Ringeten aloittaminen Helsingissä?

Oon siis 14v. ja haluisin alottaa ringeten. Oon siis ainoastaan koulun liikkatunneilla pelannu ringettee ja mun mielestä se on ihan superkivaa! :D
Pitääkö mun käydä aluks joku 'ringetteluistelukoulu' -juttu vai mitä? Pitääkö ekalla kerralla olla kaikki omat kamat? Ja tiiättekö jotain kivoja ringette-seuroja Helsingissä? :)

5

2168

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1r9o9n9ja

Moi:D
      Oon Turusta, ni enpä oikeestaa tiiä Hesan seuroista, mut jos osaat luistella, ni sun ei tarvii mennä ringetteluistelukouluu:D ja kamat pitää joo olla ekalla kerralla.
      Muista, tytöille on omallaine alasuoja!:D
      :)

• Hmmhmmhmmhmhmh

Ite pelaan ringettee Kuopiossa.. Mun mielestä ekalla kerralla ei tarvii olla kamoja.. :/ Ekalle kerralle riittää luistimet, kaulasuoja, kypärä ja ne luistimet. Maila pitäs saada seuralta lainaan.. Jos jatkaa pelaamista ni sitte voi rueta niitä kamoja ostelemaan ja sillei. :)

• Ringeten pelaaja

mä oon harrastanut ringetteä nyt 7 vuotta ja joo kannattaa aloittaa ja kato ekana ihan netistä ja soita valmentajille ja kysy voitko mennä kokeilee joskus.

• cicilla

oot pelannu rigettee ja osaat jonki verran joten sun ei tarvii käydä ringette kouluu kaikki varusteita ei tarvii ekal kerral olla mut luistimet kypärä ja vaik polvarit ois hyvä olla mut peleis varusteet mukaa mä harrastin vaa noin 4 vuotta ja sit lopetin ku en enää jaksanu pukee varusteit jatkuvasti ja käyttää vapaa aikaa siihe mut rigettee kanattaa ainki kokeilaa on see kivaa voisin alottaa sen taas=D mut siit on jo kolme vuotta ku oon harrastanu

• ringettegirl

Moi. Oon 13v. ringeten pelaaja Kangasniemeltä. Mä en oikein tiiä Helsingin joukkueista, mut ikäs perusteella sun pitäis pelata D-junioreissa, koska C-nuoret on jo niin kova sarja, joten se on ehkä ns aloittelijalle kova sarja. :)

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      154
      3325
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2637
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2574
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      120
      2399
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1711
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      172
      1579
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      37
      1285
    Aihe