Kaveri ja ex-kumppani

............

Kuinka suhtaudutte siihen jos kaveri/tuttu alkaa seurustelemaan/hommailemaan ex-kumppanin kanssa, jota kohtaan itselläsi on vielä avoimesti tunteita?

16

145

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cujerrus

      No mitäs luulisit? Tuntuisi todella pahalta selkäänpuukotukselta sekä exän että kaverin taholta. Siinä menisi sitten kerralla kaksi tärkeää ihmistä elämästä ja jatkossa luottaminen uusiin kumppaneihin ja ystäviin olisi todella vaikeaa ellei jopa mahdotonta.

    • -ATM-

      Puukosta tulisi!

    • No näinhän on tapahtunutkin... exä on aina exä joten asia ei mulle kuulu. Siinä vaiheessa kun kumppanista tulee exä niin yleensä tunteet kuolee ainakin mulla.

      • 9+4

        Kysymys kuuluikin "ex-kumppanin...jota kohtaan sinulla on vielä...tunteita?"
        Kuinka muuten onnistut kuolettamaan tunteet nopeasti jos tulet jätetyksi?


      • 9+4 kirjoitti:

        Kysymys kuuluikin "ex-kumppanin...jota kohtaan sinulla on vielä...tunteita?"
        Kuinka muuten onnistut kuolettamaan tunteet nopeasti jos tulet jätetyksi?

        No eroon niistä pääsee ajattelemalla ihan muita asioita, sekä luotto on tosin mennyt sen jälkeen molempiin.


    • Jos kyseessä on eksäni, niin miksi minulla olisi tunteita häntä kohtaan?! Juuri siksihän se eksä on eksä, ettei ole enää niitä tunteita häntä kohtaan.
      Eli siitä vaan ihan vapaasti olkoon kenen kanssa tahtoo.

      • Näinnh

        Vaikka et ehkä usko, niin se eksä on voinut erota sinusta ihan ilman sinun suostumustasi. Kyllä sinulla silti voisi olla tunteita häntä kohtaan, vaikka hän olisi sinut jättänytkin. Niin. sinutkin voisi joku jättää.


    • 14+17

      No jos vaikka tulet jätetyksi, vaikka itse haluaisit jatkaa? Etkä ole vielä kerennyt löytää ketään uutta. Vai oletko aina ollut jättävä osapuoli?

      • Jos tuo oli mulle tarkoitettu, niin tässä vastaus:

        -olen itse aina ollut se jättäjä. Mutta toki niin on käynyt, että jätettyäni naisen niin tämä on löytänyt uuden vakituisen kumppanin ennen minua. Mutta näissäkään tapauksissa en ole tuntenut mustasukkaisuutta tms, koska viihdyn hyvin niin sinkkuna kuin suhteessakin. =)


      • faefahfvjkasdv
        TheOne kirjoitti:

        Jos tuo oli mulle tarkoitettu, niin tässä vastaus:

        -olen itse aina ollut se jättäjä. Mutta toki niin on käynyt, että jätettyäni naisen niin tämä on löytänyt uuden vakituisen kumppanin ennen minua. Mutta näissäkään tapauksissa en ole tuntenut mustasukkaisuutta tms, koska viihdyn hyvin niin sinkkuna kuin suhteessakin. =)

        Jätä ennen kuin tulet jätetyksi. Niin tosi mies toimii!


      • MIeti uusiksi
        TheOne kirjoitti:

        Jos tuo oli mulle tarkoitettu, niin tässä vastaus:

        -olen itse aina ollut se jättäjä. Mutta toki niin on käynyt, että jätettyäni naisen niin tämä on löytänyt uuden vakituisen kumppanin ennen minua. Mutta näissäkään tapauksissa en ole tuntenut mustasukkaisuutta tms, koska viihdyn hyvin niin sinkkuna kuin suhteessakin. =)

        Se että jotain on tapahtunut, ei tarkoita ettei jatkossa asiat voisi mennä toisin. Tuskinpa sinäkään niin täydellinen olet, ettei kukaan nainen sinua voisi jättää?


      • afacvavrgs
        MIeti uusiksi kirjoitti:

        Se että jotain on tapahtunut, ei tarkoita ettei jatkossa asiat voisi mennä toisin. Tuskinpa sinäkään niin täydellinen olet, ettei kukaan nainen sinua voisi jättää?

        Ei tuollaista lihaskimppua kukaan nainen jätä.


    • YTM-EVP

      Itse olin vain tyytyväinen. Eipähän tule haikailtua enää exän perään tuossa tilanteessa.

    • tikru..

      Se on exän oma asia ja kaverinkin, jos haluavat lyöttäytyä yksiin. Mä suhtaudun asioihin niin, että mikä on pistetty poikki ja lopetettu, se on silloin ohi lopullisesti. Ja kumpikin tekee omilla tahoillaan mitä parhaaksi katsoo. Aikansa sattuu, jos sattuu ja sitten helpottaa.

      Toki vois käydä mielessä, että olikohan heillä jo aikaisemmin mielessä päätyä yhteen, mutta en jaksaisi haaskata energiaani märehtimällä tuota sen pidempään.

    • Tunteita...

      Todennäköisesti harmistaisi rankasti oma voimakas kiintymys ihmiseen (ex) joka kuitenkin pitää enemmän toisesta. Ei toista ihmistä kuitenkaan voi omistaa tai kahlita omien halujen mukaan, ei exää tai kaveria, joten heitä en vosi moittia mitenkään, joten ihan hyväksyttävästi kuitenkin suhtautuisin ja miettisin miten saisin omat tunteet käänettyä muualle.

    • Huuhaa Inna

      Jos itsellä olisi tunteita vielä toista kohtaan niin pahaltahan se tuntuisi joutua vierestä katselemaan toisen, vaikkakin exänkin pariutumista jonkun toisen kanssa. Erityisen pahaksi tuon tekisi vielä, jos kyseessä olisi ystävä jonka kanssa alkaisi olemaan. Kuormasta ei syödä ja ystävien rakkaisiin, edes exiin ei kajota. Sellaiselle "ystävälle" en varmasti koskaan pystyisi antamaan anteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2735
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1804
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      92
      1773
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      126
      1386
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      904
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe