Syksy saa...

MCMLXII

Alkaa taas olla niin paljon kosteutta ja koivunlehtiä maassa, että lenkit tahtovat mennä kirjaimellisesti luisteluksi. Kovin kauaa ei rullaluistimilla ole enää järkevää porhaltaa.

Viime syksynä pyöräilin lenkkimielessä marraskuun alkuun. Tänä vuonna taidan kaivaa sauvat autotallin nurkasta ja pumpata Skiken renkaat vuoden tauon jälkeen. Vauhti on rauhallisempi ja pito niin hyvä, että lenkille pääsee turvallisesti melkein hiihtokauden alkuun saakka.

4

177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rainhold2

Juu, syksy saa minä en... heh heh.

Oikeassa olet, lehdet lisäävät vaikeusastetta ja potkua täytyy arastella lajin kannalta liikaa (no tasatyöntö tekee eetvarttia). Kaiketi syyskuun jälkeen rullat varastoon ja lenkkeillen hiihtokeleihin saakka. Tuo juoksu on taas tervanjuontia, ainakin ekat 5 kertaa ja senkin jälkeen vähän kankeeta. Mutta kunto rapautuu nopeasti jos ei tee mitään ennen marras-joulukuuta jolloin vois odotella hiihto mahiksia.
      Tapanani on juosta aina samaa 7 km lenkkiä joka ilman "auto siirtymää" on mandollinen. Tylsäähän se vähän voi olla mutta iPod korvilla ainakin musa vaihtuu. Olkoonkin siinäkin tiettyä saman kaltaisuutta kun musamaku on jäänyt 60-80 luvulle mutta se on toinen tarina.
      Tonni (1000km) tuli täyteen sauvarullailussa ja vähän samaa odottelen hiihdosta. Saa nähdä riittääkö materiaalia lajin harjoittamiseen, tavoitteiden suhteen-toivotaan!

• MCMLXII

Eka Skikelenkki on nyt takana ja hartiat on siitä vielä hieman kipeinä, sillä kesän olen luistellut ilman sauvoja. Yllättävän hiihdonomaiselta tuo skikkailu pitkähkän tauon jälkeen taas vaikutti. Kivaa oli eikä pieni sadekuurokaan haitannut menoa. Parikymmentä kilometriä meni vielä melko mukavasti, vaikka rullaavuus ja vauhti ei tietenkään luistinten luokkaa ole. Maksimi rengaspaineilla etneminen muistuttaa lähinnä vesikelin hiihtoa.

• Talvilajin arvonta

Joo no vielä voi luistella kyllä. Sitten kai lenkkeilyä. Hiihdosta en vielä tiedä. Luistelutyylilläkö vedätte?

• MCMLXII

Skikeillä tietty vapaata, suksilla taitaa nykyisin olla 60/40 pertsan hyväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109