Kuinka on näön laita....

....tuli tänään käytyä silmälääkärillä tarkistuttamassa näön.... lääkäri sanoi että näkö on kuin eläimellä, hetken mietin ja kysyin ettö ulkonäkökö...kö.... juu.... loppujen lopuksii lääkäriltä petti pokka kuin sanoin että ettei vaan toinen silmäni katsoisi hevonvittuun ja toinen silmä seurailisi että mitä vittua se nyt sinne katsoo..... =)))

26

528

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlueNightSatin

ulkonäkö että kaukonäkö kaipaa linssiä :)

• ...en saanut linssejä en...juu.... =)

• BlueNightSatin
        iivar-runoilija kirjoitti:

...en saanut linssejä en...juu.... =)

tarkotin itteeni nääs :) Mutta hyvä hommeli että näkö on hyvä..linssit ei oo nii järin kivat naamalla :(

• NIIN!
        BlueNightSatin kirjoitti:

tarkotin itteeni nääs :) Mutta hyvä hommeli että näkö on hyvä..linssit ei oo nii järin kivat naamalla :(

piilolinssejä!

• BlueNightSatin kirjoitti:

...olet siis persoona jolle lasit sopii.....ne käy kyllä monelle ihmiselle...siis laittaa pisteen niin kuin persoonaan... jos on tyylitajua... =)

• BlueNightSatin
        NIIN! kirjoitti:

piilolinssejä!

pysty, kuivat silmät ja en tottunu niihin piilareihin..ei löydy ihan sopivaa muutenkaan :(

• BlueNightSatin

...olet siis persoona jolle lasit sopii.....ne käy kyllä monelle ihmiselle...siis laittaa pisteen niin kuin persoonaan... jos on tyylitajua... =)

ei sovi mulle mut pakko pitää et näkee :)

• KEU KEU !!!

et oli nainen se lekuri?

• ariella.a

Tuota, nyt on sillai että oikea harottaa toiseen ja vasen toiseen....

Ja siinä pisteessä että lasit päässä istun nyt, joka on hyvä. Parinviikon päästä on toisen silmän käsittely edessä.
      Mä vahvistan nyt näköä puputtamalla poskeeni kaikkea marjaista, sehän alkoi tyrnistä ja nyt on gojin vuoro.

• ...muistia suojaa... ja silmiä huoltaa.... =))

• Että sun pitikin muistuttaa! :))

Olen jo jonkin aikaa miettinyt näöntarkaastukseen menoa ja olen toistaiseksi työntanyt sen tekemättömienasioiden- listan häntäpäähän.
      Vanhat (ja rumat) lasit on, mutten käytä niitä, kun näen ilmankin... ainakin toistaiseksi.

Tylsä päänsärky muistuttaa lukulasien tarpeellisuudesta, silmät tuntuu rasittuvan loppupäivästä. :(

• ...kun ikää alkaa kertyä joka vuosi noin vuden verran niin ajattelin.... viimeksi kävin näötyttämässä siniset silmäni n. 10 vuotta sitten.... =))

• iivar-runoilija kirjoitti:

...kun ikää alkaa kertyä joka vuosi noin vuden verran niin ajattelin.... viimeksi kävin näötyttämässä siniset silmäni n. 10 vuotta sitten.... =))

Täytyy myöntää, että hyvin sulla on näkö säilynyt, kun noinkin pitkä aika on edellisestä kerrasta.

Se taitaa olla sitten sinisilmäisten vuoro taas...
        Pakko, mikä pakko.... noh, mä laitan listalle. :))

• tosi..typy kirjoitti:

Täytyy myöntää, että hyvin sulla on näkö säilynyt, kun noinkin pitkä aika on edellisestä kerrasta.

Se taitaa olla sitten sinisilmäisten vuoro taas...
        Pakko, mikä pakko.... noh, mä laitan listalle. :))

...sinä koneessa tarkkusasteikko loppui 2.5 ;een ...ja kaikki näin.... =)

• 2. 2

...sinä koneessa tarkkusasteikko loppui 2.5 ;een ...ja kaikki näin.... =)

kovin vanha vielä jos noin tarkkanäkö. Hävittäjälentäjillä on aika tiukat kriteerit myös.

• HEI VATIPÄÄ!!
        2. 2 kirjoitti:

kovin vanha vielä jos noin tarkkanäkö. Hävittäjälentäjillä on aika tiukat kriteerit myös.

PALSTAN SPURGUVAARI! HAHAH!

• tietäjätär
        HEI VATIPÄÄ!! kirjoitti:

PALSTAN SPURGUVAARI! HAHAH!

iivari on 37 v

• lähinäkö, sitten

ulkonäkö ja lopuksi koko komeus.

Nukkumaan siitä.

Hyvää yötä!

• 2silmäparas

Parempi sentään jos 4-silmä kuin 3-silmä-1-käsi mitä Japanista kohta tulee.. vauvoista ketkä siellä olleet.

• up.

.

• Novitut, mitä siitä palkastakaan sen puoleen, mutta noissa hommissa ei vois olla krapulassa, kun sauma menis aina vituille :(

• Leo Eläin:.!1%#+

.

näkösi toimii eläimen raivollla jatkuvalla syötöllä

Har!

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      179
      1691
    2. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      896
    3. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      39
      862
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      801
    5. 60
      658
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    7. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      561
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      526
    9. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      36
      521
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      19
      511
    Aihe