tuli jopo projectia etsittyä havaittua tällainen: http://www.huuto.net/kohteet/1960--tai-1970-luvun-sininen-jopo-projekti/191586950
myyjä väittää ettei ole sarjanumeroa ja pyörää myydään lukittuna ilman avainta. eikös tämä ole rikosilmoituksen paikka jos sarjanumero on viilattu pois ja pyörä lukittu???
minkä vuosimallin jopo kun ei ole muka sarjanumeroa?
4
5550
Vastaukset
- jijiojio
Anyway - kuka tuollaista ruosteista paskaa pyörää ostaisi - vaikka olisikin varastettu. Ellei hinta olisi n. 6€.
- serpa
tehtaalla ainakin on ollu joku tietokone jonne nuo on laitettu. olisi varmasti tulut siinä esille.
miten yleensä voidaan tehdä pyöriä ilman sarjanumero??? pimeitä pyöriä tehtaalta, verottaja ainakin kiinnostuu. hehehe - Jopofani66
Mikä tässä nyt oli kysymys, Jopon vuosimalli vai alkuperä?
Renkaista näkee, ettei tuolla ole ajettu ainakaan vuosikymmeneen. Tuskin on varastettu. Varastettu pyritään tekemään sen näköiseksi, ettei se ole sitä, eli katkaisupihdeillä lukko pois ja uudet renkaat tilalle tms. Serpa vaikuttaa täysin asiattoman varkausepäilyn, koska mitään faktaa ei ole, sekä "sarjanumero olisi tallennettu tietokoneelle vuonna 1970" -juttuineen syntyneen korkeintaan 1990-luvulla.
Edessä etulokasuoja ei ole kiinni pinnoilla, vaan kulmitetusta pellistä tehdyillä soiroilla. Mielestäni tuo on 1970-vuoden mallia. Tosin noita osia on voitu laittaa hieman ristiin eri pyörien kesken, jos saatavuus on ollut tehtaalla huono. Runkonumero saattaisi olla emäputkessa? Varmaankin on etsitty sieltäkin. Myyjän teoria sinänsä voisi olla ihan hyvä, että on jäänyt merkitsemättä, jos meistit eivät ole olleetkaan valmiina ja pyörät on laitettu lavalle?
Lesta on alkuperäinen, maalikin näyttää täysin alkuperäiseltä, kahvansuojat alkuperäisiä, lokasuojat alkuperäisiä, vanteet alkuperäisiä, kissansilmä näyttää ehjältä ja alkuperäiseltä (pelkästään tuosta pyydetään yli 40 euroa). Polkimista lienee toinen vaihdettu matkan varrella.
Ketjusuojan myyjä arveli olevan jostain muualta (ilmeisesti tuon rautalankavirityksen takia?), mutta tuollaisia on Jopoissakin nähty, eli voi olla myös tehtaalta tullut: http://users.tkk.fi/~sjt/Jopo/Jopo5_600x398.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197