Mitä tekisit jos saisit 8 miljoonaa 100 tuhatta?

Einar Susi

Mie pistäisin kahdeksaan pankkiin, jokaiseen millin ja kävisin kerran kuussa
korjaamassa korot. Siinä jos yksi pankki nyrjähtäisi, vielä jäisi seitsemän
milliä. Tietysti pitäisi käydä sopimassa Veikkauksen konttorissa, että lapsille
pantaisiin porukkalotto jälkikäteen ja milli jokaiselle. Kuulemma porukan saa
käydä tekemässä jälkikäteen jos voittaa ison summan. Ei mee veroja.

17

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinähän vastasit itse, tähän ikuisuusaloitukseen.
      Tuon ihmeellisempää kommenttia ei ole koskaan tullut.
      H.

• Nohny Huber

Teehän piruuttasi, hunksi, parikymmentä aloitusta. Siehän sälli olet.

• Nohny Huber kirjoitti:

Teehän piruuttasi, hunksi, parikymmentä aloitusta. Siehän sälli olet.

"Nohny Huber"

Vielä on kesää jäljellä.
        Toivottavasti Jouluunkin asti.

Maailma muuttuu koko ajan ja siitä olen minä kiinnostunut.
        Joten lupaan toteuttaa toiveesi.
        Mutta vain, jos niihin kommentoidaan.
        Lasken tässä vastuun sinunkin niskoillesi.
        H.

• Onks totta kans,toi porukkalotto?

• Nohny Huber

"koti-kiusattu"

On totta. Ota yhteyttä veikkaukseen, jos voitat suuren summan ja haluat välttyä lahjaveroilta. Eräs mies siirsi 500 000 tyttärelleen ilman lahjaveroa, vaikka
        oli mukana muussa ryhmälotossa. Se on laillista touhua.

• ennakoitava

No ei ole! Ei veikkauskaan saa verottajaa huijata! Porukkalotosta on löydyttävä täsmälleen sama kellonaika, jolloin se on tehty. Saathan sinä tehdä loton vaikka viidelle tositteelle ja pitää itse kaikki, tai antaa vaikka yhden lapsellesi, jos siltä tuntuu. Minulla on kolme lasta ja koska neljää tositetta ei samasta saa, otan viisi. Suuren voiton osuessa kohdalle, antaisin jokaiselle lapselle yhden ja pitäisin itse kaksi lappua.

• :)

Pelaisin pasianssia

• kuha........

Ottaisin rahat kolikkoina, ja joka ilta uisin niissä, mitäpä niillä muuta?

• pankkineiti Sievänen

Minä alkaisin silmiä lirputella Einar Sudelle! eikä se siihen jäisi!

• No, johan on

tosi iso ongelma voittaa tuollainen summa, ja jo ennen voittoa miettii hän, miten jo kerran maksetusta voitosta ei tarvisi maksaa veroja ?

Minä ostaisin vasaran ja nauloja jostain vapaasta maasta, missä ei olisi veroja.
      Kas kun noistakin joutuu maksaan 23 % alvia siis näin vapaana kuutamourakoitsijana.

• .

mä tuhlaisin, siitä hyötys laaja suku, itsellekki sen verran kivasti pärjään, pankissa raha katoaa taivaan tuuliin, sinne sitä ei kannata jättää, kreikkaan laittavat mitäs siihen sanot.

• Tase pappa

Kävisin Hammaslääkärissä. Kun purukalusto olisi kunnossa, olisin sen verran uskottavamman näköinen, että saattaisin saada Hammaslääkärin laskun loppusummasta puuttuvan rahan pankista lainaksi.

• Enpä ole asiaa ennen miettinyt, en ole tainnut päivät päästään näillä palstoilla hillua, enkä montaa vuottakaan vielä...

Pyörtyisin varmasti. Tulisi sekin koettua kerran elämässä. Lähellä on ollut ainakin kerran, nyt varmasti paukahtaisi vintti pimeäksi.

Varmaan kyselisin lapsilta mitä meinaavat. Avittaisin jos rahasta olisi hyötyä. Ja ehkä omiakin ympyröitä voisi jotenkin "kohentaa". Ja muidenkin lähisukulaisten kuin lasten - siis edellyttäen että raha auttaisi. Ei se jokapaikan ihmelääke ole.

Mitäpäs tässä paljon muuta, ei elämä tästä hirmuisen paljon paremmaksi voi muuttua millään rahalla. En muuten edes lottoa, mutta puolisko pitää jotain vakiorivejä, mullekin on kuulemma oma ;-/

• Työksi menisi tuhlata tuollaista summaa, kun ei sitä mukaansakaan saa ja kun raha kuitenkin on käytettäväksi luotu. Jälkipolvikin menisi täysin piloille eikä tekisi ikinä enää mitään työtä, jos bigmamasta tulisi noin äveriäs. Olisi siis melekonen vahinko ja grande catastrophe voittaa noin paljon. Vähempikin riittää kohottamaan elämisen tasoa. ;)))

• Mutta voin minä ne miljoonat ottaa, ellei kenellekään muulle kelpaa. ;))

• tuhlaisin kaikki.

• Harmittelisin summan suuruutta. Ottaisin mieluummin pienemmän summan, ettei tarvitsisi pohtia ja suunnitella, miten rahan käyttäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1394
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      52
      1316
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1095
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      120
      1046
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      65
      687
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      165
      646
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      483
    Aihe