Nyt on uusi aika tulossa.

ajat vaihtuvat

Paavali kirjoittaa: " Tätä minä en halua teidän olevan tietämättä, että jumaluuden salaisuus on suuri". Miksi jumaluuden salaisuus sitten on niin suuri?
Jumaluuksia on paljon 123.754 sielua oli yhtaikaa. Kaikki olivat ihmissieluja, joista 6 naistakin oli.
Jumalan huone kirjoitti Raamatun testamentit ja valvoi niitä ja samoin myös aikoinaan Budhan opin ja Islamin myöskin. Muutenhan he olisivat heti kumonneet islamin ja Budhan opin.
Tulevaisuutta johtaa nyt Jeesus Kristus, joka muutti nimensä ElElegtron`iksi.
Odotamme tulevaisuudelta paljon ja kauhujen opin loppumista, iankaikkisine kadotuksineen, joka oli entisen Taivaan hallinnon hyväksymä ja kirjoittama oppi.

21

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ao

:8 Niin myös seurakuntapalvelijain tulee olla arvokkaita, ei kaksikielisiä, ei paljon viinin nauttijoita, ei häpeällisen voiton pyytäjiä,
      3:9 vaan sellaisia, jotka pitävät uskon salaisuuden puhtaassa omassatunnossa.
      3:10 Mutta heitäkin koeteltakoon ensin, sitten palvelkoot, jos ovat nuhteettomat.
      3:11 Samoin tulee vaimojen olla arvokkaita, ei panettelijoita, vaan raittiita, uskollisia kaikessa.
      3:12 Seurakuntapalvelija olkoon yhden vaimon mies, lapsensa ja kotinsa hyvin hallitseva.
      3:13 Sillä ne, jotka ovat hyvin palvelleet, saavuttavat itselleen kunnioitettavan aseman ja suuren pelottomuuden uskossa, Kristuksessa Jeesuksessa.
      3:14 Vaikka toivon pian pääseväni sinun tykösi, kirjoitan sinulle tämän,
      3:15 että, jos viivyn, tietäisit, miten tulee olla Jumalan huoneessa, joka on elävän Jumalan seurakunta, totuuden pylväs ja perustus.
      3:16 Ja tunnustetusti suuri on jumalisuuden salaisuus: Hän, joka on ilmestynyt lihassa, vanhurskautunut Hengessä, näyttäytynyt enkeleille, saarnattu pakanain keskuudessa, uskottu maailmassa, otettu ylös kirkkauteen.

• agnus D

ao: sun pitäs kirjottaa omalle kotisivulles.
        eikä herjata täällä ev lutilaisia ja kirkkoo.

• Mirka ...

""Nyt on uusi aika tulossa""

Jep. Tieto tulee uskontojen tilalle.

• agnus D

Lisäks on tulossa talvi ja joulukin ;)

• kerropas siitä

" Tieto tulee uskontojen tilalle. "

Mikä tieto ?

• EL.a .K.IM

ajat vaihtuvat

Ei taivaan hallinto ole muuttunut.

`Ennallistan vielä tuomarisi, ja neuvonantajasi.`.

Ei se kumoa sitä taivaatkin teen uusiksi juttua.

Se juttu liittyy siihen.

Àikojakin he koittavat muuttaa.`.

Ajan lasku on perinteisesti laskettu tähtien, ja muiden taivaan kappaleiden liikkeistä.

• Vaikuttaa siltä, että koko uskonto on perustunut uhkailuun, väkivaltaan ja pelotteluun. Ja siihen, että ihmisten lukutaito ja tiedot ovat olleet vajavaisia.

Nyt ihmiset ymmärtävät huomattavasti paremmin, eikä heitä enää juurikaan uhkailla muuta kuin herästysliikkeissä, joten uskonnon merkitys on pudonnut merkittävästi. Tieto vähentää uskomuksia. Nyt on uusi aika.

• PSARI

helsinkijokkeri,
        olet 100 %:sti oikeassa.

Itse olen luomassa jotain uutta kaikkien uskontojen tilalle, ja joka henkisyys pohjautuu vain tieteeseen sekä tietoon.

Toisessa ketjussa Rajatilakokemukset ja tiede olleessa Ylen Areena linkissä

http://areena.yle.fi/ohjelma/1674592

kerrotaan tieteen keinoin tuonpuoleisista asioista, jonne minäkin laitoin omat rajatilakokemukseni, joita on ollut useita. Artikkelissa puhutaan mm. tietoisuuden irtautumisista kehosta ym. mielenkiintoisista asioista.

Suomessakin vielä 1 500 -luvulla rahvas ja monet muut ihmiset olivat luku- ja kirjoitustaidottomia, joille alettiin opettaa uskontoa. Kirkko toimi vuosisatoja lukutaidon opettajana suomalaisille, kun koululaitosta ei vielä ollut ja tietämättömiin ihmisiin uskonto upposi kuin kuuma veitsi kylmään voihin.

• Airola ala.

Uskonto ja uhkailu. Uskontojen tarkoituksena on ollut aikaisempaa parempi olemassaolon merkitys. Hauraampiko henki? Ei kuitenkaan vaan avoimempi yhdessäolon vaikutus kattaen kaikki ihmissielut.

Miksi siis uhkailu kauheuksineen, siksi että emme eläisi niin kuin " pellossa".

Tiedon aikakausi on nyt välttämätöntä, sillä ihmiskunta on valveutunut aikaista ihmiskuntaa paremmin. Tarut ja myytit sikseen.

• tutkialta 3.10.

Monet meistä kysyvät ymmällään: " Miksi Jeesus Kristus sitten ei tullutkaan taivaan pilvien päällä Öljymäelle Jerusalemiin"? Sakarja 4:4?
      Kuitenkin kirjoitusten Jeesus on ollut kokoajan meidän kanssamme, kaikkina päivinämme, Hevn.
      Pahoin erehdymme, jos odotamme tuolta luonnolliselta taivaalta ( Skai ) Hänen tulevan, tuhansine pyhineen. Uskon kansahan on tuhannet pyhät.

Hengellisiä kirjoituksia EI pidä maallistaa, olemaan kongreettisia lihassa olevia tapahtumia.

• OIKAISTEN

Oikaisu tutkialta 3.10.
        Sakarja 14:4 ( ei 4:4 )
        Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
        5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
        KYSEESSÄ ONKIN jUMALAN TULO, EI JEESUKSEN!

• Eräs ateisti

Tuo ei onneksi ole kristinuskoa.

Kristinusko nyt pitäisi todella kieltää lailla.

Ev.lut kirkkoon poliisit mennä heti aamulla.

• aTEISTI 2011

Joo, mäkin olen sitä mieltä, että keskitytään nyt enem,män tohon kristinuskoon. Sitten voi noi loput hörhöt, mikä toi sitten lieneekään, ninku lopettaa.

• Olevainen ajallinen

MINÄ OLEN,
      se, joka minä olen, työni ansio.
      MINÄ OLEN, ilmaisee nykyisen olemisen.
      MINÄ OLEN, ilmaisee jatkuvan olemisen.
      MINÄ OLEN, KAIKKI KAIKESSA itsevarma hallitsia.
      MINÄ OLEN Luoja kaikkivaltias.
      MINÄ OLEN, OIKEAMIELINEN OIKEUS.
      MINÄ OLEN, AIKAKAUSIEN TOIVO.
      MINÄ OLEN, TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ.

• ??

Kirje kolossalaisille 2

1. Sillä minä tahdon, että te tiedätte, kuinka suuri kilvoittelu minulla on teidän tähtenne ja laodikealaisten ja kaikkien tähden, jotka eivät ole minun ruumiillisia kasvojani nähneet,
      2. että heidän sydämensä, yhteenliittyneinä rakkaudessa, saisivat kehoitusta omistamaan täyden ymmärtämyksen koko rikkauden

ja pääsisivät tuntemaan Jumalan salaisuuden, Kristuksen,

3. jossa kaikki viisauden ja tiedon aarteet ovat kätkettyinä.

4. Tämän minä sanon, ettei kukaan teitä pettäisi suostuttelevilla puheilla.

5. Sillä jos ruumiillisesti olenkin poissa, olen kuitenkin teidän kanssanne hengessä ja iloitsen nähdessäni järjestyksen, joka teidän keskuudessanne vallitsee, ja teidän lujan uskonne Kristukseen.
      6. Niinkuin te siis olette omaksenne ottaneet Kristuksen Jeesuksen, Herran, niin vaeltakaa hänessä,
      7. juurtuneina häneen ja hänessä rakentuen ja uskossa vahvistuen, niinkuin teille on opetettu; ja olkoon teidän kiitoksenne ylitsevuotavainen.

8. Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä

petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin

eikä Kristukseen.
      9. Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,

• Totuuden voima.

Totuuden voima.
      Totuudella on monet kasvot. Meille on kerrottu kertomuksia, jotka vaativat olemaan totuus ja vielä sanatarkasti oikea. Kuitenkin se on mahdotonta, sillä monet kielelliset käännösvirheet ovat muuttaneet alkuperäisen kirjoituksen ja kääntäjien mieltymykset myöskin.

Meille on sanottu: " Viimeisinä aikoina totuuden tie on tullut häväistyksi", niin on todellakin tapahtunut. Ketkä sitten ovat häväisseet totuuden tien? Eikö juuri hekumoitsiat, joita on kaikkialla: " Tervettä opetusta he eivät siedä"!

Sanan puhtaus on tullut pilkatuksi heidän takiaan, homot, lesbot, pedofiilit ja huorimukset ovat heille hyväksyttäviä. He ovat häpäisseet omat itsensä, nuo laittomat, jotka kehuvat ylenpalttisella rakkaudellaan ja armahtavaisuudellaan.

He ovat tehneet: "VEISTETYN JUMALAN KUVAN". Ottaneet minun TEMPPELIKALLEUTENI ja vieneet ne sioille juotavaksi. Veistetystä Jumalan kuvasta on poistettu mieltymyksen mukaan opetuksia.

He ovat tehneet: "VALETUN JUMALAN KUVAN". vaskeen, kovuuteen valaen sen omaan sieluunsa. Heidän pöyhkeytensä on käynyt yli rajojen. He ovat määränneet Jumalalle oman mielessään olevan määrityksen.
      Valettu Jumalan kuva tarkoittaa, Jumalan on oltava juuri sellainen kun ME haluamme.

" Kun minä tulen takaisin, löytänenkö ( puhdasta opetusta) uskoa maan- päältä"????

• kauan lukenut

Olen varma, kauan luettuani, että Jeesus persoona on kirjallinen tuotos, joka ei vastaa alkuperäistä lainkaan!

• henki tekee eläväksi

" kauan luettuani, että Jeesus persoona on kirjallinen tuotos "

Niinkö ? Mitä sinä sitten luit ?

Apostolien teot 1

8. vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman,
      ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja ja aina maan ääriin saakka". ...

Ja Suomi on aika maanääriissä, eli koskee myös meitä. Ja kun /jos tulet uskoon, tulet tuon ylläolevan R-paikan itse kokemaan.

• Alta Vista.

henki tekee eläväksi, niminerkille sanoisin seuraavaa. Älä ole niinkään varma, että sinäkään olet aina samanlainen, uskovainen?
      Niin monet meistä ovat ensin " vaaleanpunaisten silmälasien" kautta katselleet ja nähneet uskon elämää. Uskon mieli on sokaissut meitä näkemästä oikein.
      Olemme hyväksyneet Raamatussa kerrottuja tapahtumia, jotka ovat hyvinkin raakoja ja elämää loukkaavia. Esim. lasten surmat, jotka Jumala on käskenyt tekemään.

Myöhemmin tarkasteltuani kriittisesti Raamatun kirjoituksia, olen huomannut olleeni " Punaisten silmälasien" kautta katsoja ja katsoneeni läpi sormien selkeitä valheita ja taruja, uskoen niihin ja luottaen.

Jeesuskaan ei ole todellisuudessa sellainen, kun on kirjoitettu, eikä Jumalakaan. Raamatun lupaukset eivät vain pidä paikkaansa.

• ed.

Olen kuule ollut uskossa aika kauan jo reilusti yli kymmenen v..Vaaleanpunaisia laseja mulla ei ole koskaan ollut.
      Jeesus on mulle ollut kantava voima elämässä, ja ilman häntä en halua olla.
      Elämä hänen kanssaan on parempi, kuin se mitä maailma antaa..
      Monin verroin parempi jo tässä ajassa puhumattakaan kun tämä elämä päättyy.

Jumala EI KÄSKENYT surmata lapsia, vaan sen teki Kuningas herodes..

Evankeliumi Matteuksen mukaan 2

1. Kun Jeesus oli syntynyt Juudean Beetlehemissä kuningas Herodeksen aikana, niin katso, tietäjiä tuli itäisiltä mailta Jerusalemiin,
      2. ja he sanoivat: "Missä on se äsken syntynyt juutalaisten kuningas? Sillä me näimme hänen tähtensä itäisillä mailla ja olemme tulleet häntä kumartamaan."
      3. Kun kuningas Herodes sen kuuli, hämmästyi hän ja koko Jerusalem hänen kanssaan.
      4. Ja hän kokosi kaikki kansan ylipapit ja kirjanoppineet ja kyseli heiltä, missä Kristus oli syntyvä.
      5. He sanoivat hänelle: "Juudean Beetlehemissä; sillä näin on kirjoitettu profeetan kautta:

16. Silloin Herodes, nähtyään, että tietäjät olivat hänet pettäneet, vihastui kovin ja lähetti tappamaan kaikki poikalapset Beetlehemistä ja koko sen ympäristöstä, kaksivuotiaat ja nuoremmat, sen mukaan kuin hän oli aikaa tietäjiltä tarkoin tiedustellut.

• Alta Vista.

Vanhassa testamentissa on useita määräyksiä lasten ja naisten tappamiseksi esim. kuningas Saul sai Jumalalta määräyksen tappaa, jopa eläimetkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe