ATM Japanissa?

Mies1985

Aina puhutaan näistä thaimaalaisista vientivaimoista mutta eiköhän 99% miehistä ole sitä mieltä että Kauko-Aasian pohjoispuolella naiset ovat parhaimmillaan. Siellä tietysti myös elintaso on kunnossa (Hong Kong, Taiwan, Korean Tasavalta, Japani jne.) joten elintason avulla naista ei voi houkutella.

Kuitenkin olen aina kuullut että vaikka Japanissa on myös rasismia valkoisia kohtaan niin valkoiset miehet ovat siellä todella haluttuja ja tavismies voi maata joka yö eri naisen kanssa koska on niin eksoottinen ja useimmiten vielä suht miehekäs verrattuna valtaväestöön. Eksotiikka kiinnostaa.

Myös kieli muistuttaa robottimaisuudessaan ja vokaalien rikkaudessa aika paljon suomea eikä pitäisi olla hankala oppia (puhumaan). Tosin ulkomaalaisen voi olla vaikea työllistyä ja saada asuinpaikkaa yllä mainitun rasismin takia ja ulkomaalaisille työntekijöille jopa maksetaan siitä että he lähtisivät pois. Ulkomaiset englannin opettajat sun muut saavat huonoa palkkaa.

Onko kukaan kuullut AT-miehistä jotka ruskehtavien thaikkujen sijaan olisivat käyneet testaamassa markkina-arvoaan tuolla suunnalla?

4

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kokemuksesta voin sanoa, että normaalin, valkoihoisen, suomalaisen miehen ei tarvitse kuin suunsa avata ja puhua hieman japania, niin paikalliset naiset ovat aivan lääpällään.

Sitten on vielä nämä teini-tytöt, jotka alkavat seurustella ulkomaalaisen kanssa vain saadakseen opiskella tältä englantia, joten edes japania ei tarvitse osata.

Toisaalta tuo rasismi on juuri sitä, mitä sanot, mutta toisaalta normaali, suomalainen mies istuu japanilaisiin kauneus/komeus -käsityksiin, kuin nenä päähän.

Mutta ei ATM:n kuitenkaan kannata reissuun rahojaan tuhlata. Ei tämä kuitenkaan uskalla naista lähestyä..

• Siinä aatokseni

Tuskinpa sulla olisi sielläkään vientiä, enkä usko, että saat Suomestakaan mitään palkallisia töitä.

• Kokeiltu on, ei toiminut. Supliikkitaitoja vaativat sielläkin.

• Tietävä mies

Olen käynyt, ja olen itse asiassa ollut japanilaisten naisten kanssa. Tosin ikinä en nähnyt että ruma länsimainen mies olisi Japanissa mitään saanut. Naiset lähtevät aina komeiden tai tyylitajuisten matkaan. Rumalla ja tuppisuulla miehellä on paljon vaikeampaa yrittää edes pillunsaantia Japanissa kuin Suomessa. Rahalla on myös paljon suurempi merkitys. Naiset, jotka eivät ole huoria edellyttävät silti että mies on rikas, vaikka et naista suoranaisesti ostaisikaan.

Suosittelen unohtamaan koko jutun. Jotenkin ihmeellisesti tämä käsitys japanilaisnaisten ylenpalttisesta hingusta valkoihoisia miehiä kohtaan elää edelleen, vaikka nykyään Tokio on täynnä ulkomaalaisia. Ei suomalainen siellä mikään eksoottinen ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe