Kulmakarvojen nyppiminen

comedo

19

541

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • richardgere
    • nw

Ai kulmakarvojen pitäisi olla isot ja rehottavat? Itse nypin ne siisteiksi ja ''piirrän'' ne tummalla koska hiuksenikin ovat tummat.

• .........

Että erottuisimme miehistä.

• xoxoxoxoxoxo

Jos oikein muistan, kyllä jotain muutkin eroa on, kuin kulmakarvat...

• ................
        xoxoxoxoxoxo kirjoitti:

Jos oikein muistan, kyllä jotain muutkin eroa on, kuin kulmakarvat...

Villit pehkot tekevät (niistä muista eroista huolimatta) liian äijämäisen vaikutelman.

• En nyppisi

jos ne kasvaisivat nätisti, mutta kun ne kasvavat levällään ja harvakseen, niin ensin pitää nyppiä hajallaan olevat ja sitten laittaa väriä.

• ei ymmärrä ei

Herää horroksestasi! Rumia kulmakarvoja ei olekkaan. Pitää olla aika helvetin tuherot ja koko naamassa ennenkuin on järkeä nyppiä pois ja piirtää irvokkaat tussiviivat tilalle. Yleensä vielä päin helvettiä ja eripariset.

• Tietysti on.
        ei ymmärrä ei kirjoitti:

Herää horroksestasi! Rumia kulmakarvoja ei olekkaan. Pitää olla aika helvetin tuherot ja koko naamassa ennenkuin on järkeä nyppiä pois ja piirtää irvokkaat tussiviivat tilalle. Yleensä vielä päin helvettiä ja eripariset.

Esimerkiksi aasialaisilla näkee aika paljon rumia kulmakarvoja. Väriä laitan niihin kohtiin jossa ei karvoja kasva ja nypin ne hajakarvat, jotka kasvavat missä sattuu.

• Kuva.
        Tietysti on. kirjoitti:

Esimerkiksi aasialaisilla näkee aika paljon rumia kulmakarvoja. Väriä laitan niihin kohtiin jossa ei karvoja kasva ja nypin ne hajakarvat, jotka kasvavat missä sattuu.

Tämä nyt on kuva miehestä, mutta minulla on suunnilleen samanlaiset kulmat
        http://haphuongfoundation.net/viet/images/stories/thanhvien/chinhe.jpg

Ensin kasvaa muutama senttiä ja loppuosa on harvaa ja kasvaa miten sattuu. Miehillä tuollaista vielä suvaitaan, mutta naista pideään epäsiistinä.

• bnrjxbfp

Mä taidan kuolla nauruun... :D

• muoto riittää

olen nainen. olen ihmetellyt ihan samaa. itse muotoilen skalpellilla reumoilta liiat. En ikinä piirtäisi mitään tilalle. Huvittaa just noi kummalliset viivat. teennäisen näköistä.

• H.

Sinä et ikinä piirtäisi mitään tilalle, vaikka kulmakarvasi luonnostaan kasvaisivat "pälvikaljumaisesti"? Minä piirrän, sillä en pidä kauniina sellaisia kulmakarvoja joissa on kaljuja kohtia.

(Tarkoituksella piirretyn näköiseksi tehdyt kulmakarvat, ovat minunkin mielestäni naurettavan näköiset.)

• w4th6e5y6j

antaa pöljien tehdä mitä haluavat :D

• 26

Tykkäät sitten vähän poikamaisen näköisistä tytöistä. Nuo kulmakarvat tekevät poikamaisen vaikutelman, vaikka tukka olisikin tyttömäisempi.

• huihjkn
        26 kirjoitti:

Tykkäät sitten vähän poikamaisen näköisistä tytöistä. Nuo kulmakarvat tekevät poikamaisen vaikutelman, vaikka tukka olisikin tyttömäisempi.

Itse asiassa mä olen nainen.

• nw

Kyllä noita natalien kulmiakin on värjätty, ei ne luonnostaan tuollaiset ole ;)

• huihjkn
        nw kirjoitti:

Kyllä noita natalien kulmiakin on värjätty, ei ne luonnostaan tuollaiset ole ;)

On on, mutta kyllä tuosta viestistä se idea pitäisi tulla esille ilman pilkunviilaustakin.

http://www.google.fi/imgres?q=natalie portman without makeup&hl=fi&sa=X&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=aqbxI8-B676-uM:&imgrefurl=http://sicily-blog.onsugar.com/tag/celebritys-without-makeup&docid=D5AmD1G-3UykbM&w=280&h=390&ei=_fl1TvfJNsbGswaQm6m2Cw&zoom=1&iact=hc&vpx=453&vpy=111&dur=987&hovh=265&hovw=190&tx=113&ty=151&page=1&tbnh=133&tbnw=95&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:2,s:0&biw=1360&bih=633

Mutta tuossa nyt sulle kuva ilman meikkiä. Todella kauniit ilman meikkiäkin. :)

Ja kyllä ne kulmat voivat näyttää luonnollisilta, vaikka niissä olisi kulmäväriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      150
      7205
    2. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      162
      6074
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      57
      4594
    4. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      112
      4239
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      15
      3949
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      42
      3823
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      68
      3596
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      232
      3328
    9. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      32
      3206
    10. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2423
    Aihe