Paimelan paroni

Auto liike hollolassa onko osto kokemuksia hyvät ja huonot tiedot kiinnostas?

61

11828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paimelan paroni,

hyvä paikka on, tule heti huomenna kaupoille! T:paroni paimelasta

• kooop2

Autokaupoista en tiedä, mutta mainostavat myös autojen huoltoa....

Omistan useampia jenkkirasseja ja päätin kokeilumielessä viedä autoni sinne huoltoon ja huonosti kävi. Lopulta saivat kyllä vaihdettua osat autooni, mutta päivän hommassa meni Paronilla jotakuinkin 6 viikkoa, minkä takia en saanut autoprojektiani kesäksi valmiiksi.

Kyllähän siellä oli jotain ymmärrettävääkin viivästelyä välillä, esim. korjaajan sairasloma, mutta ensimmäiset pari viikkoa autoni seisoi Paronin pellolla ihan turhaan. Olisin voinut itse korjailla autoa sen aikaa.

Harmittaa. Jos jotain positiivista on pakko sanoa, niin eivät velottaneet hommasta paljoa.

• JoggeBoi

Jokusen auton olen kyseisestä firmasta ostanut ja todella tyytyväinen olen ollut, niin palveluun, kuin autoihinkin.

• paroni on pelle

paimelan paroni on pelle

• Ärsyyntynyt

Juuri niin mainostaa vastaavansa aina kyselyyn mutta ei ole kahteen viikkoon vastannut eikä enää tarvitse Suomesta löytyy myös sanansa pitäviä kauppiaita.

• kiljutonkka

Jos sillä on jouluränni päällä. Yritä uudestaan pyhien jälkeen.

• Anonyymi

No näitähän kyllä kuulee. Jäiköhän jotain ehkä sen hamekankaan väri ei sopinut kyseiselle .

• Todelinen kuluttaja

Olen ostanut useita autoja paronilta, hyviä autoja olen aina saanut.

• sineentaivas1

Eiköhän lopeteta ketju kyllä paroni on ok ja mukava mies.Seuraavan auton voinpi hyvinkin ostaa sieltä.

• iso_joree

Sammaa mieltä

• Foorti

Ostin paronilta suomalaisten autojen keski-iän saavuttaneen auton syksyllä. Koska olin kauempaa tulossa kaupoille, teki paroni tiukan hintanäkemyksen autosta jo puhelimessa. Auto oli sellainen, niin kuin puhelimessa oli kuvattukin, ja nyt 6 tuhannen kilometrin ajojen jälkeen ei ole ollut ongelmia muutenkaan. Että kaikin puolin hyvät kaupat, hyvä hinta ja asiallinen myyjä, voin suositella muillekin.

• Kuka kissan hännän..

Taitaa olla suurin osa noista kehumisista "paronin" itsensä keksimiä ja kirjoittamia.

• Marko63

Nettiauton parhaat myyntipuheet, mutta hinnoissa on helvetin paljon ilmaa. Ei kannata ostaa autokaupasta, autot on samoja kuin yksityisilläkin, mutta hintaero tehdään puhumalla.

• OttoMäkelä

Kyllä Paroni hommansa osaa. Ostakaa vaan yksityisiltä, ja sitten ihmettelette kahden auton loukussa. Hyvä jannu ja autot kaikki hänen itsensä koeajamia. On edelleen innostunut asiastaan. Vaikka onkin autokauppias, niin on jannulla tuntumaa, sekä autoihin, että asiakkaisiin. Ja "ilmaa hinnoissa" epäilijöille huom: Liiketoiminta perustuu voittoon, paroneidenkin pitää syödä ja elättää perhettä. Mielestäni melkoisen vastuullinen autokauppias. Koittakaa itse tehdä palkatta kuukausi töitä, onhan sekin sitten työnantajalle plussaa ja työnantaja voikin sitten päästää ilmat pois hinnoistaan.. Mutta nälkä taitaa tulla työntekijöille tuollalailla. Ettette epäilisi hänen itsensä kirjoittaneen itse tätä, laitan oman nimeni alle, että tunnistatte paremmin.

• 4+7

Olen hyvä,
        Otgto Mäkelä Paroni.

• din weasel

Taitaapi tuo Suomalainen kateus nostaa taas täälläkin päätään. Junteilla ei pylly kestä ajaa muutaku sillä ruosteen rakastelemalla perintöcorollalla.

• janne.k1

Paronilta kävin c mesen hakemassa.

Ja mese oli juuri sellainen kuin pitikin, jumankauta että on hyvä ajaa eikä mitään vikaa ei ole ilmennyt!
      Vanha auto kuitenkin kun on niin käytin kunto tarkastuksessa varmuuden vuoksi eikä mitään sanomista ollut.

Paroni on mukava, alansa tunteva ja reilu autokauppias.
      Tulen varmasti asioimaan toistekkin milloin sitten menopelin vaihdolle on tarvetta

Suosittelen !

• bobo

aina on asiat menneet niinkuin on puhuttu.ja pari kertaa on tullut
        pientä vikaa yhteen autoon jonka paronilta ostin,soitin hänelle ja vein auton
        jopa samana iltana pajalle,ja sain vielä sijaisauton korjauksen ajaksi.
        seuraavana päivänä paroni soitteli että auto on kunnossa.hän laittoi auton
        kuntoon omalla vapaa ajallaan ja lasku oli korjauksesta ja sijais autosta
        0 euroa!missä muualla saa tällaista palvelua?
        ja yleensä liikkeissä katsotaan vain auton kilometrit ja vuosimalli-
        sen mukaan annetaan hyvitys hinta.paroni taas katsoo jokaisen kulku-
        neuvon yksilönä,jonka mukaan tehdään hinta/hyvitys arvio.olen tehnyt muutaman
        auto ja motskarikaupan paronilla ja teen varmaan vieläkin.

• Cadillacman52

Ostin häneltä jenkin ja se heitti vedet pihalle kotimatkalla. Paroni antoi auton käyttöön korjauksen ajaksi. Lopulta kävi ilmi että lohkossa oli hiushalkeama joka moottorin lämmettyä vuoti. Paroni otti ja vaihtoi jenkin toiseen toimivaan jenkkiin. Reilu Mies. Vikakin oli sellainen ettei sitä ammattilainenkaan katsomalla ja koeajolla huomaa. Yksityinen myyjä olisi nauranut partaansa.

• z28

Jep paimelan parooni on helvetin hyvä :) jos lähtee vertaiölemaan muita liikkeitä.

• Kilpailija provoilee

Sama häirikkö on massapostittanut jo pitkään kilpailijansa linkkejä tänne. Klo 22.18 hän on melko varmasti kotikoneella. Miksi Ylläpito ei bannaa?

• st.michel1

Kyllä Paroni on reilu sälli ja pitää sanansa.Kateelliset tietysti lässyttää potaskaa.Kyllä mieluummin Paronin ranchilla asioi kuin steriilissä ravattikauluskaupassa,joissa myyjät tärkeileviä ja jäykkiä kuin aidanseipäät.Suosittelin jo muutamalle kaverilleni Paronin ranchia.

• Otto Mäkelä

Kävin taas hakemassa ajoneuvon (HD:n) Paronilta. Hyvät kaupat ja hyvä jätkä.

• 13+9=?

Näyttää olevan pelle koko kaveri.

• KaasujousiC5

Kyllä Paroni on reilu ja pitää sanansa paremmin kuin moni merkkiliikkeen tai maahantuojan edustaja. Heidän kanssaan saa riidellä pienimmistäkin korjauksista tai puutteista. Sijaisautokin saa korjauksen ajaksi jne. Eli jälkimarkkinointi pelaa erittäin hyvin. Suosittelen kyllä Paronia kaikille kavereille. Autokaupoille menen uudelleen, jos vaan sattuu joku kiinnostava auto kohdalle.

• Paroni kehuu itseään

st.michel1 10.5.2014:
      "Kyllä Paroni on reilu sälli ja pitää sanansa."
      "Suosittelin jo muutamalle kaverilleni"

KaasujousiC5 1.1.2015
      "Kyllä Paroni on reilu ja pitää sanansa"
      "Suosittelen kyllä Paronia kaikille kavereille."

Suurin osa muistakin viesteistä hämmästyttävän samanlaisia.

• Bmw530

Kiitos Paronille autokaupoista!
      Muutama viikko sitten kävin pyörähtämässä eikä vielä ole tarvinnut katua. Soittelen kyllä sitten jos jotain ilmaantuu :-D Mutta hyvässä hengessä.

Paroni on ihminen ei insinööri.

• JTU

Tyytyväinen Paronin asiakas löytyy täältäkin.

Suht halvan auton hinta putosi käteiskaupassa mukavasti (ei yli-hinnoiteltu) ja vielä tuli huoltoa ja katsastusta sekä muuta pientä kaupan päälle. Myös kaupan jälkeen ilmennyt vähäinen, tehtyyn huoltoon liittyvä ongelma ja erään aikaisemman omistajan verorästit selvisivät hyvin.

Mielestäni Paronin kanssa asioidessa toimii vanha sanonta "metsään huutamisesta".

Suosittelen ja ostan autoja jatkossakin jos/kun rivissä on taas jotain jännää.

• Terhakka1

Yhden Bemariin Paroonilta kävin hakemassa. Uusi auto ei ollut, mutten uutta mennyt hakemaankaan. Muutaman kuukauden päästä kaupoista huomasin, ettei AC toimi. Lupasi jeesata jos ei homma onnistu ominpäin fiksata. Nyt auto ollut pari vuotta ja yksi parhaimmista mitä on koskaan ollut. Kiitokset mestarille, jos sattuu tämän viestin näkemään. Paroni on asiakaspalvelu ja kokemusta autoista löytyy varmasti enemmän, kuin perus kivijalka joppareilta. Voin suositella. Tietysti omaa älliä saa käyttää, kun käytettyä autoa ostamaan menet, ostat sitten mistä tahansa. Käytetty ei ole uusi.

• ttkuski

Yhden auton ostanut ja tosi tyytyväinen, hinta kohdallaan, hyvä palvelu, kannattaa käydä katsomassa.

• Kerkki

Hyvät autokaupat on tehty Paronilla. Sanansa mittainen mies.

• FMA

Ostin paronilta 2009 Harrikan. Ja pakko on sanoa, että oli se hyvä, erikoinen ja todella järkihintainen. Sitä kapistusta en tule myymään, koska sehän oli muullakin tavoin erityinen versio !! Ja tähän mennessä ainut lajiaan Suomessa.
      Kannattaa tarkkailla paronin tarjontaa. Jos ostaja on normaali, niin paronin kanssa kyllä kaupat syntyy. Best recommendations for him !!

• Homosohva

Kukaan halua homosohvalla ajella?

• Komia.menestyy
    • apaloittaja

Tästä tulee tv sarja maikkarilla toukokuussa, jos sama on.

• Apilapelle

Taitaa olla sama

• torvasti

pojalle on lyötysanat suuhun muuten hyvä ja jämptin oloinen mies.

• komediaaa

Käsikirjoitettua koko ohjelma, naurettavaa kommentoida kaikkia sanomisia ulkona ))
        Latela oli paremmin tehty, aitoa touhua eikä esiintymistä.

• Nääs.nääs.nääs.nääs

Lateloitten Valkama oli parempi suustaan, kuin AutoParoni Valkama.

• taitolajisekin

Sä oot hyvä vaan istuun kotona sohvalla

• mainosohjelma

Eikös siinä teksteissä lue että itse kustantaisi ohjelman, epäilen kyllä ettei ainakaan kokonaan kustanna, vaikka mainosta tuokin. Onko sitten edes kovin hyvää mainosta, ei ainakaan maksa paljoa autoista, mutta aika pienellä voitolla myykin.

Hyvähän se on kun tehdään erilaisia ohjelmia, mutta ei oikein tahdo mielenkiinto riittää seurata koko ohjelmaa.

• paimelanparooni

Paras ohjelma!!! Toivottavasti tulee lisää jaksoja!!!!

• kaamospaavo

latelat,paroni,sukula,huutokauppakeisari esim ovat paljon parempia reality kuin joku hemmetin silikoneja pursuava kuten esim temptations tai Martina Aitolehden ohjelmat ym..

• arvotonta-roskaa

Latelat pesi autoParonin 6-0. Paroni sanoi menneensä lähes konkurssiin, kun kuvausryhmä notkui navetalla 3 päivää viikossa. Yhteen kesään loppui televisiossa paronin sekoilut. Samat autot seisoo taas paronilla myynnissä, mitkä tv-ohjelmassa "mukamas myytiin" suoraan ohjelmassa uusille omistajille. Näsäviisas pojankloppi oli kuin posetiiviapinan ja T.A. Mikkosen risteytys.

• supliikkimiees

Aika pienellä voitolla mukamas myi, joissakin vain 500€ voittoa. Itse korjaamalla onnistuisi, mutta kun monta täissä niin ei luulisi kannattavan. Missä kertonut, että meni melkein konkurssiin?

Amerikkalaisessa Fast n' Loud sarjassa ei maksa paljon mitään kun ostaa, mutta ottaa älyttömät voitot myydessä. Niin se on vähän joka liikkeessä, aika paljon ratkaisee kuinka miellyttävä myyjä on ja tietysti onko autot kunnossa ja toimiiko takuu. Jos myyjä töykeä niin tuskin monikaan uudestaan menee.

Muuten tuokin Paimelan Paroni ok, mutta turhan käsikirjoitettu. Olikohan sekin avolavan katto kanojen suojana pelkkä lavastus, ihme jos ei ollut samasta autosta.

Lateloista saisi tulla jatkoa. Samoin tavallisten uusien autojen tai vaikka käytettyjenkin kunnollisia esittelyjä, varusteet, alusta jne, ei tuollaiset missä pelkästään ajetaan ja kuski kertoo omia mielipiteitään, ole mistään kotoisin.

• penkit.oli.samasta.autos

Seiska lehdessä paroni itse sanoi menneensä lähes konkurssiin kesällä 2016 kuvattujen autoParoni-jaksojen aikaan. Muutenkin koko ohjelma oli katsojien suuntaan pelkkää hööpötystä ja kusetusta. Eräs mies oli myynyt aikaisemmin sen keltaisen VW Beetlen autoparonille ihan hyvässä kunnossa olevana nahkapenkeillä. Sitten auto oli ennen ohjelman tekoa raahattu johonkin takariviin ja sotkettu huonon näköiseksi... olikohan oikein yksi ikkunakin vaivauduttu irrottamaan? Helppohan tuommoinen auto oli ehostaa... sen kun omat sotkut pyyhki pois ja haki autossa jo valmiina olleet nahkapenkit paronin kaverin varaosaliikkeestä, mistä mukamas "ihan sattumalta" löytyikin juuri Beetleen sopivat nahkapenkit. Paronin kaveri sai romuliikkeelleen näin ilmaista mainosta. Eiköhän ne automaalaritkin tehneet paronille työt aika sopuhintaan, kun noin paljon saivat ohjelmassa ilmaista mainosta itselleen.

• diippaadai

Siis ihan oikeesti, Paroni on ihan jees jos ei ota kaikkee ihan tosissaan. Latelaa en jaksanut katsoa, sen vittuilun ja kiroilun osaa pikkupojatkin, kehtaavat vielä televisioon laittaa. Paronissa ei kiroilla. Ainakaan tyhjänpäiväistä niinkuin latelassa.

• Romu_jobbari

Miks ne ei kuvaa ohjelmaa siitä vantaalaisesta pienliikkeestä? Vantaan vessakeisari.

• onsepimeehintti

Niin kauan paskaohjelma ku se Homo-Heikki häärää siellä. Miten joka sarjaan osuus joku hinttari.

• Ihmisiäneovat

Mikä vika homppeleissa on? Olet sairas.

• R-32

Latelan kiroilut olivat poikasten touhua joka ei katsojia oikein innostanut mutta Paimelan Paroni ei tainnu kiroilla ohjelmassa lainkaan mutta pojankloppi taas olisi saanut vetelehtiä navetan ylisillä
      mutta paronin muijalla iso Beba joten katetta on suatu.

• Moparmoparmopar

Paljun pensselöinti jäi kesken navetan vintillä

• hyvääautoohjelmaa

ihan muutama jakson olen yöllä ku unta raavin katsonut.ja en millonkaa ole autoista perustanut.kuha kulkee.bensaa.mut hittovie ohjelma sai mut tykkäämää AUTOISTA???hyvä jätkät.olen nainen.että ihan hyvä ainaki ohjelma on.muusta en tiedä.

• janeskiv8

tyytyväinen limun merkeissä

• Duunnan

En olis päivääkään työssä tuommosessa lafkassa. Jos suurin osa ajasta menee toisen nälvimiseen, niin huonosti on asiat. Minä olisin vetänyt kuonoon ensmäisenä päivänä sitä pellee, joka mukamas työnjohtajaa näytteli. Tietenkin nämä ovat ohjattuja ohjelmia, mutta siitäkin huolimatta aika vittumaisen kuvan antaa suomalaiselta työpaikalta.
      Minun työpaikalla tehään työtä. Huumori ja päänaukominen ovat kaksi eri asiaa. Kaippa kansa haluaa, vai mitenkähän lienee.

• Anonyymi

Kannattaa testauttaa ennen ostoa! Myivät puol vuotta sitten katsastetun auton ja myyntipäivän jälkeen hammastanko vuosi ohjausnestettä. Lisäksi ensimmäisessä katsastuksessa yli tonnin ruostehitsaus. Vuoden kestävää sähkö-ongelma mitä etsittiin merkkikoraamoilla eikä löytynyt. Tämä on vanhojen autojen kierrätysfirma missä eivät edes tarkista saatuja autojansa. Huijareita! Paska lafka!!

• Anonyymi

Samaa se on kaikissa liikkeissä vanhoissa autoissa.

Saisi tulla uusa jaksoja, olisi hauska miten poikakin kasvanut, joko osallistuu hommiin.

• Anonyymi

Samantapainen kokemus mullakin. Ei kannata antaa mitään arvoa auton kunnon kannalta sille että on vasta katsastettu tämän Paimelan Pellen toimesta. Kannattaa todellakin käyttää kuntotestauksessa vaikka leima ei ole vielä kuivunut. Voipi olla että löytyy vikoja jotka olisi pitänyt aiheuttaa hylkäyksen.Tarinaa tältä tyypiltä kyllä tulee mutta laatu on samaa mitä alapäästäänkin suoltaa eli puhasta p.kaa. Luotettavampaa kauppaa tekee tod.näköisesti ex. hevoiskauppiaitten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samantapainen kokemus mullakin. Ei kannata antaa mitään arvoa auton kunnon kannalta sille että on vasta katsastettu tämän Paimelan Pellen toimesta. Kannattaa todellakin käyttää kuntotestauksessa vaikka leima ei ole vielä kuivunut. Voipi olla että löytyy vikoja jotka olisi pitänyt aiheuttaa hylkäyksen.Tarinaa tältä tyypiltä kyllä tulee mutta laatu on samaa mitä alapäästäänkin suoltaa eli puhasta p.kaa. Luotettavampaa kauppaa tekee tod.näköisesti ex. hevoiskauppiaitten kanssa.

Jos sen virheettömän auton haluaa itsellensä saada, niin sitten vaan uusien autojen kauppaan mars.....

• Anonyymi

Hamekangasta heille pitäis lähettää

• Anonyymi

Oli mukava sarja katsoa, tulisipa jatkoa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      62
      3987
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      51
      2780
    3. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      16
      2123
    4. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
      Ikävä
      99
      1953
    5. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      14
      1927
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      84
      1639
    7. Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen

Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?
      Maailman menoa
      358
      1494
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1426
    9. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      51
      1420
    10. Nainen jos pitää sanoa

Ne huonot puolet mitä omaat niin kestätkö kritiikin.
      Ikävä
      58
      1187
    Aihe