Oma väri takaisin, puolimatkassa ollaan :D

oihvefgbn

Mulla siis hiukset luonnostaan vaaleat, värjännyt tummanruskealla ja mustalla nyt jotain 10v, välillä on ollut värinpostokausia kun halunnut punaset ja sit taas hetken päästä tummiks, kun punanen ei pysynyt kunnolla.. Kaikenlaista on tullu hiuksille tehtyä ja kerran mulla sit vaan napsahti kun kammatessa hiuksia tarttu kampaan kauhee kasa, hiukset oli kuivat ja elottomat..eikä tietenkään tilannetta auttanu et joka kk piti värjätä vaalee juurikasvu pois, kun esim ponnaria pitäessä näytti jostain kohtaa kaljulta kun vaalee väri tuli alta :D päätin siis tehä ihan radikaalin ratkasun, päätin alkaa kasvattaan omaa väriä takas..haluan antaa hiuksilleni täysin uuden alun ja harkita tarkkaan miten jatkossa värjään, jos värjään, eli siis korkeintaan vähän sävyttään hiusta, mutta ei mitään radikaaleja värjäyksiä ettei olla taas samassa kierteessä..

Nyt ollaan sitten puolivälissä, aika moista kamppailua ollu ettei oo sortunu värjään tätä kamalaa juurikasvua pois :D en siis oo ottanu värinpoistoja/raidottanu tms vaan antanu ihan vaan oman värin kasvaa,,ja latvoista leikannu aina kuukausittain pois sen mitä kasvanu..ohan tää aika tyhmän näköstä, mut haluun mun luonnolliset hiukset takas..ja ennen kaikkee hyväkuntoset :) nyt jo näkee kuinka ihanan sileet ja kauniit omat hiukset on, ja paksummat...no vielä kun puolet jaksaa niin voi napsasta viimesetkin tummat pois ja nauttia luonnollisesta tukasta :) oon yrittäny monia kavereita haastaa tekeen saman...kyl siis aluks oli tosi kamalaa olla tämmösellä tukalla mutta kaikkeen tottuu, ja hetkellistähän se vaan on :) halusin vaan kirjotella oman kokemuksen kun joskus täällä ollu keskusteluja siitä et miten saa oman värin takas värjäämällä, sanoisinko ei mitenkään..ei ne ikinä vastaa ihan omaa väriä, ja jos siitä värjäyskierteestä haluaa eroon, niin sillon ei kun vaan kasvattaan omaa väriä..ei siinä loppujen lopuks niin kauaa mene ;)

1

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • havupuu..

Mie värjäsin ruskeat hiukseni melkein mustiksi, mitä kaduin jo aika pian, vaikka se hyvältä näyttikin... No värjäsin pari kertaa mustanruskealla, sitten pelkällä ruskealla.
      Vähän ajan päästä mulla oli ruskea juurikasvu, tummanruskeaa noin 10 cm ja loput mustaa...

Menin kampaajalle ja se laitto mulle vaalennuspesun ja lisäksi tyvikasvuun jotain sävyttävää juttua ja värien ero katosi melkein kokonaan.

Nyt mulla on vielä väriä latvoissa mutta ei se juuri näy, eli omalta tää jo näyttää :D Eikä aikaa menny kuin pari vuotta koko jutussa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe