Mikä ihme teille miehille on tullut kun ette enää tee selvin päin aloitteita?! Enkä ole ainoa joka tätä ihmettelee..
Käyn joskus yksin baareissa. Niissä ei oikeastaan koskaan kukaan muu kuin kuin joku hyvin vanha tai ~hyvin humalassa~ oleva mies tule juttelemaan...
Tää tasa-arvo vöyhötys on mennyt kyllä jo ihan liian pitkälle!
en ole ruma enkä lihavakaan
Miehet ei enää tee aloitteita
15
148
Vastaukset
"Tää tasa-arvo vöyhötys on mennyt kyllä jo ihan liian pitkälle!"
Ketähän moisesta on syyttäminen?Tulipa vielä mieleen tuosta nimimerkistäsi, mikä lienee kertoo syntymävuotesi. Parikymppisenä oli pakko olla aloitteellinen, jos mieli pokata naisen. Kolmekymppiä on jonkinmoinen virstanpylväs, jolloin naisilla sattuneesta syystä alkaa olla kiire pariutumisen kanssa. Miehillä ei siis enää ole tarvetta aloitteellisuuteen. Niin ne vaihtuu rytmit elämänvuosien, kuten Zen Cafeekin osuvasti laulaa.
Mä taidan olla jo liian vanha ja haluton aloitteelliseksi...
- OnkoVaikeaTeema
Aloitukseen 'miksi miehet eivät enää tee aloitetta' vastine: koska naisista yksikään ei ansaitse sitä aloitetta. Miksi miehen pitäisi lähestyä typerää, itseään laittavaa olentoja, joka käyttää n.s. viehätysvoimaansa, mikä on enemmänkin hänen omassa mielessään oleva illuusio, kuin todellisuutta. Ei kyllä se tyttöset/neitoset on silläkin lailla, että jos olet kapakassa luuhaava, meikkaava portto, et ansaitse aloitteita. Jos et myöskään osaa puhua, olet siis puhekyvytön aivoton olento, joka ei itse osaa sanoa mitään ystävällistä, et ansaisekaan mitään hyvää elämääsi. Nykynaiset osaavat vain ja ainoastaan ilkeillä, juoruilla, tehdä salajuonia ja luulla olevansa 'neroja', ovat iästä riippumatta, pikkutyttöjen tasolla älykkyydessä/viisaudessa. Huomiohakuisia ja typeriä. Koetapas nainen, joskus itse sanoa jotain järkevää, mukavaa, viisasta tai kivaa. OHO.
Naiset on hoitanut tuon aloitteiden tekemisen ihan kiitettävästi viimeiset 15 vuotta...
Voi olla, että kunnolliset miehet ovat tajunneet, että ennenpitkää sen naisen vie sellainen mies, joka on hyvin vanha ja kaiken aikaa hyvin humalassa.
- Katohan peiliin...
Kyllä ne tekee, mutta ei sulle. Et vaan ole tarpeeksi houkutteleva. Muut naiset osaavat homman paremmin.
- xbv0x987b
Tylyä mutta totta.
Kato kun meidän ei tarvitse.
Meillä on jo kaikki se josta itse olet vailla. Si comprendo?- Vai kuoleeko?
Voin kuvitella, että v*tuttaa, kun on kauhee vauvakuume ja lapsiprojekti tyssää siihen, ettei mies tee aloitetta.. No vauvakuumeeseen ei kuole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852409Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722367Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211461Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440- 671333
- 211133
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2701119Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103