....tuli tänään käytyä silmälääkärillä tarkistuttamassa näön.... lääkäri sanoi että näkö on kuin eläimellä, hetken mietin ja kysyin ettö ulkonäkökö...kö.... juu.... loppujen lopuksii lääkäriltä petti pokka kuin sanoin että ettei vaan toinen silmäni katsoisi hevonvittuun ja toinen silmä seurailisi että mitä vittua se nyt sinne katsoo..... =)))
Kuinka on näön laita....
26
526
Vastaukset
- BlueNightSatin
ulkonäkö että kaukonäkö kaipaa linssiä :)
- BlueNightSatin
iivar-runoilija kirjoitti:
...en saanut linssejä en...juu.... =)
tarkotin itteeni nääs :) Mutta hyvä hommeli että näkö on hyvä..linssit ei oo nii järin kivat naamalla :(
- NIIN!
BlueNightSatin kirjoitti:
tarkotin itteeni nääs :) Mutta hyvä hommeli että näkö on hyvä..linssit ei oo nii järin kivat naamalla :(
piilolinssejä!
BlueNightSatin kirjoitti:
...olet siis persoona jolle lasit sopii.....ne käy kyllä monelle ihmiselle...siis laittaa pisteen niin kuin persoonaan... jos on tyylitajua... =)
- BlueNightSatin
NIIN! kirjoitti:
piilolinssejä!
pysty, kuivat silmät ja en tottunu niihin piilareihin..ei löydy ihan sopivaa muutenkaan :(
- BlueNightSatin
...olet siis persoona jolle lasit sopii.....ne käy kyllä monelle ihmiselle...siis laittaa pisteen niin kuin persoonaan... jos on tyylitajua... =)
ei sovi mulle mut pakko pitää et näkee :)
- KEU KEU !!!
et oli nainen se lekuri?
- ariella.a
Tuota, nyt on sillai että oikea harottaa toiseen ja vasen toiseen....
Ja siinä pisteessä että lasit päässä istun nyt, joka on hyvä. Parinviikon päästä on toisen silmän käsittely edessä.
Mä vahvistan nyt näköä puputtamalla poskeeni kaikkea marjaista, sehän alkoi tyrnistä ja nyt on gojin vuoro. Että sun pitikin muistuttaa! :))
Olen jo jonkin aikaa miettinyt näöntarkaastukseen menoa ja olen toistaiseksi työntanyt sen tekemättömienasioiden- listan häntäpäähän.
Vanhat (ja rumat) lasit on, mutten käytä niitä, kun näen ilmankin... ainakin toistaiseksi.
Tylsä päänsärky muistuttaa lukulasien tarpeellisuudesta, silmät tuntuu rasittuvan loppupäivästä. :(...kun ikää alkaa kertyä joka vuosi noin vuden verran niin ajattelin.... viimeksi kävin näötyttämässä siniset silmäni n. 10 vuotta sitten.... =))
...kun ikää alkaa kertyä joka vuosi noin vuden verran niin ajattelin.... viimeksi kävin näötyttämässä siniset silmäni n. 10 vuotta sitten.... =))
Täytyy myöntää, että hyvin sulla on näkö säilynyt, kun noinkin pitkä aika on edellisestä kerrasta.
Se taitaa olla sitten sinisilmäisten vuoro taas...
Pakko, mikä pakko.... noh, mä laitan listalle. :))tosi..typy kirjoitti:
Täytyy myöntää, että hyvin sulla on näkö säilynyt, kun noinkin pitkä aika on edellisestä kerrasta.
Se taitaa olla sitten sinisilmäisten vuoro taas...
Pakko, mikä pakko.... noh, mä laitan listalle. :))...sinä koneessa tarkkusasteikko loppui 2.5 ;een ...ja kaikki näin.... =)
- 2. 2
...sinä koneessa tarkkusasteikko loppui 2.5 ;een ...ja kaikki näin.... =)
kovin vanha vielä jos noin tarkkanäkö. Hävittäjälentäjillä on aika tiukat kriteerit myös.
- HEI VATIPÄÄ!!
2. 2 kirjoitti:
kovin vanha vielä jos noin tarkkanäkö. Hävittäjälentäjillä on aika tiukat kriteerit myös.
PALSTAN SPURGUVAARI! HAHAH!
- tietäjätär
HEI VATIPÄÄ!! kirjoitti:
PALSTAN SPURGUVAARI! HAHAH!
iivari on 37 v
- lähinäkö, sitten
ulkonäkö ja lopuksi koko komeus.
Nukkumaan siitä.
Hyvää yötä! - 2silmäparas
Parempi sentään jos 4-silmä kuin 3-silmä-1-käsi mitä Japanista kohta tulee.. vauvoista ketkä siellä olleet.
- up.
.
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7792796&index=31&anchor=7792796
Mitenhän paljon alumiinihitsaus käy silmien päälle? Kämpänkin kuulemma hoitaisivat ja muuttokustannuksissakin jeesaisivat. Ei kuulosta yhtään tyhmemmältä diililtä jos pari vuotta kävis liukuhihnalla testaamassa, RIIPPUEN palkasta.Novitut, mitä siitä palkastakaan sen puoleen, mutta noissa hommissa ei vois olla krapulassa, kun sauma menis aina vituille :(
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Novitut, mitä siitä palkastakaan sen puoleen, mutta noissa hommissa ei vois olla krapulassa, kun sauma menis aina vituille :(
http://www.mol.fi/koulutukset/browseCourses.html?locale=fi_FI&searchType=direct&courseId=628495&sortBy=profession&professionId=64&pageIndex=0
Monte, Kukkis..?
- Leo Eläin:.!1%#+
.
näkösi toimii eläimen raivollla jatkuvalla syötöllä
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505267Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.813064Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3091634Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751234Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok801167Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124- 1321102
Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1711074
- 49944