Seksikumppaneittesi määrä?

***gallup***

Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?

Vastaa rehellisesti. Käytä mielummin tilapäistä nikkiä kuin omaa nikkiäsi, jos tunnet leimautumisen pelossa tarvetta muunnella lukua ylös- tai alaspäin!

Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi!

478

2493

Äänestä

    Vastaukset

    • ei ole 27

      0 kpl mies 24 v.

      • kolme + 45

        Alhaisesta kumppanimäärästä ja keski-iästä huolimatta tunne olevani matkalla kohti maailmanennätystä. Sitkeä yritys palkitaan aina.

        http://bit.ly/salarakas


    • nainen 29 v.

      Tasan yksi mies. Ex-avomieheni.

      • Kuvottavaa.

        Hyväksyttävää, jos oli kunnollinen mies. Muussa tapauksessa kuvottavaa.


    • omia tilastoja

      Seitsemän, joista kuusi tämän vuoden puolella.

      -mies 26v

      • fdfdhfdfd

        Kuusi, joista neljä tältä palstalta.


    • ikämies.

      noin 50-60 kpl

      mies 42v.

    • Mies 25v

      2 kpl

      Yksi pitkä ja yksi lyhyempi suhde.

    • hoikkamies

      1kpl
      28v mies
      säälittävää

      • Älyn haamu

        Paljon on kokemattomia tai lähes kokemattomia suomalaismiehiä.


      • tiinu 18v
        Älyn haamu kirjoitti:

        Paljon on kokemattomia tai lähes kokemattomia suomalaismiehiä.

        Oletko yksi niistä?


    • fghdfjfff

      21 kpl joista 11 tämän vuoden puolella.

      Mies 28.

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa


      • Miksi annetaan
        Kuvottavaa kirjoitti:

        Kuvottavaa

        plussaa jos miestä pidetään kuvottavana. Miinusta tulee heti, jos naista pitää kuvottavana. Missä on tasa-arvo?


    • määräää

      En ole tarkkaan laskenut, oisko 15 kpl. Tämän vuoden puolella 2, sitä ennen oli parin vuoden tauko deittailussa.

      Nainen 25v.

      • Kuvottavaa.

        Kuvottavaa.


      • määräää
        Kuvottavaa. kirjoitti:

        Kuvottavaa.

        Miten se muka on kuvottavaa? Mun mielestä enemmän kuvottavia ovat nämä miehet jotka retostelevat usealla sadalla naisella. Ällöttävät saastaiset mieshuorat.


    • kovaseula

      1 kpl

      nainen, 46v.

      • Mies 40 v.

        Oliko kyseessä pitkä suhde vai mistä on kyse?

        Mitä tarkoittaa "kova seula" ?


      • kovaseula
        Mies 40 v. kirjoitti:

        Oliko kyseessä pitkä suhde vai mistä on kyse?

        Mitä tarkoittaa "kova seula" ?

        Nettituttavuus runsaan vuoden ajalta ja kertapano (odotin kyllä jotain vakavampaa ja jatkuvuutta).

        Kova seula tarkoittaa sitä että ihan kuka tahansa ei olisi tullut kyseeseen vaikka olisi miten himottanut.


      • Mies 40 v.
        kovaseula kirjoitti:

        Nettituttavuus runsaan vuoden ajalta ja kertapano (odotin kyllä jotain vakavampaa ja jatkuvuutta).

        Kova seula tarkoittaa sitä että ihan kuka tahansa ei olisi tullut kyseeseen vaikka olisi miten himottanut.

        Oletko 46 vuotias nainen ja vain kerran harrastanut seksiä, vai ymmärsinkö väärin?

        Minkäikäinen olit kun tämä kertapano tapahtui ja oliko se " sen arvoista"?


      • kovaseula
        Mies 40 v. kirjoitti:

        Oletko 46 vuotias nainen ja vain kerran harrastanut seksiä, vai ymmärsinkö väärin?

        Minkäikäinen olit kun tämä kertapano tapahtui ja oliko se " sen arvoista"?

        Kyllä, vain yhden kerran ja se tapahtui vain muutama kuukausi sitten, vappuna.
        Siinä mielessä "sen arvoista" että tietääpähän nyt miltä se tuntuu oikean kalun kanssa kun aiemmin on tullut noita kumipatukoita käyteltyä.


      • Mies 40 v.
        kovaseula kirjoitti:

        Kyllä, vain yhden kerran ja se tapahtui vain muutama kuukausi sitten, vappuna.
        Siinä mielessä "sen arvoista" että tietääpähän nyt miltä se tuntuu oikean kalun kanssa kun aiemmin on tullut noita kumipatukoita käyteltyä.

        Menetit neitsyytesi 46 vuotiaana, se on aika harvinaista - mutta ilmeisesti sellaisia naisia on muitakin.
        Taitaa se seula vaan olla aika kova sinun kaltaisilla naisilla, mutta se on vaan hyvä ettei " likaa" itseään kaiken maailman panoeinojen kanssa.
        Toivon että joskus löydän elämäntoverikseni sinun tapaisen naisen.

        Pidä kovaa linjaa yllä jatkossakin!


      • Mies 40 v.
        kovaseula kirjoitti:

        Kyllä, vain yhden kerran ja se tapahtui vain muutama kuukausi sitten, vappuna.
        Siinä mielessä "sen arvoista" että tietääpähän nyt miltä se tuntuu oikean kalun kanssa kun aiemmin on tullut noita kumipatukoita käyteltyä.

        Niin, itse olen 40 vuotias mies ja kumppaneita nolla, mutta aion hoitaa tilanteeni sellaiseksi että edes yksi yhdyntä tulee " plakkariin", niin tietääpähän sitten sen että miltä se paneminen oikeasti tuntuu.
        Hoidan tämän asian ammattilaisen kanssa, koska ilmaispillua tuskin kykenen järjestämään koska olen sosiaalisesti sen verran rajoittunut ettei aloitteiden tekoon riitä rohkeus, lisäksi olen raivoraitis ja naisille se on turn-off


      • Kuvottavaa.

        Kuvottavaa koska kertapano


      • Vai sitä mieltä

        Raivoraittius ei sinua haittaisi, mutta kokematon mies olisi turn-off, eikö niin?


      • täsänäinni
        Vai sitä mieltä kirjoitti:

        Raivoraittius ei sinua haittaisi, mutta kokematon mies olisi turn-off, eikö niin?

        Kokemattomuus on esimerkiksi silloin turn-off, jos kokematon haluaa, että muutkin ovat kokemattomia tai jos seksi on hänestä likaista ja ällöttävää.


      • raitisATM

        40v kurppana alkaa naisille raittiit miehetkit kelvata.


      • raitisATM kirjoitti:

        40v kurppana alkaa naisille raittiit miehetkit kelvata.

        No vaikka vähän nuorempanakin. Mielummin raivoraitis kun joku ääliö mieskurppa jolla ei ole minkäänlaisia käyttäytymistapoja. Saatko orgasmeja kun haukut nelikymppisiä naisia kurpaksi. Mieti sitä siinä vaiheessa kun itse olet kiikkustuolissa kusisissa vaipoissa yksinäsi kun naiset eivät tuollaista pässinpäätä itselleen huoli.


      • ----
        täsänäinni kirjoitti:

        Kokemattomuus on esimerkiksi silloin turn-off, jos kokematon haluaa, että muutkin ovat kokemattomia tai jos seksi on hänestä likaista ja ällöttävää.

        Itse täysin kokemattomana miehenä en näe mitään syytä vaatia että muutkin olisivat kokemattomia. Päin vastoin tuntuu siltä että olisi parempi saada ensimmäinen seksikokemus naisen kanssa jolla on ainakin vähän aiempaa kokemusta.


      • Hei!

        Olen täsmälleen samoissa lukemissa!


    • 2+16

      Noin 35 kpl, nainen 31v.

      • Kuvottavaa.

        Kuvottavaa.


      • sivusta__
        Kuvottavaa. kirjoitti:

        Kuvottavaa.

        Vertailu mielessä sun luvut? Millä nikillä vastasit?


      • Kuvottavaa.
        sivusta__ kirjoitti:

        Vertailu mielessä sun luvut? Millä nikillä vastasit?

        0 kpl eli olen kunnollinen mies.


      • nuppis.
        Kuvottavaa. kirjoitti:

        0 kpl eli olen kunnollinen mies.

        Haha, mistä lähtien se nolla on tarkoittanut kunnollista?

        Kyllä se on niin, että seksielämä on ihan normaali juttu. Eri kysymys on se että millaista seksielämää viettää. Mutta yleisesti ottaen se on ihan normaalia että elämässään harrastaa seksiä, ei se itsessään ketään huononna. Ihmeelliisiä ajatusmaailmoita tämän palstan miehillä.


    • Älyn haamu

      0.

      • Poliisi.

        Valehtelet. Mulkkusi on käynyt huoran suussa. Suuseksikin on seksiä.


    • ghjghjgh

      noin 30, m35

    • Stephen Fry Jr

      0 kpl.

      Mies, 29.

    • iiiiikkkk

      Nainen 29v, 6 kpl

      • Kuvottavaa.

        Kuvottavaa.


      • yäkyäkyäk
        Kuvottavaa. kirjoitti:

        Kuvottavaa.

        Hei kuvotus, tuo on tautologiaa - Kunhan höpötät. Kun tarpeeksi toistaa jotain, siitä häviää merkitys. Ihan kuin vittu puheessa, siitähän on nykyisin tullut välimerkki.


    • melkein 1

      Yksi yritys ammattimaisen seksipalveluntuottajan kanssa. Mutta olin niin hermostunut, ettei seisonut, joten tätä ei varmaan lasketa.

      Mies, 42v.

      • Olipa huono

        ammattilainen! Oikea ammattilainen osaa käsitellä ensi kertalaista ja pitää huolta että tunnelma kevenee ja asiakas rentoutuu niin että yhdyntä onnistuu.


    • _N28

      0
      Hipasua ei lasketa.

    • M 20

      Seksikumppaneita on ollut minulla tasan pyöreä 0
      Tilanteita, joissa tälläinen olisi voinut tapahtua: 0

      - mies 20v

    • atm28

      0 seksikumppania, 0 suutelukumppania 0 kertaa pidetty naistakädestä

      mies 28 v.

      • Naisasialooseri.

        Mitä pidät syynä alempitasoisuuteesi?


      • atm28
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Mitä pidät syynä alempitasoisuuteesi?

        olen ujo enkä niin hyvännäköinen, että naiset oma-aloitteisesti lähestyisivät


      • Rohkeutta vaan!
        atm28 kirjoitti:

        olen ujo enkä niin hyvännäköinen, että naiset oma-aloitteisesti lähestyisivät

        Aika usein nainen haluaa miehen lähestyvän, vaikka olisi kiinnostunut.


    • hgftydtydty

      m36, 0 kpl.

    • 40vmiäs

      Täysin mahdotonta muistaa. Tänä vuonna on ollut 10 kpl ja kokonaisuudessaan ehkä 70-80 kpl.

      Mies 40 v.

      • fyhrthtf

        Jätä muillekin jotain...


    • 41V.

      Eiköhän noita jotain 30-40 ole. Olen olut pitkissä parisuhteissa, joten ei ole ehtinyt tuon enempää kertyä, koska parisuhteessa olen aina uskollinen.

      mies 41 v.

      • 0-mies

        ja toi on muka susta vähän?


      • ei ole 40
        0-mies kirjoitti:

        ja toi on muka susta vähän?

        kovin paljon nelikymppiselle. itsellänikin on samanverran jo olen ujo nössö.


    • 40 pillun mies

      Arvatkaas kuinka paljon mulla on ollut kumppaneita.

      • fhdfhg

        40?


      • 40 pillun mies
        fhdfhg kirjoitti:

        40?

        Tasan 40!


      • itse olen melko
        40 pillun mies kirjoitti:

        Tasan 40!

        varma, että sulla on poikuus tallella (tai korkeintaan olet saanut maksullista).


      • mitäs tää on?
        40 pillun mies kirjoitti:

        Tasan 40!

        Oot ollut aika pitkään 40 pilsun mies?
        Onnekasta numeroa 41 ei ole vielä tiedossa?


      • Ennustus sulle
        mitäs tää on? kirjoitti:

        Oot ollut aika pitkään 40 pilsun mies?
        Onnekasta numeroa 41 ei ole vielä tiedossa?

        Eikös numero 42 ole elämän tarkoitus? Kaksi pillua vielä, kaksi pillua, ja elämäntehtäväsi on täytetty.


      • Olen naisasialooseri
        40 pillun mies kirjoitti:

        Tasan 40!

        myönnä pois!


    • 0-mies

      tasan 0, mies 30 v.

    • mies35 3kpl

      3 yhdyntää, muutamia säätöjä jotka eivät ole ihan niin pitkälle menneet.

      • mies35 3kpl

        heh, tarkoitin että 3 yhdyntäkumppania :)
        2 niistä pitkiä suhteita.


    • lttl

      25 nainen, 0 kpl.
      Tilanteita on ollu, mutten halua kenenkään yhdentekevän kanssa..
      Eikä asialla enää niin hätää kuin nuorempana tuntui olevan. Tapahtuu jos on tapahtuakseen.

      • Olet hieno nainen

        ja ansaitset kunnioituksen. Säästä kalleimpasi kunnolliselle miehelle!


      • rakkaus erikseen
        Olet hieno nainen kirjoitti:

        ja ansaitset kunnioituksen. Säästä kalleimpasi kunnolliselle miehelle!

        Ei kokemattomuus ole kalleinta mitä ihmisessä on, paitsi jollekin hyväksikäyttäjälle.

        Ei kannata säästää itseään ainakaan pervolle neitsyenpalvojalle.


      • fdfbfdgf
        rakkaus erikseen kirjoitti:

        Ei kokemattomuus ole kalleinta mitä ihmisessä on, paitsi jollekin hyväksikäyttäjälle.

        Ei kannata säästää itseään ainakaan pervolle neitsyenpalvojalle.

        Sanoo varmasti henkilö, joka haluaa vaan nussia kaikkia ja sitten jättää, kuin rukkasen.


    • nuorimiekkonen

      Oletko kaunis? Olisi todella hienoa löytää, joku ikäisesi nätti kokematon nainen, jota eivät jotkut tatuoidut paskat tai muut rentut ole käyneet pilaamassa.

      • lttl

        Oliko tuo mulle? Kaipa se on katsojan silmässä ;) No, itte olen ihan tyytyväinen, mutta en nyt mitenkään erityisenä pidä. Tavallisena. Mutta olen saanut aika usein positiivista palautetta miespuolisilta, joten ehkä.. Riippuu kaiketi miehestä mitä ajattelee :) Eikä mulla kyllä ole mitään tatuoituja ihmisiä vastaan, ei vaan ole tullut vastaan ketään, kenen kanssa olisi tuntunut oikealta.


    • 20+10

      5 kpl. Kaikki juhlinnan sivutuotteena todella sattuman kaupalla tapahtuneita kertajuttuja. M 38v.

    • ikoihhjjjo

      0 kpl, poika 27v. Tilanteita on ollut paljon, mutta en halua pelkkää seksiä vaan kunnon suhteen kunnollisen naisen kanssa.

    • PIRKKOAKAATUU

      Oliskohan niitä about 80 kpl. Tänä vuonna on tullut muistaakseni 14 kpl. tuossa välissä oli 14 vuoden avioliitto, jolloin seksikumppaneita oli vain yksi, mutta viime vuotisen eron jälkeen alan taas päästä pikkuhiljaa vauhtiin :)

      • PIRKKOAKAATUU

        niin ja olen mies 40 v


      • ....................

        VITUN YTM!


      • PIRKKOAKAATUU

        Miksi ihmeessä saan miinusta? Kerroin olleeni uskollinen avioliitossa ja nauttivani sinkkuelämästä!!!!


      • sairas palsta !!!
        PIRKKOAKAATUU kirjoitti:

        Miksi ihmeessä saan miinusta? Kerroin olleeni uskollinen avioliitossa ja nauttivani sinkkuelämästä!!!!

        Tällä palstalla seksiä pidetään epäluonnollisena, likaisena ja vääränä - kummallisella tavalla silti tavoiteltavana.


      • g4j452
        sairas palsta !!! kirjoitti:

        Tällä palstalla seksiä pidetään epäluonnollisena, likaisena ja vääränä - kummallisella tavalla silti tavoiteltavana.

        No minusta se ainakin tuntuu todella kummalliselta, että joku ihminen harrastaa puolessa vuodessa seksiä 14 eri kumppanin kanssa, kun itse ei pääse edes koko elämässään kokemaan yhtä kertaa.


      • PIRKKOAKAATUU
        g4j452 kirjoitti:

        No minusta se ainakin tuntuu todella kummalliselta, että joku ihminen harrastaa puolessa vuodessa seksiä 14 eri kumppanin kanssa, kun itse ei pääse edes koko elämässään kokemaan yhtä kertaa.

        Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Puolessa vuodessa on 26 viikonloppua, eli 52 "viikonloppu iltaa/yötä", eli ei 14 kaatoa ole edes kovin hyvä salso. Ja minä olen oikeasti ollut yökerhoissa TODELLA paljon.


      • PIRKKOAKAATUU
        PIRKKOAKAATUU kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Puolessa vuodessa on 26 viikonloppua, eli 52 "viikonloppu iltaa/yötä", eli ei 14 kaatoa ole edes kovin hyvä salso. Ja minä olen oikeasti ollut yökerhoissa TODELLA paljon.

        saldo


      • lkjhfdhg
        g4j452 kirjoitti:

        No minusta se ainakin tuntuu todella kummalliselta, että joku ihminen harrastaa puolessa vuodessa seksiä 14 eri kumppanin kanssa, kun itse ei pääse edes koko elämässään kokemaan yhtä kertaa.

        No minustakin tuo on todella paljon puolessa vuodessa.

        Mutten pidä mitenkään normaalina enkä tavoiteltavana sitäkään, ettei harrasta seksiä ikinä kenenkään kanssa. Tämän keskustelun ydin on, että juuri niin tulisi olla.


      • LISSUAKAATUU
        lkjhfdhg kirjoitti:

        No minustakin tuo on todella paljon puolessa vuodessa.

        Mutten pidä mitenkään normaalina enkä tavoiteltavana sitäkään, ettei harrasta seksiä ikinä kenenkään kanssa. Tämän keskustelun ydin on, että juuri niin tulisi olla.

        Ei tuossa luvussa ole mitään ihmeellistä. Pari kesää sitten otettiin kavereiden kanssa naistenkaatokisa. Aikaa oli juhannuksesta heinäkuun lopuun. Mukana oli viisi ihan tavallista n. 30 v miestä. Voittaja kaatoi 17 naista ja viideskin sai 6 panoa. Kaikki perustui miehen sanaan, eli mitään kuvatodisteita ei vaadittu, eikä maksullisia hyväksytty.


        Mutta esim. 10 panoa vuodessa, ei todellakaan ole mikään ihmejuttu, jos yhtään käy sosiaalisissa ympäristöissä kuten yökerhoissa, risteilyillä tai tanssilavoilla ja festareilla.


      • Teppo100
        LISSUAKAATUU kirjoitti:

        Ei tuossa luvussa ole mitään ihmeellistä. Pari kesää sitten otettiin kavereiden kanssa naistenkaatokisa. Aikaa oli juhannuksesta heinäkuun lopuun. Mukana oli viisi ihan tavallista n. 30 v miestä. Voittaja kaatoi 17 naista ja viideskin sai 6 panoa. Kaikki perustui miehen sanaan, eli mitään kuvatodisteita ei vaadittu, eikä maksullisia hyväksytty.


        Mutta esim. 10 panoa vuodessa, ei todellakaan ole mikään ihmejuttu, jos yhtään käy sosiaalisissa ympäristöissä kuten yökerhoissa, risteilyillä tai tanssilavoilla ja festareilla.

        http://plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/100-naista/


      • race is on!
        LISSUAKAATUU kirjoitti:

        Ei tuossa luvussa ole mitään ihmeellistä. Pari kesää sitten otettiin kavereiden kanssa naistenkaatokisa. Aikaa oli juhannuksesta heinäkuun lopuun. Mukana oli viisi ihan tavallista n. 30 v miestä. Voittaja kaatoi 17 naista ja viideskin sai 6 panoa. Kaikki perustui miehen sanaan, eli mitään kuvatodisteita ei vaadittu, eikä maksullisia hyväksytty.


        Mutta esim. 10 panoa vuodessa, ei todellakaan ole mikään ihmejuttu, jos yhtään käy sosiaalisissa ympäristöissä kuten yökerhoissa, risteilyillä tai tanssilavoilla ja festareilla.

        ja ei kun kisa pystyyn....ja jotain muutakin :)


      • h6l6,
        LISSUAKAATUU kirjoitti:

        Ei tuossa luvussa ole mitään ihmeellistä. Pari kesää sitten otettiin kavereiden kanssa naistenkaatokisa. Aikaa oli juhannuksesta heinäkuun lopuun. Mukana oli viisi ihan tavallista n. 30 v miestä. Voittaja kaatoi 17 naista ja viideskin sai 6 panoa. Kaikki perustui miehen sanaan, eli mitään kuvatodisteita ei vaadittu, eikä maksullisia hyväksytty.


        Mutta esim. 10 panoa vuodessa, ei todellakaan ole mikään ihmejuttu, jos yhtään käy sosiaalisissa ympäristöissä kuten yökerhoissa, risteilyillä tai tanssilavoilla ja festareilla.

        "Mutta esim. 10 panoa vuodessa, ei todellakaan ole mikään ihmejuttu, jos yhtään käy sosiaalisissa ympäristöissä kuten yökerhoissa, risteilyillä tai tanssilavoilla ja festareilla."

        No ei se osaavalle kaverille varmaan mikään ihmejuttu olekaan. Se nyt ei vaan riitä se, että käy paikoissa, vaan pitäisi myös uskaltaa lähestyä naisia.

        Tuollaisissa panomiesporukoissa se vain helposti unohtuu, että on myös ihmisiä, jotka eivät saa koskaan.


      • pikku yksityiskohta
        h6l6, kirjoitti:

        "Mutta esim. 10 panoa vuodessa, ei todellakaan ole mikään ihmejuttu, jos yhtään käy sosiaalisissa ympäristöissä kuten yökerhoissa, risteilyillä tai tanssilavoilla ja festareilla."

        No ei se osaavalle kaverille varmaan mikään ihmejuttu olekaan. Se nyt ei vaan riitä se, että käy paikoissa, vaan pitäisi myös uskaltaa lähestyä naisia.

        Tuollaisissa panomiesporukoissa se vain helposti unohtuu, että on myös ihmisiä, jotka eivät saa koskaan.

        Sekä sen lisäksi, että uskaltaa lähestyä, pitäisi vielä saada nainen puhuttua myötämieliseksi.


      • gutht

        Homo oot...


    • nainen 35 vuotta

      Seitsemän, kaikki kolme vuotta kestäneen surkean avoliittoni aikana, jossa lopultakin minulla oli se passiivisempi seksielämä:(

      Nyt viimeiset 13 vuotta uskollisena samalle miehelle, ei tulisi mieleenkään pettää.

    • Mies 34v

      Nollat on

    • pentu15v

      en ois kyllä uskonu että noin moni 25-30 mies on neitsyt. eihän siinä mitään väärää ole.

      • Sivistäjä

        Vain "tyttö" voi olla neitsyt


      • -
        Sivistäjä kirjoitti:

        Vain "tyttö" voi olla neitsyt

        Poika on poitsut, ei neitsyt.


    • IsompiLuuseriM34v

      Tasan 1 ja seksinharrastuskertoja joku 3 kpl tämän yhden naisen kanssa.
      Olen 34-vuotias mies ja tästä lyhyestä suhteesta (kesti 3kk) on kulunut nyt 5 vuotta. Eli menetin neitsyyteni tälle yhdelle naiselle 29-vuotiaana.

      Sitä ennen ja sen jälkeen ei ole muita suhteita ollut. Koska en halua yhden illan juttuja, vaan kunnon suhdetta. Toisaalta en käy baareissa ja muutenkin viihdyn parhaiten omassa kämpässä. Joten en tapaa ikinä ketään. Netin kautta on ollut deittipalveluissa profiileja mutta ei tärppää. Joten yksin. Mielummin näin kun huonossa suhteessa.

      IsompiLuuseriM34v

    • panoeino

      Enemmän kuin 100, vähemmän kuin 300. En ole pitänyt lukua. Suihinottoja ja käsihoitoja ei lasketa, koska ne on arkipäivää (mm. metrossa, ruuhkabussissa, ratikassa, hississä jne. tuntemattomien ja tuttujen kanssa - big deal, babies).

      Mies, 33v.

      • Tytsi_21v

        Ihailen sua. Alaks olee?


      • Huhhuh mikä mies

        Tavataanko hississä?

        Nainen, myös 21 v.


      • u8ouou

        Hohhohhoo...


    • *nainen27*

      2

      • Älyn haamu

        nössö


    • gff688

      0 kpl m 23v

    • Nolla

      • Pyhä Isi

        Olet kunnon mies! Pidä tuo linja. Naiset on saastaisia.


      • Pieni Isukki
        Pyhä Isi kirjoitti:

        Olet kunnon mies! Pidä tuo linja. Naiset on saastaisia.

        Seksi on kauheeta! Antaisitko mulle?


    • Nainen 27 vuotta

      2

    • Nainen 20v

      7 kpl.

    • Suuri Isä

      Nolla.
      Elän kuvitteellisessa parisuhteessa lesbon mediamogulin kanssa. Käytetyllä naisella ei tee mitään! Tavaran arvo laskee suhteessa miesten määrään.

      • Hahaa! ;-D

        Muahahahahaha - nolla!

        Olet NOLLA.


    • ........

      22v nainen, 26 kumppania

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa


    • tretretre

      5 kumppania: kaksi parin vuotta kestänyttä suhdetta, yksi kesäheila, kaksi yhden illan juttua. Nainen 23

    • Nainen 34v

      6 kpl.

    • ...............

      Viime yön jälkeen 34 (joista 18 tänä vuonna) mies 29 v.

      • asiamieskö

        Arvostan!!!


      • ......

        Olisi kiinnostavaa tietää mistä johtuu että tämä vuosi on nostanut pillunsaantprosenttiasi noin tuntuvasti?


      • ....................
        ...... kirjoitti:

        Olisi kiinnostavaa tietää mistä johtuu että tämä vuosi on nostanut pillunsaantprosenttiasi noin tuntuvasti?

        Tuli ero, joten on käyty melkein kaikki viikonloput viihteellä.


    • mies42v

      200

      Naiset on tehty naitaviksi!!!!

      • pornostaramies

        35 kpl. 26 vuotias mies.

        Samaa mieltä, naiset on tehty miesten tyydyttämiseen :))

        Niin ja tossa on vain yhdynnät, eli suihinotot ja käsihommat eivät ole mukana....lasketaanko peppuseksi mukaan?


      • Kuvottavaa
        pornostaramies kirjoitti:

        35 kpl. 26 vuotias mies.

        Samaa mieltä, naiset on tehty miesten tyydyttämiseen :))

        Niin ja tossa on vain yhdynnät, eli suihinotot ja käsihommat eivät ole mukana....lasketaanko peppuseksi mukaan?

        Kuvottavaa


    • gthyujl

      nainen, 26, 3 kpl seksikumppaneja

      • dude27vee

        välihuomautus, nythän oli kyse yhdyntöjen määrästä ei kumppaneiden!


      • dude27vee
        dude27vee kirjoitti:

        välihuomautus, nythän oli kyse yhdyntöjen määrästä ei kumppaneiden!

        tai sit ei, sori :(


    • 45v.

      Yks eks

    • gay 33 v.

      500 mies (gay) 33v.

      • M42A2K20

        Jeesus mies! Oletko joku villien pippeleiden solisti? Käyhän testeissä välillä!

        Mieti: jos sä tekisit videon, jossa olis sekunnin kuva sun jokaisesta panosta, se kestäis yli 8 minuuttia 20 sekuntia.


      • Toi nyt on aika
        M42A2K20 kirjoitti:

        Jeesus mies! Oletko joku villien pippeleiden solisti? Käyhän testeissä välillä!

        Mieti: jos sä tekisit videon, jossa olis sekunnin kuva sun jokaisesta panosta, se kestäis yli 8 minuuttia 20 sekuntia.

        tyypillistä homoille. Niillä on kauheasti seksikumppaneita. Homojen parisuhteetkin ovat yleensä avoimia. HIV ei levinnyt homopiireissä siksi että se tarttuisi erityisesti homoihin vaan siksi, että homoilla on niin paljon seksikumppaneita.


      • sekä että
        Toi nyt on aika kirjoitti:

        tyypillistä homoille. Niillä on kauheasti seksikumppaneita. Homojen parisuhteetkin ovat yleensä avoimia. HIV ei levinnyt homopiireissä siksi että se tarttuisi erityisesti homoihin vaan siksi, että homoilla on niin paljon seksikumppaneita.

        Sekin, mutta mietihän kumpi on keskimäärin verisempää touhua, heteroyhdyntä vai homojen B-rappuyhdyntä... niin se käy.


      • Pöyristyttävää

        eATMen mielestä toimintasi on ihan ok. Mutta älä koske naisiin, he ovat kuvottavia.


    • N24

      3kpl

    • -TSS-

      Ihmiset kertovat mitä haluavat muiden uskovan. Se on muiden asia päättää, että uskooko vai ei. Paitsi jos mies sanoo, että ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa niin hän aivan varmasti puhuu totta. Kukaan mies ei tuollaista valehtelisi.

    • ggghhdf

      8 mies 32 v.

    • Kuuden paikkeilla, tosin ei loppuun asti mentyjä.

      • ............

        Ei ne ole sitten mitään seksikumppaneita, helvetin torvi, eikö sulle jo ole kerrottu, että ne on pelkkiä sähläyksiä. Sano suoraan että NOLLA.


      • Pikkuhippi
        ............ kirjoitti:

        Ei ne ole sitten mitään seksikumppaneita, helvetin torvi, eikö sulle jo ole kerrottu, että ne on pelkkiä sähläyksiä. Sano suoraan että NOLLA.

        Päivän paras! :DDDDD


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,
        ............ kirjoitti:

        Ei ne ole sitten mitään seksikumppaneita, helvetin torvi, eikö sulle jo ole kerrottu, että ne on pelkkiä sähläyksiä. Sano suoraan että NOLLA.

        Riippuu siitä mitä loppuun asti menemisellä tarkoitetaan, yhdyntää vai laukeamista.


    • Nainen 26 wee

      6kpl. Sisältää yhden pitkäaikaisen suhteen, yhden tapailusuhteen, kaksi lomaromanssia ja kaksi "parin illan juttua". Haluaisin, että kumppaneita olisi vähemmän koska pari noista ainakin ois saanut jäädä tapahtumatta, mutta minkäs sille enää mahtaa...

    • ggggggg

      0kpl n19

    • xoxo1978

      Onpas lohduttavaa tietää, ettei kaikilla Suomen ihmisillä ole ollut yli kymmentä seksikumppania. En siis ole yksin!

      Olen 33-v nainen (en tajua, miten olen jo näin vanha, mihin vuodet katosivat??) ja seksikumppaneita tasan 1 (pitempi seurustelusuhde). Olen ollut ilman sexiä jo viisi vuotta, koska ei vain ole sattunut sopivaa miestä tulemaan vastaan. Tai siis olen ihminen, joka ei juo ja liikkuu lähinnä töissä kaupassa kuntosalilla (vain naisille... fiksu valinta näköjään) kävelylenkeillä. Olen yrittänyt etsiä miestä treffipalstalta, mutta jotenkin se ei vain onnistu...Mielummin siis yksin kuin tyydyn johonkin jamppaan.

    • Ei pilsneriä

      22 v mies 0. Koskaan en ole päässy pilsnerille asti jos käsipeliä lasketa. Ei varmaan kovinkaan hyvät naismarkkinat nykymaailmassa tän ikäsellä kokemattomalla.

      • viljaelisa

        ei 22v kokematon oo ees vielä paha!


    • dag

      16, nainen 18v.

      • Kuvottavaa.

        Oksettavaa.


      • fghfhf

        Onko joukossa ulkomaalaisia?


      • itse olet kuvottavaa
        Kuvottavaa. kirjoitti:

        Oksettavaa.

        Minkä takia?
        Herää oikeaan elämään kuvottava pahvi. ihmiset saavat harrastaa seksiä niin paljon kuin tahtovat, niin miehet kuin naisetkin.


      • Mutta on se kamallaa
        itse olet kuvottavaa kirjoitti:

        Minkä takia?
        Herää oikeaan elämään kuvottava pahvi. ihmiset saavat harrastaa seksiä niin paljon kuin tahtovat, niin miehet kuin naisetkin.

        jos 18-vuotias tyttö on ollut useamman miehen kanssa kuin suomalaisnainen keskimäärin (15) elämänsä aikana.


    • :(

      0 kpl Mies 23v

    • -

      2 kpl, nainen 19v.

    • Alle 10, yli 1. Nainen ja 35-vuotias. :-)

    • 23N

      13 seksikumppania, joista kolmen kanssa ollut pidemmissä suhteissa, joten ovat olleet kaikkea muuta kuin pelkkiä seksikumppaneita. Baarista en kuitenkaan ole koskaan seuraa hakenut enkä ehdotuksiin lämmennyt, ei vain ole minun juttu.

      • IDDD

        Saako kysyä mistä olet panosi hankkinut?


    • biLiz21

      27 seksikumppania tähän asti (18 miestä ja 9 naista). Nainen 21 v,

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa


    • Noor mees

      31. Mies, ikä 34.

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa


    • nainen26v.

      20-25 entiä ihan tarkaa lukua. Hui aika paljolta kuulostaa ja kaikki on tullut sen jälkee ku 19 täytin. Mun oli tarkotus säästää itteni miehelle kene kans menisin naimisiin sen takia noi myöhään alotin. Unelmien miestä ei tullut vastaan joten an jaksanut enää odottaa. Suurimman osan noista mielellään olisin jättänyt kokematta vain muutamia hyviä ollut.

      • mikset hyvä ihminen

        pidä itsestäsi huolta ja paskat kaukana itsestäsi. Kun päästää paskan päällensä ähkimään ei siitä hyvää seuraa.


      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa


    • Rillailija

      Nopeasti laskettuna n 60 . Niistäkin ~ 40 viimeisen vuoden aikana ( ensimmäinen vuosi yliopistolla)
      Mies 20

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa


      • hredhgredg

        Älä jauha paskaa....


    • __m79

      Ikää 32v ja 4 seksikumppania ollut.

    • mies 43.

      35 kpl (kaksi parisuhdetta) mies 43 vuotta.

    • mffgdskg

      0 kpl, mies 28 v.

    • välisumma:

      Aikuisia miehiä joilla 0 seksikumppania: 18 kpl
      Aikuisia naisia joilla 0 seksikumppania : 2 kpl

      • viljaelisa

        Tä palsta antaa niin vääristyneen kuvan suomalaisten seksikumppanien määrästä. En tiedä miksi, mutta jostain syystä tänne on ajautunut tajuttoman paljon 30-40 vuotiaita neitsyita. Ei pitäisi olla yleistä. Lieköhän he juuri niitä, jotka ei poistu kotoaan muuta kuin töihin ja vapaa-aikansa viettää koneella. Jos menis kadulle pitämään galluppia, niin voin vannoa, että tulos olisi _hyvin erilainen_.


      • jfygyhjgyjn
        viljaelisa kirjoitti:

        Tä palsta antaa niin vääristyneen kuvan suomalaisten seksikumppanien määrästä. En tiedä miksi, mutta jostain syystä tänne on ajautunut tajuttoman paljon 30-40 vuotiaita neitsyita. Ei pitäisi olla yleistä. Lieköhän he juuri niitä, jotka ei poistu kotoaan muuta kuin töihin ja vapaa-aikansa viettää koneella. Jos menis kadulle pitämään galluppia, niin voin vannoa, että tulos olisi _hyvin erilainen_.

        Itte olen 35-v mies ja 4 ammattitutkintoa olen opiskellut ja näistä yksi akateeminen tutkinto. On tullut oltua baarielämässä ja vaikka missä menoissa mukana opiskelujen aikana. Harrastuksissa ja töissäkin naisia näkee. Tulos on vaan täysi nolla prkl. Ei sille mitn voi, jos on näin ruma ja vielä hiljainen.


    • fgbwsrr

      1 kpl

      mies 26 v.

    • pakollinen nimim.

      0

      M21

    • 9+5

      ei vielä yhtään

      mies 23 vuotta.

    • mävaan20

      0, m. 20v.

    • miehenkuvatus

      1 kpl, mies 43v.

    • 0-kerholainen

      0, mies 35v

    • vanha poika.

      Olen täysin kokematon. Olen jo 36-vuotias

    • hjhjhhjh

      6 kumppania 36 v. mennessä (nainen)

    • -Lilly-

      27 nainen 21 v.

    • ATM ja tasohöylä

      Piisaa joka sormelle!

    • En kerro.
      Vaan olisiko 1 siihen mitä sanoin kun vastaavaan ketjuun viimeksi vastasin.

    • Pyöreä nolla

      Niemand. Nobody. Ingen.

      Nainen, 21

    • Narys

      13, nainen 20

      • Itse ole

        ällöttävä kuvatus!


    • -atm-

      ei yhtään.

      mies 26 vuotta

    • big secret

      Tasan pyöreä nolla.
      Olen nainen 31v.

      Uskokaa tai älkää.

      • Tää on kiva. Harrastanut seksiä, on kuvottavaa... Ei ole harrastanut seksiä, on "No mikä sussa sitten on vikana?"

        Haista nyt jo paska.


      • Ai ja minä kun luulin että hän olisi sinun mieleesi oleva nainen. No aina et voi voittaa, et edes ikinä.


    • Caro38

      3 (kaikki suhteissa). Nainen 38 v.

      • vcukobvnö

        mikä helvetti tässäkin nyt on on vikana? miinuksia satelee, vaikka tuon luulisi olevan aika ihanteellinen suoritus. Annanpa sinulle plussan :)


    • sitkeä poikuus

      0 ja 24-vuotias mies olen

    • 42v N

      15 partneria. Näistä 2 kanssa vuosikausien suhteet (pisin suhde 12 v), 2 kanssa yritys olla suhteessa ja kesti kuukauia, 2 kanssa ihastuminen ja minä olisin halunnut suhteen ja mies ei, 1 kanssa viritys että mies olisi halunnut pitää haaremia ja minä en sitten lopulta jaksanut sitä suhdetta, loput kertahoitoja.

      Ja sitten kun hra "kuvottavaa" tulee tähän kuvottelemaan, niin tiedoksi että ketjusta jäi muutama tyyppi haukkumatta. Siellä oli miehiä joilla oli ollut satamäärin kumppaneita, etkä haukkunut niistä mitään.

      Jos nainen saastuu miehen kanssa ollessaan, niin voinee päätellä että saastan lähde on mies, eli MIEHET OVAT JATKUVASTI SAASTAISESSA TILASSA. >:)

      Itse olin paljaaltaan loppuun asti vain pitkässä suhteessani jossa mies hankki vasektomian. Jäi ne siimahännät kokematta vallan.

      Mielestäni seksiksi lasketaan jokainen akti missä pyritään seksuaaliseen kiihotustilaan ja mahdollisesti joku myös laukeaa. Penetraatio johonkin aukkoon on toki luontevinta mieltää "oikeaksi" seksiksi, mutta jos masturboi jonkun loppuun asti niin kyllähän se seksiä on ainakin jos jotakuta petetään.

      Itse en koske ukkomiehiin...

      • hih hih

        Höpö höpö ääliö. Luuletko ettei teihin miehiin tartu sukupuolitaudit siinä missä naisiinkin. Ja kyllä mieskin alkaa vaikuttaa idioottimaiselta kiertopalkinnolta jos käy kaikki kotikylänsä naiset läpi.

        On aivan sama onko ihmisellä ollut irtoseksiä vai ei, mutta jos hänellä on ollut myös parisuhteita niin SIITÄ päätellään onko hänestä suhteeseen vai ei. Vuosikymmenkin jos on onnistunut liitossa olemaan niin on aina sosiaalisempi ja onnistuneempi ihminen kuin netissä inisevä dorka jolla on seksisuhde omaan käteensä.


      • Tero Peutti

        Anna Tupakka -mies, mitä teet kaikella sillä työelämässä menestymiselläsi kun sinulla ei ole yhtään oikeasti rakasta, arvostamaasi ja kunnioittamaasi ihmistä elikä naista (jollet satu olemaan homo)?

        Selvästikin vihaat naisia ja sairaalloinen eli perverssi mielenkiintosi kohdistuu siihen miten paljon naiset ovat harjoittaneet seksiä. Ehkäpä sinua on lapsena hyväksikäytetty että mielesi on vinksahtanut. Kannattaisi ehkä hakeutua terapiaa, sillä joku päivä huomaat ettei sinua auta se että yrität keskittyä täysillä työhösi ja unohtaa sitä kautta ongelmasi.


      • Tero Peutti

        Syvä henkinen häiriintyneisyytesi taitaakin johtua aivolahosta eli seniliteetistä, dementiasta tai Alzheimerista. Varaa aika lähimmältä neurologilta tai urologilta.


      • bidbörr

        olet RAIVOSTUTTAVA!


    • Panomies Kummelista

      Noin 700-900 ja olen mies 18v.

      Salaisuuteni on melkein yli 10 senttinen jorma.

      • Pidetääs ketju

        asiallisena ja jätetään tällaiset paskapostaukset pois!


      • sHITONME
        Pidetääs ketju kirjoitti:

        asiallisena ja jätetään tällaiset paskapostaukset pois!

        Kuvottavaa. Ei saa lasta kieltää, lapsi on luova.


      • Lutka sitten!

        Ja mulle ei kelpaa alle 20 cm!

        Seksikumppaneita tähän aamuun mennessä 38, mutta monta vielä kerkiää kun ikää on 36. Ja nainen olen. Sinkku ja sinkkuna pysyn. Haluan vaihtelua, kyllästyn tosi äkkiä!


    • Nainen23v

      Nainen 23v

      n. 30kpl

      • se on joka sanoo

        Niin oletkin, eATMe.

        Jos panoksesi tähän gallupiin on tuo, niin mitä hyötyä koet siitä olevan? Itsellesi/muille? Mikä on se syy jonka takia kommentoit noin?


      • Naurettavaa...

        Olet vaan kateellinen.

        Eihän tätä ketjua perustettu sitä varten että sinun kuuluu lukea kaikki jutut täältä läpi ja paheksua. Vaan aloittajan tirkistelynhalun vuoksi.

        Aika jännää että hyväksyt sen että miehillä saa olla satoja partnereita, mutta naisilla ei saisi olla yhtään. Oletko siis homouden puolestapuhuja vai mikä on että olet niin lääpälläsi miessukupuoleen?

        Juokse nyt äkkiä kuvottelemassa myös runsaasti paneskelleet miehet tai se että olet hetero on silkkaa puppua...


      • Naisasialooseri.
        Naurettavaa... kirjoitti:

        Olet vaan kateellinen.

        Eihän tätä ketjua perustettu sitä varten että sinun kuuluu lukea kaikki jutut täältä läpi ja paheksua. Vaan aloittajan tirkistelynhalun vuoksi.

        Aika jännää että hyväksyt sen että miehillä saa olla satoja partnereita, mutta naisilla ei saisi olla yhtään. Oletko siis homouden puolestapuhuja vai mikä on että olet niin lääpälläsi miessukupuoleen?

        Juokse nyt äkkiä kuvottelemassa myös runsaasti paneskelleet miehet tai se että olet hetero on silkkaa puppua...

        Väitätko ettet itse ole kateellinen esim. Harkimon rahoista? Pillu aiheuttaa ihan samalla tavalla kateutta ja vihaa.


      • Kuvottavaa
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Väitätko ettet itse ole kateellinen esim. Harkimon rahoista? Pillu aiheuttaa ihan samalla tavalla kateutta ja vihaa.

        Kuvottavaa. Raha on itsestään Saatanasta.


      • mäpämä

        Elämä on ihan sitä millaiseksi sen itse tekee.

        Aivan turha tulla nettiin nyrpistelemään ja paheksumaan vieraita ihmisiä ja laukomaan täysin tyhjyyttään kolisevia perusteluita. Katkeruutesi naissukupolvea kohtaan näkyy, kuuluu ja haisee kilometrien päähän. Eipä sua kuule sieltä koneen ääreltä tuu kukaan noukkimaan ja vielä noin kammottavalla asenteella ja ajatusmaailmalla.
        Katkeruus ei todellakaan kaunista, päinvastoin. Kaikille sataa sitä paskaa niskaan, kukaan täällä ei säästy pahoilta jutuilta ja on todella itsekeskeistä ja puktinäköistä väittää muuta. Paljon riippuu itsestä mitä sillä omalla elämällään tekee. Jos lakkaisit pyörimästä sen oman napasi ympärillä niin voisi niitä oikeita ihmissuhteitakin syntyä tän netin kylmän maailman sijaan.

        Tsemppiä sulle ja onnistumisen kokemuksia, kerää nyt ittes hyvä mies.


    • Enia-

      noin 50 n. 25v

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa


    • Onneton tunari

      Tasan O ja ikää on 28 vuotta ja mies olen.

    • Jkylä

      Parisenkymmentä miestä. Itse olen 22-vuotias opiskelijaneito. Seurustellut en vielä ole kertaakaan.

      • Mikä sussa on vikana

        kun et ole kelvannut miehille kuin panoksi?


      • lopeta jo

        eATMe, kyllä. Olet oikeassa. Olet kuvottava.
        Olet kuvottava siksi, että tuomitsen toisen ihmisen seksuaalisuuden perusteella.
        Se on väärin.

        Panoksesi tähän gallupiin on tahallinen ilkeämielisyys, katkeruus, sovinismi, naisviha, idiotismi jne. jne.


      • Kuvottavaa
        Mikä sussa on vikana kirjoitti:

        kun et ole kelvannut miehille kuin panoksi?

        No koska se on kuvottava


    • kadun

      Liian monta..:(

      Mies45v

    • 40 pillun mies

      Kyllä suomessa ilmaista huoranpillua riittää.

    • .mies45

      yli 100 mies 45 vuotta

      • tuli huono olo

        Kuvottavaa.

        Käytetyllä äijällä ei tee mitään.


      • Kuvottavaa

        Yli sata miestä? Hyh hyh. Pyllistit varmaan glory holen takana...


    • Kaikkeiavoisattuua

      Mulla niitä on 56 kpl. Ikää on 30v
      Kaikkein paras muisto on kun kävin Nordeassa ja iskin naisen siitä kassalta.
      Menin laittamaan rahaa siskolleni ja siinä sitten juttelin tämän naisen kanssa ja jossain välissä hän sanoo ihan ajatuksissaan että ( Kylläpäs mun jalkoväliä kuumottaa :))))

      No mä häkellyin ensin ja sitten etsin tämän naisen Facebookista ja sittä se sitten lähti.

      • hyihyi

        Kuvottavaa.


    • atm30

      Niitä ei ole. OIen 30-vuotias mies ja selvä ATM

    • Mighen__

      2, mies 21v

    • Jennaleenanapa

      0. N21. Säästän sitä oikeaa varten ;)

    • Haaveet-toteen

      Olen 21-v nainen ja kumppaneita on ollut 38..

      • Kuvottavaa!

        Kuvottavaa!


      • Yököttävää
        Kuvottavaa! kirjoitti:

        Kuvottavaa!

        Niin onkin. Kyllähän tuon ikäisellä pitää olla ollut jo vähintään sata.


    • Kalle Kalmansalo

      Noin tuhat. Näille on yhteistä se että kaikki olivat ns. elämärajoitteisia, eli kaivoin heidät ylös haudoistaan ja annoin palaa.

      Some like it hot, I don't. I like it cold as ice.

    • Alexandra-

      14 (joista 1 ex-poikaystävä) nainen 22 vuotta

      • Sun naamas

        on kuvottava!


    • asghjkl

      6 ja oon 17 v

    • kokematon.

      0 mies 19vuotta

    • Kuvottavaa

      Kuvottavaa. Eihän kenellekään aleta mitään ikiä ja sukupuolia kertomaan, on saastaista antaa itsestään yhtään mitään tietoa minnekään.

      Sinäkin siellä varmaan tumputat jokaista kommenttia lukiessasi!

    • melkeinneitsyt

      Mies, 34-vuotta.
      Seksikumppaneita ollut kolme. Kaikki pidempiaikaisia tuttavuuksia, mutta ei kuitenkaan varsinaisia seurustelusuhteita. Yksi ollut ulkomaalainen.

    • M43-Pornosteri

      Mies, 42 vuotta,
      seksikumppaneita about 15 kappaletta, kaksi yli kaksi vuotta kestänyttä suhdetta, muut lyhyempiä. Yhden yön hoitoja noista kourallinen. Ulkomaalaisia kolme.

      Mutta parasta on se, että lähestulkoon kaikki ovat kiittäneet!

      Ja vapailla markkinoilla - vaihteeksi :)

    • nainen 32v

      piti hiukan muistella kun aika nuoresta noita pitkiä suhteita ollu..ehkä se siinä 15 kiemuroissa on. viimeisen 2 vuoden aikana 6.

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa


    • fkdg0k

      Kauheita jakorasioita nää nykysuomen naiset :(

      • hahhatihaa

        No miehiähän nuo näyttää olevan, joilla eniten kumppaneita, jopa satoja...
        Miksi et mainitse niistä mitään?


    • qqqwwwweeeerrrrtttty

      Seksikumppaneita 1kpl, seurustelen edelleen saman kanssa ja ikää 23v.

      Harmittaa, että en ennen tätä suhdetta harrastanut seksiä kenenkään kanssa. En ole koskaa iskenyt ketään, mutta kyllä minulla ainakin kymmenen aiempaa kumppania olisi enemmän jos olisin hyväksynyt minua miellyttäneiden naisten iskuyritykset.

      Huvittavaa tässä on se, että naisystäväni luulee minun olevan entinen naistenmies, koska minulla on aika paljon naispuolisia kavereita ja moni heistä on yrittänyt minua iskeä. Enpä ole kehdannut hänelle kertoa asian todellista laitaa.

      "Jos saisit kuulla, mitä tein mä kanssa tyttöjen illoin,
      sä yllättyisit varmaankin
      Ei pidä luulla, että vein mä niiltä kunnian silloin,
      kun tuskin uskalsin mä koskee,
      haroin huulin jotakin poskee
      Kuinka paljon, kuinka turhaan hellyyttä mä silloin pelkäsin"

    • Avuton pas*a

      Thaihieronnassa olen käynyt kaksi kertaa, jossa toisessa käsin runkkaus ja toisessa yhdyntä. Naisten kanssa en muuten ole koskaan ollut lähemmin tekemisissä, koska olen epäsosiaalinen ja erakko, eivätkä naiset pidä minusta :(

      -Mies, 34 vuotta.

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa. Ei se thai-nainenkaan pitänyt, eli se mitä sille teit oli raiskaus.


    • täysin kuvoittavaa

      Koko ketju on äärimmäisen kuvottava ja kaikki naiset trolleja.

    • Tilastoistaviis

      Eikö kysymyksen kuuluisi olla, hyvä tirkistelystä nautintosi saava, (siis keskustelun avaaja), Monenko kanssa olisi tahtonut olla seksuaalisessa kanssakäymisessä?

      Eikö tärkeämpää ole se seuraava pano... ?

    • JUSSIXA70

      SELLAINEN REILU 700 ERI NAISTA, MIES IKÄ 41V,EKA KERTA 13V JA SIITÄ LÄHTIEN AKTIIVISTA TOIMINTAA

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa. Et ole tuossakaan iässä oppinut vielä käyttämään muita kirjaimia kuin isoja tikkukirjaimia!


      • taina 19v

        haluan kokea sut tollasen naistenkaatajan,ota yhteys taina 19v tampereelta


      • JUSSIXA70
        taina 19v kirjoitti:

        haluan kokea sut tollasen naistenkaatajan,ota yhteys taina 19v tampereelta

        paas pistäen koodia sit 0465973231


      • Järkyttävää
        JUSSIXA70 kirjoitti:

        paas pistäen koodia sit 0465973231

        Kuvottavaa. Toivottavasti annoit sille edes paikallisen turvakodin puhelinnumeron. Olet kumminkin joku pedofiili joka yrittää peitellä taipumuksensa paneskelemalla juuri ja juuri täysi-ikäiseksi tulleita naisia...


    • _Annette_

      0. Menen sänkyyn vasta kun löydän miehen, jonka kanssa voisin kuvitella viettäväni loppuelämäni.

      nainen 19 v,

      • ATM-idiootti

        Kuvottavaa. Lattialla nukkuminen on epäterveellistä.


    • qwertyyuiopå

      luutavasti siinä sadan paikkeilla (en ole laskenut) Nelikymppinen mies olen.

      • kokematon n

        Hyi hitto!
        Kuvottavaa!


      • Jospa kaikki
        kokematon n kirjoitti:

        Hyi hitto!
        Kuvottavaa!

        jättäisivät nämä "kuvottavaa" yms. kommentit pois ja pidettettäisiin ketju asiallisena galluppina.


      • eATHIm
        Jospa kaikki kirjoitti:

        jättäisivät nämä "kuvottavaa" yms. kommentit pois ja pidettettäisiin ketju asiallisena galluppina.

        Kuvottavaa. Kyllähän puutteessa räytyvien pitää saada purkautua edes jonnekin.

        AAH OOH ROISKIS LÄÄH!


    • ´+`

      3 , nainen 58 vuotta

    • 16 + 18

      23 mies 38 v.

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa


    • Mies kohta 27vee

      Seksikumppaneita 4kpl 1 kumppani pelkkä suihinotto, kaikki 4 kumppania vähintään 3kk:n seurustelusuhteissa, yksi pitkä suhde joka kesti 8 vuotta. Yksi suihinotto tapahtui treffeillä kun oli tapailtu muutaman kerran, mutta siitä ei suhdetta syntynyt.

      Itsellä periaattena, etten mene sänkyyn jos en seurustele tai ole treffaillut useamman kerran. Eli ventovieraat ei kiinnosta, syystä että en halua seksiä naisilta jotka antaa heti ensi tapaamisella...eli haluan tuntea ihmisen jotenkin ennenkuin seksiä harrastan. En ole ikinä ymmärtänyt miksi käydä baareissa etsimässä kännistä panoseuraa...hyi!

      • Suihinotto =

        seksiä


    • atm?

      kolme, kaikki maksullisia (ensimmäinen kerta 2 vuotta sitten) mies 33 v.

      • nolla niitä onn

        Ei maksullisia lasketa, se on sama kuin runkkaus tai raiskaus.


    • Nai-en 44v :)

      Zero, forever. En usko, että menen koskaan naimisiin, eikä kiinnosta mitkään kokeilut - en edes hyväksyisi niitä. Toivottavasti en joudu väkivallan kohteeksi, eikä muutkaan.

    • ..tipupiipi...

      3, kaikki vakavia pitkiä parisuhteita. Viimeisen kanssa yhdessä edelleen.

      Olen nainen.

      • ..dido...

        Hahahahahaha, tätä vain joku pelle miinustanu muttei samanlaisia vastauksia muita.. Taas vähän lapsellista porukkaa, ihan naurettavaa..


    • miäs36

      Kaikkiaan kolme pitkää suhdetta.

    • fredrica

      Kolme (kaikki suhteissa) , nainen 27 vuotta

    • nnnainennn

      19-vuotias, 17 kpl

    • 120 €/1/2 h

      Minula ollu yli 2000 mies. Monta mies monta kerta.
      Olen tyytyvaine.
      Mina naine 20 v.
      Mies soita minule. Mina asua Helsinki.

    • Juulia34vee

      Mulla on ollut 43 miestä, muistan heistä jokaisen. Yhdenyön suhteita on noista yli puolet, loput seurustelukumppaneita. Nyt olen ollut jo kymmenen vuotta vakavasa suhteessa joten miehiä on ollut vain se yksi. Olen oikein tyytyväinen. Aviomieheni on ihana, seksi kehittyy aina vaan paremmaksi iän myötä. Meillä on myös kaksi lasta. Voin helposti ajatella olevani vain tämän yhden kanssa loppuelämäni. On tässä tullut jo tarpeeksi koettua elämää ja miehiä nuorempana. Parasta on kumppani, jonka kanssa voi sekstailla ja puhua yhteisestä elämästä.

      • Hyvä!

        Hienoa. Mitä enemmän luen tätä palsta, sitä seksimyönteisemmäksi tulen. Seksiä harrastavat ihmiset ovat fiksumpia ja myönteisempiä, heidän elämänkokemuksensa on myös kattavampi.


    • happywoman..

      Nainen 26v ja 5 seksikumppania.
      2 kanssa pitkä parisuhde, 1 nykyinen avomieheni, 1 oli kuukauden tapailua ja 1 silkka yhdenyönjuttu (saipahan 33-vuotias mies silloin 18-vuotiasta ja minä varmistuksen sille, että yhdenyönjutut eivät todellakaan ole minua varten).

    • -girlie-

      noin 50 (sekä naisia että miehiä) , nainen 25 v.

    • Nyteioo

      14 (Nainen, 53). Näistä kaksi viimeisten kahdenkymmenen vuoden aikana, muut sitä ennen. Ja siinäkin on puolet liikaa, kertajutut oli yhtä tyhjän kanssa...

    • -A-

      12, nainen 39

    • kohtalon apsi

      Nainen, 27v

      Yksi (= raiskaajani)

      Tää kans kuvottavaa, vaikka on vaan yks .

      • Raiskaajat

        pitäs kuohita!


      • JK
        Raiskaajat kirjoitti:

        pitäs kuohita!

        N INN PITÄISIKIN


    • Edelleen nolla (0), jos itseä ei lasketa.

      Silti henkisesti hyväksikäytetty, raiskattu. Jotkut miehet kykenevät mihin tahansa.

      Nainen, 30 , plussat kasvavat liian nopeasti.

      • ............

        Hei Harmis!

        Olet yhä täällä? Juttujasi oli aikaan kiva lukea. Taisin aikanaan vähän ihastuakin Sinuun. Olen todella pahoillani elämänkohtaloistasi! Tuntuu pajalta, että joku on tehnyt Sinulle pahaa!


    • ----

      Mies, 34 vuotta. Tasan 0 seksikumppania, enkä juuri sen vuoksi voi niitä koskaan saadakaan.

    • 51N

      10 seksikumppania, joista 4 pidempää suhdetta, viimeisin tämän vuoden puolella ja jatkuu edelleen.

    • 20N

      20 v nainen, 4 kpl

    • exit Ghost

      jotain 200 (mies 43v)

      Olen kokenut varmaankin melkin kaiken mitä heteroseksuualisessa kontekstissa voi kokea: ryhmäseksi eri variaatioissa, s/m bondage, eri-ikäiset ja eri kansallisuuksia ja ihonvärejä edustavat kumppanit. Aloitin seksielämäni verrattain myöhään (23 v) mutta sen jälkeen se on ollut vilkasta.

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa


    • hukkapala.

      0 , mies 25 v

    • yhden naisen mies

      yksi (ex-tyttöystävä) mies 29

    • Opiskelijatar.

      Toistaiseksi 5. Aion hankkia jonkin verran kokemuksia ennen kuin vakiinnun.

      Nainen 21 v.

      • fadfba

        "Toistaiseksi 5. Aion hankkia jonkin verran kokemuksia ennen kuin vakiinnun."

        Tätä asennetta en voi sietää miehillä enkä naisilla. Mitä jos tapaatte sen oikean? Ilmeisesti jätätte hänet vain sen tähden, koska pitää saada lisää kokemusta ennen kuin vakiintuu. Mitä ihmettä te sillä kokemuksella oikein teette? Kyllä sen oikeankin kanssa voi harjoitella panemista kunnes on siinä mestari. Tunnetteko te jotain häpeää jos ette ole jakaneet itseänne mahdollisimman monelle ennen kuin vakiinnutte?


      • Kunhan sanon...
        fadfba kirjoitti:

        "Toistaiseksi 5. Aion hankkia jonkin verran kokemuksia ennen kuin vakiinnun."

        Tätä asennetta en voi sietää miehillä enkä naisilla. Mitä jos tapaatte sen oikean? Ilmeisesti jätätte hänet vain sen tähden, koska pitää saada lisää kokemusta ennen kuin vakiintuu. Mitä ihmettä te sillä kokemuksella oikein teette? Kyllä sen oikeankin kanssa voi harjoitella panemista kunnes on siinä mestari. Tunnetteko te jotain häpeää jos ette ole jakaneet itseänne mahdollisimman monelle ennen kuin vakiinnutte?

        .... ei kai se sinulta ole pois mitä toinen tekee elämässään...?


      • fadfba
        Kunhan sanon... kirjoitti:

        .... ei kai se sinulta ole pois mitä toinen tekee elämässään...?

        No ei, mutta se on vain todella typerää käyttäytymistä. Tai ainakaan kukaan ei ole koskaan antanut mitään järkevää selitystä tuollaiselle käyttäytymiselle.
        En siis kirjoittanut tuota viestiä vain kritisoidakseni, vaan oikeasti kiinnostaisi tietää miksi ihmiset toimivat tuolla tavalla.

        Olen vain henkilökohtaisesti melko varma siitä, että syy miksi nykyään avioliitot hajoavat niin helposti johtuu juuri siitä, että ihmiset nuoruudessaan opettelevat tuon tavan, että harrastetaan irtopanoja ihan vain kokemuksen vuoksi. Ylipäänsä kun ihminen oppii harrastamaan seksiä ilman tunteita, niin jokin hänessä on jo korjaamattomasti hajonnut. Tällaisilla ihmisillä kynnys pettää kumppaniaan on todennäköisesti paljon suurempi kuin niillä, jotka eivät harrasta irtopanoja.

        Säälittävää nähdä kun himo pikku hiljaa korvaa rakkauden tässä maailmassa.


      • jaa-a.
        fadfba kirjoitti:

        No ei, mutta se on vain todella typerää käyttäytymistä. Tai ainakaan kukaan ei ole koskaan antanut mitään järkevää selitystä tuollaiselle käyttäytymiselle.
        En siis kirjoittanut tuota viestiä vain kritisoidakseni, vaan oikeasti kiinnostaisi tietää miksi ihmiset toimivat tuolla tavalla.

        Olen vain henkilökohtaisesti melko varma siitä, että syy miksi nykyään avioliitot hajoavat niin helposti johtuu juuri siitä, että ihmiset nuoruudessaan opettelevat tuon tavan, että harrastetaan irtopanoja ihan vain kokemuksen vuoksi. Ylipäänsä kun ihminen oppii harrastamaan seksiä ilman tunteita, niin jokin hänessä on jo korjaamattomasti hajonnut. Tällaisilla ihmisillä kynnys pettää kumppaniaan on todennäköisesti paljon suurempi kuin niillä, jotka eivät harrasta irtopanoja.

        Säälittävää nähdä kun himo pikku hiljaa korvaa rakkauden tässä maailmassa.

        Sitä en tiedä miten käy jos oppii harrastamaan seksiä ilman tunteita heti neitsyyden poistamisen kohdalla ekasta aktista eteenpäin, mutta jos tulee jätetyksi eikä pitkään aikaan löydä ketään, saa kyllä aika ummella olla jos seksi ilman tunteita (rakkautta) ei ole sallittua.

        Onko seksiä vailla oleva ihminen kauhean kivaa seuraa? Eivätköhän ne ilopillerit joita tiedätte yleensä ole niitä joilla on aktiivinen seksielämä, oli kumppania tai ei.


      • dgwegh
        jaa-a. kirjoitti:

        Sitä en tiedä miten käy jos oppii harrastamaan seksiä ilman tunteita heti neitsyyden poistamisen kohdalla ekasta aktista eteenpäin, mutta jos tulee jätetyksi eikä pitkään aikaan löydä ketään, saa kyllä aika ummella olla jos seksi ilman tunteita (rakkautta) ei ole sallittua.

        Onko seksiä vailla oleva ihminen kauhean kivaa seuraa? Eivätköhän ne ilopillerit joita tiedätte yleensä ole niitä joilla on aktiivinen seksielämä, oli kumppania tai ei.

        "Onko seksiä vailla oleva ihminen kauhean kivaa seuraa? Eivätköhän ne ilopillerit joita tiedätte yleensä ole niitä joilla on aktiivinen seksielämä, oli kumppania tai ei. "

        Minä olen koko 26-vuotisen ikäni ollut suurin ilopilleri kenet olen koskaan tuntenut. Vain muutama kuukausi elämässäni on ollut sellaista aikaa, kun seksiä on ollut tarjolla. Muulloin olen saanut tyytyä omaan kivaan.
        Ei se tee elämästä automaattisesti kurjaa ettei saa seksiä. Jos on työ josta nauttii tai mukavia harrastuksia, niin hyvin elämässä pärjää.


      • pakollinen nikki
        fadfba kirjoitti:

        No ei, mutta se on vain todella typerää käyttäytymistä. Tai ainakaan kukaan ei ole koskaan antanut mitään järkevää selitystä tuollaiselle käyttäytymiselle.
        En siis kirjoittanut tuota viestiä vain kritisoidakseni, vaan oikeasti kiinnostaisi tietää miksi ihmiset toimivat tuolla tavalla.

        Olen vain henkilökohtaisesti melko varma siitä, että syy miksi nykyään avioliitot hajoavat niin helposti johtuu juuri siitä, että ihmiset nuoruudessaan opettelevat tuon tavan, että harrastetaan irtopanoja ihan vain kokemuksen vuoksi. Ylipäänsä kun ihminen oppii harrastamaan seksiä ilman tunteita, niin jokin hänessä on jo korjaamattomasti hajonnut. Tällaisilla ihmisillä kynnys pettää kumppaniaan on todennäköisesti paljon suurempi kuin niillä, jotka eivät harrasta irtopanoja.

        Säälittävää nähdä kun himo pikku hiljaa korvaa rakkauden tässä maailmassa.

        "oppii harrastamaan seksiä ilman tunteita, niin jokin hänessä on jo korjaamattomasti hajonnut"

        Huomaa että olet nainen. Jos mies ei saa minkäänlaista seksiä, jokin hänessä alkaa hajoamaan. Aina parempi jos on tunteita mukana.


      • dgwegh
        pakollinen nikki kirjoitti:

        "oppii harrastamaan seksiä ilman tunteita, niin jokin hänessä on jo korjaamattomasti hajonnut"

        Huomaa että olet nainen. Jos mies ei saa minkäänlaista seksiä, jokin hänessä alkaa hajoamaan. Aina parempi jos on tunteita mukana.

        Olen itseasiassa mies. Mutta samapa se.


    • Jätkä 25

      Noh, joskus kännissä kun tuli pientä sekoilua yhden tytön kanssa, suutelua ja sitten oli lähellä ihan päätyä yhdyntään, veti kumminkin handjobia, muttei kumminkaan laukeamiseen asti edennyt kun pistin stopit parikin kertaa.

      Joten, en nyt ole varma pitäisikö vieläkin sanoa 0? Vai meneekö tuostakin nyt muka jo poikuus? :(

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa. Et sitten sen vertaa tajunnut että olisit antanut tytön hoitaa sinut käsin. Onko oma käsi rakkaampi?


      • Jätkä 25
        Kuvottavaa kirjoitti:

        Kuvottavaa. Et sitten sen vertaa tajunnut että olisit antanut tytön hoitaa sinut käsin. Onko oma käsi rakkaampi?

        No ääh.. Minulle jäi tuostakin jo jälkeenpäin vaan likainen olo. Eikä se nyt kokemuksena muutenkaan olisi ollut sen kummoisempi kuin oma käsi, toisin kuin jos olisikin sitten ollut tunteita ja vielä vakavassa suhteessa sen kanssa.

        Anteeksi, mut minä en tajua mikä noissa yhdenillan jutuissa muka niin erikoista on?


      • ;)
        Jätkä 25 kirjoitti:

        No ääh.. Minulle jäi tuostakin jo jälkeenpäin vaan likainen olo. Eikä se nyt kokemuksena muutenkaan olisi ollut sen kummoisempi kuin oma käsi, toisin kuin jos olisikin sitten ollut tunteita ja vielä vakavassa suhteessa sen kanssa.

        Anteeksi, mut minä en tajua mikä noissa yhdenillan jutuissa muka niin erikoista on?

        EI NIIN MITÄÄN. xD

        Sori mutta olen vähän pelleillyt yhden tontun vuoksi joka sitä kuvottavaa tänne ensimmäiseksi läiski. Jos seksi ällöttää niin paljon kuin häntä, miksi edes pyöriä jollain sinkku-palstalla jossa se todennäköisesti tulee puheenaiheeksi...


    • -30-

      ei yhtään, mies 30 v, aika turhalta tuntuu tämä elämä

    • Kakyu

      nainen 20v
      ei yhtään

    • El Mambo.

      en ooo laskenut, vähintään 100 mies 38 v.

    • naikkonen~~

      heh, 21 vuotta ja ei yhtään kokemusta, eipä tuo ainakaan minua haittaa

    • fdgfdhfh

      yhä nollat, mies 27

    • tmään88

      0kpl M23

    • m43.

      20 ( 2 pitkäaikaista parisuhdetta, 1 seurustelusuhde, 4 vakipanoa, loput yhden -tai kahden- yön hoitoja) , mies 43 v.

    • - - - -

      - , mi. 23

    • Helposti pariutuva

      En kykene laskemaan tarkasti, mutta 50-70. Mies 44v. Kolme pitkää parisuhdetta, yhteensä 21v. Sinkkuaikoina vietin sitten aika villiä elämää, kun partneriluku saattoi kasvaa samalla kerralla enemmän kuin yhdellä :) Sinkkuajat eivät ole kestäneet pitkään. Taidan olla huono sinkku.

    • 0 0 0

      0, mies 28

    • Le giraf.

      Jotain 200 naista veikkaisin. 30-vee mies.

    • N23vv

      En ole laskenut, mutta villi veikkaus on 30.
      Nainen 23v.

    • boodog

      Ehkä noin 200, mies 45 v.

    • ujo erakko

      0 kpl. mies 41v

      Tilaisuuksia olisi ollut hyvinkin kymmenkunta vaikken juuri missään naisiin törmääkkään, mutta kun sitä tulee aina ujosteltua liikaa. Baarissa olen käynyt ehkä kerran vuodessa ja joka kolmannella kerralla on löytynyt kiinnostuneen tuntuinen nainen mutta kun en hallitse sitä flirtin ja itse seksihommien välimaastoa. Ja monikin naapurin yksinhuoltajista on kiinnostunut vuosien varrella mukavasta urheilullisesta miehestä. Jopa yksi söötti naapurintyttökin jahtasi puolet itseään vanhempaa miestä pitkään eli olisin päässyt käsiksi tähän jokaisen palstan ATM-miehen unelmaan eli kauniiseen neitsyeen mutta kun oli vielä silloin sakkolihaa...

      Periaatteessa yhden yön jutut eivät kiinnosta, mutta melkein aina kiinnostuneet naiset ovat silti olleet ihan pantavan näköisiä, usein jopa tanssilattian kauneimpiin kuuluvia. Eli panisin mielelläni kunhan pääsisi tutustumaan vähän paremmin ettei heti kylmiltään sänkyyn. Se ei näin ujoa oikein innosta.
      Tämä ystävyys/tunteet-ensin linja näyttäisi jättävän saavutuksitta...

    • typotapo

      0 kpl, Mies 20 v.

    • Gona.

      veikkaisin että 300 hujakoilla. En ole kirjaa panoista pitänyt. Olen ollut aina sinkku, joten kaatoja on tullut paljon. Mies 35.

      • Kuvottavaa

        Kuvottavaa. Kyllä niistä pitää pitää tarkkaa kirjaa, mieluiten päiväkirjaa jossa on jokaista kantturaa kohti sen kuva ja tarkat tiedot siitä millainen se on sängyssä.

        Käsittämätöntä leväperäisyyttä!


    • Kapa.

      eipä ole yhtään, mies 45

    • +-0

      0, m. 24 v.

    • BruceDern

      ei ole ollut vielä yhtään, mies 22 v.

    • Onpas paljon

      miehiä, joilla on poikkuus talella. Vetääkö tämä palsta puoleensa peräkamaripoikia?

    • fisting toe

      mistähän luulisit johtuvan syyn, että rupee kyrsimään :D. uskallan väittää, että suurin osa heistä on ihan normaaleja miehiä...

      • Ei todellakaan ole

        normaali mies, jos poikus on tallella yli 3-kymppisenä.


      • vbdsfvbxdfv
        Ei todellakaan ole kirjoitti:

        normaali mies, jos poikus on tallella yli 3-kymppisenä.

        Jaahas. Minkäs sille rumuudelleen voi, en ole itseni tälläiseksi tehnyt. Jos se on vika, niin sitten on perkkele.


    • No thanks----------

      1 mies (ex-mieheni, yhdessä 17 vuotta). Olen 31v. nainen.

    • N42

      Ehkä noin 60

    • yksinäinen.

      ei ole ollut seksikumppaneita, mies 32

    • 5 kpl, nainen 20v

    • n19.

      8, joista 7 alle 17-vuotiaana. olin kevytkenkäinen ja KUVOTTAVA:)

    • .zoni.

      0, mies 23 v

    • Lizzyy

      11, nainen 19 v,

    • bi-nainen 21 v.

      yli 50

      • kuvottavaa

        kuvottavaa


    • ilman*

      0 kpl , mies 29 v.

    • repe__

      20 naista nainut 32v M.

    • -Livia-

      3 ja jokaisen kanssa olen seurustellut. En harrasta yhden yön suhteita.


      Nainen 24.

    • PelleP.

      Useampi sata, en oo laskenut. Mies 38 v.

    • tiuna**

      21 joista 2 pidempiaikasta suhdetta ja 1 pitkäaikainen fuckbuddy, nainen 34v

    • kuvottavaa

      kuvottavaa

    • kiusattu ATM 25 v.

      O

      • tyttö18v.

        13, tyttö 18 v.


    • Kunnon Mies

      Hyi h.e.l.v.e.t.t.i mikä l.u.t.k.a!!!

    • yhden naisen mies

      1 (ex-vaimoni), mies 48 v.

    • Kunnon Mies

      Kyllä on vanhemmilla mennyt pahasti lapsiensa kasvatus pieleen, kun on niistä tommosia jakorasioita tullut. Kunnolliset naiset ja miehet eivät ikinä harrasta yhden yön juttuja. Kunnolliset naiset ja miehet harrastavat seksiä vain ainoastaan seurustelukumppaninsa kanssa.

      • Höpö höpö

        Nyt eletään 2010-lukua ei 1910-lukua!


      • Nainen 42

        Ai, meinaatko, että sinkut eivät saa harrastaa seksiä, jos tulee tilaisuus ja mukava ihminen kohdalle? Sinun kanssasi ilmeisesti pitää sopia, että "seukataan" ennen kuin annat? Hehee.

        MITÄS JOS OTTAISIT RENNOMMAN JA AIKUISEMMAN ASENTEEN? Ja vähemmän tuomitsevan?

        Voin vakuuttaa, että maailma on täynnä "kunnollisia" (sinun termisi) naisia ja miehiä, jotka nauttivat elämästä ja seksistä, vaikka eivät aina ole vakituisessa parisuhteessa. Sitä on aikuisuus. Toki voi olla ilmankin... se on jokaisen oma asia. Eikä aina toki valittavissa, että löytyykö kumppania vai ei.

        Elämä on lyhyt.


    • Katie-22

      parisenkymmentä miestä on ollut. nainen 22

    • solo best

      Kaksi pitempää suhdetta. Pari muuta joita luulin seurustelun aloituksiksi mutta miehet olivatkin kevytkenkäisiä ja kärsin sydänsurujakin miesten häivyttyä.

      Viimeiset 16v. ilman yhdyntöjä. en ole kaivannutkaan. En ole mikään pantava p****u vaan nainen joka omistaa värkkinsä itse eikä anna kenenkään tulla tunkeilemaan ellei ole itse kiihottunut ja seurustelusuhde tavoitteena.

      Mielelläni seurustelisin kokemattoman miehen kanssa. Se ei todellakaan ole rajoite vaan suositus pikemminkin! miten joku ääliö luulee että naiset haluavat kokeneita miehiä? En minä ainakaan mitään naisenkehoon onanoivaa mieshuoraa kelpuuta!

      • huorantappaja

        Mutta sinähän olet jo 4 miehen nussima huora ja ilmeisesti vielä kurppa.


    • nainen 56

      14 joista 12 yhden yön juttuja.

      • kuvottavaa

        kuvottavaa


    • runkkurepe

      mitä seksikumppaneita? Ainoa kumppani on ollut oma käsi.


      Mies 27

    • 24041993

      Eipä 14 ole paljon 56- vuotiaalle. Jopa liian vähän minun mielestäni.

      • Ehkä miehelle liian

        vähän, mutta naiselle liikaa.


    • of889f

      Minun 60 vuotiaalla äidilläni on elämänsä aikana ollut vain seksikumppani ja se on isäni.

    • 24041993

      Onpas täällä vanhoillista porukkaa!!!!!!!!!!

    • -gia-

      18 miestä, nainen 22

    • sjsdf0sd

      Sitten kun suomesta tulee joskus 40-100 vuoden päästä islamilainen muslimi maa, niin siihen sitten päättyy suominaisten l.u.t.k.a.i.l.u.t

      • Ähälämilällää

        Tilastotieteilijöiden mukaan nykyisellä maahanmuuttopolitiikalla kestää n. 150 vuotta kunnes islam on valtauskonto Suomessa. Ei ihan sadassa vuodessa vielä, mutta aika nopeesti silti.


    • u9we8

      Islamilaisia lakeja voi tulla suomessa jo paljon aikaisemmin voimaan, jos muslimit päättävät äänestää Suomen islamilaista puoluetta.

    • poiuytrewq

      ei yhtään, mies 26

    • mies_36v

      2kpl / ikä 36v

    • nainen 56

      Kylläpäs täällä naisia lutkiksi sanotaan jos on monta miestä mutta eipä miehien seksikumppanien määrä aiheuta moista haloota. Pelkääkö miehet että heidän vaimonsa tai tyttöystävänsä kuuluvat tuohon joukkoon ja olis parhaillaan muitakin kumppaneita kuin he. Kylläpäs täällä on tosiaan vanhoillista porukkaa!

      • KovanyrkkinenM

        Pidähän suuta soukemmalla vanha huora tai tulee nyrkkiä huoran suuhun.


    • nainen 22v.

      2 miestä. Molemmat seurustelukumppaneita.

    • nainen 56

      "kovanyrkkinenM" tais osua!!???

    • mies 38

      Lopetin laskemisen sadan jälkeen. Arvio on, että jotain 200-250.

    • Nöyrä ATM

      Nolla. En edes ole suudellut naista ikinä. Ja olen siis mies, ikää 36 vuotta.

    • Nainen 26v

      Kahdeksan miestä, joista ensimmäisen kanssa yhdessä kymmenen vuotta. Sinkkuna ollut nyt kaksi vuotta, nuo muut seitsemän sinä aikana. Lisää varmaan tulee, jos sinkkuilu jatkuu..

    • kuvottavaa

      kuvottavaa

    • ihastunut20v

      4 miestä, 2 yhden yön juttua, 1 kanssa 2 kertaa,ja 1 kanssa useammin. :)

      Nainen, 20v.

    • fhtfgyrtyt

      toi edellinen kirjoittava on lutka

      • ihastunut20v

        No jos multa kysyttäs oletko mielummin lutka vai täysin kokematon, niin myönnän et olisin mielummin lutka.


    • mies 30 v.

      0 kpl

    • 28v mies, 0 kpl. Vaatimaton alku mutta onhan tässä vielä aikaa :D

      • Täh? miten sun näkösellä miehellä ei muka oo ollut yhtään seksikumppania?


      • maria__86 kirjoitti:

        Täh? miten sun näkösellä miehellä ei muka oo ollut yhtään seksikumppania?

        Rehellisesti sanottuna olen ujonpuoleinen ja turhankin valikoiva :)


    • m36-INTJ

      Se, että kehuu seksikumppanien määrillään on suunnilleen sama asia kuin että huutaisi että älykkyysosamääräni on matala:

      http://chrisyeh.blogspot.com/2008/09/why-smart-people-generally-have-less.html

      http://www.gnxp.com/blog/2007/04/intercourse-and-intelligence.php

      Älykkäillä ihmisillä on muutakin ajateltavaa kuin seksin harrastaminen. Joten voin sanoa, ettei minua ainakaan vakuuta jos joku tulee kehumaan seksisuhteillaan, se olisi turn-off. Keksikää jotakin kehittävämpää ajanvietettä.

      • Nus nus vaan, tollot

        Olenkin aina ollut sitä mieltä, että panijat ovat vähän yksinkertaista väkeä. Tämä vahvistaa epäilykseni.


      • Mestaajapyöveli

        Tuolla ensimmäisellä sivulla oli muuten vieläkin mielenkiintoisempi linkki:

        http://www.livescience.com/15264-brain-death-decapitation.html

        Aivot pysyvät tajuissaan neljä sekuntia kaulan katkaisun jälkeen. Mitäköhän kaikki mestatut ovat mahtaneet ajatella noiden 4 s aikana, tuskin ainakaan panemista, hähähähähähääää!

        Vaikka saattaahan tietysti olla, että sellaisella oikein tyypillisellä ääliöpanomiehellä on pillu mielessä vielä viime sekunneillakin.


      • En usko

        Ei oel käynyt mielessäkään laittaa tänne omia lukemia, ei ne kenellekään kuulu ja ei ole tarvetta jakaa yksityisiä asoitani. Mutta silti väitän vastaan siitä seksualisuuden ja älykkyyden välillä olisi korrelelaatio. Joku nettikirjoitus ei paljon todista eikä edes yksittäinen pikkututkimus.


    • Nainen19.

      Siis ei jumalauta mitä jeesustelua te jotkut pidätte, tässä alkaa ihan miättiä, että palattiinko me ajassa taaksepäin. Kyllä me sinkutkin halutaan ylläpitää jonkinnäköstä seksielämää eikä se tee meistä yhtään sen huonompia ihmisiä...... n. 40 kpl, taidampa sitten olla jakorasia pahimmasta päästä

      • Jos olet 19 ja

        antanut 40 miehelle olet kyllä kelvoton. Pari kumppania tuossa iässä ymmärrän, mutta 40.....


      • Mies23v

        Sinä olet nyt pelkkä panopatja ja reikä miehille. Kukaan normaali mies ei voi enää ikinä arvostaa ja kunnioittaa sinua.


      • Jos olet 19 ja kirjoitti:

        antanut 40 miehelle olet kyllä kelvoton. Pari kumppania tuossa iässä ymmärrän, mutta 40.....

        Joo.19-vuotiaalle tuo on kyllä jo vähän enemmän kuin "jonkinnäköisen seksielämän" ylläpitämistä, oltiin kuinka "moderneja" hyvänsä..


    • mies 30

      0 kpl

    • hah,haa.

      Sulla on helevetin hyvä mielikuvitus.

    • nainen 27.

      n. 250. Olen työskennellyt prostituoituna opiskeluaikoinani.

      • Kuvitteletko

        että tuleva miehesi ei saa selville, mitä olet tehnyt. Varmaan pillusikin on tossa hommassa löystynyt sen verran, että siitä voi tehdä omat päätelmänsä.


      • KA totuus
        Kuvitteletko kirjoitti:

        että tuleva miehesi ei saa selville, mitä olet tehnyt. Varmaan pillusikin on tossa hommassa löystynyt sen verran, että siitä voi tehdä omat päätelmänsä.

        Käytössä kiristyy, seisottaen ja synnyttäen löystyy.


    • mies 34.

      ei yhtään

    • Damokles

      N. 40kpl, mies 32v. On yhden yön, vähän pidempiä ja sit seurustelua. Eipä noita määrän puolesta tarvii, kunhan löytyisi sielunkumppani.

    • ...

      n. 100 kpl, nainen 28 v

      • Moraalinen mies!

        Hirveä määrä. Oletko ylpeä itsestäsi?


    • mies 34v

      nolla

    • Pirskatti_84

      Nainen 27v

      Ja kumppaneita 7. Näistä 3 on ollut yhden yön juttuja. Kahden kanssa suhteessa. Ja kahden kans sutinointa pidemmän aikaa mutta juttu koskaan edennyt seurusteluksi asti.

    • dude27vee

      gender: male
      age: 27
      number of sex partners: 0
      promising situations for having sex: 0
      self confidence: weak / slowly getting better, maybe

      jne jne..

    • Mies 26.

      Parisen sataa about

    • tyttö 17 v.

      2 kpl

    • KatkeraMies27v

      Mies 27v. Seksikumppaneita 0.

      Ei pitäisi lukea näitä ketjuja kun tuntuu, että 20v naisillakin tuntuu olevan keskimäärin 15-20 kumppania. Vittuako sitä piti silloin nuorena olla joku moraalijeesus ja etsiä muka sitä oikeaa, vaikka naisia olisi ollut tarjolla. Oikeaa ei löytynyt eikä löydy. Se nuoruuden ihastus on jo naimisissa kun et ikinä uskaltanu pyytää trefeille. Käteen jäi vain järjettömät itsesyytökset ja menetetty nuoruus. Jos olisin ylä-asteella/lukiossa jokaista seurustelemaan tahtonutta tyttöä käynyt kopeloimassa olisi luku ollut ennen 18vuotta yli 20. Ilmeisesti olin stitten se YTM-mies joskus vituttaa tämä kun alan miettimään. Vaikka ei tässä harmita etten alkanut seurustelemaan näiden kanssa kun ei vaan ollut sitä naistyyppiä mistä itse pidän ainoa mikä harmittaa on se yksi ujohko tyttö jonka signaalin tajusin vasta liian myöhään...

      Niin ja jos joku kaltaiseni nuori mies lukee tätä ja ajattelee romanttisesti naisista niin unohtakaa ei ole mitään kilttejä naisia ja jos on niin ne on mennyt kun täytät 20 vuotta. Kaikilla kivoillakin tytöillä on paljon kumppaneita ja varsinkin kun ikä on lähemmäs 30v niin ei niistä edes voi kertoa päältäpäin kuka niistä on 14-vuotiaana ollut sen 25v rasva-Penan takapenkillä jyystettävänä.

      • Rooman tikka

        Juuri näin! Moraalijeesukseksi ryhtyminen on nuorelle miehelle varmin tie tuhoon. Sinun ja toisen tollon pitäisi kertoa omat tarinanne varoittavina esimerkkeinä teinipojille terveystiedon tunnilla. Näkisivät pojat omin silmin, mitä seuraa, jos ryhtyy romantikoksi ja haaveilee siitä oikeasta. Rasva-Pena voisi myös tulla tunnille vieraaksi kertomaan kaikista takapenkillään jyystämistä teinitytöistä, siinä olisi vähän vastapainoa ja positiivista miehen roolimallia.


      • KatkeraMies27v
        Rooman tikka kirjoitti:

        Juuri näin! Moraalijeesukseksi ryhtyminen on nuorelle miehelle varmin tie tuhoon. Sinun ja toisen tollon pitäisi kertoa omat tarinanne varoittavina esimerkkeinä teinipojille terveystiedon tunnilla. Näkisivät pojat omin silmin, mitä seuraa, jos ryhtyy romantikoksi ja haaveilee siitä oikeasta. Rasva-Pena voisi myös tulla tunnille vieraaksi kertomaan kaikista takapenkillään jyystämistä teinitytöistä, siinä olisi vähän vastapainoa ja positiivista miehen roolimallia.

        On kuitenkin todettava, että kaikella on puolensa. Siinä missä Rasva-Pena kantaa kauppakassejaan siitä lähes 30-vuotiaasta amis Corollastaan sille reilusti ylipainoiselle elämäänsä pettyneelle naiselle sinne lähiöhelvettiin. Itse olen pystynyt kouluttautumaan hyvään ammattiin johon yksinelävänä on tullut pistettyä vähän liikaakin kiinni mutta mitä sitten mulla on hyvä asunto, yksin elävän pienet menot ja voin nauttia elämästä vaikkapa matkailun ja hyvän ruoan parissa.

        Mielummin olen kuitenkin yksin kuin väkisin sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. En halua tyhjäpäätä joita tuntuu olevan iso osa tämänpäivän naisista ainakin televisoissa ja lehdissä heistä on melkoista ylitarjontaa. Ainoa mikä ahdistaa on kokemattomuus ja se, että jos sellainen nainen sattuisikin vastaan niin olisiko sitä sitten riittävän hyvä hänelle ja jaksaisiko hän katsella kokemattomuuttani niin parisuhteessa kuin siellä makuhuoneen puolella.

        Niin, että ei kannata poijjaat ihan rasva-Penaksi ryhtyä mutta turha romantisointi pois niin eiköhän se siitä.


    • toinen tollo

      Ihan samat fiilkset mulla. Tyhmä olin kun romanttisia haaveilin, enkä käyttänyt tilaisuuksia häikäilemättä hyväksi.

      Niin ja olen 26 ja seksikumppaneita 0.

    • nella a

      parisenkymmentä miestä. Nainen 22 v.

      • Itse olet

        kuvottava!


    • me_edio

      Yksi kumppani, nykyinen tyttöystäväni. Mies 21v.

    • JK

      EI YHTÄÄN

    • n..35

      Puhdas nolla. Lähinnä siitä syystä, että sen pitäisi merkitä jotain ja pitäisi olla turvallinen parisuhde taustalla. Ketä tahansa ei edes tee mieli päästää lähelleen.

    • viljaelisa

      9 kumppania, 19v nainen

      nyt tuntuu helpolta :/ tosin kaveripiirissäni en ole yhtään poikkeava...

    • mies 43.

      Ehkä noin 50. En ole laskenut tarkaan. 2 monivuotista parisuhdetta.

    • mies 28 v

      Ei niitä ole

    • nainen 18 v

      1 kumppani, nainen 18v.

      Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa.

    • Weltsi 52

      Jos ihmisellä on yli 10 kumppania elämänsä aikana on hän henkisesti epäkypsä yksilö. Itselläni on ollut kolme naista (ikä 52) joista kaikki ovat olleet tyytyväisiä 18-19 cm kaluuni.

      • såalmb

        no mikä helvetin analyysi tämä taas oli...että voi olla typerä


      • nymfon42

        Toinen vaihtoehto on että yksilö on riittävän kiinnostava/viehättävä/komea herättämään vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen.
        Eikä tuo kalun mitta varmaan ole se joka määrän vakioi, minulla kokemusta kookkaammistakin ja nyt vältän isokaluisia, tahtovat vain survoa naista.
        Kumppaneita reilu 100, monta pitkää suhdetta, taustalla 2 vakituista "miestä" joiden kanssa yli 20 vuotta yhteisiä hetkiä :)
        Ikäni olen ollut pitkissä suhteissa, olen vain ehkä eläväisempi kuin mieheni, siksi ollut liittojen ulkopuolisia suhteita.


      • nymfon42
        nymfon42 kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto on että yksilö on riittävän kiinnostava/viehättävä/komea herättämään vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen.
        Eikä tuo kalun mitta varmaan ole se joka määrän vakioi, minulla kokemusta kookkaammistakin ja nyt vältän isokaluisia, tahtovat vain survoa naista.
        Kumppaneita reilu 100, monta pitkää suhdetta, taustalla 2 vakituista "miestä" joiden kanssa yli 20 vuotta yhteisiä hetkiä :)
        Ikäni olen ollut pitkissä suhteissa, olen vain ehkä eläväisempi kuin mieheni, siksi ollut liittojen ulkopuolisia suhteita.

        Ja noista yhden illan juttuja on ollut vain 5.


    • m21v.

      0 kpl

    • Jake 27 v.

      Kyllä te heterot olette loosereita. Itse olen homo ja kumppaneita on ollut vähintää 500.

      • wuahahhaa

        Jos btm.. älä naureskele ettei tule housuun :D


    • Einari Epätoivo

      0 kpl, mies 20 v.

    • emmammm

      Noin 30kpl, nainen 30v. 2 pitkää suhdetta, välissä pari vuotta sinkkuna.

    • nainen 20v.

      40-50 klp

    • pakkorunkkari

      Ei yhtään. Mies 29 v.

    • ......

      jotain 50. n 20 v.

    • kokematon.

      - , mies 24 v.

    • nainen 19v

      7kpl

    • ihmettelevä.

      Kuka panee näitä naisia? Naisilla usein useita kumppaneita. Miehet usein täysin kokemattomia

      • on se niin väärin

        tietenkin ne yt-miehet!


    • n. 32 v

      yli 300

      • Oletko ....

        ...maksullinen?


      • n. 32 v
        Oletko .... kirjoitti:

        ...maksullinen?

        En ole. "Miehiinmenevä" vain


    • MM.

      3 miestä (kaikki parisuhteita) nainen 43.

    • mies 35.

      Nollalla mennään, mies 35

    • ...............

      80-100, nainen 29

    • Laskin ne tänään

      ja päädyin lukuun 22. Ihan kaikkien nimiä en muits. Mies 43 v.

    • ???

      18, kaikki 1,5 vuoden sisällä. ei osaa vielä tänikäsenä kaduttaakaan. n19

      • Sinä olet

        vastenmielinen ja kuvottava mies!


    • telma&loviisa

      N 50?
      Ikää vähemmän.

    • Kabuki-san

      24
      nainen 31v.

    • Enea.

      varmaankin noin sata. Nainen 24 v.

      • Itse olet

        yksi kuvotus!


    • Jukseri

      Ei yhtään, mies 25

    • ani-64

      14 kpl nainen 47

    • Lennu.

      1 (ex-mieheni ja lasteni isä) , nainen 47 v.

    • bi-mies 28

      Naisia n 50- 60, miehiä n. 300

    • panemisiin:)

      1 Pitkä suhde loput lyhyitä suhteita 8 ja yhden illan panoja n. 3 joista yksi vakipano n. vuoden kestävä:) Nyt ilman panoja 8kk:tta

    • Tooooooope000121

      0 kpl, mies 19.

      En ymmärrä mitä tyypit märisee noista miinuksista? Onko elämä tosiaan sillä mallilla, et trolli24.fi anonyymit vaikuttaa elämänlaatuun noin paljon?

      Kunhan ei irl tulis noita miinuksia, niin kaikki on hyvin!

    • meieitewg

      kymmeniä oma ikä 30v

      • Jos olet nainen

        olet lutka


      • souvinisti
        Jos olet nainen kirjoitti:

        olet lutka

        Jos olet mies... olet huippu.. niinkös ??


    • isokaveri30v.

      0 kpl. mies 30v.

    • mies28.

      Ehkä noin 200

      • ?????????

        Eino????


    • vbnwe

      2kpl, N 23v.

    • tane71

      0 kpl, mies40

    • jooo..

      nainen 20, 2 seksikumppania

    • ATM23v

      0 kpl, mies 23v

    • Enna.

      40 kpl, nainen 18 v.

    • n42

      n.110-120, joïsta noin sata ennen 23 vuoden ikää.
      Kuluneen vuoden aikana ei sitten olekaan omasta tahdostani ollut yhtään.

      • hulabaloo1111

        Mikä pistää naisen panemaan n. kahdeksassa vuodessa 100 miestä? Melkoinen vaihtelunhalu sullakin.


    • lady 28v

      en muista, 15-30 varmaan.

      • saalistaja 54 vuotta

        Lopetin kirjanpidon noin 250 kaatoon nuorena 20-21 vuotiaana 17 eri naista vuodessa joku ei ehkä usko mutta se on vain yksi kaato 3 viikossa ja joka viikonloppu viihteellä niin usein tultiin kotiin ilman kaatoa.

        Vanhempana on tullut deittitapaamisia ehkä 12 joista 10 epätoivoisia sivustaohjattavia naisia.
        Olin pitkässä suhteessa 12vuotta lyhyempiä 3kk-3vuotta joitakin.
        En ehkä tiedä mitä rakkaus on kun en osaa sitoutua vaan edelleen kaadot milessä.


    • zeroman.

      nollahan noita, mies 33

    • bi-tyttö 23v.

      Miehiä n. 30, naisia 10, bi-tyttö 23v

    • Marco.

      500 , mies 33v (gay)

    • Maksullinen

      Tuhansia miehiä. olen entinen huora.

      -Nainen 49, Helsinki

    • aateeämmä

      0, ilmaista, 3 maksullista, mies 36v

    • Anna.

      Annan

    • pepe.

      ei niitä ole, mies 23v

    • ...........

      yli sata, nainen 27 v

    • trryyy

      Vanhempiesi lapsen kasvatus on mennyt pahasti pieleen. Kyllä nyt mahtaa iskä ja äiskä olla lutka tyttärestänsä kovasti ylpeitä.

    • fas dafds

      27v täl hetkellä 0 seksikumppania, seksiä oon kait harrastanu 7 tai 8 henkilön kaa.

    • Eveleyn.

      n. 30 miestä, nainen 20 v

      • 5+7

        Yksi seksikumppani, lapseni isä. Nainen 29 v. En halunnut harrastaa seksiä kenenkään samantekevän kanssa tai tilanteessa, jossa en haluaisi kantaa mahdollista seurausta, joka nyt on alle puolivuotias.


    • .....

      2 kpl, nainen 47 v.

    • jadi.

      ehkä 50-60, joukossa sekä miehiä että naisia yksin ja erikseen, nainen 25v.

    • riitualiina

      Mikäs naisten seksikumppaneissa mättää? Jokainen saa olla niin monen kanssa kuin haluaa. On täällä kyllä aatamin aikuista porukkaa!!! Niin itsellä 20 miestä, olen hiukan yli 50- kymppinen.

    • Kunnian mies

      Jokaisen yli yhden miehen nussiman huoran naama pitäisi viiltää puukolla irti ja syöttää koirille.

      Näin mies erottaisi kunnolliset naiset huorista.

    • ftryrtyr

      Niinkö sä tekisit?

    • wexi.

      ei yhtään, mies 20 v

    • gsjö

      0, n 28 v.

    • (viestiä)

      500!!

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe