Onko kukaan käynyt SmartXide dot laserhoidossa? Mainostavat, että se poistaa ryppyjä ym. ym.
Olisi kiva kuulla minkälainen hoito on ja onko kovin kivulias. Minkälainen iho on heti hoidon jälkeen ym.
SmartXide Dot laser
2
958
Vastaukset
- eeewww1
Kävin hoidossa elokuussa aknearpiini. Olen 24 joten en osaa sanoa miten ryppyihin tehoaa. Tehtiin koko kasvot, mutta ei silmänympäryksiä juuri koska niin nuori ja ei ole ryppyjä. Puhdistuksen jälkeen laitettiin puuduttavaa ainetta jonka annettiin vaikuttaa. Olikohan jotain 30-45 minuuttia. Sitten alettiin laseroimaan. Pelkäsin onkohan kivuliasta, mutta kestin sen hyvin. Kosmetologi kyllä aikoinaan sano että mulla on kova kipukynnys joten en tiedä jos on kovin herkkä.. on kovin yksilöllistä. Laser tuntui vaan oudolta ja epämukavalta. Ennen hoitoa otin myös kipulääkkeen kuten neuvottiin. Kun koko kasvot oli käyty läpi, käytiin vielä pahimmat aknearvet voimakkaammalla teholla kai ja se tuntui vähän. Hoidon jälkeen naama oli punainen, ihan kuin auringossa palanut, mutta rohkeasti vaan kävelin aika pitkän matkan autolle keskustassa. Hoidon jälkeen aika pitkään näky sellaset "pisteet" ihossa, mistä laser mennyt läpi. Jälkihoito ohjeina ihon puhtaana pitäminen ja pitää rasvata paljon. Ensin iho on todella herkkä, peseminenki tuntuu. Olikohan kuudes päivä hoidon jälkeen kun laitoin ensimmäisen kerran meikkiä naamaan ja se oli mineraalimeikkiä. Olin tyyväinen hoitoon koska tasoitti ihoani ja ajattelin mennä vielä uudestaan että voidaan laseroida vain pahimmat kuopat.
- Aknearvet88
Laserilla aknerpien poisto: http://viibac.blogspot.fi/2015/02/laser-number-7.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1637296Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334389Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1202505- 672077
- 881533
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2121495Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731121Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151021- 481009
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977