Olen voimisteluryhmässä harrastelijana, ja kärsin ikävästä ongelmasta.
Minulla on krooninen paksusuolen tulehdus, joka aiheuttaa runsaasti kaasunmuodostusta suolistossa. Voimistellessa tulee vastaan usein asentoja, joissa en pysty kaasua pidättämään. Välillä kaasupurkaus tulee kiusallisen äänen kanssa ja ruokavaliosta riippuen joskus taas pahan tuoksuisena.
Välillä nolottaa niin, että tekisi mieli lähteä samantien kotiin enkä pysty katsomaan ketään silmiin. En tiedä kuvittelenko vaan, mutta minusta tuntuu, että minulle nauretaan seläntakana.
Minulla ei ole koskaan ollut mitään muuta harrastusta ja voimistelu on ainut laji josta pidän ja jossa olen hyvä.
Miten kehtaan jatkaa lajin harrastusta, kun kaikki nauraa? Pieru voi olla hauska juttu, mutta ei sellaiselle jolle se on iso ongelma.
Ongelma unelmaharrastuksessa
6
236
Vastaukset
- älä vaan lopeta
Kyllä on lapsellisia ihmisiä jos nauravat. Älä välitä heidän mielipiteistä tai naureskelusta vaan nauti voimistelusta.
- Anette-97
Nauti harrastuksestasi välittämättä muista.
Minkäs sille voi. - ;(
Mulla on varmaa jotain vatsaongelmaa,ku joskus harkoissa alkaa pierettää ja harkkojen jälkeen on maha välil vähän kipee......
- helpotus123
jätä viljat pois ruokavaliosta niin helpottaa..
- Jöses ! Apua tästä
http://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/59/ilmavaivat
ja olen cuplaton kun lähden ihmisten pariin
http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/keywordresults.aspx?pagetype=1&keyword=dimetikoni
ja ei ko menoksi - ;(
Kiitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943869Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512752Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741310Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101159- 46944
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020941- 47870
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt213822Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä106632