iPod Shuffle ja iTunes ongelma, synkronointi jumiutuu

ei haukattua omenaa

Paskan möivät, mutta ei kai tuo auta murehtimaan enää.

Kyseessä siis 4 vuotta vanha iPod Shuffle. Onneksi itse laitteessa ei ole mitään vikaa, vaan kun se ei toimi iTunesin kanssa.
Ketuttaa kuunnella samoja kappaleita vuodesta toiseen, kun en saa lisättyä uusia kappaleita.

Ongelma on siis se, että yrittäessäni lisätä kappaleita iPodiin, synkronointi jumiutuu. Se saattaa yrittää synkronoida monta tuntia, kerran jätin sen junnaamaan yön yli, ja aamulla tilanne oli aivan sama; synkronoidaan...synkronoidaan..
Ainut apu on vain irrottaa laite usb-johdosta, jolloin synkronointi katkeaa, mutta kappale ei kuitenkaan ole ilmestynyt laitteeseen.

Olen ladannut uusimman version iTunesista, poistanut koko ohjelman koneelta ja asentanut uudelleen.. mutta ei vaan toimi ei. Myöskään itse biiseissä tai tiedostomuodoissa ei ole mitään vikaa. Minulla on Windows Xp-käyttöjärjestelmä.

Joskus saatan saada jonkinlaisen virhe-koodin, mutta Applen tuen "korjaus-ohjeet" eivät kyllä ole saaneet aikaan toivottua tulosta. Ongelma siis on ja pysyy.

Aikojen alussa kappaleiden siirto kävi näppärästi ja nopeasti, nykyään koko ohjelma raastaa hermoja siinä määrin, että tekisi mieli paiskata koko kone parvekkeelta alas.. ja koska itse soitin pelittää ihan normaalisti, ei nyt tekisi mieli lähteä uuttakaan ostamaan.

Onko jollakin ollut samoja ongelmia, ja mikä tärkeintä, onko siihen löytynyt jotain ratkaisua?

1

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urpokarhu

Sulla on siinä Shufflen kuuloke/tietokoneliittimessä jotain vikaa. Koitapa putsata se vaikka paineilmalla ja kokeile uudestaan. Jos ei auta, niin vika on joko tietokoneen USB-portissa, tai sisemmällä Shufflen liittimessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      174
      2037
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1479
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1404
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      11
      1167
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1057
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      983
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      898
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      96
      844
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      815
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      775
    Aihe