En jaksa enää. Täällä tunnelma on todella väkinäinen ja kunnioitukseni teitä tai palveluntuottajaa kohtaan karisee hetki hetkeltä. Miksi teissä ei ole nostamaan kissaa pöydälle ja puhumaan asiaa halki, vaan te pakenette niiden tukinikkienne taakse tai puskiin, te välttelette ja kierrätte vastuuta. En halua olla palstan ainoa "aikuinen", "rehellinen", joka aina ryhtyy sitä rakentavaa roolia kantamaan näissä pattitilanteissa. It's so big, you've gotta grin to get it.
http://youtu.be/ofRz8NTXm8k
When you say Modelli, you've said it all
8
82
Vastaukset
- an
Mitään ei kannata rakentaa ennen kuin perustukset ovat kunnossa. Rekiteröidyt eivät myönnä omia virheitään lainkaan ja siihen tämä koko homma kaatuu..
Niin minä myönnän omat virheeni ja kadunkin sitä että lähdin viime lauantaina kaljalle tai oikeastaan mua vituttaa. Ethän vaan satu olemaan Anneli ja Alavudelta?
- an
modelli kirjoitti:
Niin minä myönnän omat virheeni ja kadunkin sitä että lähdin viime lauantaina kaljalle tai oikeastaan mua vituttaa. Ethän vaan satu olemaan Anneli ja Alavudelta?
Kiitos tunnustuksesta. SE oli miehen teko. Kunpa muut ymmärtäisivät ottaa Sinut esikuvakseen.
- an
modelli kirjoitti:
Ps. Nimeni on Anni ja tulin juuri pottukellarista.
an kirjoitti:
Ps. Nimeni on Anni ja tulin juuri pottukellarista.
Jaa meinaat siis maksaa potut pottuina, vai oliko renki/isäntä myös siellä?
- an
modelli kirjoitti:
Jaa meinaat siis maksaa potut pottuina, vai oliko renki/isäntä myös siellä?
Olin yksin pottukellarissa ja paiskoin pottuja pikku kipposeeni.
- modeIIi
tulitko pottukellarista pottuilemaan minulle?
Hyppään kaulakiikkuun, heippa.- an
Ei kannata hypätä. Leivon juuri korvapuusteja! *kutsu*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464