Oon siis 14v. ja haluisin alottaa ringeten. Oon siis ainoastaan koulun liikkatunneilla pelannu ringettee ja mun mielestä se on ihan superkivaa! :D
Pitääkö mun käydä aluks joku 'ringetteluistelukoulu' -juttu vai mitä? Pitääkö ekalla kerralla olla kaikki omat kamat? Ja tiiättekö jotain kivoja ringette-seuroja Helsingissä? :)
Ringeten aloittaminen Helsingissä?
5
2282
Vastaukset
- 1r9o9n9ja
Moi:D
Oon Turusta, ni enpä oikeestaa tiiä Hesan seuroista, mut jos osaat luistella, ni sun ei tarvii mennä ringetteluistelukouluu:D ja kamat pitää joo olla ekalla kerralla.
Muista, tytöille on omallaine alasuoja!:D
:)- Hmmhmmhmmhmhmh
Ite pelaan ringettee Kuopiossa.. Mun mielestä ekalla kerralla ei tarvii olla kamoja.. :/ Ekalle kerralle riittää luistimet, kaulasuoja, kypärä ja ne luistimet. Maila pitäs saada seuralta lainaan.. Jos jatkaa pelaamista ni sitte voi rueta niitä kamoja ostelemaan ja sillei. :)
- Ringeten pelaaja
mä oon harrastanut ringetteä nyt 7 vuotta ja joo kannattaa aloittaa ja kato ekana ihan netistä ja soita valmentajille ja kysy voitko mennä kokeilee joskus.
- cicilla
oot pelannu rigettee ja osaat jonki verran joten sun ei tarvii käydä ringette kouluu kaikki varusteita ei tarvii ekal kerral olla mut luistimet kypärä ja vaik polvarit ois hyvä olla mut peleis varusteet mukaa mä harrastin vaa noin 4 vuotta ja sit lopetin ku en enää jaksanu pukee varusteit jatkuvasti ja käyttää vapaa aikaa siihe mut rigettee kanattaa ainki kokeilaa on see kivaa voisin alottaa sen taas=D mut siit on jo kolme vuotta ku oon harrastanu
- ringettegirl
Moi. Oon 13v. ringeten pelaaja Kangasniemeltä. Mä en oikein tiiä Helsingin joukkueista, mut ikäs perusteella sun pitäis pelata D-junioreissa, koska C-nuoret on jo niin kova sarja, joten se on ehkä ns aloittelijalle kova sarja. :)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220- 1161220
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per50963- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40805
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721