taitaa tulla oma ennätys:D Olin eillen yksillä kokkareilla avecina erään tosi tylsän naisen seurassa ja se tilaisuus niin kuin siellä olijatkaan ei paljon napannu, mutta luvattu mikä luvattu...ihan divari peli. No siellä sitten joku vieraista tai saattoi hän olla paikan emäntäkin alkoi soittamaan jotain isoa viulua tai (he) muut paikalla olijat kutsuivat tätä karmivaa ääntä tuottavaa kapistusta selloksi...ihan sama. Mun oli pakko mennä keittiöön pakoon sitä ääntä, missä tapasin pari muutakin herkkä korvaista pakolaista wiski pullon äärestä. Ilta eteni ja avec alkoi avautumaan yleisesti, että minä (modelli) en erota viulua pianosta, mihin vastasin samalla takkia päälle pukien, että piano palaa kauemmin......jos luet tämän A.K älä soita! ja sama koskee avekkia , eikä tekstiviestejä.
Älykkäillä on taipumus selvitä tilanteista, joihin viisaat eivät joudu.
Kuusi tuntia raittiina...
2
<50
Vastaukset
- Masentava
aloitus suorastaan...
Ota mallia paremmastasi: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10127715
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046