Kyselisin sellaista, että tietääkö kukaan teistä hajuvettä, jossa on hieman vesimelonimainen tuoksu? Olin viimeviikolla juhlissa, jossa tuntemattomalla ihmisellä oli todella hyvän tuoksuista ja hajuvettä, enkä viitsinyt kysyä mitä se oli. Tänään kun ostin kaupasta vesimelonia, niin huomasin sen tuoksuvan hieman samalle.
Kiitos jo etukäteen, jos joku teistä osaisi minua auttaa :)!
Hajuvededestä
6
830
Vastaukset
- Zen53
Kannattaa käydä haistelemassa Yves Rocherin tai Bodyshopin tuoksuja, sieltä pitäisi löytyä.
- Sissi
Sain itse vuosia sitten äidiltäni lahjaksi The Spirit of Moonflower lahjapakkauksen ja vaikka tuote-esittelyssä ei mainitakaan sen tuoksuvan vesimelonilta niin itse kyllä yhdistän tuoksun hyvin vahvasti siihen. Tätä tuoksua saa The Body Shopista ja siellä on myös lukuisia muita kiinnostavia tuoksuja. Omat suosikkini ovat kookokselta tuoksuvat tuotteet. :-)
"Kevyt, romanttinen kukkaistuoksu, joka on luotu heijastamaan kallisarvoisen kuukierron lumoavaa tuoksua. * The Spirit of Moonflower -tuoksussa vaikuttavat latvatuoksuina lehmuksenkukka, freesia ja kurkku, sydäntuoksuina kuukierto ja syklaami, ja juurituoksuina jasmiini ja lilja."
Eau de Toiletten hinta on 14.70 ja parfyymin 16.90 euroa. - anna
Eli käypäs nuuhkasemassa tota Escadan tän kauden kausituoksua, siinä on tosi raikas tuoksu, myös "vesimelonia" havaittavissa :) By the way, ite oon bongannu vaikka mitä ihanaa kun rohkeesti vaan kysyy, tyyliin sori, mistä sä oot löytäny noi jumalaiset kengät!! Tai mistä sun ihana vesimelonituoksu on kotosin =)Aurinkoista kesää!!!
- anna
Käy sitäkin sniffailemassa :)
- minttu
Island kiss ja punainen versus on hieman liian makeita tuoksuja tähän tuoksuun verrattuna jota haen. Olisiko vielä muita vinkkejä :)?
- nina
Sergio Tacchinin "DONNA".Kevyt raikas hedelmäinen.Tuoksuu kuin hunajameloonin tai jotkut sanoo vesimeloonin.Ainakin keskustan stockka myy sitä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302265
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261978Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121529Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121377Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951076
- 17997
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks116759