hyvä kauneushoitola Turussa?

tyttö84--

Hei, olen juuri muuttanut turkuun ja haluaisin vinkkejä hyvästä hoitolasta täälläpäin? :) Kiitos jo etukäteen!

12

2918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilliputti^^

hei ja tervetuloa turkuun! :) Olen myös etsinyt hoitolaa täältäpäin ja kaipailisin myös kokemuksia?

• Riina--

Kävin tänään upouudessa kauneushoitola melonissa! Hoitola oli ihanan raikas ja viihtyisä sekä henkilökunta oli todella ystävällistä ja ammattitaitoista. :) Tämä sijaitsee siis maariankadulla, että on kaiken lisäksi keskustassakin! Itse olin hemmotteluhoidossa jossa tehtin kasvohoito, käsihoito ja jalkahoito.
      Suosittelen!! :)

• eort eo

www.rvbturku.fi

Olen kollegojeni kanssa ollut vakkariasiakas jo kymmenkunta vuotta.

• aloittaja--

Kiitos vastauksista! Minkä hintainen tuolla melonissa oli se pakettihoito joista puhuit? ja muistatko minkälaisia ja hintaisia muita hoitoja oli tarjolla? kiitos jo etukäteen :) Kun en löytänyt nettisivuja

• kosmari

Nettisivut kyllä löytyy. www.khmeloni.fi Aika mukavan näköiset sivut on. Vielä en ole itse ehtinyt käymään paikan päällä.

• fgjklfl

Minä olen tykännyt Kauniista ja ruskeista.

• Niinkö???

Kiva että edes joku tykkää!
        Jatkuva henkilökunnan vaihtuvuus, ovi käy siihen tahtiin että varmasti joutuneet vaihtamaan saranat useasti.
        Hyvän, laadukkaan palvelun asiakkaalle takaa pitkäikäinen asiakassuhde hoitavaan kosmetologiin sekä kampaajaan vai pidätkö siitä että sinua käynnilläsi palvelee aina uusi henkilö?
        Hyvässä työpaikassa henkilökunta EI vaihdu jatkuvasti ja henkilöstö pystyy keskittymään asiakaspalvelu-työhönsä saaden siitä vielä jopa kunnon palkkaakin.

• Sanna19791

Kauniissa ja ruskeissa tosiaan henkilökunta vaihtunut melko tiuhaan, vaikka samojakin naamoja siellä näkynyt, mutta mielestäni turhan kiireinen tunnelma ja aina kauhea hälinä... 11. Hetkessä joskus käynyt enemmän, mutta siitäkin meni jotenkin maku, kun ovat kovia juoruilemaan.

Oma suosikki ollut nyt parin vuoden ajan ehdottomasti Kauneushuone Ravensara. Samannimisiä hoitoloita ilmeisesti kaksi mutta pääkirjaston takana, jokirannassa sijaitseva on siis aivan uskomattoman kaunis ja hoidot ihania ja rentouttavia. Hinnatkin mielestäni olleet edukaampia kuin edellämainituissa vaikka hoidot huomattavasti laadukkaampia...

• Jalkahoito

Moi tässä olisi hyvä jalkahoito Turku :n suunnalla. www.holvinhehku.fi. Kannattaa kokeilla, monenmoista jalkahoitoa ja osaava henkilökunta.

• JalkahoitoTurku

Holvin hehku ylivoimaisesti tortimäessä

• Anonyymi

RIIppuu varmaan mitä palvelua etsit?

Itse suosittelen studiota :)

Www.beautystudiom.com

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      143
      4843
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      79
      3512
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      27
      2524
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2203
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2029
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2013
    7. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      85
      1973
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      23
      1971
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1438
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      94
      1245
    Aihe