Palsta-trivia-g

Triviaali

1. Onko buddy-love nainen?
2. Onko ratikalla japanilainen vaimo tai vaimoa ylipäätään?
3. kehu jotain rekattua, jota et ole koskaan aikaisemmin kehunut.
4. Kuinka paljon näet omasta mielestäsi ristiriitaa siinä, ketä palstalaista kehut palstalla ja privassa tms. haukut?
5. Onko laskin väärin Jazulin mielikuvitusta eli sama henkilö kuin Jazulin takana?
6. Onko dazu =zisel?
7.. Minkälainen on Serpicon ihannenainen a) ulkonäöltään b) luonteeltaan?
8. Mitä ajattelet vili/kaarne./MMies jne.-nikistä?
9. Kuinka paljon mietit kenelle nikille vastaat palstalla ja oletko päättänyt/sopinut jonkun kanssa kenelle et koskaan vastaa?

14

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi hyvänen aika...

• näppärästi kiteytetty :)

• 1. Onko buddy-love nainen?--Mää aattelisin, että hää olis mies
      2. Onko ratikalla japanilainen vaimo tai vaimoa ylipäätään?-- Jaa, en tiedä minkämaalainen, mutta veikkaisin että ratikalla on takanaan aika pitkä parisuhde naisen kanssa, sen verran tuttua juttua häneltä kuulee.. :)
      3. kehu jotain rekattua, jota et ole koskaan aikaisemmin kehunut.Temppuilija on omalla tavallaan rehellinen ja sitä arvostan. Tosin sillä menee aina jauhot suuhun, kun sille jotain sanoo :P M.L:ssä sillä on mielenkiintoisia ajatuksia. Olen joskus vilkuillut narsisimi-palstallekin, mutta siellä mä en tajua sen jutuista mitään :/
      4. Kuinka paljon näet omasta mielestäsi ristiriitaa siinä, ketä palstalaista kehut palstalla ja privassa tms. haukut? Mä olen jo jokin aika sitten päättänyt,. etten jaksa jauhaa palstan kirjoittajista sen enempää privassa kuin muuallakaan ja tää on aika hyvin pitänyt.
      5. Onko laskin väärin Jazulin mielikuvitusta eli sama henkilö kuin Jazulin takana? Laskin väärin on eri henkilö kuin Jazuli.
      6. Onko dazu =zisel? Ei
      7.. Minkälainen on Serpicon ihannenainen a) ulkonäöltään Rehevä, vaalenvihreät tai siniset silmät, tatuointeja. Liian pienet rintsikat :D

b) luonteeltaan? Ei ujo, vaan tosi puhelias ja ulospäin suuntautunut, räväkkä.
      8. Mitä ajattelet vili/kaarne./MMies jne.-nikistä? Joskus ihan ok-aloituksia.
      9. Kuinka paljon mietit kenelle nikille vastaat palstalla ja oletko päättänyt/sopinut jonkun kanssa kenelle et koskaan vastaa? En paljon nikkiä kato, kenelle vastaan.

Kylä mää nää tiedän, olen jo konkari :D

• 1. Onko buddy-love nainen? -ei kai..

2. Onko ratikalla japanilainen vaimo tai vaimoa ylipäätään? -on sillä ainaki ollu jotain peliä japsien kans

3. kehu jotain rekattua, jota et ole koskaan aikaisemmin kehunut. -kyllä mä oon jo mielestäni kehunu täällä jo kaikki ja muutenkin tarpeeksi

4. Kuinka paljon näet omasta mielestäsi ristiriitaa siinä, ketä palstalaista kehut palstalla ja privassa tms. haukut? -hä?

5. Onko laskin väärin Jazulin mielikuvitusta eli sama henkilö kuin Jazulin takana? -en tiedä

6. Onko dazu =zisel? -ei ole

7.. Minkälainen on Serpicon ihannenainen a) ulkonäöltään b) luonteeltaan? -en tiedä

8. Mitä ajattelet vili/kaarne./MMies jne.-nikistä? -kauhian lutuune

9. Kuinka paljon mietit kenelle nikille vastaat palstalla ja oletko päättänyt/sopinut jonkun kanssa kenelle et koskaan vastaa? -en mieti(pitäis varmaan joskus)

• olloshyvää

1. Onko buddy-love nainen? ei voi tietää
      2. Onko ratikalla japanilainen vaimo tai vaimoa ylipäätään? ei voi tietää
      3. kehu jotain rekattua, jota et ole koskaan aikaisemmin kehunut. weaveryllä on tyylikkäät aurinkolasit
      4. Kuinka paljon näet omasta mielestäsi ristiriitaa siinä, ketä palstalaista kehut palstalla ja privassa tms. haukut? ei ole privaa
      5. Onko laskin väärin Jazulin mielikuvitusta eli sama henkilö kuin Jazulin takana? ei voi tietää
      6. Onko dazu =zisel? ei voi tietää
      7.. Minkälainen on Serpicon ihannenainen a) ulkonäöltään b) luonteeltaan? Joku lihava se oli
      8. Mitä ajattelet vili/kaarne./MMies jne.-nikistä? paskaa
      9. Kuinka paljon mietit kenelle nikille vastaat palstalla ja oletko päättänyt/sopinut jonkun kanssa kenelle et koskaan vastaa? En vastaa kusipäille

• zisel

1. Onko buddy-love nainen?

- En tiedä ja mulle on ihan sama kumpi on.

- On sillä, mutta ihan sama mulle onko vai eikö ole.

- Olen syvästi rakastunut Ratikkakuskiin. Vai oliko tää jo tuhannes kerta? :D Ok, no sanotaan sitten vaikka että... no Buddy Lovella on hauskoja juttuja. En muista ainakaan sitä ennen kehuneeni.

4. Kuinka paljon näet omasta mielestäsi ristiriitaa siinä, ketä palstalaista kehut palstalla ja privassa tms. haukut?

- Ei ole ristiriitaa. Jos en pidä jostain ihmisestä niin en mä sitä täällä kehu enkä kyllä privassakaan hauku ketään.

5. Onko laskin väärin Jazulin mielikuvitusta eli sama henkilö kuin Jazulin takana?

- Ei ole, ja vaikka oliskin niin ei kiinnosta.

6. Onko dazu =zisel?

- Ei, tai jos on niin voisko kirpela olla ystävällinen ja ilmottaa sen mulle että tiedän kirjottautua hullujen huoneelle? :D

- En tiedä eikä kiinnosta.

- Syvästi elämäänsä kyllästynyt ja kateellinen ihminen. Yäk.

9. Kuinka paljon mietit kenelle nikille vastaat palstalla ja oletko päättänyt/sopinut jonkun kanssa kenelle et koskaan vastaa?

- En ole sopinut kenenkään muun kuin itteni kanssa että en vastaa sellasille joiden koko olemassaolo perustuu toisen ihmisen haukkumiseen (kuten esim. feikki-iivari, feikki-weawery, nää yllämainitut MMies sun muut jne)

• Unohdit:.!1%#?+

.

että kaikki nää vili. kaarne. ym jne. on *kaapattuja identiteettejä*

Tämä hirviö on vanginnut nämä sielut hirvittävään tyrmäänsä

.

• .

up

• kylä näi o

.

uupiitti up

up up on the way

.

• .

.

• 1. Onko buddy-love nainen? ei kait
      2. Onko ratikalla japanilainen vaimo tai vaimoa ylipäätään? on
      3. kehu jotain rekattua, jota et ole koskaan aikaisemmin kehunut. oon tainnu kaikki täällä jo kehua
      4. Kuinka paljon näet omasta mielestäsi ristiriitaa siinä, ketä palstalaista kehut palstalla ja privassa tms. haukut? en ollenkaan
      5. Onko laskin väärin Jazulin mielikuvitusta eli sama henkilö kuin Jazulin takana?mistä minä sen tietäisin
      6. Onko dazu =zisel? ei ole
      7.. Minkälainen on Serpicon ihannenainen a) ulkonäöltään b) luonteeltaan?en tiedä
      8. Mitä ajattelet vili/kaarne./MMies jne.-nikistä?keitä ne on??
      9. Kuinka paljon mietit kenelle nikille vastaat palstalla ja oletko päättänyt/sopinut jonkun kanssa kenelle et koskaan vastaa? kulloisenkin fiiliksen mukaan

• Miten olen

missannut tämän aiemmin...

1. Onko buddy-love nainen? ei kun mies
      2. Onko ratikalla japanilainen vaimo tai vaimoa ylipäätään? on kai, uskoisin
      3. kehu jotain rekattua, jota et ole koskaan aikaisemmin kehunut. weaweryä, on hauska vaikka.. no olkoon
      4. Kuinka paljon näet omasta mielestäsi ristiriitaa siinä, ketä palstalaista kehut palstalla ja privassa tms. haukut? ihan mielen mukaan kaikki
      5. Onko laskin väärin Jazulin mielikuvitusta eli sama henkilö kuin Jazulin takana? no ei ole sama
      6. Onko dazu =zisel? ei ole, tämä on vain sen yhden mielikuvitusta
      7.. Minkälainen on Serpicon ihannenainen a) ulkonäöltään b) luonteeltaan? ...tu kiinnosta
      8. Mitä ajattelet vili/kaarne./MMies jne.-nikistä? huh... jaksaa ainakin painaa
      9. Kuinka paljon mietit kenelle nikille vastaat palstalla ja oletko päättänyt/sopinut jonkun kanssa kenelle et koskaan vastaa? no en

• 1. Onko buddy-love nainen?
      - Ei ole

- Uskoisin, että on

- Positiivinen palaute lähtee heti, kun siihen on aihetta, ei näin erikseen

- En näe ristiriitaa, en hauku ketään, ilmaisen kyllä eriävän mielipiteeni, jos siihen on tarvetta

- Ei ole

6. Onko dazu =zisel?
      - Ei ole

- EOS, kysy siltä itseltään

- Palstatrolleja

- Vastaan, jos asiasisältö miellyttää, mun vastaukset eivät ole nikkisidonnaisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      854
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      803
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      48
      677
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      228
      675
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      46
      599
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      560
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      530
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      526
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      40
      508
    Aihe