Isabella Holm

naisen muodot

24

4456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ??

Mutta lihava

• Täysin aivoton kutsuu häntä "lihavaksi". Musta tuntuu että sulla on jokin sen suuntainen vamma, että mitä luurankomaisempi nainen on niin sitä elävämmäksi ja vahvemmaksi itsesi tunnet.

Jotenkin vähän "epätyypillistä", mutta hauskaa.

(hauskaa naurua)

• vxcxvcxcdfs
        cillae kirjoitti:

Täysin aivoton kutsuu häntä "lihavaksi". Musta tuntuu että sulla on jokin sen suuntainen vamma, että mitä luurankomaisempi nainen on niin sitä elävämmäksi ja vahvemmaksi itsesi tunnet.

Jotenkin vähän "epätyypillistä", mutta hauskaa.

(hauskaa naurua)

Kyllähän hänessä ylimääräistä on, mutta ei hän ehkä ihan lihava ole.

• ...

Eihän se nyt mikään lihava ole, persevä kylläkin. Aika monet pojjaat tykkää sellasesta.

• jaa'a

miten hänestäkin lihavan saa...ei mitenkään. nyky kuva naisesta täytyy olla slimmiä mimmiä...hohhoijaa

• päiväuni

Isabella (eli Kirsi) on niin täydellinen pakkaus että ihan heikottaa. Nainen on juuri upean kokoinen ja muotoinen. Lyhyt, naisellinen, seksikäs, uhkea, muodokas, kaunis, kissamainen. 10 .

• cvxcxvfdssfd

Kun tälle palstalle tämän aloituksen teit, sinulla ilmeisesti liittyi aloitukseesi piiloitettu kysymys.

Vastaus:
      Ei sovi aloittelijalle.

• Mila*

Lihava hän ei ole missään nimessä, on jopa hoikistunut vuosien varrella. Hämääkö näitä lihavaksi nimittelijöitä sitten se, että tältä naiselta löytyy myös kurveja.

• Retkuilija

UPEA!

• isabella homl

moi harri täällä isabella homl rakastan sinua

• isabella holm

moi isabella mina rakastan sinua tv harri

• Isabella holm

Kyllä

• Mievuannääs

Kaunis ja viehättävä!

• Nainen-vain-

Mielelläni olisin hänen mitoissani, on kyllä todella kaunis nainen : )

• 234567yytre

Kaveri nähnyt hänet alasti, selluliittiä löytyy...

• Niinhän lähes meillä kaikilla :)

• joku
        r-m.m kirjoitti:

Niinhän lähes meillä kaikilla :)

@r-m.m

Oletko ajatellut otsatukan laittamista itsellesi? Se mielestäni sopisi hyvin sulle.

• joku kirjoitti:

@r-m.m

Oletko ajatellut otsatukan laittamista itsellesi? Se mielestäni sopisi hyvin sulle.

Itse asiassa minulla on ollut sellainen! :) Harmi vain kun hiuslaatuni on laineikas/kihara niin otsatukka oli sen mukainen...

• M24

Panisin viikon ilman taukoja

Just tuollaiset muodot kiihottaa mua eniten

En halua lautaa

• fani1

kaikin puolin minun nais ihanteitani vastaava nainen,hurmaava ja ihana,rakastan ja haluaisin sexsiä juuri haneltä!

• mies.

Kauneus katoaa jos on muuten idiootti ja pas.ka luonne.

• salkkarit on sarja

Muistakaa nyt kuitenkin että Isabella Holm on vain roolihahmo. Käsikirjoitettu paska luonne. Näyttelijä kirsi ståhlberg ihan eri ihminen ja hänellehän tuo ulkonäkö oikeasti kuuluu eikä tuolle "satuhahmolle"

• Vahvasti epäilen

Hän ei ole Isabella Holm vaan se on hänen roolihahmonsa nimi, jotkut sekoittavat näköjään faktan ja fiktion keskenään. Tuskinpa Kirsi on oikeasti sellainen kuin roolihahmonsa, varmasti on mukava nainen.

• Kkeh

Ah ku pääsisikin työntämään kyrvän kirsin perärööriin ja laueta syvälle suoleen :) upea nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe