rintalihakset..

wendy

Oon viel 14, joten en pääse saleille, eli voisiko joku auttaa mua kertomal, et miten pääsee kotikonstein eroon liiasta rintaläskistä.

Oon siis 14-vuotias kilpaurheilijatyttö, ja oon aika hyvässä kunnossa näin muuten, mut mua häritsee se et mul on aika isot rinnat, c-kuppi. Tiiän et on tavallaan törkeet valittaa siitä ku jotku vois maksaa isonki hinnan saadakseen tällaset, mut ne ei oo mua varten ja haluisin päästä niistä eroon..

Jos siis joku vois neuvoo et miten rintaläskeistä pääsee kotikonstein eroon.. (Oon valmis tekee paljonki jotain lihaksii, tai pienentää ruokavalioo tarvittaes)

Kiitos jo etukäteen!!

P.S. Karkkilakko tms. ei auta, oon nimittäin terveellä tavalla ortoreksinen tän urheilun takia.. ;)

26

3795

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maikki

Hommaan ei taida kuule auttaa mikään. Ei ole mahdollista laihtua paikallisesti, rasva lähtee tasasesti koko kehosta. Ainoa vaihtoehto on painonpudotus, mutta sekään ei vielä takaa mitään ja toisaalta terveyttään ei kannata uhrata pudottamalla liikaa painoa tuon asian takia.

Valitettavasti joudut tyytymään siihen mitä sulle on annettu. Luulen että sulle ei vanhempanakaan tehtäis pienennysleikkausta (paitsi jos maksat ite), kun et kuitenkaan oo mikään tosi iso ja täytyy olla painavat syyt sellaseen operaatioon.

• Dude

En ole asiasta varma, mutta asiaan kyllä voi siinä mielessä vaikuttaa, että kasvatat rintalihaksiasi(penkki, vinopenkki). Kun se lihas kasvaa, niin se automaattisesti vie enemmän siltä rasvalta tilaa pois ja ainaki pitäis kiinteyttää sitä rinnusta jonkun verran.

• Joo
        Dude kirjoitti:

En ole asiasta varma, mutta asiaan kyllä voi siinä mielessä vaikuttaa, että kasvatat rintalihaksiasi(penkki, vinopenkki). Kun se lihas kasvaa, niin se automaattisesti vie enemmän siltä rasvalta tilaa pois ja ainaki pitäis kiinteyttää sitä rinnusta jonkun verran.

Tilaa pois mistä?

Rinnat ovat rasvaa, eli kun kehon rasvaprosentti pienenee, niin rinnatkin pienenevät.

• Dude
        Joo kirjoitti:

Tilaa pois mistä?

Rinnat ovat rasvaa, eli kun kehon rasvaprosentti pienenee, niin rinnatkin pienenevät.

että kun sen lihasksen siihen kasvattaa, niin kyllähän se rinnus väkisinkin kiinteytyy siitä, jos sitä lihaksen osuutta kasvattaa enemmän suhteessa siihen rasvan määrään.

Eikö tätä kutsuta kiinteytymiseksi kun treenataan lihakset kropan ympärille, vaikka se kyllä sitä rasvanpolttoakin jonkun verran vaatii.

• Maikki
        Dude kirjoitti:

että kun sen lihasksen siihen kasvattaa, niin kyllähän se rinnus väkisinkin kiinteytyy siitä, jos sitä lihaksen osuutta kasvattaa enemmän suhteessa siihen rasvan määrään.

Eikö tätä kutsuta kiinteytymiseksi kun treenataan lihakset kropan ympärille, vaikka se kyllä sitä rasvanpolttoakin jonkun verran vaatii.

Siis jos kasvatat lihasta, mutta rasva ei painossa mitattuna vähene, ainoastaan prosenttiosuus laskee (koska kokonaismassa kasvaa), niin ei se hemmetin rasva sieltä rinnoista lähde mihinkään! Vai siirtyykö se lihasten tieltä perseeseen, vatsaan vai minne???

Saa vääntää punttia vaikka kuinka, mutta paikallisesti se rasva ei pala. Rintalihasten kasvaminen sen sijaan saattaa päinvastoin pahentaa ongelmaa = tulee enemmän rintavarustusta. Laihduttaminen eli rasvamassan määrän väheneminen kehossa voi asiaan vaikuttaa, mutta koska ihminen laihtuu melko tasaisesti joka puolelta, niin lopputulos on periaattessa sama: suhteellisesti vartaloon nähden rinnat ovat (yhtä) isot.

Ja jokatapauksessa, kyse ei varmasti ole ylipainoisesta ihmisestä (urheilijanuori), niin laihduttaminen ei välttämättä ole edes hyväksi. Naisella (ylipäänsä ihmisellä) kun täytyy olla tietty määrä rasvaa kehossa, jotta elintoiminnot pysyy yllä.

• wendy
        Maikki kirjoitti:

Siis jos kasvatat lihasta, mutta rasva ei painossa mitattuna vähene, ainoastaan prosenttiosuus laskee (koska kokonaismassa kasvaa), niin ei se hemmetin rasva sieltä rinnoista lähde mihinkään! Vai siirtyykö se lihasten tieltä perseeseen, vatsaan vai minne???

Saa vääntää punttia vaikka kuinka, mutta paikallisesti se rasva ei pala. Rintalihasten kasvaminen sen sijaan saattaa päinvastoin pahentaa ongelmaa = tulee enemmän rintavarustusta. Laihduttaminen eli rasvamassan määrän väheneminen kehossa voi asiaan vaikuttaa, mutta koska ihminen laihtuu melko tasaisesti joka puolelta, niin lopputulos on periaattessa sama: suhteellisesti vartaloon nähden rinnat ovat (yhtä) isot.

Ja jokatapauksessa, kyse ei varmasti ole ylipainoisesta ihmisestä (urheilijanuori), niin laihduttaminen ei välttämättä ole edes hyväksi. Naisella (ylipäänsä ihmisellä) kun täytyy olla tietty määrä rasvaa kehossa, jotta elintoiminnot pysyy yllä.

Siis just tosta laihdutuksesta.. Ku mulla ei oikeestaa oo läskii missään muualla ku rinnoissa.. Siks varmaa ne vaikuttaaki niin isoilta, ku oon muuten aika hoikka.. (164/52 ja on aika paljon lihasta..) Laihduttaa en muutenkaa aio.. Nimittäin kokemuksesta tiiän, et ensimmäiset 5 kiloo menee vatsasta ja kasvoista ja tuun iha kamalan näköseks ku on kuoppaposket.. Rinnat vaa on ja pysyy..

Mut kaipa mä yritän oppii elää tällasen..!!

• _KooMikko_
        Maikki kirjoitti:

Dude oli todellakin oikeassa! Älä sinä siinä ziisukselta pyydä apua. Rinnat saa varmasti jopa pienemmäksi jos saa hiemankin lihasmassaa rintakehään. Milliäkään ei tartte rasvaa polttaa!

• Joo
        Dude kirjoitti:

Siis ei sillä rintakompleksilla ole mitään tiettyä tilavuutta, jossa lihaksen osuuden lisääntyessä rasvan osuus pienenee. Jos lihas rinnan alla kasvaa, niin se rinta tietysti "ulkonee" ja näyttää vielä isommalta.

• _KooMikko_
        Joo kirjoitti:

Siis ei sillä rintakompleksilla ole mitään tiettyä tilavuutta, jossa lihaksen osuuden lisääntyessä rasvan osuus pienenee. Jos lihas rinnan alla kasvaa, niin se rinta tietysti "ulkonee" ja näyttää vielä isommalta.

"Jos lihas rinnan alla kasvaa, niin se rinta tietysti "ulkonee" ja näyttää vielä isommalta. "

Ei se noin mene vaan päinvastoin. Rinnat pienenee jo rintalihakset suurenenvat. Sama rasva siis leviää suuremman alueen päälle.

• Joo
        _KooMikko_ kirjoitti:

"Jos lihas rinnan alla kasvaa, niin se rinta tietysti "ulkonee" ja näyttää vielä isommalta. "

Ei se noin mene vaan päinvastoin. Rinnat pienenee jo rintalihakset suurenenvat. Sama rasva siis leviää suuremman alueen päälle.

Eli jos minulla on kaljamaha ja kasvatan isot vatsalihakset, niin vatsani pienenee?

Kun rintalihas kasvaa, se paksunee, ei levene. En minä ainakaan ole nähnyt kellään kehosta sivusuunnassa ulkonevia rintalihaksia. Eli minkä suuremman alueen päälle se rasva jakautuu?
        Sinun teoriasi mukaan rinta ei edes pienen, vaan se muuttaa muotoaan. Eli jos alkuaan oli pyöreä rinta, niin rintalihasten kasvaessa rinnasta tulee siis lättänä.

• _KooMikko_
        Joo kirjoitti:

Eli jos minulla on kaljamaha ja kasvatan isot vatsalihakset, niin vatsani pienenee?

Kun rintalihas kasvaa, se paksunee, ei levene. En minä ainakaan ole nähnyt kellään kehosta sivusuunnassa ulkonevia rintalihaksia. Eli minkä suuremman alueen päälle se rasva jakautuu?
        Sinun teoriasi mukaan rinta ei edes pienen, vaan se muuttaa muotoaan. Eli jos alkuaan oli pyöreä rinta, niin rintalihasten kasvaessa rinnasta tulee siis lättänä.

"Kun rintalihas kasvaa, se paksunee, ei levene. "

Se levenee merkittävästi.

• _KooMikko_
        Joo kirjoitti:

"En minä ainakaan ole nähnyt kellään kehosta sivusuunnassa ulkonevia rintalihaksia. "

Minulla ainakin on! Ja kaikilla vähänkin kunnolla treenaavilla myös!

• _KooMikko_
        Joo kirjoitti:

"Eli minkä suuremman alueen päälle se rasva jakautuu? "

Oletetaan että lihas on puolipallon muotoinen ja sen päällä on sentin paksuinen kerros rasvaa. Jos tämän puolipallon halkaisija kasvaa niin rasvakerros ohenee.

• tytsy

Elikkäs, rasva ei tosiaan pala paikallisesti, mutta en usko että varsinaiseen rasvanpolttoon on sinulla edes aihetta. Rintoja voit kuitenkin kiinteyttää (ei tapahdu hetkessä) esim. punnerruksin. Aloitat esim. 5x20 naistenpunnerrusta, ja teet joka toinen päivä. Muutaman kuukauden jälkeen voitkin kokeilla korvata osan miestenpunnerruksilla. Tsemppistä! :)
        Ihan uteliaisuudesta: Missä lajissa kilpailet?

• SKA
        tytsy kirjoitti:

Elikkäs, rasva ei tosiaan pala paikallisesti, mutta en usko että varsinaiseen rasvanpolttoon on sinulla edes aihetta. Rintoja voit kuitenkin kiinteyttää (ei tapahdu hetkessä) esim. punnerruksin. Aloitat esim. 5x20 naistenpunnerrusta, ja teet joka toinen päivä. Muutaman kuukauden jälkeen voitkin kokeilla korvata osan miestenpunnerruksilla. Tsemppistä! :)

Kyllä joka toinen päivä punnertaminen on liikaa, varsinkin jos urheilee tosissaan vielä lisäksi. Menee ns. ylikuntoon eli alikunto olisi kuvaavampi nimitys... Tiedän kokemuksesta. 2(-3) kertaa viikossa riittää riippuen muusta treenistä.
        Wendy ei varmaankaan halua urheilusuorítuksiaan huonommaksi.

Siinä Wendy olet fiksu, ettet halua laihduttaa. Sinun iässäsi varsinkin olet vielä kehittyvässä ja kasvavassa iässä. Tuolloin eikä kyllä muutenkaan ole järkevää laihduttaa. Herkuista voi vähän tinkiä, mutta terveellinen ruokavalio ja myös lepo ovat urheilussa kehittymisen kannalta A ja O! Lisäksi Wendy on aika ihanne painoinen. Jos on aliravittu/ravinto on puutteellista, ja treenaa paljon, saattaa se alkaa käymään nivelien päälle vähän vanhempana. Kaverilleni kävi näin, joten en suosittele. Lisäksi kehitys ei ole optimaalista ja suoritukset saattavat huonontua.

Ja niistä rinnoistasi Wendy. Tuollainen fiilis on aika yleistä sinun ikäisilläsi tytöillä ja usein samanlaisissa tapauksissa sinulla,tytöt saattavat yrittää peitellä kasvaneita rintojaan. Mutta neuvon, ÄLÄ yritä pienentää rintojasi! Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Olen AIVAN varma, että olet tyytyväinen niihin muutamien vuosien kuluttua. Vaikka nyt tuntuu siltä, ettet halua isoja rintoja ja ne vain tiellä, niin et ole enää samaa mieltä esim. parikymppisenä! Ole tyyväinen, että sinulle on suotu rintavarustusta. Ole ennemminkin positiivisella tavalla ylpeä ja iloinen niistä. Hyvä itsetunto ja lippu korkealla vaan!
        Tällä samaisella urheilevalla kaverilla, jolla on näitä nivelvaivoja, oli sinun iässäsi samanlaisia tuntemuksia kuin sinulla, mutta nykyään on enemmän kuin tyytyväinen rintoihinsa!

Aurinkoista kesää, tsemppiä, pidä mieli korkealla ja iloisena juuri sellaisena kuin olet :)

Terveisin SKA

• punttimimmi
        tytsy kirjoitti:

Rinnat ei kiinteydy, piste. Rinnat on rasvakudosta ja rauhasia. Kun laihdut rasvaa lähtee myös rinnoista ja kun lihoot rintoihin tulee lisää rasvaa. Rintalihakset rintojen alla kasvaa treenin ansiosta.

• tytsy
        punttimimmi kirjoitti:

Rinnat ei kiinteydy, piste. Rinnat on rasvakudosta ja rauhasia. Kun laihdut rasvaa lähtee myös rinnoista ja kun lihoot rintoihin tulee lisää rasvaa. Rintalihakset rintojen alla kasvaa treenin ansiosta.

Rintalihakset kiinteytyvät, eivät siis rinnat, tissit, se osa missä on nänni. näin on! Olet pätenyt.
        MUTTA: Kun rintalihakset ovat hyvät/kiinteät, niin ne nostavat rintoja ryhdikkäämmän näköiseksi, eli ne näyttävät "kiinteämmiltä". Voidaan siis puhua kiinteytymisestä. Treenatut rinnat (siis ne lihakset) eivät roiku!!
        Uskomatonta saivartelua, pitää oikein rautalangasta vääntää että jengi saa pätemisen riemua..!

• punttimimmi
        tytsy kirjoitti:

Rintalihakset kiinteytyvät, eivät siis rinnat, tissit, se osa missä on nänni. näin on! Olet pätenyt.
        MUTTA: Kun rintalihakset ovat hyvät/kiinteät, niin ne nostavat rintoja ryhdikkäämmän näköiseksi, eli ne näyttävät "kiinteämmiltä". Voidaan siis puhua kiinteytymisestä. Treenatut rinnat (siis ne lihakset) eivät roiku!!
        Uskomatonta saivartelua, pitää oikein rautalangasta vääntää että jengi saa pätemisen riemua..!

Sinähän varsinainen neropatti olet. Älä kuitenkaan anna sellaista kuvaa ihmisille, että rinnat voi kiinteytyä. Pysy asiassa l. puhu rintalihaksista. Ja enpä ole koskaan nähnyt naisilla roikkuvia rintalihaksia.

• tytsy
        punttimimmi kirjoitti:

Sinähän varsinainen neropatti olet. Älä kuitenkaan anna sellaista kuvaa ihmisille, että rinnat voi kiinteytyä. Pysy asiassa l. puhu rintalihaksista. Ja enpä ole koskaan nähnyt naisilla roikkuvia rintalihaksia.

Vajaaälyisyys kukoistaa.
        Kun treenaat RINTALIHAKSIA, RINTASI NÄYTTÄVÄT "KIINTEÄMMILTÄ"! Jos LIHAKSIA ei treenaa, RINNAT alkavat roikkumaan viimeistään iän myötä, mutta isot RINNAT helposti jo aiemmin.

• punttimimmi
        tytsy kirjoitti:

Vajaaälyisyys kukoistaa.
        Kun treenaat RINTALIHAKSIA, RINTASI NÄYTTÄVÄT "KIINTEÄMMILTÄ"! Jos LIHAKSIA ei treenaa, RINNAT alkavat roikkumaan viimeistään iän myötä, mutta isot RINNAT helposti jo aiemmin.

Sähän olet tosi törkee ämmä! Opettele käyttäytymään. Rinnat veltostuvat aivan varmasti jonkin verran iän myötä. Siihen vaikuttaa mahdolliset lihomiset, laihtumiset, raskaudet, imetykset jne. Sille ei mahda yhtään mitään. Ei auta vaikka kuinka hinkkaisi RINTALIHAKSIA salilla. On toki hyvä treenata myös selkää ja rintaa hyvän ryhdin säilyttämiseksi.

• _KooMikko_
        tytsy kirjoitti:

"Rintalihakset kiinteytyvät"

Lihas ei kiinteydy! Lihas voi vain kasvaa tai pienetä.

Toki sen verisuonisto, kestävyys ja voima voi kehittyä mutta näiden ulkonäöllinen vaikutus ei ole merkittävä.

• tytsy
        punttimimmi kirjoitti:

Sähän olet tosi törkee ämmä! Opettele käyttäytymään. Rinnat veltostuvat aivan varmasti jonkin verran iän myötä. Siihen vaikuttaa mahdolliset lihomiset, laihtumiset, raskaudet, imetykset jne. Sille ei mahda yhtään mitään. Ei auta vaikka kuinka hinkkaisi RINTALIHAKSIA salilla. On toki hyvä treenata myös selkää ja rintaa hyvän ryhdin säilyttämiseksi.

Eipä näillä palstoilla (varsinkaan fitness ja kehonrak.) kukaan muukaan osaa sen pahemmin käyttäytyä, joten en edes yritä poiketa massasta.
        Varmasti 60-vuotiaalla voivat rinnat roikkua, MUTTA ero on varmasti treenatuilla ja treenaamattomilla rinnoilla.
        Kiitos ja hei!

• punttimimmi
        tytsy kirjoitti:

Eipä näillä palstoilla (varsinkaan fitness ja kehonrak.) kukaan muukaan osaa sen pahemmin käyttäytyä, joten en edes yritä poiketa massasta.
        Varmasti 60-vuotiaalla voivat rinnat roikkua, MUTTA ero on varmasti treenatuilla ja treenaamattomilla rinnoilla.
        Kiitos ja hei!

Siis, ymmärsinkö nyt oikein. Käyttäydyt kuin moukka, koska et halua poiketa massasta? Voi hyvää päivää!!! Se kertoo paljon sinusta ihmisenä.

Rintoihin ei voi vaikuttaa, mutta ryhtiin kyllä. Ja varmasti 60-vuotias treenattu vartalo näyttä kokonaisuudessa paremmalta kuin, treenaamattoman 60-vuotiaan vartalo. Se pätee kai kaikkiin ikäryhmiin.

Tämä menee nyt hieman ohi aiheen, mutta miksi ottaa niin kauheita paineita rinnoista tai muusta ulkonäöstä, johon ei voi itse vaikuttaa. Jos rinnat on niin suuret, että ne haittaa elämää/terveyttä, ymmärrän hyvin, että haluaa mennä pienennys leikkaukseen, mutta muuten voisi hyväksyä rintansa sellaisena kuin ne ovat. Elämä jättää jälkensä myös niihin rintoihin, varsinkin jos saa lapsia ja imettää. Mutta so what!

Eräs mies (ystävä siis :)) sanoi minulle kerran näin: "Itsensä hyväksyvä (itsevarma) nainen on paljon kauniimpi, kuin sellainen joka kokoajan tarkkailee itseänsä ja peittelee/häpeilee niitä pieniä virheitänsä". Minusta se oli hienosti sanottu.

• tytsy
        punttimimmi kirjoitti:

Siis, ymmärsinkö nyt oikein. Käyttäydyt kuin moukka, koska et halua poiketa massasta? Voi hyvää päivää!!! Se kertoo paljon sinusta ihmisenä.

Rintoihin ei voi vaikuttaa, mutta ryhtiin kyllä. Ja varmasti 60-vuotias treenattu vartalo näyttä kokonaisuudessa paremmalta kuin, treenaamattoman 60-vuotiaan vartalo. Se pätee kai kaikkiin ikäryhmiin.

Tämä menee nyt hieman ohi aiheen, mutta miksi ottaa niin kauheita paineita rinnoista tai muusta ulkonäöstä, johon ei voi itse vaikuttaa. Jos rinnat on niin suuret, että ne haittaa elämää/terveyttä, ymmärrän hyvin, että haluaa mennä pienennys leikkaukseen, mutta muuten voisi hyväksyä rintansa sellaisena kuin ne ovat. Elämä jättää jälkensä myös niihin rintoihin, varsinkin jos saa lapsia ja imettää. Mutta so what!

Eräs mies (ystävä siis :)) sanoi minulle kerran näin: "Itsensä hyväksyvä (itsevarma) nainen on paljon kauniimpi, kuin sellainen joka kokoajan tarkkailee itseänsä ja peittelee/häpeilee niitä pieniä virheitänsä". Minusta se oli hienosti sanottu.

Niin, tämä nyt kuitenkin on vain keskustelufoorumi, ja yleensä en täällä edes roiku (niinkuin sinä näyt tekevän) mutta sitkeän kesäflunssan ansiosta jouduin tännekin netissä surffatessani.
        Sanoin että en edes viitsi yrittää poiketa massasta. Niin, siis tällä foorumilla. Oikeassa elämässä onkin sitten eri asia..! Etkä täällä muuten poikkea sinäkään. Jauhat ja jauhat samaa asiaa. Minkähän ikäinen olet? Veikkaisin jotain kakskyt tai alle..

Nyt ollaan kuitenkin jo täysin poikettu Wendyn kysymyksestä. Jos sinä et halua rintojasi treenata, ei sinun tarvitse. Minä treenaan, ja tulokset näkyvät. Olen tyytyväinen rintoihini. Wendy ei ollut, ja hän kysyi neuvoja, ja toivottavasti myös sai niitä. Fakta on, että jos treenaat rintalihaksia, ne (siis rinnat) eivät ala roikkumaan. Tottakai elämä jättää jälkensä jokaiseen meistä, kaikkiin ruuminosiin, mutta jos siitä lähtee, niin minkä hemmetin takia kukaan sitten treenaisi mitään?

Mulle riittää. Tällä(kin) foorumilla roikkuu ihmisiä joilla ei näköjään ole mitään muuta elämää. Ollaan olevinaan niin tietäväisiä joka asiasta.. kiinnostaisi tietää millaisia tuloksia näillä ihmisillä oikeasti on? Tuskin tuloksia lainkaan...

Anteeksi, mutta en voi käsittää.

• punttimimmi
        tytsy kirjoitti:

Niin, tämä nyt kuitenkin on vain keskustelufoorumi, ja yleensä en täällä edes roiku (niinkuin sinä näyt tekevän) mutta sitkeän kesäflunssan ansiosta jouduin tännekin netissä surffatessani.
        Sanoin että en edes viitsi yrittää poiketa massasta. Niin, siis tällä foorumilla. Oikeassa elämässä onkin sitten eri asia..! Etkä täällä muuten poikkea sinäkään. Jauhat ja jauhat samaa asiaa. Minkähän ikäinen olet? Veikkaisin jotain kakskyt tai alle..

Nyt ollaan kuitenkin jo täysin poikettu Wendyn kysymyksestä. Jos sinä et halua rintojasi treenata, ei sinun tarvitse. Minä treenaan, ja tulokset näkyvät. Olen tyytyväinen rintoihini. Wendy ei ollut, ja hän kysyi neuvoja, ja toivottavasti myös sai niitä. Fakta on, että jos treenaat rintalihaksia, ne (siis rinnat) eivät ala roikkumaan. Tottakai elämä jättää jälkensä jokaiseen meistä, kaikkiin ruuminosiin, mutta jos siitä lähtee, niin minkä hemmetin takia kukaan sitten treenaisi mitään?

Mulle riittää. Tällä(kin) foorumilla roikkuu ihmisiä joilla ei näköjään ole mitään muuta elämää. Ollaan olevinaan niin tietäväisiä joka asiasta.. kiinnostaisi tietää millaisia tuloksia näillä ihmisillä oikeasti on? Tuskin tuloksia lainkaan...

Anteeksi, mutta en voi käsittää.

Vaikka tämä onkin keskustelufoorumi, niin täytyykö sitä käyttäytyä huonosti vain siksi kuun muutkin niin tekee. Ihmiset kysyy ja ihmisille vastataan. Ja toisia pitäisi hieman kunnioittaa vaikka tuntemattomia onkin, niin oikeassa elämässä kuin täällä foorumeillakin. Minun tapanani ei ole arvostella ihmisiä vajaaälyisiksi tms. heidän mielipiteidensä vuoksi, ei täällä eikä "oikeassa" elämässäkään.

Mitä tulee tuohon jauhamiseen... ihmiset kysyy hyvin samanlaisia perusasioita ja niihin on yleensä hyvin samankaltaisia vastauksia. Sinun tarkoituksesi oli kai kuitenkin loukata minua. Eipä voisi sinulta muuta odottaakaan.

Olen ikäni urheillut ja harrastan ihan vakavissaan kehonrakennusta l. se on suuri osa elämääni. Liikunta on myös työni. Uskallan väittää, että tiedän jotain kehonrakennuksesta ja liikunnasta yleensä. Aina kuitenkin oppii paljon uutta.

On toki muutakin elämää kuin roikkua täällä. Minulla on lapsi ja olen imettänyt. Siksi voinkin sanoa, että niiden rintalihasten treenaus ei vaikuta siihen, että ne rinnat veltostuvat imetyksen myötä. Näin ei ole vain tapahtunut minulle vain kaikille tuntemilleni urheilijanaisille ja myös niille ketkä ei harrasta urheilua. Toisille se vaikuttaa enemmän ja toisille vähemmän. Riippuu vähän rintojen koosta, imetyksen pituudesta, kuinka paljon on lihonnut/laihtunut ym., mutta muutosta tapahtuu. Minun rintani on tosin pienet alahaisen rasva% ansiosta, mutta muutosta on tapahtunut imetyksen myötä. Olen silti tyytyväinen rintoihini. Mitä tulee penkkitulokseeni, olen siihen erittäin tyytyväinen ja treeni jatkuu. Rintalihakseni on erittäin hyvässä kunnossa.

On varmasti hyvä, ettet roiku enään tälläkään foorumilla, jos et kestä eriäviä mielipiteitä ja et osaa keskustella asiallisesti. Mikähän foorumi on sinun tietotaitosi arvoinen, kun tämä(kin) foorumi on niin huono?

Tietäväinen voi olla, mutta täytyy kyetä ottamaan vastaan uutta tietoa ja hyväksyä joskus myös olleensa väärässä. Koskaan ei voi olla täysin oppinut ja tietäväinen missään asiassa.

Minä taas en voi käsittää sinun asennettasi, anteeksi nyt vain.

• tytsy
        punttimimmi kirjoitti:

Vaikka tämä onkin keskustelufoorumi, niin täytyykö sitä käyttäytyä huonosti vain siksi kuun muutkin niin tekee. Ihmiset kysyy ja ihmisille vastataan. Ja toisia pitäisi hieman kunnioittaa vaikka tuntemattomia onkin, niin oikeassa elämässä kuin täällä foorumeillakin. Minun tapanani ei ole arvostella ihmisiä vajaaälyisiksi tms. heidän mielipiteidensä vuoksi, ei täällä eikä "oikeassa" elämässäkään.

Mitä tulee tuohon jauhamiseen... ihmiset kysyy hyvin samanlaisia perusasioita ja niihin on yleensä hyvin samankaltaisia vastauksia. Sinun tarkoituksesi oli kai kuitenkin loukata minua. Eipä voisi sinulta muuta odottaakaan.

Olen ikäni urheillut ja harrastan ihan vakavissaan kehonrakennusta l. se on suuri osa elämääni. Liikunta on myös työni. Uskallan väittää, että tiedän jotain kehonrakennuksesta ja liikunnasta yleensä. Aina kuitenkin oppii paljon uutta.

On toki muutakin elämää kuin roikkua täällä. Minulla on lapsi ja olen imettänyt. Siksi voinkin sanoa, että niiden rintalihasten treenaus ei vaikuta siihen, että ne rinnat veltostuvat imetyksen myötä. Näin ei ole vain tapahtunut minulle vain kaikille tuntemilleni urheilijanaisille ja myös niille ketkä ei harrasta urheilua. Toisille se vaikuttaa enemmän ja toisille vähemmän. Riippuu vähän rintojen koosta, imetyksen pituudesta, kuinka paljon on lihonnut/laihtunut ym., mutta muutosta tapahtuu. Minun rintani on tosin pienet alahaisen rasva% ansiosta, mutta muutosta on tapahtunut imetyksen myötä. Olen silti tyytyväinen rintoihini. Mitä tulee penkkitulokseeni, olen siihen erittäin tyytyväinen ja treeni jatkuu. Rintalihakseni on erittäin hyvässä kunnossa.

On varmasti hyvä, ettet roiku enään tälläkään foorumilla, jos et kestä eriäviä mielipiteitä ja et osaa keskustella asiallisesti. Mikähän foorumi on sinun tietotaitosi arvoinen, kun tämä(kin) foorumi on niin huono?

Tietäväinen voi olla, mutta täytyy kyetä ottamaan vastaan uutta tietoa ja hyväksyä joskus myös olleensa väärässä. Koskaan ei voi olla täysin oppinut ja tietäväinen missään asiassa.

Minä taas en voi käsittää sinun asennettasi, anteeksi nyt vain.

Yritin olla vastaamatta, mutta en pystynyt. :) Tarkoituksenasi kun on selvästi haastaa riitaa. Pyydän osaltani anteeksi, jos suutuit lauseesta "vajaaälyisyys kukoistaa" -se oli ehkä hieman mautonta. Mutta ei ehkä kannattaisi ottaa niin tosissaan kaikkea mitä tällaisilla nettisaiteilla sanotaan. Toivottavasti et ole oikeasti noin tosikko!

Jauhamisella tarkoitin, että aloit jauhamaan tästä samasta tissiasiasta. Syytit minua, että en suostu myöntämään ollessani väärässä, mutta etpä itsekään moiseen myönny. En ole lukenut pahemmin muita aiheita enkä tiedä mistä kaikesta "jauhat", mutta tarkoitin tässä nimenomaan tähän asiaan tarttumista.

Itse olen myös urheillut viisivuotiaasta ja kilpaurheillut alle kymmenen vuotiaasta, jatkaen sitä edelleen. Työni on myöskin urheilussa (toivottavasti ei olla samassa paikassa töissä :)) joten uskallanpa minäkin väittää jotain tietäväni. Tuskin kaikkea kuitenkaan.

Treenauksella on edelleen merkitystä tissien veltostumisen kanssa. Tiedän yhdenkin yli kuusikymppisen, kolmen lapsen äidin, jonka kroppa on uskomattomassa kunnossa (myös rinnat) vaikka on luonnollisesti nämä kolme myös imettänyt. Neiti kun urheilee kohtuupaljon, ja on aina urheillut.

En yleensä harrasta mitään foorumeita (muuta kun oman lajini, joka ei siis varsinaisesti ole Fitness), mutta nyt kaikkia silmäillessäni olen huomannut, että täältä löytyy tosiaan kaikenlaisia ihmisiä. Osa vajaaälyisiä (anteeksi taas) ja osa jopa ihan normaaleja. Tietotaidosta ei kai ole kyse, kai niitä on sellaisille ihan omia palstoja jotka todella haluavat päteä aivoillaan.

Joka tapauksessa, tämä kaikki lähti siitä, että kehotin Wendyä treenaamaan rintalihaksia punnerruksin, jotta rinnat kiinteytyisivät. Anteeksi väärä sanavalintani. Näistä meidän jutuista saa vähän tietämättömämpi nyt sellaisen kuvan että tissejä ei kannata treenata, kun ne vääjäämättä veltostuvat. Niin ei tietysti ole.
        Nyt lopetan ihan oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2132
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1959
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1059
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe