Moi! Taas yksi baari-ilta takana. Niitä tulee vietettyä yleensä joka toinen viikonloppu. Mut miks ihmeessä en löydä baareista koskaan seuraa? Yhen yhen illan jutun niistä oon joskus löytäny, siinä kaikki. Voi ehkä johtua siitä, että harvemmin tulee mentyä iskemään... jotenki se on vaan niin vaikeeta tms.
Onkohan mussa jotain vikaa kun en baarista löydä seuraa? Vai onko baarit vaan huonoja paikkoja siihen ? Luulis kuitenkin et baarit ois nimenomaan niitä parhaimpia paikkoja seuran löytämiseen. Mitä muitakaan ?
miksi en löydä baareista seuraa?
11
3730
Vastaukset
- RaahenTiikeri
Baarit on alkuperäiseltä tarkoitukseltaan alkoholin ym juomien nautiskelua varten.
Toki käsitys on hämärtynyt.
Sitä en tiedä miksi et saa seuraa baareista.Oma empiirinen tutkimus sanoo,että keskimääräinen suomalainen voi olla hyvinkin tyhmä humalaisena,ei siltä seuralta hirveästi voi vaatia.Tosin poikkeuksia on paljon paljon,ei ollenkaan minään nyrkkisääntönä voida pitää että humalainen baari seuralainen olisi jotenkin vaatimus tasoltaan huonoa seuraa.
Ja jos taas haluat ihan "vakavassa" mielessä pisempiaikaista seuraa,niin järkevintä lienee olla ihan arki elämässä se IHMINEN.Tietysti voit olla baarissakin se,mutta minua ainakin hieman inhottaa suomalaisuudelle tyypillinen rituaali baariin menosta ja juopumisesta,jotta voi etsiä vastakkaista sukupuolta.Mielestäni ne on toisenlaiset talot,joiden ensisijainen tehtävä olisi ed.mainitun rituaalin täyttäminen.- joni79
Nimenomaan seurustelu -seuraa haluisin niistä löytää. En yhen yön juttuja yms. Onko vika mussa vai ylipäänsä baarikulttuurissa etten oo seurustelu -suhdetta koskaan baarista löytänyt?
- Ylijäämä23
Olinpa vähäsen aikaa kans eilen baarissa, enkä itsekään mitään seuraa saanut. Oon ihan taviksen näköinen ja fiksu mies.
Istahdin pöytään itsekseni ja jäin tutkailemaan tilannetta. Viereisissä pöydissä oli pari muutakin yksinäistä miestä, olla möllötti siinä, kuten minäkin. Tuntuu että baarissa ne "ylijäämät" on usein miehiä, siis ne ihmiset jotka on yksin koko yön. Katselin ympärille enkä löytänyt ketään kiinnostavaa, ei katsekontaktia, ei seuraa. Turha siinä paikassani oli enää istua kun ei ollut juuri kuin muita yksinäisiä ukkoja vierellä. Joku nainen istu yksinään, mutta se näytti olevan niin tympääntyneen oloinen että tuskin ois mitään puhunut mulle. Yksi nainen tanssilattialla katteli mun suuntaani, mutta en tiennyt katseliko takanani olevaa valkokangasta. Ei oikein innostanut sekään nainen. Ehkä sit asenteessani on parantamisen varaa. Sit taas näkyi liikenteessä olevan niitä naiskaveruspareja, jotka usein haluavat vaan "pitää hauskaa keskenään" tai "pitää tyttöjen iltaa"=pukeutuvat hyvin mutta eivät puhu mitään miehille.
Ehkä sit en vaan mielytä ulkonäölläni naisia tarpeeksi, onhan paljon komeempiakin uroita liikenteessä. Ja jos ei komeempia niin ainakin rohkeempia. Ehkä meidän ongelma voi olla myös se että ettemme vaan jotenkin olemuksella vetoa naisiin, meiltä puuttuu "se jokin" joka tuntuu olevan niin mystisen tärkeätä miehessä. Tai sit mennään liian pessimistisellä asenteella ja pilataan omat mahdollisuutemme. Kuka tietää...
Baarit ilmeisesti sit on meidänlaisillemme huonoja paikkoja, mut joillekin hyviä. Itseäni se harmittaa, koska siellä kuitenkin on paljon niitä sinkkuja. Valtaosa aikuisista naisista kun on varattuja.- jep
Mustakin tuntuu, että varsinkin tommosissa menobaareissa pärjää semmoset kuumat, seksikkäät, rohkeat miehet. Naiset lähtee baariin pitämään hauskaa ja kattelemaan miehiä. Silloin naisten kriteerit ovat pelkästään ulkonäössä.
Ei siinä silloin naista kai tavallisen näkönen talliainen sytytä vaikka siinä olisi kaikki seurusteluun tarvittavat ainekset.
Ite oon luopunu baareista täysin seuran etsimis tarkoituksena. Mun mielestä parempia paikkoja on esim. tavata jonkun harrastuksen, seuratoiminnan tai sokkotreffien kautta. Noissa voi tutustua oikeasti eikä pinnallisesti.
- niinqu öö
Ylempänä nimim. Ylijäämä23:n kirjoituksesta jäi mietityttmään tämä:
"
Ehkä meidän ongelma voi olla myös se että ettemme vaan jotenkin olemuksella vetoa naisiin, meiltä puuttuu "se jokin" joka tuntuu olevan niin mystisen tärkeätä miehessä.
"
Samaa olen miettinyt itsekin monta kertaa, mutta ei siihen yksin miettimällä taida vastausta löytyä. Useiden naisilta saatujen kommenttien perusteella minulla ei ole ulkonäössä ainakaan vikaa. Viime aikoina olen alkanut pelätä, että minussa on jokin pysyvä ominaisuus (luonteenpiirre), jonka takia naiset pitävät minua ei-toivottuna seksi- tai seurustelukumppanina.
Seuraava on erittäin kummallista. Kun minä olen mennyt juttelemaan baarissa naisille, harvoja poikkeuksia lukuunottamatta heidän suhtautuminen on ollut kielteistä. On tullut yritettyä eri ikäisiä, 20-40 vuotiata, useimmiten kuitenkin nuoria. Ainoastaan silloin olen päässyt juttelussa alkuun, kun joku tullut juttelemaan minulle. Niillä kerroilla olisin voinut päästä sänkyynkin samana iltana, mutta jostain syystä itseltäni ei löytynyt intoa.
Kuinkahan paljon mahdollista on löytää baarista seurusteluseuraa? Nuorten naisten kanssa olisi kiva seurustella, mutta vanhempien kanssa kiinnostaisi vain pelkkä sextailu. Näin on halut. Tällä hetkellä kiinnostaa eniten seurustelu, mutta ei näytä siltä että nuoret naiset baarissa olisivat siitä kiinnostuneet.
......................
Juuri nyt mielenkiinto naisiin on hiipumassa. Vielä viime vuonna tein aika kiitettävän määrän iskuyrityksiä. Ei ole enää elämisen iloa.
Tänä viikonloppuna baarireissulla ei ollut hyvä meininki, kun ei voinut olla huolettomana liikkeellä. Harmittaa, kun huomaa monen vuoden opiskelun korkeakoulussa menneen kovasta yrittämisestä huolimatta lopulta päin persettä. Vituttaa, kun taaskaan en päässyt mihinkään kesäduuniin - siihen tarvittaisiin mielellään suhteita tai hyvää opiskelumenestystä. Rahatkin alkavat olla kohta vähissä.
Tässä alkaa mennä itseluottamus, kun opiskelu- ja työasioissa on tullut viimeiset noin viisi vuotta enimmäkseen epäonnistumisia. Kauan olen elätellyt toivetta paremmasta. Perkele, kun ei ole juurikaan varaa tarjota naiselle/tytölle edes drinksua baarissa, saati sitten muutakaan. Yleensä kai seurustelu on sellaisten ihmisten juttu, jotka pärjäävät elämässään.
No, voihan tässä vielä tehdä täyskäännöksen. Täältä kirjojen, tekstin ja ennen kaikkea matemaattisten kaavojen pyörittelyn korkeakoulumaailmasta voi päästä halutessaan pois. Jos vaikka rupeaisi duunariksi. Siitä kunnon töihin ja normaaliin elämään. Luulisi naisiakin löytyvän silloin paremmin.- RaahenTiikeri
"Viime aikoina olen alkanut pelätä, että minussa on jokin pysyvä ominaisuus (luonteenpiirre), jonka takia naiset pitävät minua ei-toivottuna seksi- tai seurustelukumppanina."
-olisitko tosiaan valmis muuttamaan jotain ominaisuuttasi(luonteenpiirrettäsi)kelvataksesi muille.En minä ainakaan.
"Tässä alkaa mennä itseluottamus, kun opiskelu- ja työasioissa on tullut viimeiset noin viisi vuotta enimmäkseen epäonnistumisia. Kauan olen elätellyt toivetta paremmasta. Perkele, kun ei ole juurikaan varaa tarjota naiselle/tytölle edes drinksua baarissa, saati sitten muutakaan. Yleensä kai seurustelu on sellaisten ihmisten juttu, jotka pärjäävät elämässään"
-raha ei mielestäni loppujen lopuksi kerro pärjäämisestä elämässä juuri mitään.Toki se voi saada asiat näyttämään siltä että pärjää.
Opiskelu ja työasioissa pärjäämisessä on oikeastaan kyse siitä,että olet menestynyt ympäristön säännöillä.Ei se,että ne ei ole mennyt tuloksellisesti hyvin,tee sinusta missään määrin epäonnistunutta ihmistä.
Karkeana esimerkkinä voisin kysyä,että olivatko juutalaiset sinun mielestäsi epäonnistuneita ja huonoja ihmisiä,kun he eivät täyttäneet natsien kriteerejä natsi saksassa(eli ympäristön luomia vaatimuksia),vaan joutuivat poistettavan aineksen listalle? - pöh
Toi on just tota kun yritetään elää jonkin yleisen normin mukaan, jotain miten kuuluu elää kun kaikki muutkin (mukamas) elää.
Ihmisen saavutukset eivät ole riippuvaisia siitä miten menestyy vaikka nais- ja työasioissa. Joku rivitalossa asuva perheellinen insinöörimies voi hyvinkin olla onneton elämäänsä. Sisäinen onni lähtee muista asioista. Ja työpaikan ja naisen voi menettää hetkessä täysin itsestään riippumattomista syistä kuka tahansa. Kunhan opiskelee jotain ja yrittää saada töitä niin riittää.
Henkinen ja fyysinen pääoma on se mitä kannattaa mun mielestä kehittää ja arvostaa. Elämälle kannattaa hakea sisältöä myös muista asioista.
Sisältöä voi saada vaikka kunnon harrastuksita, kirjallisuudesta, elämänkatsomuksista, järjestötoiminnasta, ystävistä, opiskelusta, luonnosta ym ym.
Esim. ite harrastan aktiivisesti yhtä itsepuolustuslajia sekä kuulun yhteen vapaaehtois toimintaan. Luonto myös tärkee osa elämääni. Noiden kautta oon saanu pitkällä aikavälillä myös muutamia tosi hyviä ystäviä. Noista saa myös sisältöä elämään. Ja vaikka naiset ja työpaikat menevät ja tulevat tai ovat tulemattakin niin silti nuo äsken mainitsemani asiat säilyvät.
Kaiken lisäksi kun on sisältöä omassa elämässään niin ei ole hirveä paine ja stressi hankkia sitä naista ja työpaikkaa tärkeimmäksi pää -elämänsisällökseen. Ja kun paineet noiden suhteen poistuvat niin naisen ja työpainkin saa helpommin, kuin varkain, ihme kyllä.
Asennetta vaan muuttamaan ja eti netistä harrastusmahdollisuuksia. Ei ihmisen arvokkuutta tarvitse mitata siinä millainen on titteli, kuinka hieno auto on pihassa ja millanen blondi vierellä. - niinqu öö
pöh kirjoitti:
Toi on just tota kun yritetään elää jonkin yleisen normin mukaan, jotain miten kuuluu elää kun kaikki muutkin (mukamas) elää.
Ihmisen saavutukset eivät ole riippuvaisia siitä miten menestyy vaikka nais- ja työasioissa. Joku rivitalossa asuva perheellinen insinöörimies voi hyvinkin olla onneton elämäänsä. Sisäinen onni lähtee muista asioista. Ja työpaikan ja naisen voi menettää hetkessä täysin itsestään riippumattomista syistä kuka tahansa. Kunhan opiskelee jotain ja yrittää saada töitä niin riittää.
Henkinen ja fyysinen pääoma on se mitä kannattaa mun mielestä kehittää ja arvostaa. Elämälle kannattaa hakea sisältöä myös muista asioista.
Sisältöä voi saada vaikka kunnon harrastuksita, kirjallisuudesta, elämänkatsomuksista, järjestötoiminnasta, ystävistä, opiskelusta, luonnosta ym ym.
Esim. ite harrastan aktiivisesti yhtä itsepuolustuslajia sekä kuulun yhteen vapaaehtois toimintaan. Luonto myös tärkee osa elämääni. Noiden kautta oon saanu pitkällä aikavälillä myös muutamia tosi hyviä ystäviä. Noista saa myös sisältöä elämään. Ja vaikka naiset ja työpaikat menevät ja tulevat tai ovat tulemattakin niin silti nuo äsken mainitsemani asiat säilyvät.
Kaiken lisäksi kun on sisältöä omassa elämässään niin ei ole hirveä paine ja stressi hankkia sitä naista ja työpaikkaa tärkeimmäksi pää -elämänsisällökseen. Ja kun paineet noiden suhteen poistuvat niin naisen ja työpainkin saa helpommin, kuin varkain, ihme kyllä.
Asennetta vaan muuttamaan ja eti netistä harrastusmahdollisuuksia. Ei ihmisen arvokkuutta tarvitse mitata siinä millainen on titteli, kuinka hieno auto on pihassa ja millanen blondi vierellä."
Sisältöä voi saada vaikka------
"
- Kyllä minulla on joitakin tuollaisia asioita, jotka tuovat sisältöä. Niitä voisi tietysti keksiä lisää. Tajuan asian tärkeyden...
"
"
- Ihan hyvä näkökulma. Aikaisemmin en ole ottanut stressiä työn saamisesta, mutta nyt on vaikea olla ottamatta.
Naisten suhteen en puhuisi stressistä, vaan turhautumisesta. Kaikillahan on (tietääkseni) seksuaalisia haluja. Kun haluja ei pääse toteuttamaan käytännössä, silloin turhautuu. Eihän asia tietenkään koko ajan ole mielessä, mutta putkahtelee mieleen säännöllisesti. - niinqu öö
RaahenTiikeri kirjoitti:
"Viime aikoina olen alkanut pelätä, että minussa on jokin pysyvä ominaisuus (luonteenpiirre), jonka takia naiset pitävät minua ei-toivottuna seksi- tai seurustelukumppanina."
-olisitko tosiaan valmis muuttamaan jotain ominaisuuttasi(luonteenpiirrettäsi)kelvataksesi muille.En minä ainakaan.
"Tässä alkaa mennä itseluottamus, kun opiskelu- ja työasioissa on tullut viimeiset noin viisi vuotta enimmäkseen epäonnistumisia. Kauan olen elätellyt toivetta paremmasta. Perkele, kun ei ole juurikaan varaa tarjota naiselle/tytölle edes drinksua baarissa, saati sitten muutakaan. Yleensä kai seurustelu on sellaisten ihmisten juttu, jotka pärjäävät elämässään"
-raha ei mielestäni loppujen lopuksi kerro pärjäämisestä elämässä juuri mitään.Toki se voi saada asiat näyttämään siltä että pärjää.
Opiskelu ja työasioissa pärjäämisessä on oikeastaan kyse siitä,että olet menestynyt ympäristön säännöillä.Ei se,että ne ei ole mennyt tuloksellisesti hyvin,tee sinusta missään määrin epäonnistunutta ihmistä.
Karkeana esimerkkinä voisin kysyä,että olivatko juutalaiset sinun mielestäsi epäonnistuneita ja huonoja ihmisiä,kun he eivät täyttäneet natsien kriteerejä natsi saksassa(eli ympäristön luomia vaatimuksia),vaan joutuivat poistettavan aineksen listalle?"
"
- No en kyllä jaksaisi. Ainoa mitä tarvitaan, on lisää yritystä (ja rohkeutta).
"
Opiskelu ja työasioissa pärjäämisessä on oikeastaan kyse siitä,että olet menestynyt ympäristön säännöillä.Ei se,että ne ei ole mennyt tuloksellisesti hyvin,tee sinusta missään määrin epäonnistunutta ihmistä
"
- Vaikka kirjoitukseni saattaa antaa ymmärtää muuta, en ajattele että mitä enemmän rahaa, sitä paremmin menee. Minulla on loppujen lopuksi kyse vain toimeentulosta.
Mielestäni on ihan hyvä, jos pystyy menestymään ympäristön säännöillä. (Se ei välttämättä tarkoita esim. sitä, että yrittää aivottomasti tehdä ja ajatella kaiken niin kuin kuvittelee ympäristön haluavan.) - RaahenTiikeri
niinqu öö kirjoitti:
"
"
- No en kyllä jaksaisi. Ainoa mitä tarvitaan, on lisää yritystä (ja rohkeutta).
"
Opiskelu ja työasioissa pärjäämisessä on oikeastaan kyse siitä,että olet menestynyt ympäristön säännöillä.Ei se,että ne ei ole mennyt tuloksellisesti hyvin,tee sinusta missään määrin epäonnistunutta ihmistä
"
- Vaikka kirjoitukseni saattaa antaa ymmärtää muuta, en ajattele että mitä enemmän rahaa, sitä paremmin menee. Minulla on loppujen lopuksi kyse vain toimeentulosta.
Mielestäni on ihan hyvä, jos pystyy menestymään ympäristön säännöillä. (Se ei välttämättä tarkoita esim. sitä, että yrittää aivottomasti tehdä ja ajatella kaiken niin kuin kuvittelee ympäristön haluavan.)"Mielestäni on ihan hyvä, jos pystyy menestymään ympäristön säännöillä. (Se ei välttämättä tarkoita esim. sitä, että yrittää aivottomasti tehdä ja ajatella kaiken niin kuin kuvittelee ympäristön haluavan.)"
Olet oikeassa,tilannehan on toisaalta hyvä,jos menestyy ympäristön säännöillä.Mutta kääntäisin asian niin,että mieluisampaa olisi jos ympäristö menestyisi sinun säännöillä,jolloin tietenkin itsekin menestyisit ympäristön säännöillä,mutta tällöin et olisi todennäköisesti joutunut antamaan niitä pieniä paloja itsestäsi pois,joita aika todennäköisesti joutuu nykyään antamaan pärjätäkseen ympäröivillä säännöillä.
Lisäksi ylipäätään ihmisten pyrkimys "lunastaa" paikkansa vallitsevassa henkisessä ilmapiirissä,saa ihmiset ajattelemaan toisia vähemmän "lunastusta" yrittäviä jotenkin huonompina ihmisinä,kenties naurettavina/säälittävinä,vaikka he tosiasiassa elävät niinkuin haluavat ja tällainen on aina mielestäni hieman "parempi"ihminen kuin se,joka valitsee helpon samaistumisen ja turvan toisinajattelijoilta kitkemällä itsestään jonkin oman piirteensä,jota hän saattaa pitää "huonona" koska ympäristö opettaa niin.
Lisäksi vallitsevien yleisen ilmapiirin sääntöjen mukana menevät ihmiset aiheuttavat sen,että tietyt asiat normalisoituvat pahoiksi,paheksuttaviksi,ilman että itse asiaa oikeastaan mietitään,taikka edes kuviteltaisiin,että "hei,eihän toi olekaan niin pahaa,kuin meille 'opetetaan'"
- tyttö
"Ehkä meidän ongelma voi olla myös se että ettemme vaan jotenkin olemuksella vetoa naisiin, meiltä puuttuu "se jokin" joka tuntuu olevan niin mystisen tärkeätä miehessä."
Hm, eikö se ole vähän niin olemalla kiinnostunut muista niin muut kiinnostuu myös susta. Pitää jaksaa antaa huomiota toiselle (siitähän ihmiset tykkää, huomioiduksi kun tulee) ei muuten voi ikinä tietää mikä toinen on naisiaan tai miehiään. Aina ei näköpiirissä välttämättä ole ketään joka antaisi oikeanlaisen ensivaikutelman.
Muhun vetoaa flirtti miehen suunnalta. Sellainen suora katse silmiin ja pieni hymy. Pieni ujous ei haittaa ollenkaan.
Mutta en ole koskaan löytänyt kuin tanssi seuraa, en mitään sen kummempaa. Ei vain ole kiinnostusta riittänyt. Mutta en mä vallan baareja, varsinkaan niitä joissa opiskelijat käy, suolje pois seuran löytämisessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516643Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?384497HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972597- 1351898
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311543Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3931496- 141349
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101283Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76982- 115965