Jeesus on meille elämän puu! kirjoitti anne-elina. 9.8.

elämänpuu...

anne-elina 9.8.2011 13:35
Puut kertovat kasvun ihmeestä ylöspäin ja juurtumisesta alaspäin.
Ne puhuttelevat meitä uskovia kestävyydestä koettelemuksissa miten meidän elämme valintojen juurien tulisi olla syvällä Kristus kalliossa ja suuntamme aina ylöspäin taivaan kirkkautta kohti. Silloin olemme turvassa maailman myrskyiltä.

Jeesus on kuin elämän puu meille ihmiskunnalle.Eläessään täällä maan määllä hän tuli kokemaan kuinka ihmisten sydämmet olivat kovia kuin kovinkin puu, josta tulisi vain polttoainetta, ellei Jeesus saanut pelastaa.
Jeesuksen luonteen hedelmät olivat silloin ja nytkin kaikkien uskovien esikuvana.

Kunpa Pyhän Hengen hedelmää voisi näkyä meidän elämässämme, ettei Jeesuksen tarvitsisi kirota meitä kuten hedelmätöntä viikunapuuta kerran täällä maanpäällä vaeltaessaan.
Kunpa Hengen tuulet saisivat ravistaa pois maalliset roskat meidänkin elämästämme. Sillä Jeesus sanoo, hedelmistään puu tunnetaan.
Voimme vain rukoilla Herra anna minulle näkevät silmät ja kuulevat korvat kuullakseni äänesi kaikkialla, luonnossakin puidenkin puhuttelussa.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10043985

// lyhennän asian tähän, ettei loppuhäntää turhaan roikuteta matkassa.

Mutta kuinka tärkeä aloitus, kuinka tärkeää on olla oksastettu tuohon Kristuspuuhun. Amen.

2

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oksastettu jaloon pu

Kasvaisipa meissä jokaisessa tuo Kristus- hedelmä.
      Se olisi elettävä oikeassa elämännesteessä.

Olemmeko kuivuneita, jotka tullaan karsimaan ja tuleen heitettämän, vai
      saako Jeesus karsia meistä turhia versoja pois ja saamme tuuheutua Kristuksessa niin, että se kasvava hedelmä toisi monelle Jeesuksen.
      Jeesuksen elämäksi, että hän syntyisi elämään, söisi elämän leipää, joisi
      uskossa siitä lunastuksen maljasta ja kerran pääsisi elämänpuulle, Jumalan paratiisiin, joka kasvaa kahdettoista hedelmät.

Oletko sinä matkalainen samaa mieltä Herramme kanssa, että olet samanHenkisenä mukana?

• AMEN!

Luuk. 1:34
      Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"

Niin, ilman Jeesusta ei synny elämää

Joh. 15:5
      Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.

Joh. 15:14
      Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.

Luuk. 5:5
      Niin Simon vastasi ja sanoi hänelle: "Mestari, koko yön me olemme tehneet työtä emmekä ole mitään saaneet; mutta sinun käskystäsi minä heitän verkot".

Kun JEESUS LÄHETTÄÄ . . .

Luuk. 22:35
      Ja hän sanoi heille: "Kun minä lähetin teidät ilman rahakukkaroa ja laukkua ja kenkiä, puuttuiko teiltä mitään?" He vastasivat: "Ei mitään".

Joh. 16:24
      Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.

antti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      559
      1898
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      91
      920
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      917
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      816
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      747
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      705
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe