Moi, haluaisin saada tietoa miten saisin tyttöystävän. Luokassa on yksi tyttö mistä olen tykännyt eskarista asti. (Olen nyt 5 lk. ). Hän kyllä juttelee välillä mulle ja mä sille mut en tiä mitä tehdä enää. Voisitteko vastata?
Miten saan tyttöystävän???
8
730
Vastaukset
- näin teet
hakeudu sen läheisyyteen vaikka välitunnilla ja juttele sille harrastuksissta tai läksyistä vaikka. Sitten sanot sille et sä tykkäät siitä.
- info 4 u
Pyydä häntä ulos, ilmaise tunteesi, ole mukava/ystävällinen, mutta muista olla myös oma itsesi..... aloita suhde......
- kokemuston
HEI haloo oot vast vitosel, odota viel pari vuot ku ei noi suhteet mittää kest
- pihkassa
JOO mulla on kanssa yksi tyttö kiikarissa olen ollut pihkasta siihen jo eskarista asti
voisiko joku kertoa miten se voisi alkaaJoo o jos molemmilla on vaikka facebook,twitter,messenger/textailu mahdollisuus kehu tyttöä vaikka hiuksia pyydä ulos esim vaikka pelaa futist tai muuten vaa chillailemaan itte tapasin tytön facebook kehuin häntä pyysin ulos ja nytten olemme yhdessä kyllä toi toimii mutta suhteet kannattaa alottaa 6lk muuten se on pelkkää leikkimistä ellei tunteet ovat aidot toivon että kommentistani on jtn hyötyä
- rakastunu1
Oon pihkas yhtehen mun luokkalaaseen ollaan koko ajan yhyres mutta en oo oikeen varma että tykkääkö se musta miten sen saa seleville auttakaa!!
- mies 36v
Nasia saa kehumalla niitä kauniiksi, kehumalla niiden vaatteita, hiuksia, silmiä ja hymyä. Joten alappa hehkuttaa sille et kuinka hyvännäköinen se on ja kuinka sinä hymyilet kun se hymyilee.
- Rakastunut2920
Juttele sille ja sitte oo se kaa jos se menee pelaa futaa sit esim osta sille jotaa ja sano et sul ois esim 2 leffalippuu ni sitte sano et kukaa ei tuu ni haluuks se ja sitte kerro et tykkäät siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746364MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415438Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624279NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764159Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja673911Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.781261- 3281105
- 601070
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32890Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831