Tuoksujen taikaa

Ruusu

Kertoisiko joku mikä tuoksu virkistää, kiihottaa, rentouttaa ym.

8

1263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

laventeli rentouttaa,sitruuna piristää, jasmiini,ruusu on romanttisempia...

• coconut

nuo ruusut ja laventelit voi ehkä toimia jollain mutta tuo mieleen lähinnä vanhahkon naisen.itse rakastan body shopin kookosöljyä.myös useat muut ovat ihastuneina haistelleet:)ja mieheni pitää siitä.toinen hyvä tuoksu on joop-parfyymi.

• sarahh
        coconut kirjoitti:

nuo ruusut ja laventelit voi ehkä toimia jollain mutta tuo mieleen lähinnä vanhahkon naisen.itse rakastan body shopin kookosöljyä.myös useat muut ovat ihastuneina haistelleet:)ja mieheni pitää siitä.toinen hyvä tuoksu on joop-parfyymi.

Esim. Weledalla on ihanalta tuoksuvia kasvo, kylpy ja vartalotuotteita. Mulla on mm. ruusu ja laventelituotteita ja eivät kyllä saa vanhan naisen hajuiseksi. :)

Nuorekkaille sopii esim. piristävä citrus. Kylpyaineena aivan ihana aamulla!

• sanni_
        coconut kirjoitti:

Ei sellasta enää missään body shopissa myydä. sulla on jotain sikavanhaa tuotetta, jota et enää lisää saa kun se loppuu :D

• santelipuu
        coconut kirjoitti:

Tarkoitatko sitä kuivaöljysuihketta, vai jotain pientä pulloa, jossa on eteeristä öljyä?

• Milon

Mä ihastuin Yves Rocherin tuoksuvaan vartaloemulsioon nimeltä Evidence comme une. Eli ei ole suihkutettavaa parfyymiä vaan tuubista vartalolle levitettävää tuoksua. Aivan ihana kesä tuoksu. Hinta norm 18e, alennuksen kanssa 9e. Tuubi on ihanan vaaleanpunainen.

• Shanthi

Parhaiten ja helpoiten käytät eteerisiä tuoksuöljyjä kylvyssä tai tuoksulyhdyssä. Muista että korkeintaan 6 tippaa yhteensä juoksevaan kylpyveteen/tuoksulamppuun lisättynä. Jos haluat rentoutusta ja haluat rauhoittua, laita 3 tippaa ylan-ylangia, ja 3 tippaa laventelia, jos kaipaat virkistystä, ja piristystä mielialaan, niin sitten 3 tippaa bergamottia, ja 3 tippaa appelsiinia. Jos kiihottavaa kylpyhetkeä kumppanin kanssa kaipaat niin silloin 6 tippaa ylan-ylangia pelkästään riittää tuomaan oikean vireen.

• vanil´ja

bodyshopista voi ostaa myös tuoksuttomia hierontaöljyjä, joihin voi itse pyytää haluamaansa tuoksua lisättäväksi. Vanilja ja kookos ovat mielestäni aika sensuelleja hierontatuoksuja.. ja rentouttaviakin.. tuoksutippoina vaikk a juuri tuoksulamppuun..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10171
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2468
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      216
      1938
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1733
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1070
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1044
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      872
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      842
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      85
      815
    Aihe