Moi, haluaisin saada tietoa miten saisin tyttöystävän. Luokassa on yksi tyttö mistä olen tykännyt eskarista asti. (Olen nyt 5 lk. ). Hän kyllä juttelee välillä mulle ja mä sille mut en tiä mitä tehdä enää. Voisitteko vastata?
Miten saan tyttöystävän???
8
679
Vastaukset
- näin teet
hakeudu sen läheisyyteen vaikka välitunnilla ja juttele sille harrastuksissta tai läksyistä vaikka. Sitten sanot sille et sä tykkäät siitä.
- info 4 u
Pyydä häntä ulos, ilmaise tunteesi, ole mukava/ystävällinen, mutta muista olla myös oma itsesi..... aloita suhde......
- kokemuston
HEI haloo oot vast vitosel, odota viel pari vuot ku ei noi suhteet mittää kest
- pihkassa
JOO mulla on kanssa yksi tyttö kiikarissa olen ollut pihkasta siihen jo eskarista asti
voisiko joku kertoa miten se voisi alkaaJoo o jos molemmilla on vaikka facebook,twitter,messenger/textailu mahdollisuus kehu tyttöä vaikka hiuksia pyydä ulos esim vaikka pelaa futist tai muuten vaa chillailemaan itte tapasin tytön facebook kehuin häntä pyysin ulos ja nytten olemme yhdessä kyllä toi toimii mutta suhteet kannattaa alottaa 6lk muuten se on pelkkää leikkimistä ellei tunteet ovat aidot toivon että kommentistani on jtn hyötyä
- rakastunu1
Oon pihkas yhtehen mun luokkalaaseen ollaan koko ajan yhyres mutta en oo oikeen varma että tykkääkö se musta miten sen saa seleville auttakaa!!
- mies 36v
Nasia saa kehumalla niitä kauniiksi, kehumalla niiden vaatteita, hiuksia, silmiä ja hymyä. Joten alappa hehkuttaa sille et kuinka hyvännäköinen se on ja kuinka sinä hymyilet kun se hymyilee.
- Rakastunut2920
Juttele sille ja sitte oo se kaa jos se menee pelaa futaa sit esim osta sille jotaa ja sano et sul ois esim 2 leffalippuu ni sitte sano et kukaa ei tuu ni haluuks se ja sitte kerro et tykkäät siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766