Paljonko green cardin hinnaksi tulee noin suunnilleen. Olen pelannut koko ikäni erilaisia mailapelejä ja lyöntiäkin harjoitellut vähäisen.
Green cardin hankkiminen
9
2447
Vastaukset
- raksutiikeri
Riippuu siitä, että meetkö golf-kurssille vaiko suoraan kokeeseen. Kursseihin kuuluu green card ja hinnat vaihtelee...
Tässä halvin keino: Soitin lähiclubin prolle ja pyysin muijalle pelikoe sääntötestiä. Mun muija suoritti sen 15minuutissa Keimolassa toissa syksynä. Se pelas pron kanssa kaks väylää ja pro kyseli vähä säännöistä. Lopuks kortti käteen 35€:n maksua vastaan...- alkup.
Jotain tollasta hommaa ajattelin. Ei kiinnosta mennä opettelemaan ihan perusteita, kun ne jo osaa.
- green card
...rapiat 200€ kurssi koe.
- hene
mulla makso 100€ kurssi kokeiden suoritus.
Pelkkä kokeisen suorieus olis ollu 21 € - Laherry
Minä itse kävin aluksi alkeiskurrsin ja se maksoi noin 100€. Sitten suorittamaan green cardia. Jos pääsi green card kokeesta läpi niin kortin lunastus maksoi muistaakseni 20€. Jos ei läpäissyt koetta (oli niin helppo, että oli lähes mahdotonta olla läpäisemättä) niin silloin ei tarvinnut maksaa mitään.
- Juuri kurssin käynyt
Kävin juuri kaksi viikkoa sitten golffin alkeiskurssin Nurmijärvellä. Hinta oli 150 euroa. Itse green card ei sisältynyt hintaan, vaan se pitää erikseen suorittaa. Green card:n suorittaminen maksaa 60 euroa, mutta se kuulema peritään vain jos läpäisee kokeen..
- Nasta
Juuri kurssin käynyt kirjoitti:
Kävin juuri kaksi viikkoa sitten golffin alkeiskurssin Nurmijärvellä. Hinta oli 150 euroa. Itse green card ei sisältynyt hintaan, vaan se pitää erikseen suorittaa. Green card:n suorittaminen maksaa 60 euroa, mutta se kuulema peritään vain jos läpäisee kokeen..
Itse juuri suoritan kurssia, alkeiskurssi sis. 9h Pro:n kanssa tehokasta harjoittelua ja lisäksi 7 green feetä part3 kentälle, maksaa 120,- sitten päälle 40,- green card. Mielestäni saan rahoille vastinetta, koska ohjaus ja opetus ollut tehokasta!
- xxx
Nasta kirjoitti:
Itse juuri suoritan kurssia, alkeiskurssi sis. 9h Pro:n kanssa tehokasta harjoittelua ja lisäksi 7 green feetä part3 kentälle, maksaa 120,- sitten päälle 40,- green card. Mielestäni saan rahoille vastinetta, koska ohjaus ja opetus ollut tehokasta!
Nurmijärvellä green cardin voi suorittaa myös ilman että osallistuu 150 euron kurssille... 60:llä eurolla.... ja hintaan pelataan 8 reikää joten tuo ei ole paha koska melkein puolet tuosta hinnastahan menisi kierrosmaksuun....
- Tere
Green Card kokonaisuus 200e.Kurssi 150 koe kahden viikon sisällä kurssista 50e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677