että kuka ei typeryytensä takia sitten sovellu itselle.- dghkdgfhkghk
No jos et ihan nuori ole, kyllähän se herättää kysymyksiä, jos et ole koskaan ihastunut kehenkään. Sinulla on ehkä joku ihannekuva, jonka täyttävä nainen ainoastaan saa kiinnostumaan?
Sellaista naista ei välttämättä edes tapaa koskaan.
- -TSS-
Toivottavasti tuollainen sanahirviö kuin seurusteluneitsyt ei juurru suomen kieleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2085279SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun484056SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site343868Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813736SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt673623Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers233581Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062400SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412356Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?322221Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan772157