Etelä-Afrikan tuomioistuin: Hallituksen tilaamat kondomit liian pieniä
JOHANNESBURG. Eteläafrikkalainen tuomioistuin on estänyt maan hallitusta ostamasta 11 miljoonaa kondomia Kiinasta, koska ne ovat liian pieniä. Paikallisen Beeld-sanomalehden mukaan maan valtiovarainministeriö oli sopinut, että Siqamba Medical -niminen yritys ostaa Poenurse-merkkiset kondomit Kiinasta.
Kilpaileva yritys Sekunjalo Investments Corporation kääntyi asiassa oikeuden puoleen väittäen, että sen tilaamat kondomit ovat 20 prosenttia isommat kuin kilpailijalla.
Tuomari Sulet Potterill torppasi sopimuksen. Hänen mukaansa kiinalaiskondomit ovat liian pieniä, väärästä materiaalista tehtyjä ja niiltä puuttuu WHO:n hyväksyntä.
Etelä-Afrikassa on hiv-tartunnan saaneita enemmän kuin missään muualla maailmassa, noin 5,4 miljoonaa.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Etelä-Afrikan tuomioistuin Hallituksen tilaamat kondomit liian pieniä /1135269396919
suuri kondomisota
13
79
Vastaukset
hyviä kondomeja, mitä ne nirsoilee.
monte24 kirjoitti:
suurempi ongelma on liian isot kondomit mitä huomaamatta luiskahtaa käytössä pois.
nyt mie kekkasin, kutistemuovista kondomi, eli en on iso huppukondomi joka asetetaan erektoituneeseen penikseen ja sen jälkeen hiustenkuivaajalla kutistetaan se tyköistuvaksi.
hitto mie oon nero, harmi et ei muut sitä tajua.
keksin aivan uuden vehkeen kondomipuhallin
Kammottavaa!
Meillä täällä on aivan päinvastainen tilanne, meillä jää niin paljon väljää että jätimme kumikokeilun naurun tasolle.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594753
- 653848
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2183336- 1143081
- 482914
- 232578
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482040- 381913
- 1081882