Tuoksujen taikaa

Ruusu

Kertoisiko joku mikä tuoksu virkistää, kiihottaa, rentouttaa ym.

8

1228

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

      laventeli rentouttaa,sitruuna piristää, jasmiini,ruusu on romanttisempia...

      • coconut

        nuo ruusut ja laventelit voi ehkä toimia jollain mutta tuo mieleen lähinnä vanhahkon naisen.itse rakastan body shopin kookosöljyä.myös useat muut ovat ihastuneina haistelleet:)ja mieheni pitää siitä.toinen hyvä tuoksu on joop-parfyymi.


      • sarahh
        coconut kirjoitti:

        nuo ruusut ja laventelit voi ehkä toimia jollain mutta tuo mieleen lähinnä vanhahkon naisen.itse rakastan body shopin kookosöljyä.myös useat muut ovat ihastuneina haistelleet:)ja mieheni pitää siitä.toinen hyvä tuoksu on joop-parfyymi.

        Esim. Weledalla on ihanalta tuoksuvia kasvo, kylpy ja vartalotuotteita. Mulla on mm. ruusu ja laventelituotteita ja eivät kyllä saa vanhan naisen hajuiseksi. :)

        Nuorekkaille sopii esim. piristävä citrus. Kylpyaineena aivan ihana aamulla!


      • sanni_
        coconut kirjoitti:

        nuo ruusut ja laventelit voi ehkä toimia jollain mutta tuo mieleen lähinnä vanhahkon naisen.itse rakastan body shopin kookosöljyä.myös useat muut ovat ihastuneina haistelleet:)ja mieheni pitää siitä.toinen hyvä tuoksu on joop-parfyymi.

        Ei sellasta enää missään body shopissa myydä. sulla on jotain sikavanhaa tuotetta, jota et enää lisää saa kun se loppuu :D


      • santelipuu
        coconut kirjoitti:

        nuo ruusut ja laventelit voi ehkä toimia jollain mutta tuo mieleen lähinnä vanhahkon naisen.itse rakastan body shopin kookosöljyä.myös useat muut ovat ihastuneina haistelleet:)ja mieheni pitää siitä.toinen hyvä tuoksu on joop-parfyymi.

        Tarkoitatko sitä kuivaöljysuihketta, vai jotain pientä pulloa, jossa on eteeristä öljyä?


    • Milon

      Mä ihastuin Yves Rocherin tuoksuvaan vartaloemulsioon nimeltä Evidence comme une. Eli ei ole suihkutettavaa parfyymiä vaan tuubista vartalolle levitettävää tuoksua. Aivan ihana kesä tuoksu. Hinta norm 18e, alennuksen kanssa 9e. Tuubi on ihanan vaaleanpunainen.

    • Shanthi

      Parhaiten ja helpoiten käytät eteerisiä tuoksuöljyjä kylvyssä tai tuoksulyhdyssä. Muista että korkeintaan 6 tippaa yhteensä juoksevaan kylpyveteen/tuoksulamppuun lisättynä. Jos haluat rentoutusta ja haluat rauhoittua, laita 3 tippaa ylan-ylangia, ja 3 tippaa laventelia, jos kaipaat virkistystä, ja piristystä mielialaan, niin sitten 3 tippaa bergamottia, ja 3 tippaa appelsiinia. Jos kiihottavaa kylpyhetkeä kumppanin kanssa kaipaat niin silloin 6 tippaa ylan-ylangia pelkästään riittää tuomaan oikean vireen.

    • vanil´ja

      bodyshopista voi ostaa myös tuoksuttomia hierontaöljyjä, joihin voi itse pyytää haluamaansa tuoksua lisättäväksi. Vanilja ja kookos ovat mielestäni aika sensuelleja hierontatuoksuja.. ja rentouttaviakin.. tuoksutippoina vaikk a juuri tuoksulamppuun..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe