Moro,
eli mikä on sävyteshampoo? en löytänyt googlen kautta kovinkaan valaisevia vastauksia... Käytetäänkö sitä vain värjätyille hiuksille? Minulla on luonnostaan tummanruskeat hiukset ja haluisin niihin vähän vivahteita, tummaan tai vaaleaan. Onnistuuko se sävyteshampoolla? en ole ikinä värjännyt hiuksiani ja sen takia vähän kartan kestovärejä. Eli olisiko sävyteshampoosta apua?
Kiitos jos vastailette. saattaa nyt olla vähän avuttomia kysymyksiä mutta menköön! :)
Sävyteshampoo- mitä ja kenelle?
3
3744
Vastaukset
- sävyteshampoot
Mahdatko tarkoittaa Schwarzkopfin Poly Color sävyteshampoota vai esimerkiksi samantyylistä tuotetta kuin L'Orealin Gloss Color shampoot (http://www.kutrimix.fi/kauppa/index.php?main_page=index&cPath=19_20_31)?
Schwarzkopfin Poly Color on sävystä riippuen joko kesto- tai kevytväri ja L'Orealin shampoo väripigmenttejä sisältävä ja näin hiusta pestessä kevyesti sävyttävä tuote. Tummiin hiuksiin ei saa pelkillä shampoon väripigmenteillä vaaleita sävyjä ja luonnolliseen väriin esimerksi kuparin tai mahongin sävykään ei välttämättä tartu (ainakaan kovin pysyvästi). - alottajalta
Tarkoitin tuota Poly coloria. Ajattelin nyt värjätä tumman ruskeaa lähemmäksi mustaa ja harkinnassani on tuo poly color. Luin tuosta poly colorista että se lähtee noin 23 pesussa pois. eli kevytväri?
- sävyteshampoot
Tummat sävyt ovat kyllä tosiaan kevytvärejä, vaaleista sävyistä yksi tai kaksi vaalentevat hiusta eli ovatkin sitten kestovärejä. Poly Color, kuten myös esimerkiksik Casting Creme Gloss ovat monilla olleer hyvin pysyviä kevytvärejä, joten ainakin pieneen juurikasvun erottumiseen kannattaa varautua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078