Musta on suorastaan noloa Turun maineelle, kun muualla Suomessa Jyväskylää myöden tehdään näkyvästi plastiikkakirurgisia leikkauksia, on yksityiset plastiikkakirurgiset sairaalat jne. Täällä on Mehiläinen, Pulssi ja Terveystalo: niissä kourallinen plastiikkakirurgeja jotka pitää sivubisneksenä yksityisvastaanottoa ja on päivät töissä TYKSissä.
Kysynkin siis, onko kellään tietoa/kokemusta, että Turussa olis joku osaava rintaimplanttien laittoon perehtynyt plastiikkakirurgi? Tai onko joku laitattanut tissit Turussa ja jos, niin missä? Mikä oli hinta (suunnilleen)? Entä lopputulos?
Rintaimplantit Turussa? Laittaako kukaan ja missä?
10
1739
Vastaukset
- juupajoopa
Olisin itse halunnut myös nykyiset implanttini laittaa Turussa. Sähköpostia laitoin useisiin paikkoihin, mutta mistään en saanut edes vastausta. Yhteen paikkaan soitin, josta luvattiin plastiikkakirurgin soittavan minulle takaisin, mutta soittoa ei ikinä kuulunut. Mietinkin, että jos alku jo tökkii näin, minkälaista olisi jatko.Maksavana asiakkaana ajattelin saavani kyllä muualta asianmukaista palvelua ja sainkin. Tampereelta tuli vastaus muutamassa tunnissa ja konsultaatioaika sovittiin samana päivänä. Kuten myös muista paikoista mihin olin yhteydessä, viimeistään parin päivän kuluessa sain vastaukset.
Ihme paikka tuo Turku, tehdäänkö siellä sitten niin vähän yksityisen puolen operaatioita, ettei tarvitse paljon yksittäisen asiakkaan eteen nähdä vaivaa? Hei Turku2012!
Terveystalossa pitää to-pe vastaanottoa Furkat Mansurow niminen plastiikkakirurgi. En osaa oikeastaan sanoa hänen taustastaan paljoa, mutta ei ole päivätöissä TYKSissä, mikä lienee etu, jos tissileikkausta siis ajattelet.
Vaikka olin jo päättänyt mennä Asko Salmelle leikkaukseen, kävin vielä (turkulaisena) kysymässä hänen mielipidettään mun rinnoista, niistä kesäkuussa laitetuista 225cc surkeista implanteista ja vielä surkeamman näköisestä lopputuloksesta.
Hän oli mukava ja puhui ihan ok suomea. Hän osasi mm. heti rinnat nähtyään antaa järkevän kokoarvion implanteille, jotka mulle olisi pitänyt laittaa: 375-400cc (ja AS laittoi reilu viikko sitten 375cc). Hän olisi valinnut erilaisen profiilin implantille, kuin AS, mutta nämä ovat varmaan niitä makuasioita. Hän selitti tosi tarkasti miksi valitsisi tietyn profiilin, koon jne. Selitti mulle myös mistä esim. kiitoradan muodostuminen johtuu (joka mulla oli vanhojen implanttien kanssa).
En sanois, että F.Mansurow olis tissiguru tyyliin Asko Salmi tai Jaan Troost, mutta hän olisi takuulla tehnyt mulle paremmat tissit, mitä se ensimmäinen kirurgi teki. Se joka onnistui uskottelemaan, ettei yli 250cc implanttia voi mulle edes laittaa ilman että näyttäisin hassulta.
F.Mansurow sanoi käyttävänsä periaatteessa mitä implanttimerkkiä tahansa, jos potilas erikseen jotain vaatii, mutta itse suosii joko Natrellea tai Eurosiliconea. Jälkimmäisistä hänellä oli maahantuojan kanssa vielä joku sopimus, että saa niitä alennettuun hintaan, joten kertoi, että sen vuoksi moni hänen potilaansa valitsee ne. Hinta augmentaatiolle olis Terveystalolla ollut n. 5000e jos olis valinnut Eurosiliconet.
Toivottavasti näistä tiedoista oli jotain iloa. Turun tarjonta on kyllä onnettoman suppea kaupungin koko huomioiden... :/- jfkgkgh
Jos jossain laitetaan implantteja vain satunnaisesti ja harvoin, ammattitaitoa ei pääse kertymään. Tilanne muuttuu jos leikkaava lääkäri on tavallaan vieraileva lääkäri, eli tulee jostain muualta ja on päätoimipaikallaan tehnyt paljon rintaleikkauksia. Minä kyllä maksan mieluummin ne matkakulut ja matkustan paikkakunnalle jossa saan varmuudella ammattitaitoista palvelua. Helsinkiläisenä minulla oli helppo valita JT ammattitaidon vuoksi ja kun matkat Suomenlahden yli sisältyi leikkauksen hintaan, asiaa ei tarvinnut miettiä kauaa.
- Turku 2012
Kiitos ex-lauta ja muut vastaajat! Taidan käydä kattomassa mitä se Terveystalon plastiikkakirurgi sanoo ja jos ei vakuuta, menen Helsinkiin tai Tampereelle. Harmittais vaan matkustella, ku vaikee järkätä aikatauluja perheen takia.
5000e hintana ei olis pahimmasta päästä. Näyttikö kirurgi tekemiään ennen-jälkeen kuvia?- juupajoopa
En nyt ihan satavarmasti muista, mutta siis minusta Tampereella maksoi myöskin tuota luokkaa omat tissini.
- Asiat tärkeysjärj.
Kyllä ne perheen aikataulukysymykset on jätettävä taka-alalle jos aikoo niinkin isoon operaatioon kuin implanttien laittoon. Kun vielä olet toipilas muutaman viikon kotonakin jolloin joku muu saa hoidella suuremmalla panoksella perhettä, parempi että satsaat nimekkääseen lääkäriin. Junalla pääsee nopeasti ja mukavasti Helsinkiin ja takaisin, eikä ole montaa tuntia aikatauluista pois. Suunnilleen samalla hinnalla leikkaa parikin pätevää lääkäriä Helsingissä ja jos satsaa aikaa vähän enemmän, pääsee halvemmalla ja ainakin yhtä hyvää laatua kun hyppää Helsingistä Tallinnan laivaan.
Hei Turku 2012!
Mä menin vastaanotolle lähinnä tulevan implantin kokoasiaa varmistelemaan.
Kun en alunperinkään ollut aikeissa mennä hänelle leikkaukseen, ei mieleeni tullut kysyä ennen-jälkeen valokuvia nähtäväksi.- hesa tai manse
Hei Turku
Ei taida turussa olla täysin yksityistä plastiikkakirurgia. FM taitaa olla päätoiminen sairaalakirurgi. Eli hyppää vaan joko helsingin tai tampereen junaan. Helsingissä päätoimisia ja paljon rintojen suurennuksia tekeviä ainakin AS ja HP? Tampereella HK. Vaihtelua näyttää olevan miten tekevät eli osa käyttää vaan anatomisia implantteja. Kysy eri klinikoista eli sitä että tekee paljon ja tekee eri tavoin. - kummastunut???
Luulis nyt perhana jonkun tissikirurgin tajuavan, mitkä markkinat avautuis, kun pistäis Turkuun praktiikan pystyyn! Ei varteenotettavia kilpailijoita, mainonta sanomalehdissä/TV:ssä varmasti halvempaa mitä esim. Helsingissä... Tilojen vuokrakin olis edullisempaa. Ei kai ne turkulaiset luonnostaan sen isorintaisempia ole, etteivätkö muka silkkareita ottais, siinä missä muutkin??? Lähikunnistakin tulis asiakkaat mieluumin Turkuun, kun köttyyttävät bussilla Helsinkiin asti. Turkuun kun laittais "plastiikkakirurgisen sairaalan X" pystyyn (edellyttäen että kirurgi olis kunnollinen), niin varmasti riittäis asiakkaita.
- ............
Jos liikeidea olisi ollut kannattava niin luulisi jo jonkun ison lääkäriaseman teettävän implanttileikkauksia Turussa vierailevalla plastiikkakirurgilla. Kulkeehan AS Helsingin ja Jyväskylän väliä. Moni muukin pääpaikkanaan Helsinkiä pitävä nimekäs plastiikkakirurgi käy muualla Suomessa leikkaamassa. Ilmeisesti Turussa ei ole ollut riittävästi kysyntää kun Helsinkiin pääsee helposti junalla. Bussilla ei kannata matkustaa tässä tapauksessa, ainakaan paluumatkalla, rinnat eivät pidä bussin tärinästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693