Tuoksujen taikaa

Ruusu

Kertoisiko joku mikä tuoksu virkistää, kiihottaa, rentouttaa ym.

8

1298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

laventeli rentouttaa,sitruuna piristää, jasmiini,ruusu on romanttisempia...

• coconut

nuo ruusut ja laventelit voi ehkä toimia jollain mutta tuo mieleen lähinnä vanhahkon naisen.itse rakastan body shopin kookosöljyä.myös useat muut ovat ihastuneina haistelleet:)ja mieheni pitää siitä.toinen hyvä tuoksu on joop-parfyymi.

• sarahh
        coconut kirjoitti:

nuo ruusut ja laventelit voi ehkä toimia jollain mutta tuo mieleen lähinnä vanhahkon naisen.itse rakastan body shopin kookosöljyä.myös useat muut ovat ihastuneina haistelleet:)ja mieheni pitää siitä.toinen hyvä tuoksu on joop-parfyymi.

Esim. Weledalla on ihanalta tuoksuvia kasvo, kylpy ja vartalotuotteita. Mulla on mm. ruusu ja laventelituotteita ja eivät kyllä saa vanhan naisen hajuiseksi. :)

Nuorekkaille sopii esim. piristävä citrus. Kylpyaineena aivan ihana aamulla!

• sanni_
        coconut kirjoitti:

Ei sellasta enää missään body shopissa myydä. sulla on jotain sikavanhaa tuotetta, jota et enää lisää saa kun se loppuu :D

• santelipuu
        coconut kirjoitti:

Tarkoitatko sitä kuivaöljysuihketta, vai jotain pientä pulloa, jossa on eteeristä öljyä?

• Milon

Mä ihastuin Yves Rocherin tuoksuvaan vartaloemulsioon nimeltä Evidence comme une. Eli ei ole suihkutettavaa parfyymiä vaan tuubista vartalolle levitettävää tuoksua. Aivan ihana kesä tuoksu. Hinta norm 18e, alennuksen kanssa 9e. Tuubi on ihanan vaaleanpunainen.

• Shanthi

Parhaiten ja helpoiten käytät eteerisiä tuoksuöljyjä kylvyssä tai tuoksulyhdyssä. Muista että korkeintaan 6 tippaa yhteensä juoksevaan kylpyveteen/tuoksulamppuun lisättynä. Jos haluat rentoutusta ja haluat rauhoittua, laita 3 tippaa ylan-ylangia, ja 3 tippaa laventelia, jos kaipaat virkistystä, ja piristystä mielialaan, niin sitten 3 tippaa bergamottia, ja 3 tippaa appelsiinia. Jos kiihottavaa kylpyhetkeä kumppanin kanssa kaipaat niin silloin 6 tippaa ylan-ylangia pelkästään riittää tuomaan oikean vireen.

• vanil´ja

bodyshopista voi ostaa myös tuoksuttomia hierontaöljyjä, joihin voi itse pyytää haluamaansa tuoksua lisättäväksi. Vanilja ja kookos ovat mielestäni aika sensuelleja hierontatuoksuja.. ja rentouttaviakin.. tuoksutippoina vaikk a juuri tuoksulamppuun..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1526
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1166
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      223
      1156
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      258
      1001
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      959
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      940
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      923
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      879
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      777
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      772
    Aihe