Mihin on kadonnut alkuperäinen idean luoja Rasmus Kevin? Kevin taisteli tuulimyllyjä vastaan kolmen vuoden ajan samaan aikaan kun SAJL koitti tehdä kaikkensa kampittaakseen yritystä tuoda talveksi sisäjenkkifutiskulttuuri Suomeen. 2009 liittokokouksessa Hämeenlinnassa kerrottiin seurajoukkueille että se joukkue, toimitsija, pelaaja tai erotuomari joka osallistuu kyseiseen sarjaan, erotetaan liitosta. Ja tämä kuulemma siksi, että SAJL:llä olisi yksinoikeus jenkkifutiksen harrastamiseen Suomessa?
Ensimmäinen peli pelattiin Turussa 2010 ja paikalla kuvien, videoiden ja katsojien kertoman mukaan oli noin 800 katsojaa, jollaisista luvuista ollaan saatu uneksia vuosikausia Suomalaisessa futiksessa, jossa katsojakeskiarvot on 200-500. Nyt sitten SAJL tuo lajin omana "uutena ideana" markkinoille uusien toimijoiden voimalla.
Miten tämä hölmöily voi vuodesta toiseen olla tällaista että otetaan kivikaudelta asti vauhtia kun homma on jo hyvässä nosteessa? Homma olisi rullannut omalla painollaan ilman että sinne olisi tarvinnut sitoa liiton resursseja ja SAJL olisi voinut keskittyä ja panostaa siihen omaan juttuunsa, kesäfutikseen, eikä alkaa pirstaloimaan resursseja. Toivotaan että ei käy niin että kohta liitossa huomataan tullleen haukattua liian suuri pala kakkua ja tukehtudaan siihen.
Hei haloo?
http://www.sajl.fi/-/artikkeliarkisto/?num=27425
Jenkkifutista korkeakouluissa
10+19
2
263
Vastaukset
- Se yks
Rasmus Kevin tainnut vähän pudota piireistä. Kyllä sen on pari kertaa turussa bongannut, ite pelattiin sille kun se oli junnu valmentajana. Loistavia ideoita, ja Caribia hallissa oltiin katsomassa sitä matsia. Harmi että SAJL omisi idean.
- Riippumaton nukkuja
Rasmus bongattu männä suvena rugbypelissä kentältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501