Naiset vain rahan perässä

kamalaaa

Monen mielestä naisen rakkauden voi ostaa rahalla, niin aitoa se on. Rikkaita miehiä tuntevana, olen huomannut, että naiset ovat heidän perässään kuin mehiläinen hunajassa. Ainoana syynä raha.

Samat naiset kuuluttavat etsivänsä elämänsä miehestä älyä, fiksuutta, syvällisyyttä, romanttisuutta jne. Pelkkää puppua. Olisiko Hjallis Harkimo saanut köyhänä ja tuntemattomana putkimiehenä samanlaisia naisia kuin nykyään? Ihan komeutensa takia varmasti vai? Kuinka moni nainen kirjoittaisi deitti-ilmoitukseen, että minua ei haittaa jos olet köyhä, kunhan olet muuten hyvä tyyppi? Jokaisessa ilmoituksessa mieheltä vaaditaan tiettyä tulotasoa. Järkyttävän pinnallista.

Yhdessä lehdessä oli kuukausi sitten haastateltu kymmeniä nuoria naisia ja kysytty, että millainen olisi heidän ihannemiehensä. Kaikkien mielestä ihannemies oli rikas tai vähintäänkin varakas. Se siitä prinssi oikean sisäisestä kauneudesta. Koskaan en ole kuullut miehen etsivän naista tämän rahojen takia.

Muutenkin naisia kuunnellessa he ensisijaisesti listaavat miehen omaisuuden ja rahat; sillä ajatuksella, että voivat hyväksikäyttää tätä ja haaliakseen itselleen mahdollisimman paljon materiaa ja tavaraa.

Naiset taitavat olla vain laskelmoivia, kylmiä, itsekkäitä, sydämettömiä hyväksikäyttäjiä, yhtä sieluttomia kuin heidän haalimansa materia ja raha on.

Olisin mieluusti toista mieltä, mutta en voi. Turha heitä siis arvostaa ja kunnioittaa,vaan nostaa pöydälle.

Kuunnelkaa naisia kun he puhuvat - eihän ne puhu kuin mitä tavaraa pitäisi hankkia.

73

3910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaablaa.

      Ja miehillä ratkaisee vain ulkonäkö. Ei rakkaus ja hyvä luonne ole mitään. Miehet ovat siis pinnallisia ja itsekkäitä ja blaablaa.

      • no ei

        "Ja miehillä ratkaisee vain ulkonäkö."

        Todellakaan ratkaise. Ensin tulee luonne ja sen jälkeen kaikki muut.


      • niinniinniin..

        Juu. "Sisäinen kauneus" on täyttä hölynpölyä niillä markkinoilla kun mies valtsee itselleen naista. Pinnallisuus rules heidän keskuudessaan.


      • hohhoijaa...
        no ei kirjoitti:

        "Ja miehillä ratkaisee vain ulkonäkö."

        Todellakaan ratkaise. Ensin tulee luonne ja sen jälkeen kaikki muut.

        Älä viitsi valehdella.


      • itsekin
        niinniinniin.. kirjoitti:

        Juu. "Sisäinen kauneus" on täyttä hölynpölyä niillä markkinoilla kun mies valtsee itselleen naista. Pinnallisuus rules heidän keskuudessaan.

        Ihastuin vähän tukevampaan naiseen sen takia kun sillä oli niin mahtava luonne. Harmi vain kun hän oli varattu.


      • juujuuniinniin
        niinniinniin.. kirjoitti:

        Juu. "Sisäinen kauneus" on täyttä hölynpölyä niillä markkinoilla kun mies valtsee itselleen naista. Pinnallisuus rules heidän keskuudessaan.

        Kun nainen on kuuma hottis, sillä on oikeanlainen, jännittävä luonne automaattisesti. Pissismäisyys seksikästä, typeryys anteeksiannettavaa ja hellyyttävää. Hyvät ominaisuudet sisäistä kauneutta, normiajattelu älykkyyttä.


      • miksi anonyymi
        hohhoijaa... kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella.

        Kirjoittaja haluaisi valehdella? Mikä on motiivi?


      • …………….
        juujuuniinniin kirjoitti:

        Kun nainen on kuuma hottis, sillä on oikeanlainen, jännittävä luonne automaattisesti. Pissismäisyys seksikästä, typeryys anteeksiannettavaa ja hellyyttävää. Hyvät ominaisuudet sisäistä kauneutta, normiajattelu älykkyyttä.

        Sit mennään naimisiin sen kuuman hottiksen kanssa, hankitaan talot, autot ja lapset. Muutaman vuoden jälkeen tullaan nettiin itkemään, kun vaimo on typerä prinsessapissis eikä kunnon nainen.


      • Ulkonäkö rules

        Ei siinä ole mitään pinnallista jos haluaa lapsien olevan sen näköisiä, ettei heitä kiusata koulussa / että menestyvät jne.


      • reality bites n
        miksi anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja haluaisi valehdella? Mikä on motiivi?

        Itse ainakin otin miehen, joka on paljon kyhempi kuin minä. Hän on kuitenkin komea, hyvä sängyssä ja ihana luonne. Ilmeisesti ap nyt vaan ei ole mitään näistä kolmesta viimeksi mainitusta, joten hänen täytyy uskotella, ettei hän kelpaa naisille siksi, ettei oletarpeeksi rahaa.


      • Anonyymi
        juujuuniinniin kirjoitti:

        Kun nainen on kuuma hottis, sillä on oikeanlainen, jännittävä luonne automaattisesti. Pissismäisyys seksikästä, typeryys anteeksiannettavaa ja hellyyttävää. Hyvät ominaisuudet sisäistä kauneutta, normiajattelu älykkyyttä.

        Naulan kantaan !


      • Anonyymi
        reality bites n kirjoitti:

        Itse ainakin otin miehen, joka on paljon kyhempi kuin minä. Hän on kuitenkin komea, hyvä sängyssä ja ihana luonne. Ilmeisesti ap nyt vaan ei ole mitään näistä kolmesta viimeksi mainitusta, joten hänen täytyy uskotella, ettei hän kelpaa naisille siksi, ettei oletarpeeksi rahaa.

        Olet siis vähemmän kaunis


      • Anonyymi
        Ulkonäkö rules kirjoitti:

        Ei siinä ole mitään pinnallista jos haluaa lapsien olevan sen näköisiä, ettei heitä kiusata koulussa / että menestyvät jne.

        Ulkonäkö kun ei takaa menestystä jos ei ole kykyä ajatella edes tekojensa seurauksia


      • Anonyymi

        Kummallakin sukupuolella ratkaisee vastapuolen ulkonäkö. Tottakai komea, kaunis, terve ja pärjäävä on parempi kuin ruma rampa! Ei elämä ole mitään hyväntekeväisyyttä. Ollaan kerrankin rewhellisiä!


    • On se kumma

      Ja kuitenkin tuhannet ja tuhannet ja tuhannet ihan tavalliset ja jopa köyhät miehet seurustelevat ja menevät naimisiin.

      • Anonyymi

        Vielä jopa pitempään kui nuo rahakkaat so 🤔


    • Samasta luokasta

      Kyllä miehetkin rahan päälle ymmärtävät. Sekä minulla että miehelläni on molemmilla omaisuutta, minua rasittaa "kätkeä varallisuuteni" ja näytellä varattomampaa kuin olen, en halua siivellä eläviä ystäviä, niitä riittää. Kannattaa ottaa puoliso samasta yhteiskuntaluokasta.

      • Anonyymi

        Helpompaa opetella tuntemaan puolisonsa enempi varkaita sielä teidän rahakkaiden keskuudessa pyörii miettiny köyhien keskuudessa suurempi haitta on noi muutaman euron takia hyväksi käyttävät idiootit


    • Miehet myös

      Olen samaa mieltä kuin kirjoittaja " samasta luokasta". Kyllä se vain niin on, että kyllä miehetkin ovat rikkaitten naisten perään. En voi ikinä viedä uutta tuttavuutta kotiin, oli se sitten kuka tahansa, saan kysymyksen "kuinka sulla on varaa asua näin". Onneksi muu varallisuus on helpompaa kätkeä. Täytyy myöntää, että minäkin kätken varallisuuteni niin pitkälle kuin pystyn.
      Ja joo, kyllä haluan, että miehelläkin on talous kunnossa, tulee niin paljon vähemmän riitoja, kun molemmilla on samat lähtökohdat.

      • zxcvbnm,

        Liikut ilmeisesti spurgupiireissä, tai kuvittelet asumisesi olevan jotenkin ihmeellistä. Ei kaikki miehet ole köyhiä, moninkertaisesti enemmän köyhiä on naisissa.


      • ???
        zxcvbnm, kirjoitti:

        Liikut ilmeisesti spurgupiireissä, tai kuvittelet asumisesi olevan jotenkin ihmeellistä. Ei kaikki miehet ole köyhiä, moninkertaisesti enemmän köyhiä on naisissa.

        Kateusko iski, kun tuollaisen kommentin laitoit?


      • 4 asunnon voimalla
        ??? kirjoitti:

        Kateusko iski, kun tuollaisen kommentin laitoit?

        Kateus sinun spurgupiireistäkö?

        Ihan neuvoksi vaan, voit lopettaa tuollaiset lapselliset höpinät kateudesta, kun jätät ne köyhät paskaporukat, persaukiset vasemmistolaiskommarit kadehtii kaikkea.

        Ei sinun asumisessasi varmasti ole mitään ihmeellistä ja kadehdittavaa, tästä maasta löytyy varmasti sadointuhansin hienompia kämppiä ja niitä on monilla useampia eri paikkakunnilla, toisilla vielä ulkomaillakin.


      • ???
        4 asunnon voimalla kirjoitti:

        Kateus sinun spurgupiireistäkö?

        Ihan neuvoksi vaan, voit lopettaa tuollaiset lapselliset höpinät kateudesta, kun jätät ne köyhät paskaporukat, persaukiset vasemmistolaiskommarit kadehtii kaikkea.

        Ei sinun asumisessasi varmasti ole mitään ihmeellistä ja kadehdittavaa, tästä maasta löytyy varmasti sadointuhansin hienompia kämppiä ja niitä on monilla useampia eri paikkakunnilla, toisilla vielä ulkomaillakin.

        Minun kämpässäni ei todellakaan ole mitään kadehdittavaa! Hyvin vaatimattomissa oloissa elän. Minä olenkin aivan eri ihminen kuin tuo "Miehet myös", jota sinä näytät kadehtivan.


      • ihan kuinka vaan....
        ??? kirjoitti:

        Minun kämpässäni ei todellakaan ole mitään kadehdittavaa! Hyvin vaatimattomissa oloissa elän. Minä olenkin aivan eri ihminen kuin tuo "Miehet myös", jota sinä näytät kadehtivan.

        Sinulla on köyhä sanavarasto, tai sitten olet vaan tyhmä, kun tuo "kateus" on aina sinulla vastaus kaikkeen.


      • ???
        ihan kuinka vaan.... kirjoitti:

        Sinulla on köyhä sanavarasto, tai sitten olet vaan tyhmä, kun tuo "kateus" on aina sinulla vastaus kaikkeen.

        Yhtä köyhä näyttää omakin sanavarastosi olevan: spurgupiiri sitä näyttää hallitsevan.


      • oletko lisäksi läski
        ??? kirjoitti:

        Yhtä köyhä näyttää omakin sanavarastosi olevan: spurgupiiri sitä näyttää hallitsevan.

        Ei asiaa, ei mitään uutta näkökulmaa, pelkkää lätinää ja lässytystä, olet tyypillinen nainen, pakko päästä huutamaan, koska sinun pienessä mielessä se on voittaja, joka määkii viimeisenä.


      • ???
        oletko lisäksi läski kirjoitti:

        Ei asiaa, ei mitään uutta näkökulmaa, pelkkää lätinää ja lässytystä, olet tyypillinen nainen, pakko päästä huutamaan, koska sinun pienessä mielessä se on voittaja, joka määkii viimeisenä.

        Jaa että läskikortti piti vetäistä, kun ei aivotoiminta näemmä muuhun riittänyt.


    • ei vain raha

      rahan hankkiminen ei liene ihan helppoo. eli kertoo että mies on kykenevä.

      • .

        älykäs, fiksu, sosiaalinen


      • jep jep

        jos rahan tekeminen olisi helppoa, sitä olisi kaikilla typeryksilläkin.


      • Anonyymi

        Hyvän parisuhteen saaminen se kai vaikeinta on rahaa kai hankitaan tekemällä töitä sen eteen työnteosta mulle ainakin on yleensä palkka maksettu


      • Anonyymi
        jep jep kirjoitti:

        jos rahan tekeminen olisi helppoa, sitä olisi kaikilla typeryksilläkin.

        Mun mielestä rahaa on suurelta osin niillä ihmisillä kenellä ei elämässään si juurikaan muuta ole mu mikä tekee kenetkin tyytyväiseksi


    • Minä en ainakaan halua rikasta mulkkua. Eihän meillä olisi mitään yhteistä.

      • anz79

        samat sanat :)


    • jfh,fj

      Et taida olla oikein nyt kartalla trendien suhteen?

      Nykyään alkaa olla vallalla ajatus, että tasa-arvo ja feminismi on paha asia ja tuhoaa liiton kuin liiton. Juuri miehet ovat eniten tätä asiaa ajamassa. Ymmärtänet, että jos miehenkin mielestä ihanneliitossa mies huolehtii naisesta kaikinpuolin niin naisen on vähän pakko katsoa mitä tulotasoa se tuleva kumppani edustaa?

      Esimerkkinä eräästä keskustelusta, naisen ei tule valittaa koskaan kotitöistä koska keskivertomies rakentaa itse perheelle talon ja se lasketaan kotitöiksi. Kovasti ihannoidaan myös pullantuoksuisia kotiäitejä. Feminismi kuulemma myöskin on juuri pääkaupunkiseudulla iso ongelma. Mitä tästä kaikesta voi päätellä? Puolison tulee kyetä rakentamaan ok-talo Helsinkiin omin kätösin ja rahoinkin, koska pullantuoksuinen kotiäiti ei ole palkkatöistä kuullutkaan.

      Onko mielestäsi tasa-arvo huono vai hyvä asia? Jos mielestäsi nainen tekee naisten työt, ja mies miesten työt, mutta sinulla ei ole omaa pihaa jolta luoda lumet, ei autoa josta vaihtaa renkaat, ei taloa jota rakentaa ja remontoida, ei varaa ostaa uusia huonekaluja joita koota, eikä varmaankaan halua tai kykyä panostaa perheeseen rahallisestikaan, niin mitähän sinä tarkalleenottaen perheen eteen sitten teet, jos sattuu että perinteisen mallin mukaisesti tiskivuorot eivät sinulle kelpaa? Jos toivotat tasa-arvon hevontuuttiin niin ole sitten valmis kaivamaan kuvettasi, luulisi tuon verran miestenkin ymmärtävän...

      • Anonyymi

        Rahaa te vain ajattelette . Olette niiden miesten kanssa yhdessä kenellä on paljon rahaa koska tiedätte että heillä on sitä rahaa varaa käyttää teihin ja tästä asiasta ei keskustella !!


    • 1111111121

      Eivät kaikki naiset halua.

      Mutta otetaanpa esim ulkomaalaiset naiset, vaikka nämä paljon puhutut aasialaiset.

      Luuletko oikeasti että kukaan heistä välittää miehestä joka suostuu heidät vaimokseen ottamaan? Turha luulo, he hakevat rahaa, hyvää kotia, jossa voi elää kunnolla.
      Ei, he ottavat rahan perässä. Suomalaiset asuvat hyvissä oloissa suhteessa aasialaisiin.

      Suomalaiset naiset ovat vähemmän rahan perään, tosin on niitä jotka haluavat miehen jolla paljon rahaa. Minkä takia? Hyvän elämäntason tietenkin. Heille se raha on rakkautta tärkeämpää.

      Olen kuitenkin miettinyt, miksi se on väärin?
      Haluta rahaa rakkauden sijaan?

      En minä siinä näe mitään väärää. En toki itse ole rahan perässä, otan rakkauden rahan sijaan ja elätän mielummin itseni ja menoni, enkä todellakaan halua miehen mitään maksavan.

      Mutta vaikka itse koen tasa-arvon olevan paljon parempi ja hienonpi asia, en mollaa niitä naisia jotka haluavat rikkaan miehen ja elää heidän siivellä. Jos se tekee heidät onnelliseksi,niin mitä me olemme heitä osoittamaan ja pyörittelemään silmiämme.

      Toki jos nainen on vain täysin rahan perässä ja ajattelee lypsävänsä vaan kaiken rahan miehestä ja sitten eroavansa, niin se on väärin, mutta jos nainen tahtoo elää elämänsä rikkaan miehen kanssa ja olla näin onnellinen, niin minusta eläkööt niin, kunhan mieskin on samaa mieltä, että on onnellinen kun nainen on kotona tekemässä kotona hommia ja pitämässä itsensä täydellisessä kunnossa miestään varten.

      Eri ihmiset tulevat eri asioista onnelliseksi. Toisille se on rakkaus, toisille oma itsenäisyys ja toisille raha.

      Vaikka joku elää toisenlaista elämää kuin sinä itse, ei se tarkoita että vaikka et sitä elämäntyyliä haukkuisikaan, että sinun itse pitäisi sellaiseksi ruveta.

      • Anonyymi

        Naulan kantaan. Ja enemmän olen eläissäni tavannut miespuolisia henkilöitä jotka leuhkii rahoillaan ja korostaa tekemisiään tuntemattomallekin naiselle, jota ei kiinnosta yhtään se itsekeskeinen monologi ja egoilu. Mutta jatkakaa, kyllä niitä aasialaisia vähäpuheisia elintasopakolaisia teille riittää.


    • 1+14

      Voi kamala. Et sitten ole tajunnut että naisia on erilaisia. Samoin kuin miehiä. Monelle miehelle se ulkonäkö on tärkein juttu: Rakastua ei voi toiseen ihmiseen, jos kuori ei ole tietynlainen, mutta siihen kuoreen voi rakastua vaikka sisin olisi täyttä p*skaa.

      Sulla taitaa muutenkin olla aika suppea maailmankuva. Onko nää sun informaatiot peräisin suosikkilehdestäsi Demistä?

    • kommenttini

      "Samat naiset kuuluttavat etsivänsä elämänsä miehestä älyä, fiksuutta, syvällisyyttä, romanttisuutta jne. Pelkkää puppua. Olisiko Hjallis Harkimo saanut köyhänä ja tuntemattomana putkimiehenä samanlaisia naisia kuin nykyään? Ihan komeutensa takia varmasti vai? "

      Mikäs sinä olet sanomaan etteikö Hjallis olisi älykäs, fiksu, syvällinen ja romanttinen? Eihän sitä ulkonäköä siis painoteta. Ristiriitaista taas....

    • Typerät miehet
    • 6868686867

      Älä yleistä, minun tuttavapiirissäni ei ole yhtäkään naista joka olisi miehen kanssa RAHAN vuoksi, kaikilla omat tulot ja reilut suhteet, on se ihmeellistä että yksi mies alkaa yleistämään ihmisiä. Naiset ovat samaa materiaalia kuin miehetkin, siis miesten joukosta löytyy yhtäpaljon rahan perässä juoksioita kuin naistenkin, joten ei ole eroa. Ja nykyisin on naisillakin omat tulot myös menot jotka he hoitavat ihan omillaan, se tarkoittaa ilman miestä. KUNNIOITETTAVAA varsinkin kun on lukenut sinun kirjoituksesi. Omalla kohdallani meidän perheessä tienaan minä (nainen) enemmän kuin mieheni ja sekään ei haittaa kmpaakaan. Joten nykyaikana ei enää mielestäni ole siivellä eläjän ongelmia.

      • kippise

        Ulkonäkö, onko sellaisiakin olemassa jotka vahtaa ulkonäköön partnerin valinnassa


      • juujuu...
        kippise kirjoitti:

        Ulkonäkö, onko sellaisiakin olemassa jotka vahtaa ulkonäköön partnerin valinnassa

        No esimerkiksi 99 prossaa miehistä kuuluu tuohon mainitsemaasi kategoriaan.


    • &&&&&/&&&&&&&

      Ei kai raha ratkaise jos on rakkaudesta kysymys, joten ei kannata yleistää. Ja sitten raha sinänsä on kaiken pahan alku ja juuri. Toiset ovat ihan hulluina jos joku ystävä joukosta omistaa paljon rahaa ja kateus on kovaa mutta edessä mielistellään.
      Ja sitten tuo naisten kauneus, sekin on katsoja joka arvioi siis siinäkin kaikilla eri maku, se jota minä pidän kauniina voi olla hyvinkin mitäänsanomaton naapurin silmissä. Ja sitten ne raha kodit minusta niissä ei ole sielua ollenkaan. Minä pidän kodista jossa näkyy elämä eikä sisustus arkkitehdin viimeisempi trendi. Ja ne jotka pitävät trendikkäästä kodista ovat myös ok. Rahan mitättömyys on parhaiten esillä silloin kun ihminen on vakavasti sairas ja ei saa ostettua terveyttä vaikka olisi rahaa miten paljon tahansa. Joten onnellinen ihminen on terve ja muita ihmisiä rakastava sillä terveyshän se loppujen lopuksi on pääasia tässä elämässä.

    • 24234234

      Minusta naiset ovat enemmän sen sosiaalisen statuksen perään, eivät niinkään pelkän rahan.

      Kuka tyttö haluaa esitellä perheelleen ja ystävilleen kouluttamattoman, huonokuntoisen/sairaan, huumorintajuttoman, "olen parempi ja fiksumpi kuin sinä" -miehen, joka on esim. sattunut saamaan isohkon perinnön tai lottovoiton?

      Muille taas kehtaa esitellä tunnetun kirjailijan, vaikkei kirjailijat mitään huippupalkkaa tienaakaan.

      Sosiaaliset taidot, terve elämänkatsomus ja taidokkuus jossain asiassa saavat kunnioitusta enemmän kuin raha. Ne naiset jotka ovat vain rahan perään, ovat tyhmiä.

      Olet oikeassa ettei Hjallis saisi samanlaisia naisia köyhänä, tuntemattomana putkimiehenä, mutta hän on tunnettu ja monissa piireissä arvostettu henkilö. Kyllä naisia hänelle riittää vaikkei niinkään varakas tyyppi olisi.

    • telle w

      On siinäkin aihe joka on muodostunut ihan muista syistä kuin mitä antaa luulla. Jos nainen rakastaa miestä niin siinä ei ole lompakolla mitään tekemistä, joten älä yleistä että kaikki olisivat samanlaisia, kuka nyt viitsisi olla jonkun kanssa rahan vuoksi, ei kukaan joten ne naiset vaan sattuvat rakastumaan mieheen jolla on rahaa, ja sitten kateelliset huoppaavat että "otti sen rahan vuoksi" kyllä se niin on että usein nämä rikkaat ovat aika älykkäitä ja kivoja ihmisiä joihin on helppo rakastua. Rahaa meillä naisilla on itsellämmekin joten ihan turhaan heitit viestisi. Omia harhaluulojasi.

    • 16v

      Sisäinen kauneus on kaikein kauneinta, mutta ulkonäköön ihastuun ja sisinpään rakastuu :)

    • 11+8

      Hyväksikäyttävät pummit on jo koettu.
      Miehen pitää osata hoitaa rahankin osalta omat asiansa.
      Siksi se omaisuus on tärkeä.
      Kuka haluaa perheen pääksi tyhjätaskun luuserin?
      Voi ja saa olla pienipalkkainen, mutta rahaa pitää osata käyttää sen mukaan....

      Äläkä yleistä kuinka ne naiset... kyllä miehetkin osaa.

    • hjifsishi

      Onpa taas provo! :)

    • Minusta aloittaja on tehnyt väärän loppupäätelmän. Ei naiset ole varsinaisesti rahan perässä vaan arvostavat piirteitä, joiden ansiosta mies on vaurastunut. Ahkeruutta, älyä, sosiaalisia taitoja jne. Eli asioita, joilla menestyy niin työ-, kuin parisuhdemarkkinoillakin.

      • ...

        Sinun päätelmäsi on aivan oikea!


    • raul

      toi on hauskaa lukea. suomalaiset naiset ovat viisaita etsiessään rikkaan miehen. niiden mielestä thaimaalainen vaimoni on huora,kun on nainut rikkaan miehen.

    • Ninnannubuu

      Kyllä on lapsellista sakkia täälä kun kinaavat asioista.. eikö se ole jokaisen oma asia mitä ettii tai haluaa...

    • Anonyymi

      Rahaa tulee ja menee.. sitä on vaan ajautunu ei niin rahakkaisiin naisiin...elämä ei kestä ikuisesti. oli rahaa ..tai vähemmän rahaa...kun lodjuun lasketaan kaikki jää tänne...mikäli olen oikein ymmärtänyt pelin hengen...

      • Anonyymi

        Noinhan se menee


    • Anonyymi

      Kyllä rahaakin on merkitystä. Mutta kannattaa tsekata muutakin sillä joskus mies voi olla kusettaja jonka taustoista on hämärää.

      Terveisin mies

      • Anonyymi

        Itsestäsikö puhut


    • Anonyymi

      Miehelle se tärkeä on naisen ulkonäkö, sen tisut mikä olisi XXXXL tasoa, sen peba mikä on sama suuri, hänellä pitää olla tosi hyvä kroppa ja tärkeä, että osaa kunnolla ottaa suihin.

      • Anonyymi

        Oleks katkera nainen vai lukihäiriöinen mies


    • On joskus ollut itselläni "rikas" nainen ja hän halusi vain perustaa perheen 🤷‍♂️
      Ei osunut geenit yhteen joten tein lapsia toisen kanssa ✌️😊

    • Anonyymi

      Onko tuo salaisuus että raha merkitsee jopa kavereitten välissä. Tekisi mieli kertoa yksi tapaus, mutta antaa olla.... Mutta sen voin sanoa, että jokainen ihminen pysyköön kastissaan

      • Anonyymi

        Pervoporno petet ihailee poviplondeja joilla kumihuulet. Niin? Sitte nämä itsensä huonoiksi tuntevat loukatut,ottaa silarit ja botoksit. Niin? Missä vika? Kenen syy? Saiko jotku jotain mitä tilasivat? Mitä nyt valittavat🤷‍♀️katsokaa peiliin pervot💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pervoporno petet ihailee poviplondeja joilla kumihuulet. Niin? Sitte nämä itsensä huonoiksi tuntevat loukatut,ottaa silarit ja botoksit. Niin? Missä vika? Kenen syy? Saiko jotku jotain mitä tilasivat? Mitä nyt valittavat🤷‍♀️katsokaa peiliin pervot💎

        Jatkan.sittenkun pornovideoiden sijasta miehet katsoo ihaillen tositeeveetä kokkailevista luomunaisista niin jo maailma muuttuu heidän mieleisekseen. Öööö..nyt ei heidän mieli ihan tuota kerro.turha itkupotkuraivota ja huoritella.just sitä saatte mitä tahdotte.teistä kiinni.toivotaan että seuraava sukupolvi on viisaampaa.tämä on jo menetetty ja toivoton💎


      • Anonyymi

        Luulen että ne ovat tietyntyyppisiä naisia jotka kiinnostuvat miehestä hänen rahojensa takia. Todellakaan kaikki eivä tole sellaisia. Pitää tykästyä kunnolla, että voi edes olla samassa tilassa ja sellainen on mahdollista aika harvojen kanssa ja tietty samanikäisyys.


    • Anonyymi

      Vaimoni on ihana. Hän ei ole rahan perään eikä pinnallinen. Näitä naisia, ja miehiä, on monta. Niitä pitää etsiä oikeista paikoista oikealla syötillä. Hyvää kalastusmatkaa!

    • Anonyymi

      Anna vinkki missä päin rikkaat miehet pyörii? Itse olen vaan löytänyt taskustani syöjiä,mamman poikia ja persaukisia. Asun pääkaupunki seudun lähiö..

    • Anonyymi

      Jaa, olen seurustellut itseäni rikkaamman kanssa sekä köyhemmän kanssa. Ei eroa, muut asiat tärkeämpiä kun omaisuus tai tulot, huoh!

    • Anonyymi

      En koskaan valitse miestä rahan takia. Rakkaus on tärkeintä ja sen tunne, että haluaa olla hänen kanssaan yhdessä niin arjessa kuin juhlassa.

    • Anonyymi

      No jos mies sanoisi etsivänsä naista rahan takia rehellisesti ni meinaatko että kyseisen kaltainen mies saisi naisilta edes yhtään viestiä naiset taas itse tietävät Miksi ne rahakkaat miehet ottavat yhteyttä vaikka nainen sen suoraan ilmoittaisikin se syy on se mistä useimmat noista mielenterveysasiakkuuden omaavista alkoholiongelmaisista miehistä vai haaveilee

    • Anonyymi

      Sukupuolesta riippumatta ihmisen pitää löytää ja on oikeus saada turvallinen parisuhde!

      Ei kenenkään pidä etsiä itselleen elättäjää tai ottaa toista siipensä alle. Ajattele jos on kaksi ihmistä ja asiat ei ole millään suhteen balansissa ja sitten tulee ongelmia, niin se heikompi on todella kusessa! Hyvä uskoinen parempiosainen saattaa myös joutua kölinalle vedetyksi, kun antaa viedä itseään kuin kuoriämpäriä.

      Itse olen ns. huonossa asemassa oleva yksinoleva mies, ja en todellakaan haluaisi, että nainen jolla on miljoona, tulisi ja sanoisi, ettei tasapainolla pärjäämisessä ole väliä! Jos minä saisin "miljoonan", niin tiedän kyllä mitä tekisin. Minä olen ollut aina yksin. Yksinolo ei johdu siitä etten olisi kelvannut kenellekkään. Syyt on muita.

      Kyse on oikeasti rahasta tai sen puutteesta. Ei tässä rautalankaa kannata vääntää!

      • Anonyymi

        "Sukupuolesta riippumatta ihmisen pitää löytää ja on oikeus saada turvallinen parisuhde!"

        Ei ole oikeus eikä ole mikään "pitää" juttu, osa ihmisistä jää ilman, osa kelaa paskoja suhteita ja sellainen maailmamme on eikä sille oikein voi mitään koska ihmisiä ei voi pakottaa leikkiin toistensa kanssa elleivät halua ja jotkut ei halua leikkiä samaa leikkä tai kunnolla yleensäkään.

        Oikeus on sellainen asia jonka pitäisi toteutua johdonmukaisesti ja tarpeen tullen enemmän tai vähemmän pakotettuna. Oikeutta parisuhteeseen ei siis ole olemassa, sellaisia syntyy jos syntyy mutta mitään takuuta tai instanssia joka sinulle sellaisen hoitaa oikeutenasi ei ole.

        Ja jos minä tapaisin auliin varakkaan naisen joka suhtautuisi minuun positiivisesti niin ehdottaisin sellaista järjestelyä jossa nainen perustaa yrityksen jonka omistaa, osakeyhtiön - jotta pääoma pysyy hänen hallinnassaan (joka olisi täysin reilua, en tarvi naisen rahoja itselleni, tarvitsen työn jossa voin hyödyttää itseäni) - ja yritystä puolestaan johdan minä toimitusjohtajan asemassa, palkka voisi olla vaikka 500€ kuussa ruokarahaa ja siitä päivästä lähtien alkaisin taputtelemaan yrityksestä tuottoisaa ja miellyttävää työpaikkaa itselleni ja myöhemmin muille palkollisille. Tällä hetkellä tämä ei ole mahdollisita itselleni koska pääomaa ei ole ja alallani on kohtuullinen kynnys että pystyy alkamaan tekemään taloudellisesti kannattavia hommia. Nainen omistajana - jos yritys menestyy - rikastuu entisestään ja yrityksen tuotoksen noustessa voin neuvotella omistajalta paremmat palkkiot itselleni.

        Se mikä minua sylettää nykyisessä työssäni on se että olen taitava mutta taitoni koituvat pääosin jonkun toisen eduksi (eli työnantajani). Paljon parempi olisi jos nekin varat tulisivat sellaiselle josta henkilökohtaisesti piittaan ja voisin olla työn puolesta oman itseni herra.


    • Anonyymi

      No siis kyseessähän on survivor bias. Deittimarkkinoilla sinkkuna selviytyvät ne joilla ei ole oikeita edellytyksiä hyviin parisuhteisiin. Deittimarkkinoilla eivät edusta itseään sellaiset jotka onnistuvat pariutumisessa.

      Samasta syystä tori.fi:ssä ei ole halpoja hyviä tuotteita, vain ylihintaisia hyviä tuotteita. Halvat ostetaan heti pois.

      Survivor bias deittimarkkinoilla - se mitä kohtaat jokapäiväisesti - viestii sitä mikä EI toimi suhdemarkkinoilla. Kysyntää on, tarjontaa ei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe