K-Market Kolari

Kauppaa vaihtava

Harmittaa suunnattomasti käydä nykyään K-Marketissa ostoksilla. Kampanjoissa olevat Plussa tuotteet ovat olleet pitkän aikaa jo aina loppu, kun menen ostoksille. Sanotaan, että huomenna tulee lisää. Eikö tilaaja osaa tilata riittävää määrää vai mistä se johtuu? Myöskään pienen sanan kuuleminen kauppiaspariskunnan suusta, ei kuulu heidän tapoihinsa kai? Sitä olen kyllä ihmetelly tuttavien kesken myös, eikö jokainen asiakas ole tervehtimisen arvoinen? Ihmettelen myös henkilökunnan jatkuvaa vaihtumista. Jälleen on uusia kasvoja tullut palvelemaan, kyllä herättää kysymyksiä myös asiakkaalla.

39

6682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vienolainen

      Ei ole lapissa muissakaan K-kaupoissa Plussa-tuotteita,muista saa kauppias paremman katteen.

      Kuukauteen ei ole ollut tiettyä tavaraa,k-plussakortilla halvalla,mutta ei ole.

    • hunpuuki

      k--- kaupan tarjouslehti. sen tarkoitus on vain houkutella k- kauppaan .

      eihän niitä ole tarkoitettu myyntiin.

    • Tarjous taas

      Niin. Sammaa olen ittekki kattonu. Eipä sinne kannatte paljoa ostoksile lähteä, ku ei sinne tilata paljoa ees tavaraa. Tässäki ku kävin, oli plussa tuote loppu, sanottiin että huomena tullee. En viitti joka päivä käyä samassa kaupassa.

    • Mainari

      Kyllähän Kolarin K-Market on näin ulkopaikkakuntalaisen silmin katsottuna kylän paras ruokakauppa. Kuntatasolla Jounin kauppa vie lähinnä suuruutensa ansiosta voiton, mutta kirkonkyläläisillä ei pitäisi olla juurikaan valittamista Ylläsjokisuun K-Marketin suhteen.

      Kunnan kokoon ja varsinkin kirkonkylän asukaslukuun suhteutettuna kolarilaiset saavat olla erittäin tyytyväisiä nykyisestä kauppatilanteesta.

    • homasfmas

      K kaupan henkilökunta on todella törkeää. ainakin se nimeltä mainitsematon mustatukkainen tyttö... Ei edes tervehdi.. ja puuskuttelee kassalla, niin että tulee ihan sellainen olo että anteeks kun tulin kauppaan! Ja kun on kassalla, samainen tyttö lirkuttelee edessä olevalle nuoremmalle miehelle, mutta minulle naama on kuin norsun vitulla!, enkä ole ainoa joka näin on huomannut !

      • maatuska 55v

        olekko jostaki kathelinen tälle tytöle? Mie ainaki olen saanu ihan hyvän palvelun häneltä kuten muiltaki myyjiltä...HOX vaikka käyn vain tarjousten perässä!


    • kasparaitis67

      olen kyllä samaa mieltä homasfmasin kanssa tuosta
      mustatukkaisesta kassa neidistä!

    • Haparanda

      ainoa syy käydä Kolarin K-marketissa on Kata, siinä sitä on naisen mallia, muodollisesti täysin pätevä ja mukava muutenki.

    • Haparanda

      onko tietoo onks tää Kata varattu? sormuksia näkyis olevan. ovatkohan oikeita...

    • Vertaa

      Kyllä kolarin k-marketin tarjonta on aivan perseestä. Varsinki se kauppias ukko ja rouva erittäin töykeitä varsinki se äijä ei edes tervehdi asiakkaita vaan kääntää yleensä päänki pois. Kyllä kauppiaan kuuluis mielestäni kohdella kaikkia asiakkaita tasavertasesti... painukoot opettelemaan asiakas palvelua. Lisäksi kaupassa haisee useasti joku pilaantunu tuote. Sen sijaan Muonion k-marketissa asiakas palvelu on erittäin hyvä ja kauppiaat erittäin mukavia ja hyllyistä löytyy aina lähes kaikkea ja kauppa on muutenki siisti. ISO PLUSSA MUONION K-Marketille...

    • sivistymätönmolli

      johtajat sivistys kouluun en kanna sinne ekuja

    • Onkohannäin

      Kyllä tarjonta on huomattavasti muita kauppoja kattavampi ja asiakaspalvelu myyjiltä ystävällistä.

      • Anonyymi

        Häviää kyllä Ässä kaupalle


    • Parempiaki

      No et sole kyllä sitte pahemmin kauppoja kierrelly vai olekko kauppiaan väärti. 3 kunnan k-marketeista ehdottomasti surkein valinta ja surkein asiakas palvelu... Kyllähän tuo kauppias sikari portaalle hymyilee ja lirkuttelee mutta tavallisia tuunaria kohtaa on ko riihenseinästä revitty piru. Ja niinko tuossa ylhäältä mainittiin niin aika useasti kaupassa haisee pilaantunu tuote. Siinäpä vasta esimerkillinen ja ystävällinen kohtelu voi VITTU. Enkä kanna tuohon kauppaan ennää euroakhaan.

    • sivisteineinpiä

      täysiä muliskoja kumpikin ottaisivat mallia salen johtajasta puhuttelee kaikkia niin kuin sukulaisia on sivistys kohdallaan

      • 1x2x3

        Juu samaa mieltä oon asiasta. K kaupan kauppias on ko kanamunaa nielemässä,täysin väritön tyyppi. Onneksi muu henkilökunta on kivoja.


    • Kku1978

      Kolrin omaa suomi24haukkaa alkanut taas kevät ja yrittäjän pärjääminen vaivaamaan. Kaikki tämänki palstan kirjoitukset samasta kynästä.

      • ErkkiRomu

        Kolarin kaupoista ylivoimaisesti paras valikoima, josta maksaa mielellään hiukan ekstraa. Allanin kauppa on taas oma lukunsa.

        Kun aatteen valinta sulkee ovensa, niin veikkaan että punikki kolarilainen kantaa jatkossa rahansa vihreän kortin kolhoosikauppaan. Ja muistaa maksaa polttoaineesta 6 senttiä ylimääräistä litralta 2 bonussentin takia. Eikä muutenkaan rahoja yrittäjälle, pelsepuupille. Suuryritykset kun kuulemma pitävät asiakkaista, asiakastiedoista ja tuottajista hyvää huolta.


      • piuhakoirti
        ErkkiRomu kirjoitti:

        Kolarin kaupoista ylivoimaisesti paras valikoima, josta maksaa mielellään hiukan ekstraa. Allanin kauppa on taas oma lukunsa.

        Kun aatteen valinta sulkee ovensa, niin veikkaan että punikki kolarilainen kantaa jatkossa rahansa vihreän kortin kolhoosikauppaan. Ja muistaa maksaa polttoaineesta 6 senttiä ylimääräistä litralta 2 bonussentin takia. Eikä muutenkaan rahoja yrittäjälle, pelsepuupille. Suuryritykset kun kuulemma pitävät asiakkaista, asiakastiedoista ja tuottajista hyvää huolta.

        Onko ABC edes auki? Viime viikolla ainakin kiinni.


      • Anonyymi

        Ei ole


    • valivikivitutus

      täällä taas kolarilaiset vithun nukkuhneet valittaa, aivan niinkö kaikesta. valivalivikiviki vetäkää vittu päähän ja menkää töihin

      • Vikiviki

        Ahistaako sinua ku tuohon tyyliin valitat ja vikiset


    • omrat

      henkilökunta ok! MUTTA KAUPPIAAT YLIMIELISIÄ eivät sovi kauppiaiksi!
      EI kannate käydä kolarin K-kaupassa.

    • Allukkako

      Kauppiaat on kuin yhen nielleet ja toista...samoin on Ica Lahen kassa MR. Luulee olevansa joku..ei taia ees kieli kääntyä ruottiksi jos tarve ois...ei sovi työhönsä...

    • Kaakkurirules

      Ainakin siellä saa vanhaa tavaraa....kannattaa katsoa jok aikuisesta tavarasta se päiväys. Ja ei niitä tarjouksia näe....ne on loppunut ennenkin alkoivatkaan....eipä nämä kolarin kaupat kummoista ole. Käyn Oulussa asti töissä että tuon viikonlopuksi sin amukanani ruoat...valitettavasti. Väärinpäin se on mutta kun Oulusta saan tuoreempaa, on enemmän valikoimaa ja halvemmat hinnat niin ei oikein kannata muodon vuoksi ostaa vanhaa ruokaa ylih8ntaan täältä....

    • A-siakas

      Yleisesti ottaen K-ketjun tarjoukset ovat mitättömiä, jotkut hedelmät, jogurttipurkit, joku valmisateria ja jäätelö. Harvemmin mitään kunnollista ruokatavaraa. Ei mitään intoa niiden vuoksi käydä koko kaupassa.

    • kapa1234

      Käykää Salessa niin ei tarvi valittaa.

    • Kylläkaivoksele

      Kauppiaan poika on asiallinen ja fiksu nuori mies ja hyvä asiakaspalvelija!

    • Tarmon_seksiorja

      Ei ne kauppiaat ole henkilökunnallekaan sen mukavempia. Olin siellä kymmenisen vuotta sitten töissä. Kauppias käski seisomaan päällä ekana työpäivänä kun kysyin mitä tehdä seuraavaksi.

      Täys roiske koko jätkä.

      • Anonyymi

        Sanokhaan huumorilla vaikka huono sananvalinta


    • Tarmotaattori

      Rui rui ja vali vali. Vaihtakaa kauppaa valittajat,niin loppuu se valittaminen. Minkäs kauppias luonteelleen voi...

    • Maksaja

      Ikävä kyllä epäystävällinen asenne on jo kaikilla Katariina pois lukien. Asioin kaupassa ei tervehtiny kauppiaat eikä alaiset. Olisiko syytä ottaa K- johtoryhmään yhteyttä. Palvelualttiuteen olisi jo aika puuttua. Ja myyjien hyllyjen välissä juoruilu on epäasiallista ja törkeää työaikana.

      • Tarmoja

        Olen täysin samaa mieltä. Mitenköhän tällainen Katariina on löydetty tähän kauppaan? Täysin eri maata,kun nämä muut juoruilijat ja töykeät myyjät.


    • Anonyymi

      Ei se Kolarin kauppiasmies ole opetellut tervehtimään vieläkään. Epäydtäbällinen tollisko. Eipä tartte käyä sielä ennää.

      • Anonyymi

        Älä valita, käy s marketissa jos ei miellytä k kauppa.
        Itse kyllä olen saanut tervehdykset niin kauppiailta kuin myyjiltäkin.


    • Anonyymi

      Ihme vikinää. Eihän siellä pakko ole käyä jos ei miellytä!

    • Anonyymi

      Sieppiläiset kulkee kolarissa kaupassa, ja sieppijärvessä olis halvemmat hinnat monessa tavarassa.

      • Anonyymi

        Eivät ole.kolarissa on paljon laajemmat valintamahdollisuudet.kun käydään kolarissa muillakin asioilla niin käydään myös ruokakaupoissakin. Samalla mukava nähdä siellä tuttujakin joiden kanssa raataillaan.


    • Anonyymi

      No älkääpä sitten valittakko jos sieppijärvestä loppuu kauppa, silloinko siwa loppu niin oli kauhea itku ko ei ole kauppaa, keräthiin kaikenmaailman adressia, nytkö on kauppa niin ajethaan kolarissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe