Oon meiän koulun paras pelaaja ja pelaan joka paikkaa. Liityin yhteen joukkueeseen, että pääsisin maajoukkueeseen. Mun uudes joukkuees sanottiin kuitenkin että pelaan väärin.
1. Eikö puollustaja saa muka hypätä, ku mun puollustus pelaamine perustuu aika paljo hyppimiseen.
2. Eikö palloa saa muka ottaa kädellä alas ku lätkäski saa.
3. Eikö karvaaja saa sohia palloa vastustajalta sen jalkojen välistä.
4. Eikö maalivahti saa ottaa palloa käteen sen neliön ulkopuolella.
5. Eikö toisen malaan saa lyödä. Siis jos lyö vaan siihen lapaan.
6. Saako kentällä töniä vastustajaa.
7. Miksi mailan lapa pitäis taivuttaa.
Mä epäilen että mua kusetetaan ja siksi kysyn näitä.
Joukkue keksii omia sääntöjä.
6
274
Vastaukset
- .
Mä en ainaka usko et joukkue keksis noita itte. ja töniminenki/taklaaminenki on sallittua jos sen tekee oikein, ite en sitä tapaa kuitenkaan tiedä. Mun mielestä lapaa taivutetaan sen mukaan minkälaista peliä pelaa ja minkälaisii vetoja vetää.
- Jutila
Veikkaan että kysyjä ei aivan tosissaan ole, ja jos on niin joukkue ei sinua missään kohtaa kuseta. Seiskasta silti sitä että lapaa ei ole pakko taivuttaa, mutta kannattaa, koska tulet huomaamaan, että vetoihin tulee paljon enemmän voimaa ja tarkkuutta
- En harrasta, Tiedän
Noi kaikki on melkein sääntöjä, mutta toi 6. Kentällä saa vähän tuuppia mutta ei kauheena. 7. Ei mailaa tarvi käyristää jos ei halua. 1. Saa hyppiä.
- Tos1pelaaja
1. Ei saa hyppiä
2. Ei saa ottaa palloa kiinni kädellä. mun mielest se on et jos suu vahingossa käteen ei tuu mitään, mut tahallisesta tulee vapaalyönti vastustajalle.
3.Ei saa laittaa mailaa toisen jalkojenväliin
4.Ei saa ottaa.
5.Ei saa lyödä edes toisen lapaan
6.Kaikenlaista fyysistä kontaktia tulisi välttää
7.Ei tarvi, mut se on sun omaksi parhaaksi :D
Tosa on linkki ja siel on esim: Vapaa lyönnin aiheuttavia rikkeitä, 2 ja 5min jäähyn aiheuttavia rikkeitä.
http://www.korsholm.fi/medialibrary/data/Pelisaeaennoet-{tjgqg-romvt-bimee}.pdf - Salibandyaharrastava
Luulet olevas joku tulevaisuuden tähti mutta silti et osaa pelata paskaakaan.
- lollerodfsafa
voi vitu urpot. otatte tän tosissaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812