on täydellisen upea kaunis seksikäs nainen.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/salatut_elamat/syksy_2009/777523.jpg
Isabella Holm
24
4456
Vastaukset
- ??
Mutta lihava
Täysin aivoton kutsuu häntä "lihavaksi". Musta tuntuu että sulla on jokin sen suuntainen vamma, että mitä luurankomaisempi nainen on niin sitä elävämmäksi ja vahvemmaksi itsesi tunnet.
Jotenkin vähän "epätyypillistä", mutta hauskaa.
(hauskaa naurua)- vxcxvcxcdfs
cillae kirjoitti:
Täysin aivoton kutsuu häntä "lihavaksi". Musta tuntuu että sulla on jokin sen suuntainen vamma, että mitä luurankomaisempi nainen on niin sitä elävämmäksi ja vahvemmaksi itsesi tunnet.
Jotenkin vähän "epätyypillistä", mutta hauskaa.
(hauskaa naurua)Kyllähän hänessä ylimääräistä on, mutta ei hän ehkä ihan lihava ole.
- ...
Eihän se nyt mikään lihava ole, persevä kylläkin. Aika monet pojjaat tykkää sellasesta.
- jaa'a
miten hänestäkin lihavan saa...ei mitenkään. nyky kuva naisesta täytyy olla slimmiä mimmiä...hohhoijaa
- päiväuni
Isabella (eli Kirsi) on niin täydellinen pakkaus että ihan heikottaa. Nainen on juuri upean kokoinen ja muotoinen. Lyhyt, naisellinen, seksikäs, uhkea, muodokas, kaunis, kissamainen. 10 .
- cvxcxvfdssfd
Kun tälle palstalle tämän aloituksen teit, sinulla ilmeisesti liittyi aloitukseesi piiloitettu kysymys.
Vastaus:
Ei sovi aloittelijalle. - Mila*
Lihava hän ei ole missään nimessä, on jopa hoikistunut vuosien varrella. Hämääkö näitä lihavaksi nimittelijöitä sitten se, että tältä naiselta löytyy myös kurveja.
- Retkuilija
UPEA!
- isabella homl
moi harri täällä isabella homl rakastan sinua
- isabella holm
moi isabella mina rakastan sinua tv harri
- Isabella holm
Kyllä
- Mievuannääs
Kaunis ja viehättävä!
- Nainen-vain-
Mielelläni olisin hänen mitoissani, on kyllä todella kaunis nainen : )
- 234567yytre
Kaveri nähnyt hänet alasti, selluliittiä löytyy...
- joku
r-m.m kirjoitti:
Niinhän lähes meillä kaikilla :)
@r-m.m
Oletko ajatellut otsatukan laittamista itsellesi? Se mielestäni sopisi hyvin sulle. joku kirjoitti:
@r-m.m
Oletko ajatellut otsatukan laittamista itsellesi? Se mielestäni sopisi hyvin sulle.Itse asiassa minulla on ollut sellainen! :) Harmi vain kun hiuslaatuni on laineikas/kihara niin otsatukka oli sen mukainen...
- M24
Panisin viikon ilman taukoja
Just tuollaiset muodot kiihottaa mua eniten
En halua lautaa - fani1
kaikin puolin minun nais ihanteitani vastaava nainen,hurmaava ja ihana,rakastan ja haluaisin sexsiä juuri haneltä!
- mies.
Kauneus katoaa jos on muuten idiootti ja pas.ka luonne.
- salkkarit on sarja
Muistakaa nyt kuitenkin että Isabella Holm on vain roolihahmo. Käsikirjoitettu paska luonne. Näyttelijä kirsi ståhlberg ihan eri ihminen ja hänellehän tuo ulkonäkö oikeasti kuuluu eikä tuolle "satuhahmolle"
- Vahvasti epäilen
Hän ei ole Isabella Holm vaan se on hänen roolihahmonsa nimi, jotkut sekoittavat näköjään faktan ja fiktion keskenään. Tuskinpa Kirsi on oikeasti sellainen kuin roolihahmonsa, varmasti on mukava nainen.
- Kkeh
Ah ku pääsisikin työntämään kyrvän kirsin perärööriin ja laueta syvälle suoleen :) upea nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187