Tuoksujen taikaa

Ruusu

Kertoisiko joku mikä tuoksu virkistää, kiihottaa, rentouttaa ym.

8

1286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

laventeli rentouttaa,sitruuna piristää, jasmiini,ruusu on romanttisempia...

• coconut

nuo ruusut ja laventelit voi ehkä toimia jollain mutta tuo mieleen lähinnä vanhahkon naisen.itse rakastan body shopin kookosöljyä.myös useat muut ovat ihastuneina haistelleet:)ja mieheni pitää siitä.toinen hyvä tuoksu on joop-parfyymi.

• sarahh
        coconut kirjoitti:

nuo ruusut ja laventelit voi ehkä toimia jollain mutta tuo mieleen lähinnä vanhahkon naisen.itse rakastan body shopin kookosöljyä.myös useat muut ovat ihastuneina haistelleet:)ja mieheni pitää siitä.toinen hyvä tuoksu on joop-parfyymi.

Esim. Weledalla on ihanalta tuoksuvia kasvo, kylpy ja vartalotuotteita. Mulla on mm. ruusu ja laventelituotteita ja eivät kyllä saa vanhan naisen hajuiseksi. :)

Nuorekkaille sopii esim. piristävä citrus. Kylpyaineena aivan ihana aamulla!

• sanni_
        coconut kirjoitti:

Ei sellasta enää missään body shopissa myydä. sulla on jotain sikavanhaa tuotetta, jota et enää lisää saa kun se loppuu :D

• santelipuu
        coconut kirjoitti:

Tarkoitatko sitä kuivaöljysuihketta, vai jotain pientä pulloa, jossa on eteeristä öljyä?

• Milon

Mä ihastuin Yves Rocherin tuoksuvaan vartaloemulsioon nimeltä Evidence comme une. Eli ei ole suihkutettavaa parfyymiä vaan tuubista vartalolle levitettävää tuoksua. Aivan ihana kesä tuoksu. Hinta norm 18e, alennuksen kanssa 9e. Tuubi on ihanan vaaleanpunainen.

• Shanthi

Parhaiten ja helpoiten käytät eteerisiä tuoksuöljyjä kylvyssä tai tuoksulyhdyssä. Muista että korkeintaan 6 tippaa yhteensä juoksevaan kylpyveteen/tuoksulamppuun lisättynä. Jos haluat rentoutusta ja haluat rauhoittua, laita 3 tippaa ylan-ylangia, ja 3 tippaa laventelia, jos kaipaat virkistystä, ja piristystä mielialaan, niin sitten 3 tippaa bergamottia, ja 3 tippaa appelsiinia. Jos kiihottavaa kylpyhetkeä kumppanin kanssa kaipaat niin silloin 6 tippaa ylan-ylangia pelkästään riittää tuomaan oikean vireen.

• vanil´ja

bodyshopista voi ostaa myös tuoksuttomia hierontaöljyjä, joihin voi itse pyytää haluamaansa tuoksua lisättäväksi. Vanilja ja kookos ovat mielestäni aika sensuelleja hierontatuoksuja.. ja rentouttaviakin.. tuoksutippoina vaikk a juuri tuoksulamppuun..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      423
      5528
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1918
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      367
      1864
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      120
      1084
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1014
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      928
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      825
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      72
      801
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      714
    Aihe