mistä näkee onko nainen kiinnostunut?

dfgfgss

eli näkeekö kehonkielestä onko nainen kiinnostunut?

13

4714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä vain---

Näkee. Kehonkieli (kroppa kohti kiinnostuksen kohdetta, istuu niin että näkee sinut, pyörittelee hiuksia/koruja, on koko ajan hajulla missä oot ja mitä teet, vaikka esittäisi välinpitämätöntä), katsekontakti (pitkä ja/tai katsoo vähän väliä ja hymyilee). Keskustelun aikana intonaatio nousee ajoittain, naurahdukset jutuillesi, vaikka eivät ole hauskoja. Niistäpä ainakin näkee.

• 16+3

Itse kun olin ihastunut naiseen niin käyttäydyin juuri noin mutta naisen merkit osoittivat ettei ole kiinnostunut, esim kroppa koko ajan vähän toiseen suuntaan ja katsekontakti ei pysynyt :(

• Entä jos
        16+3 kirjoitti:

Itse kun olin ihastunut naiseen niin käyttäydyin juuri noin mutta naisen merkit osoittivat ettei ole kiinnostunut, esim kroppa koko ajan vähän toiseen suuntaan ja katsekontakti ei pysynyt :(

nainen on ujo? Todella ujo nainen saattaa käyttäytyä juuri päinvastaisesti kuin tuossa aiemmin puhutaan..:/

• 16+3
        Entä jos kirjoitti:

nainen on ujo? Todella ujo nainen saattaa käyttäytyä juuri päinvastaisesti kuin tuossa aiemmin puhutaan..:/

Joo olet oikeassa, kyseinen nainen on vähän ujo, mutta kahden kesken ei tuntunut ujostuttavan ollenkaan, juteltiin ihan rennosti kaikesta kahdestaan, porukassa sitten eri homma.
        Ja nuo 2 aiemmin sanomaani merkkiä ei ole ainoat, nyt kun tapausta muistelen niin ei hän mitään kiinnostukseen viittaavaa antanut, esim jutunaiheet oli aina koulujuttuja kun mä yritin aina vähän viedä keskustelua muihin asioihin.
        Mitään tarttumapintaa en saanut, minä olin aina se joka teki tikusta asiaa ja hän kyllä jutteli, mutta muuten oli aika välinpitämätön, varsinkin koulussa.

• saari+neitsyt

Kiinnostunut-siis todella kiinnostunut nainen avaa sulta vetoketjun..juuh..

• Kehokiemuralla

Mä ainakin kun olen ihastunut niin voi olla että jos vaikka kävelen hänen vierellään niin saatan jopa kävellä päin kun vetovoima on NIIN suuri :D hmm...juu ja pyörittelen hiuksia tai koruja kyllä. Hymyilen paaaljon, katson silmiin, heitän läppää, oon kovaääninen, nauran paljon, huomaan heti jos henkilö saapuu lähistölle. Jep.

• Ex Pimp

Miksi pitäisi nähdä, onko nainen kiinnostunut?

• ........

Joitakin huomioita omaa kokemusta ja kirjatietoa yhdistellen:
      jos nainen on sinusta katsoen sivulle päin, niin sivusilmällä huomaat naisen vilkuilut suuntaasi. Jos rintamasuunta kohti häntä, jalkaterät osoittavat suuntaasi eivätkä poispäin. Hieman levoton jalkojen heiluttelu. Lähellä seisominen ilman erityistä syytä.
      Kasvotusten jutellessa esimerkiksi huomaamaton alahuulen puraisu, joka jää huomaamatta jos räpäyttää silmiään, on ymmärtääkseni tällainen merkki. Huulten kostuttaminen. Ja ehkä tärkein, poikkeuksellisen laajentuneet pupillit suhteessa valaistusolosuhteisiin hyvällä todennäköisyydellä kertovat kiinnostuksesta tai ainakin vastaanottavaisesta mielentilasta.

• Daddy Cool

Katseista ja siitä, että nainen tietoisesti hakautuu läheisyyteen.

• Turussa tiedetään

Tämä on jo kerrottu täällä älypalstalla ennenkin mutta kerron vielä kerran, kertauksena.
      Miehestä kiinnostunut nainen syö AINA banaania miehen lähellä työnnellen sitä hitaaasti edestakaisin sisään ja ulos, leikittelee kielenkärjellään. Samoin hän saattaa lurpsuttaa jäätelötötteröä silmiään pyöritellen. Kiinnostunut nainen avaa puseronsa kaikki napit kiinnostavan mieskohteen lähestyessä ja hilaa myös hameensa korviin. Kiinnostunut nainen istuu jalat harallaan,häpyluu korotettuna. Hän nauraa huoramaisesti ja hiplaa itseään rivosti jos mielenkiinnon kohde on samassa huoneessa.

• Tampere16

On toi turku hiano paikka..

• ffhfghfjghj

Jos nainen antaa sinun tehdä mitä tahansa hänelle, niin hän on kiinnostunut.

• hahmottaja

Tyypillisiä, varmoja merkkejä ovat juuri naurahdukset latteillekin jutuille, hiusten jatkuva pöyhiminen, jatkuva hymyily, silmien pyörittely, pitkien katsekontaktien hakeminen ja suoraan silmiin tuijottelu sekä melko usein myös huulten lipominen nuolemisliikkeineen ja (ala)huulen puremisliikkeet ja tietysti suoranainen fyysinen lähentely.

Paljon on kiinni siitä, kuinka nainen hallitsee itsensä, ts. pystyykö hän pitämään näppinsä kurissa ja miten pitkään. Useimmiten ei loputtomiin pysty ja silloin ainakin tiedät, missä mennään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe