Moi, haluaisin saada tietoa miten saisin tyttöystävän. Luokassa on yksi tyttö mistä olen tykännyt eskarista asti. (Olen nyt 5 lk. ). Hän kyllä juttelee välillä mulle ja mä sille mut en tiä mitä tehdä enää. Voisitteko vastata?
Miten saan tyttöystävän???
8
674
Vastaukset
- näin teet
hakeudu sen läheisyyteen vaikka välitunnilla ja juttele sille harrastuksissta tai läksyistä vaikka. Sitten sanot sille et sä tykkäät siitä.
- info 4 u
Pyydä häntä ulos, ilmaise tunteesi, ole mukava/ystävällinen, mutta muista olla myös oma itsesi..... aloita suhde......
- kokemuston
HEI haloo oot vast vitosel, odota viel pari vuot ku ei noi suhteet mittää kest
- pihkassa
JOO mulla on kanssa yksi tyttö kiikarissa olen ollut pihkasta siihen jo eskarista asti
voisiko joku kertoa miten se voisi alkaaJoo o jos molemmilla on vaikka facebook,twitter,messenger/textailu mahdollisuus kehu tyttöä vaikka hiuksia pyydä ulos esim vaikka pelaa futist tai muuten vaa chillailemaan itte tapasin tytön facebook kehuin häntä pyysin ulos ja nytten olemme yhdessä kyllä toi toimii mutta suhteet kannattaa alottaa 6lk muuten se on pelkkää leikkimistä ellei tunteet ovat aidot toivon että kommentistani on jtn hyötyä
- rakastunu1
Oon pihkas yhtehen mun luokkalaaseen ollaan koko ajan yhyres mutta en oo oikeen varma että tykkääkö se musta miten sen saa seleville auttakaa!!
- mies 36v
Nasia saa kehumalla niitä kauniiksi, kehumalla niiden vaatteita, hiuksia, silmiä ja hymyä. Joten alappa hehkuttaa sille et kuinka hyvännäköinen se on ja kuinka sinä hymyilet kun se hymyilee.
- Rakastunut2920
Juttele sille ja sitte oo se kaa jos se menee pelaa futaa sit esim osta sille jotaa ja sano et sul ois esim 2 leffalippuu ni sitte sano et kukaa ei tuu ni haluuks se ja sitte kerro et tykkäät siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389