Löysin tässä äskettäis aivan ihanan vaatesivuston josta aion tilata vaatteita, mutta koska vaatesivusto ei ole ainakaan minulle tuttu eikä kovin tunnettu niin ajattelin kysyä, että onko teistä kukaan tilannut vaatteita sen nimiseltä sivustolta kuin Polkashop?Ja jos on niin sitä vaan mietin että onko kovin luotettava?
http://www.polkashop.fi/
KYSYMYS VAATTEIDEN TILAAMISESTA!
7
326
Vastaukset 7
- serek
olen tilannut jo kolme kertaa ja tykkään tosi paljon. On tosi luotettava ja palvelu aina ystävällistä.
- se siitä
Kaikki mitä katsoin, vain S-koossa tarjolla... olipa taas.
- eBayer
Monet noista vaatteista ovet tulleet vastaan eBayssa ja paljon halvemmalla (postikuluineen), joten miksi et tilaisi suoraan sieltä? PayPalilla maksaessa rahatkin ovat turvassa, jos paketti ei saavu.
- n21v
En ole tilannut tuolta, mutta samojen merkkien vaatteita on tullut vastaan muuallakin.
Jotenkaan tuo Polkashopin nettisivujen ulkoasu ei vakuuta ainakaan mua tilaamaan. Näyttää tosi hätäisesti kyhätyltä ja epäammattimaiselta. Mutta tämä siis ainoastaan ulkoasun perusteella. Voihan olla, että on ihan luotettava nettikauppa. - Tyytyväinen
OLEN TILANNUT ! Ja ihana liike onkin! Jos joku sen liikkeen vaatteita dissaa niin taitavat olla liikkeellä vain sellaiset, joita ärsyttää kun oma kroppa ei saanutkaan vaatetta näyttämään niin hyvältä kuin mallin päällä ;) Sellaista H&M tasoista tosi kivaa ja h a l p a a vaatetta sieltä tulee, erinomainen hinta-laatusuhde ja toimiva asiakaspalvelu löytyvät myös :)
- oho12122121
Kuinka nopeasti se mahtaisi saapua sitten?
- Pahalta näyttää
Narikka rääkkää oikeinkirjoitusta tosi pahasti.
"hapsu saappaat"
"kangas kengät"
"mustavalkoinen kukka farkut"
"neule hame"
oikein kirjoitus taito on äidin kielen pahimipia ongelmakohtia hahahahahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522