Seksikumppaneittesi määrä? (Osa 2)

***gallup 2***

Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?

Vastaa rehellisesti. Käytä mielummin tilapäistä nikkiä kuin omaa nikkiäsi, jos tunnet leimautumisen pelossa tarvetta muunnella lukua ylös- tai alaspäin!

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi!

205

1634

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä linkki
    • luuseri.

      0 kpl. mies 33 v.

      • ...

        Kuvottavaa


    • Inka+

      300 , nainen 23 v.

      • SaaraG

      • Olet jakari

        Et tule saamaan ikinä aviomistä


    • parasta A-ryhmää

      0 kpl, 35v, mies

      • atm.

        0, mies 24


    • täääähh

      72 on nyt, nainen 18v

      • siistähh

        hyi vittu mikä horatsu :ooo


      • Toi on aivan

        liikaa. Etkö kunnioita itseäsi ollenkaan ihmisenä


      • afafsdfsd
        Toi on aivan kirjoitti:

        liikaa. Etkö kunnioita itseäsi ollenkaan ihmisenä

        Tai sit tytteli vaan tykkää seksistä ja omaa sen verran hyvän itsetunnon, et pystyy harrastaan sitä vähän vieraammankin miehen kanssa. Ei oo miehille ongelma, joten miks se ois naisille?


    • tehomies

      yli 50 naista on tullut nussittua

    • ........

      0 seksikumppania. 26-vuotias mies.

    • saalistaja 54 vuotta

      Lopetin kirjanpidon noin 250 kaatoon nuorena 20-21 vuotiaana 17 eri naista vuodessa joku ei ehkä usko mutta se on vain yksi kaato 3 viikossa ja joka viikonloppu viihteellä niin usein tultiin kotiin ilman kaatoa.

      Vanhempana on tullut deittitapaamisia ehkä 12 joista 10 epätoivoisia sivustaohjattavia naisia.
      Olin pitkässä suhteessa 12vuotta lyhyempiä 3kk-3vuotta joitakin.
      En ehkä tiedä mitä rakkaus on kun en osaa sitoutua vaan edelleen kaadot milessä.

      • 15+5

        "En ehkä tiedä mitä rakkaus on kun en osaa sitoutua vaan edelleen kaadot milessä. "

        Niin, ja tällaisesta nämä palstan säälittävät vakihäiriköt haaveilevat. Ollappa oikea YTM, ihminen joka ei osaa rakastaa, eikä näin ollen rakkautta saa.


      • 15+6
        15+5 kirjoitti:

        "En ehkä tiedä mitä rakkaus on kun en osaa sitoutua vaan edelleen kaadot milessä. "

        Niin, ja tällaisesta nämä palstan säälittävät vakihäiriköt haaveilevat. Ollappa oikea YTM, ihminen joka ei osaa rakastaa, eikä näin ollen rakkautta saa.

        Taidat olla yksi niitä sivustaohjattavia Naisia, lohdutuksen sana Sinulle kyllä ne kaadot on iän myötä vähentynee, ettet vallan menetä yöuniasi kun jollain on käynyt flaksi ;)


      • flaksi my ass
        15+6 kirjoitti:

        Taidat olla yksi niitä sivustaohjattavia Naisia, lohdutuksen sana Sinulle kyllä ne kaadot on iän myötä vähentynee, ettet vallan menetä yöuniasi kun jollain on käynyt flaksi ;)

        Mikä vitun flaksi? Itsellä "3 kaatoa", mutta todennäköisesti pannut enemmän kuin tuo 250 -mies.

        Nimittäin yhdenkin kanssa voi panna monta kertaa, tiesittekö?


    • poingpoingpo

      0, 24v n

    • N35.

      Noin 200. Kaikki mustia :)

      • Herr Mesetas

        Meidän mustilla ei ole käynyt flaksi. Antaisitko sillekin?


    • Al nox

      Kyllähän se seksikumppani tilasto näyttää vieläkin sitä pyöreätä nollaa.
      20v mies.

    • vastausta...

      Kolmen kanssa on tullut yritettyä, muttei ole koskaan kuitenkaan onnistunut. Ei ota siis eteen tarpeeksi hyvin.

      Mies 27

    • 8¨^¨ö

      500 pääasiassa mamuja, sellaisia iloisia tummia poikia, joilla on isot k*rvät.

      n37

    • lalalaa

      about 5 , paras seksikokemukseni 13 v ja tyttö oli 10 v :)

      • lalalaa

        ensimmäinen seksikokemukseni 6 v ja tyttö 7 v


    • sacred_heart

      """Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?""""
      0

      Ikä: 26
      Sukupuoli: Mies

    • ettänäintänään

      7, 18v nainen

    • nytkyllä

      20-30, nainen, 29 v.

    • tahtoisin vain

      Pyöreä nolla, tahtoisin edes sen yhden :(

      • tahtoisin vain

        Ja ikää oli se 22v ja sukupuoli mies.


      • apuva
        tahtoisin vain kirjoitti:

        Ja ikää oli se 22v ja sukupuoli mies.

        käy huorissa niin saat jännityksen pois ja sit saat helpommin kunnon naiselta


    • nainen 28v

      aiemmin ei ollut kuin parikymmentä miestä, mutta eron jälkeen viimeisen parin vuoden aikana on tullut melkein kolmekymmentä lisää.

      48 kpl, nainen 28v

      • 511616

        hyi saatana mikä hu0ra.


      • Väkivaltainen paska

        Vitun saasta lutka!


    • suomibrändääjä

      Vuodessa 50-52, viimeset 10 vuotta... Mitäs siitä tulee, yli 500.

      Ja kaikki ulkomaalaisia, tietysti, ensimmäisestä lähtien.

      Lämmin syli kotouttaa mamut, pakolaiset, vaihtarit ja työkomennuksella olijat kaikista parhaiten!

    • -atm85-

      0 kpl.

    • n 18

      Nolla janollana pysyy. Miehen penis on saastainen, enkä halua liata sillä itseäni.

      • Voithan aina

        harrastaa lättäpillua toisten naisten kannsa!


      • ....
        Voithan aina kirjoitti:

        harrastaa lättäpillua toisten naisten kannsa!

        Mikä ihme on lättäpillu?


      • KVG.
        .... kirjoitti:

        Mikä ihme on lättäpillu?

        Lesboilu. Oletko maalta kun et termejä tunne?


      • Msnu vaan

        Onhan meillä kondomit...eiks vaan?

        Mulla on 16 cm ja mulla on avioeron jälkeen ollu 5 naista ja olen kokonaisuuteen ollu onnellinen.

        Toivoisin kuitenkin sellaista vakinaista seksikumppania niin tietäisin. missä mennään....

        t.Seurallinen vaakamies


    • Engineeri

      11 kipaletta. Mies 25 v

    • Huima luku

      Olen 23v nuori mies ja seksi-/seurustelukumppaneideni määrä

      0

    • YTM-EVP

      Ehan sama määrä, kuin edellisessäkin gallupissa.

    • 187

      0, 25v. mies.

    • atm21

      ei yhtäkään, haista paska julma maailma.

    • minä...

      24v Nainen 16kpl

      • ooooooooooooooo

        hyi v1ttu mikä saastainen hu0ra.


    • Cypher.

      40, mies 19 v.

    • Liian vähän, että tilastoida kannattas. :-)

    • tavis

      Jos suhteen kesto on 2-10 vuotta, keskiarvo on on siis 6 vuotta, ja jos seksuaalisen iän 24 v jakaa kuudella niin se oli 4. Totuus on kuitenkin 6.

    • ei silti kaikille

      Useita kymmeniä miehiä ja kymmenkunta naista. Miehet on helpooja, kaatoja saa viikonlopussa vaikka kolme jos vaan viitsii.

      Vastaa Nainen 25v. joten "putki" jatkuu.

    • Ei yhtään

      Nolla. Mies 40 v.

    • Susku

      n 35

      Silleen päälle 300.........

      Pääasiassa nuorempana..........nyt meikä ei enää niinkään.....

    • Zeroman.

      Ei niitä ole, Mies 26 v

    • en ole laskenut

      yli 100 alle 200, nainen 35 v

    • rietaspygmi

      85 kpl, mies 35v
      Ja pituutta 169cm, uskomatonta..eikö totta

    • Onpas täällä paljon satojen miesten kanssa olleita naisia.

      Eli aloituksen aihe ei siis ole se kuinka monen kanssa olet harrastanut seksiä, vaan se miten kamalaa se on, kun naisella on tuollaiset määrät panoja. Joten vastaan tuohon teemaan, kun ei muuhun nyt vastata huvita.

      Joo se on hirveää. Siis tavallaan, ei mua paskaakaan liikuta vaikka niitä olisi 7649.
      Minä en sen naisen kanssa vaan mihinkään ryhtyisi,

      Se mitä minä mietin, tällaisen naisen kohdatessani, on että tuolla on tapana lähteä joka ainoa kerta kun päihtymään erehtyy, uuden miehen matkaan. Ja jos sitä on uusia seksikokemuksia metsästänyt melkein joka viikonloppu, niin en minä usko että se loppuu.
      Sitä minä vähän pelkäisin moisen naisen kohdalla. Saattavat olla vähän koukussa siihen uuden jännitykseen.
      Ja jos joku kysyy että miksi se on muka pahempaa, kuin miehen tehdessä niin? Niin voin vastata vain, että... No en miestä kumppaniksi hae, joten ei paskaakaan kiinnosta mitä ne tekee. Samoin kavahadan aktiivisesti seksiseuraa netistä hakevia naisia, koska minulla puuttuu luotto siihen, että he kykenevät elämään yhden kumppanin kanssa.

      Ja tiedostan, että saatan olla väärässä monen ihmisen kohdalla näine epäilyksineni, heidän luotettavuudestaan, mutta eipä nahda mitään... Nuo epäilykset tulevat jotenkin vaistomaisesti.

      Nämä naiset nyt tosin ovat pieni osa naisista kuitenkin. Sillä saahan sitä olla ollut seksuaalisesti aktiivinen. Vaan ei nyt hemmetti tartte olla kumppaneita kertynyt, melkein yhtä paljoa, kuin elettyjä viikkoja aikuisiällä.

      • Susku

        Vais niin...........että ihan joka kerta kun päihtymään ehtii............se on kuules sillai että meikä katsoo hyvinkin tarkkaan kenen kanssa alkaa......................nautintoa meikä metsästää eikä mitään tavisörvellystä..............


      • Susku kirjoitti:

        Vais niin...........että ihan joka kerta kun päihtymään ehtii............se on kuules sillai että meikä katsoo hyvinkin tarkkaan kenen kanssa alkaa......................nautintoa meikä metsästää eikä mitään tavisörvellystä..............

        Kavahdan myös naisia jotka sanoo "meikä".


      • On ihan normaalia

        että ulkona käydään kerran viikossa ja saadaan myös seuraa....


      • On ihan normaalia kirjoitti:

        että ulkona käydään kerran viikossa ja saadaan myös seuraa....

        Olkoon. Olen epänormaali, yli viikon kerrallaan selvinpäin pysyvä friikki. Haen kaltaistani.


      • jos saisin selville

        että nainen jonka kanssa suunnittelisin perheen perustamista olisi maannut yli kolmen miehen kanssa jättäisin lutkan välittömästi siihen paikkaan


      • jos saisin selville kirjoitti:

        että nainen jonka kanssa suunnittelisin perheen perustamista olisi maannut yli kolmen miehen kanssa jättäisin lutkan välittömästi siihen paikkaan

        Jaa.


      • Susku
        jos saisin selville kirjoitti:

        että nainen jonka kanssa suunnittelisin perheen perustamista olisi maannut yli kolmen miehen kanssa jättäisin lutkan välittömästi siihen paikkaan

        Vais niin.......................


      • tavis
        jos saisin selville kirjoitti:

        että nainen jonka kanssa suunnittelisin perheen perustamista olisi maannut yli kolmen miehen kanssa jättäisin lutkan välittömästi siihen paikkaan

        Iästä välittämättä?


      • N25v ja 2 kpl

        Huom miehet. Samaa me naiset ajatellaan myös teistä miehistä, että riittääkö enää se yksi vai pitääkö etsiä koko ajan uutta jännitystä elämään ja toki se tunteiden kylmyys vähän pelottaa myös. Jotkut naiset myös arvostavat sitä, ettei miehellä ole takana paljon naisia vaan määrän sijasta keskittyy enemmän laatuun ja kahden ihmisen väliseen suhteeseen kuin kaatojen määrään.


      • tavis
        hahmotelma kirjoitti:

        Olkoon. Olen epänormaali, yli viikon kerrallaan selvinpäin pysyvä friikki. Haen kaltaistani.

        Sillä kriteerillä meitä on monia friikkejä, kuukaudetkan ei tee tiukkaa, välillä huomaa vuosienkin vilahtavan ilman mitään tuskaa pullon suuntaan.


      • HAHHAAA

        nehän lutkia, huoria ym paskaa.

        ite ole laskenu montaa tullu nusastua, varmaan 40-50 ja ikää rapia 30 M


      • Onnea vaan
        jos saisin selville kirjoitti:

        että nainen jonka kanssa suunnittelisin perheen perustamista olisi maannut yli kolmen miehen kanssa jättäisin lutkan välittömästi siihen paikkaan

        Aika harvinaista naista haet, varsinkin jos muita kriteereitä on lisäehtona. Suosittisin ensisijaisesti naista uskonnollisista piireistä.


    • epäilen

      Epäilen luvun olevan n. 10. Kaikki humalassa ja vain kerran. m-25

    • En ole laskenu. Varmasti oon elämäni aikana nussinu monia tuhansia kertoja, mut ei niitä seksikumppaneita niin montaa ole.
      Kuitenkin kaksi pitkähköä parisuhdetta takana ja näin sinkkuna yleensä se vakikaveri...

      • poikuus tallella

        "Varmasti oon elämäni aikana nussinu monia tuhansia kertoja"

        HIRVEÄÄ! Mua alko ahdistamaan!


      • poikuus tallella kirjoitti:

        "Varmasti oon elämäni aikana nussinu monia tuhansia kertoja"

        HIRVEÄÄ! Mua alko ahdistamaan!

        Onpas muuten tosiaan aika järkkyä, etenkin kun ottaa huomioon että ollut parissa pitkässä parisuhteessa! Niin tosiaan! eihän se seksi tosiaan olekaan luonnollinen osa sitä suhdetta... Kyllä liki kuudessa vuodessa ehtii kepeesti useemman tuhat kertaa jo nussimaan. Ja sit kun on toinen sellanen kolmen vuoden suhde, ni tulee vielä muutama tuhat lisää. Onko se nyt sit joku ihme vai?
        Ja sit tietysti vielä tämä sinkkuunen ihannuus: vakituinen seksisuhde...

        Hmm.. mieluummin useempi tuhat kerta vakikavereiden kanssa, kun edes muutama kymmen yhden illan sekoilujen kans.


    • N

      8, nainen 19 v.

    • tititititi

      2, nainen 24 v.

      Olin 23v. asti neitsyt ja täytyy sanoa et itsetunto on hiukan noussut verrattuna vuoden takaiseen kun olin täysin kokematon. Surullista että itsetuntoa hetkauttavat moiset asiat, mutta kun vuodet kuluu niin väkisinkin rupee ajattelemaan et itessä on jotain vikaa kun ei kellekään kelpaa. Tälleen sivuhuomiona vaan :)

    • .........

      3 naista. Mies 27 v.

    • ..,,..,

      1 nainen. Mies 30 v.

      • Olet kunnon

        mies!


      • ..,,..,
        Olet kunnon kirjoitti:

        mies!

        En enää hänen kanssaan ole. Pysyäkö kunnon miehenä, vai koittaa löytää uusi nainen?


    • Ei voi kuin ihmetellä niitä viestejä, jotka eivät ole palstan provonikkarin kynästä. "Nussinut tuhansia kertoja"? Totisesti, totisesti, niille annetaan joilla jo on, ja niiltä joilla ei ole, viedään tuhkatkin munasta.

      1 nainen. Mies 29v. Enkä silläkään kertaa suoriutunut sonnin lailla.

      • Mä nyt en aivan ymmärtänyt tätä, mut oletan että jossain määrin suunnattu mulle tämä viesti, kun oot mun kirjoittamaani lainannut.

        Siis hyvänen aika! Mä en todellakaan käsitä että mitä niin kummallista siinä on, jos 26vuotias pitkissä suhteissa ollut sanoo harrastaneensa seksiä useamman tuhannen kertaa? Jos lasketaan näin, että 2-3kertaa viikossa, joskus 2-3kertaa päivän aikana, niin eikö siitä lähes kuudessakin vuodessa jo aika paljon tule? Sitten samat lukemat kertaa kolme vuotta, ni siitäkin summaantuu jo jonkun verran.
        Ni mitä helvetin ihmettelemistä siinä on??


      • likka-85 kirjoitti:

        Mä nyt en aivan ymmärtänyt tätä, mut oletan että jossain määrin suunnattu mulle tämä viesti, kun oot mun kirjoittamaani lainannut.

        Siis hyvänen aika! Mä en todellakaan käsitä että mitä niin kummallista siinä on, jos 26vuotias pitkissä suhteissa ollut sanoo harrastaneensa seksiä useamman tuhannen kertaa? Jos lasketaan näin, että 2-3kertaa viikossa, joskus 2-3kertaa päivän aikana, niin eikö siitä lähes kuudessakin vuodessa jo aika paljon tule? Sitten samat lukemat kertaa kolme vuotta, ni siitäkin summaantuu jo jonkun verran.
        Ni mitä helvetin ihmettelemistä siinä on??

        Siinä järkyttää kokoluokkaero. Nuorempi ihminen, takana tuhansia kertoja, kun toisilla on se yksi kerta pidemmässä elämässä. En tiedä ihan tarkkaanottaen seurustelevien kavereideni seksielämistä, mutta vaikea kuvitella heidän tekevän sitä joka päivä, saati sitten useamman kerran päivässä.

        Ja ennen kuin suutut (taitaa olla myöhäistä), niin en ole väittänyt että se on "väärin" tai "oikein".


      • LordBoredom kirjoitti:

        Siinä järkyttää kokoluokkaero. Nuorempi ihminen, takana tuhansia kertoja, kun toisilla on se yksi kerta pidemmässä elämässä. En tiedä ihan tarkkaanottaen seurustelevien kavereideni seksielämistä, mutta vaikea kuvitella heidän tekevän sitä joka päivä, saati sitten useamman kerran päivässä.

        Ja ennen kuin suutut (taitaa olla myöhäistä), niin en ole väittänyt että se on "väärin" tai "oikein".

        Älähän nyt, en mä sentään tällasest asiast suuttua viiti.
        Enkä minäkään sentään joka päivä sitä seksiä harrastanut suhteessa ollessa, enkä aina useita kertoja päivässä.
        Joskus jopa suhteessa ollessa on kiva pitää pientä taukoa siinä hommassa, mut kyllähän se seksi olennainen osa parisuhdetta on, ja kyllä niitä kertoja vaan kummasti kertyy.


      • kysyjä

        "1 nainen. Mies 29v. Enkä silläkään kertaa suoriutunut sonnin lailla. "



        Oliko maksullinen vai joku vanhempi kurppa?


      • .Joku vaan
        LordBoredom kirjoitti:

        Siinä järkyttää kokoluokkaero. Nuorempi ihminen, takana tuhansia kertoja, kun toisilla on se yksi kerta pidemmässä elämässä. En tiedä ihan tarkkaanottaen seurustelevien kavereideni seksielämistä, mutta vaikea kuvitella heidän tekevän sitä joka päivä, saati sitten useamman kerran päivässä.

        Ja ennen kuin suutut (taitaa olla myöhäistä), niin en ole väittänyt että se on "väärin" tai "oikein".

        Varsinkin suhteen alussahan usein meno on vauhdikasta. Kesällä tapailin yhtä parikymppistä tyttöä, jonka libido oli sopivan lähellä omaani. Pari kertaa päivän ja illan aikana, kerran suihkussa ja aamulla vielä. Mutta eihän tuota kukaan jatkuvasti jaksa ja kun vakituisemmin nähdään ja vauhti tasoittuu siihen pariin kolmeen kertaan viikossa ja ajoittaisiin viikonloppu-innostuksiin.

        Tämän hetkinen nainen kyllä kummallinen, kun ei tahto peiton heiluttelu kiinnostaa kuin top kerran viikossa.. Toivottavasti johtuu pelkästä koulustressistä.. :(


    • Yks sinkkumies
      • .

        Huonosti meikattu.. Näyttää väsyneeltä.


    • ATMaster

      Pyöreä nollahan se sieltä onnenpyörästä tupsahti ulos.

      Ikä 21 ja mies.

    • jttr

      Nollat paukkuu vielä...

      m.41

      • sopivasti....

        n.40 miestä. Nainen 35v.


    • ffuu

      2 naista ja 1,5 miestä, mies 20

    • 43v yh-

      2, nainen 43 v.

    • manneqviini

      About 25 kpl panoja, nainen 30v.Ei ole paljoa, kun seksin aloitin kuitenkin 17v. Miten joku ehtii panna sataa?

      • tavis

        Ensinnäkin liioittelu, koska kuvittelee sen olevan jotenkin hienoa. Toisekseen, kaikille intiimiys ei ole yhtä merkityksellistä. Kolmanneksi, asioita voi kysyä monin tavoin.


      • saalistaja 54 vuotta

        Lopetin kirjanpidon noin 250 kaatoon nuorena 20-21 vuotiaana 17 eri naista vuodessa joku ei ehkä usko mutta se on vain yksi kaato 3 viikossa ja joka viikonloppu viihteellä niin usein tultiin kotiin ilman kaatoa.

        Vanhempana on tullut deittitapaamisia ehkä 12 joista 10 epätoivoisia sivustaohjattavia naisia.
        Olin pitkässä suhteessa 12vuotta lyhyempiä 3kk-3vuotta joitakin.
        En ehkä tiedä mitä rakkaus on kun en osaa sitoutua vaan edelleen kaadot milessä.
        Tässsä jo aikaisemmin kirjoitukseni mannegvvni.


      • 20+9
        saalistaja 54 vuotta kirjoitti:

        Lopetin kirjanpidon noin 250 kaatoon nuorena 20-21 vuotiaana 17 eri naista vuodessa joku ei ehkä usko mutta se on vain yksi kaato 3 viikossa ja joka viikonloppu viihteellä niin usein tultiin kotiin ilman kaatoa.

        Vanhempana on tullut deittitapaamisia ehkä 12 joista 10 epätoivoisia sivustaohjattavia naisia.
        Olin pitkässä suhteessa 12vuotta lyhyempiä 3kk-3vuotta joitakin.
        En ehkä tiedä mitä rakkaus on kun en osaa sitoutua vaan edelleen kaadot milessä.
        Tässsä jo aikaisemmin kirjoitukseni mannegvvni.

        Mitä vitun "sivustaohjattavia naisia"? Onks tässä mennyt ihmiset ja mopot tms sekaisin?


    • *******

      0, nainen 36 v.

    • 19v.

      n 50, nainen 19 v.

    • ifejhrep

      0 kpl mies 24v

    • 26266262266262

      1, mies 26v. Sekin oli huora :(

    • Mies82

      Noin 40kpl, mies 29 v.

    • 40 pillun mies

      Kymmeniä.

      Nuorin 15 vuotias herkkupylly.

      • 40 pillun mies

        Kaikki ovat kuitenkin olleet käytettyjä huoria joten mitään moraalisesti väärää en ole tehnyt käyttäessäni näitä lutkia.


      • Olet rikollinen!

        Olet rikkonut Suomen lakia. Ilmiannoin sinut poliisille.


    • Vanhempi ATM

      Lyhyesti vastattu: minulla on ollut yksi (1) seksikumppani.

      - mies 40

    • 0 = 0

      o, mies 30

    • njewlw

      0, 19v. nainen

      • ewvr

        sama itsellä


    • nuori stud

      37 muijaa tähän menessä, jätkä 18 v.

    • Hesarissa oli
      • tavis

        Vanhempaa XD Siis yllättävän aikaisin todellisuuteen herännyttä XD


    • M33_____

      Kymmeniä, mutta vain silloin jos on ollut tosi hätä.
      Nykyään en enää harrasta moisia. Oon rauhoittunut.

    • :)))))

      1, nainen 18v

    • ---

      Nainen 24v, ehkä joku 24 kpl samaten.

      • ---

        Miksi muuten kaikki korkeintaan yhden panon ihmiset saavat välittömästi järjettömän määrät plussia ja vähänkin enemmän paneskelleet menevät miinukselle?

        Sääliä, sympaattista "aaaawww" -kunnioitusta vai kateutta? Ärsyttää tuommoinen.


      • hyikkelisss

        Eli kerran vuodessa? Hyi


      • weraf
        --- kirjoitti:

        Miksi muuten kaikki korkeintaan yhden panon ihmiset saavat välittömästi järjettömän määrät plussia ja vähänkin enemmän paneskelleet menevät miinukselle?

        Sääliä, sympaattista "aaaawww" -kunnioitusta vai kateutta? Ärsyttää tuommoinen.

        "Sääliä, sympaattista "aaaawww" -kunnioitusta vai kateutta? Ärsyttää tuommoinen"

        Ehdottomasti kateutta!


      • NN22~
        --- kirjoitti:

        Miksi muuten kaikki korkeintaan yhden panon ihmiset saavat välittömästi järjettömän määrät plussia ja vähänkin enemmän paneskelleet menevät miinukselle?

        Sääliä, sympaattista "aaaawww" -kunnioitusta vai kateutta? Ärsyttää tuommoinen.

        oletko kenties yhtään kattonut näitä muita kirjoituksia täällä? Täällähän aktiiviset kirjoittajat ovat niitä katkeroituneita, 0 kaatoa omaavia miehiä, jotka huorittelevat kaikkia naisia ja haistattavat kaikille miehille joilla on enemmän panoja kuin heillä :D eiköhän ole aika selvää KETKÄ niitä plussia ja miinuksia täällä jakaa.


    • (n) 33v

      7 kpl, sis.
      - 2 pidempää suhdetta (> 4 v)
      - 3 heilaa (2-6 kk tapailua)
      - 2 yhdenyöntuttua

      Ekakerta 20v.

    • Niin vähän ettei tilastoida kannata...

    • tahdon vaki kumppani

      Nuorena noita yhen illan juttuja tuli harrastettua ja niitä jotain 40. mut sit kun täytin 30 niin joku 10 seksikumppania viime 6 vuoden aikana.

    • 3

      • Eino_94

        500 kpl. Ikä 94.


      • Ja miinuksia sataa... :D Tosin, ei hetkauta mua ollenkaan. :)


      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa.


      • Kuvottavaa kirjoitti:

        Kuvottavaa.

        Mikä niin? Ai niin, tämän palstan trolleille ei kelpaa kuin neitsyet. :D


      • Kuvottavaa.
        helinakeijuvaan kirjoitti:

        Mikä niin? Ai niin, tämän palstan trolleille ei kelpaa kuin neitsyet. :D

        Kuvottavaa.


      • helinakeijuvaan kirjoitti:

        Mikä niin? Ai niin, tämän palstan trolleille ei kelpaa kuin neitsyet. :D

        Kolme on ihan jees mun mielestä. Ei ollenkaan liikaa. Jos harkinnalla seksiin sortuu, niin mun mielestä se on ok. Siis edellyttäen, että joku ei ole vakipano, jonka kanssa "masturboi" käyttäen miestä kaluna. Silloin se on ihan sama kuin irtopanotkin.

        Tunnesidos tai sen puute on seksissä mun mielestä se juttu, minkä takia mieli kuluu seksinharrastamisessa panomielessä.


      • omanlainen_tallaaja kirjoitti:

        Kolme on ihan jees mun mielestä. Ei ollenkaan liikaa. Jos harkinnalla seksiin sortuu, niin mun mielestä se on ok. Siis edellyttäen, että joku ei ole vakipano, jonka kanssa "masturboi" käyttäen miestä kaluna. Silloin se on ihan sama kuin irtopanotkin.

        Tunnesidos tai sen puute on seksissä mun mielestä se juttu, minkä takia mieli kuluu seksinharrastamisessa panomielessä.

        Jokainen kolmesta on ollut harkittuja ja tunteen palolla tulleita, jos tällä tiedolla on jollekin jotakin väliä. Ja en ole koskaan pannut vaan joko rakastellut tai harrastanut eroottista tutustumista kumppanin kanssa. :D


    • II poleve looseri

      0 kpl. mies 26 v.

    • Cinnamon

      30 kpl, pian 22v. nainen.. Suurin osa kännissä...

    • 1 kpl. Kohta 22v. mies.

    • kjngcaq

      2 kpl mies 27v

    • 29.

      0kpl, mies 29

    • fsdlhljljlk

      4 naista. Mies 27.

    • Joulutonttu

      21 kpl, nainen 24 v.

    • Mies1985

      Huonoa nettiseksiä kahden teininaisen kanssa joista toinen yli -ja toinen ali-ikäinen. Sen lisäksi eräs tilaisuus jossa olisi ollut mahdollista kokeilla live-seksiä.

    • 12

      4 kpl mies26

    • Mies, 42 v.

      Kaksi, rouva Oikea Käsi ja neiti Vasen Käsi.

    • Mies33v.

      0 kpl

    • hjkgfdgsl

      oiskohan joku 50, en oo tarkkaan laskenut. Silloin nuorena tuli kokeiltua enemmän, nyt vuoden aikana ollut vaan 3, yhtä panen säännöllisesti. ois varmaan enemmän mutta olin 15 vuotta liitossa niin silloin panin vaan sitä yhtä.
      Minä ainakin olen ollut ja tulen aina olemaan suhteessa uskollinen, sinkkuna ei pitäisi olla kenenkään ongelma vaikka olisin joka viikko eri miehen kanssa.

      Nainen 39

    • Liina-

      6 kpl, nainen 26 v.

      vaikka tuo ei ehkä nykypäivänä määrällisesti ole paljon niin itseäni kaduttaa. ainakin puolet noista olisi saanut jäädä tapahtumatta.

    • nainen 47

      Kuusi (6), joiden kanssa yhdyntöjä, enemmän sitten niitä, joiden kanssa vehtailtiin muuta (esim. suuseksiä).

    • Ei montaa. Ja ei ole poikuus tallella.

      Mies ja 35 vee.

      En tiedä... Pitäiskö alkaa harrastamaan irtosuhteita. Ihan vaan siks, että sillai sais kyllä varmemmin. Sais lukua kasvatettua ja sit ajattelis naisiakin hitusen pillukeskeisemmin. Ei vaan. Elämä on valintoja ja joskus se aate tai vakaumus tai miksi sitä kutsuukaan, ei palvele hetken hupia. Soini teki valintansa kun jäi hallituksen Eurooppapolitiikasta sivuun, itse taidan jättää pillun saamatta, jollei se tiedä jotain muutakin kuin hetkellistä läheisyyttä.

    • YTKTM26V

      1kpl, huora :( Oli kaunis, toisin kuin naiset jotka mua lähestyy... Enkä halua kuin kuin kauniita naisia.

    • nollamies

      0 kpl , mies 38 v.

    • 83523

      0 kpl, 33v mies =(

    • 12+12

      0 kpl. mies 22v

    • sinkkunainen31v.

      Varmaan jotain viitisenkymmentä miestä. On ollut aika vauhdikasta sinkkuna. Parisuhteissa en ole ikinä pettänyt.

      • taitaa olla

        tavara löystynyt pahasti tossa hommassa


    • Rosamerta

      30 miestä, yksi (maksullinen) nainen.
      Nainen, 56 v.

    • vendettao

      7 miestä
      nainen 29v

    • ilman 4kk :(

      2 kpl, Mies 23v

    • palka

      6 kpl 1 maksullinen

      Mies 26v

    • mmmmm

      65 kpl, 43v nainen

    • Nainen 20v

      17 seksikumppania, joista 3 pidempää suhdetta.

    • Kolmea olen

      puikottanut. Mies 18v.

    • TreeniäPilluihin

      Treenatkaa naiset pillunne tiukoiksi, niin sitten kun sopiva uros tulle kohdalle sen myös kykenee pitämään...

    • 8+1

      Entä jos sitä ei halua pitää? Joidenkin kanssa riittää vain yksi yö.

    • mies 25 v.

      pyöreä nolla

    • "pihtari"

      niin miespuoliset kuin naispuoliset ystävät kutsuu pihtariksi, kutsua tulisi monestaki suunnasta melkein joka kerta kun iltaa lähtee viettämään mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. kokenu ne pari yhden yön juttua ja suoraan sanottuna aika paskoja, hakee vaan pillua ni toisaalta mitä sitä muuta odottamaankaa.

      3 yhden yön juttua (joista yhdestä piti tulla vakipano mutta oli sen verrran paska ni jäi mun osalta siihe yhteen kertaan) ja 3 parisuhdetta

      nainen 22 v

    • Don juan de M

      3 pidempää suhdetta, mies 46v ja 1000 kaatoa elämän aikana. Joista suomi24.sella 400 kaatoa

    • toistaiseksi........

      0, n91

    • mitäsitten

      Minä olen 33-vuotias mies(?) ja minulla ei ole tähän ikään mennessä ollut yhtäkään seksikumppania. En ole myöskään suudellut, pussannut, halannut tai pidellyt naista kädestä. En ole myöskään päässyt sormella kokeilemaan. En ole käynyt koskaan treffeillä. En ole yrittänyt koskaan iskeä naista. Kukaan nainen ei ole koskaan flirttaillut minulle.
      Mitä sitten? Haittaaxe?

    • etosdjfd

      0 kpl Mies 23v

    • Nainen 23
      seksuaalisesti aktiivinen iästä 14
      seksikumppaneita 8

      Nuorena on liian naiivi, onneksi järki kasvaa päähän sentään joskus. :)

    • koskaaneimyohasta

      Nainen 24
      seksuaalisesti aktiivinen iästä 24
      seksikumppaneita 2

    • nainen21vee

      Ei yhtään, pari kertaa kännissä suudellut... Ja viimeisestä kolme vuotta jo. Yhyy.

    • atm 86

      Mitä sä sillä tiedolla teet?

      Vastaa rehellisesti :)

    • 44vnainen

      top 10 miestä

    • fe3tg

      mies 27
      kumppaneita 2, kertoja ei voi laskea

    • rfyty

      0kpl Mies 24v

    • Nainen 36

      N36, 5 parisuhdetta ja 5 kumppania.
      Yhdenillan juttuja ei yhtää, enkä koitakaan :)

      • Ohof

        Mitä tarkoitat parisuhteella ja kumppanuudella? Eri asioita?


    • hyinensyli

      Kolme.
      N 22.

    • Kaik ok

      17-35v =1(ens. avioliitto, neitsyenä naimisiin), 36-42 = 13 (sinkkuna), 43v-> = 1 (toinen avioliitto). N.48v

      • Kaik ok

        Ensimmäistä en edes rakastanut, olin liian nuori ja tietämätön, sinkkuaikoja ja -tapauksia kadun edelleen, täysin turhaa sekoilua ja hukkaan heitettyä aikaa. Tänään olen oikeasti ja aikuisesti rakastunut ja rakastan miestäni. Tämä jääköön viimeiseksi.


    • Raiskattu mies

      Olen mies. 15-30v välisenä aikana ehkä n.500, 30-47v n.30. Joten kokemusta on, mutta tunnepuolella mättää. Olen monesti tuntenut itseni raiskatuksi, enkä todellakaan nykyisin nautti yhden illan suhteista, mutta vakituisen suhteen rakentaminen on niin vaikeaa.

    • dsgghnhönnlödh

      Nainen, 38 -vuotias. Ehkä jotakuinkin 80 kumppania. Kahteen vuoteen ei yhtään, ja yhdenyönjuttuja viimeksi noin 14 vuotta sitten.

    • tyut6u6

      Noin 17kpl Nainen 19v

      • Hyhhyh

        Sontapillu horo.


    • 565655tyt

      0 kpl mies 24v

    • ----

      Yksi.
      Mies, 36 vuotta.

    • 6+2

      0 kpl, nainen, 32 v.

      Olenkohan yltänyt naisten ennätykseen, juhuu! :D

      • joopajoo!

        Kuhan et olis joku sellainen joka olet muodoltasi barbababamamma ja kuvittelet asioita oudolla tapaa. Tunsin aikanaan sinun ikääsi sopivan ihmisen, mutta tiesin että hän oli kontaktissa, eli et ole se.

        Voi sitä mies parkaa joka sinut "ottaa". Älä ainakaan kerro sille kokemattomuuttasi.


    • Hiljaiseksi vetää

      Jos nyt täällä edes puolet ovat oikeita lukuja, ja vaikka en sinänsä nussimisessa mitään väärää näekään, kyllähän nämä naisten lukemat aika hiljaiseksi vetävät.

      Antaa perspektiiviä omalle epätoivolle kuinka erilaisissa maailmoissa sitä toiset elävät. Perspektiiviä siten, että voi todeta, että toivo on todellakin menetetty.

      Täällä siis mies 27 vuotta, yksi kumppani kauan sitten, kertojakin ehkä vain jotain tusinan ja tiun väliltä. Ei heru empatiaa kyllä mukamas yksinäisille naisille tippaakaan.

      • 12+11

        Veikkaan että osa alkupään jutuista on piloillaan kirjoitetttuja, mm. "Noin 200. Kaikki mustia :) "
        ja
        "500 pääasiassa mamuja, sellaisia iloisia tummia poikia, joilla on isot k*rvät.
        n37"

        Voi myös olla, että tänne kirjoittavat myös ammattilaiset, silloin ei ihmetytä jos tytöllä on ollut yli 100 seksikumppania. Sinkkunaisia seksityöläisistäkin löytyy. Aloituksessahan kysyttiin vain kumppanien määrää, ei sitä millaisissa olosuhteissa on seksiä harrastanut.


    • Nimimerkki878737

      0kpl

      29v M

      Paskat kortit.

    • Kull..i seisso ja jä

      Burning,rainbowolla,Suomi24sen erikoismiehellä yli tuhat kaatoo.Äijä käy viittäkymmentä..

    • setkyseysurl

      31-vuotias mies, yksi seksikumppani. Haluaisin satoja, mutten tiedä miten lähtisin liikkeelle. Olen kateellinen pelimiehille ja haluaisin olla kuten he. Eri naisten paneminen olisi ainoa valopilkku elämässäni.

    • 669

      4kpl naisia on M.23

    • tämä riittää

      Olen 25. Seksikumppaneita yhteensä noin 30, näistä 29 ennen 23. ikävuotta.

    • porin pirulla...

      1275 eri ikäistä naista, vuosina 79-2013 Porin pirun blogista lukema löytyi.....

    • joopajoo!

      Ensinnäkin olet mitä olet, niin alle 25v kohdalla voi vielä tapahtiua se, että asia muuttuu nopeasti. Ihmettelen itseni tietävänä ihmisenä, miten kuitenkin olen saanut jotain elämässäni, vaikka luvut ei ole suuria.

      ikä pikkusen päälle 40v

      seksi suhteet 2kpl, joista toinen oli syyskesän pikasuhde naisen aloitteesta.

      Vastakkaisen sukupuolen tekemiä suhdealoteiteteita 2 kpl, joista toinen oli aivan vakavissaan, tämä ei johtanut mihinkään, mutta toinen nästä on tuo ed. syyskesän juttu.

      Lisäksi on pieni joukko ihmisiä joista voi sanoa, että olisi voinut tullakin jotain. ei mitää tyrkkyjä kuitenkaan... olisivat haluneet olla enemmän kuin ystäviä.

    • mr luv

      En ole laskenut. Voi olla 20 tai 30 mutta ei kuitenkaan sen enempää. 35 v mies.

    • 21v mies

      0 seksi- tai seurustelukumppania tähän mennessä. Unelmana tasan 1.

    • Soul Deep

      0 kpl, nainen 23v.

      • Kaunotar

        2, uskokaa jo!

        Hyvää juhannusta


    • Isä Timppa

      Sen tiedän, että vaimollani on ollut moninkertaisesti seksikumppaneita itseeni verrattuna.

    • atm ei kelpaa

      0 kpl, mies 30v.

    • 40 pillun AT-mies

      Kymmeniä naisia olen nussinut, nuorin 15-vuotias toistaiseksi. Kaikki käytettyjä huoria joten ATM-aisurina ollaan.

      Mutta en ikinä hyväksyisi toisen miehen nussimaa ilmaishuoraa vaimokseni.

    • hnnggh

      Nainen 19v

      3

    • fghfgf

      2kpl, molemmat prostituoituja.

      T. mies 19v

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      169
      2861
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1288
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      949
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      936
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      90
      830
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      803
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      68
      770
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      60
      744
    9. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      740
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      74
      733
    Aihe