mulle hellu

ja heti

Oisko ensimmäistäkään miellyttävää miestä vapailla markkinoilla? Itse olen kyllästynyt elämääni ja haluan äksöniä! Voitas vaikka kirjoitella ensiksi mailia ja sen jälkeen tehdä lähempääkin tuttavuutta vaikka päiväkahvien merkeissä ;)

Olen ulkonäöltäni ihan kivan näköinen. Pitkät vaaleat hiukset, hoikka ja kiva hymy. Luonteeltani olen sosiaalinen, pippurinen, huomionkipeä ja menevä bilehile :)

Baarista en oikein löydä sopivia ehdokkaita, ehkä ihmisten humalatila on siihen suurin syy...

No niin, mitä sitä jaarittelemaan, kaikki katseenkestävät ja mukavat miehet (18-22-v.), laittakaa mailiosoitetta tänne!

HOX!
EPÄTOIVOISET munanjatkeen omistajat, älkää vaivautuko!

20

1634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TÄÄLLÄ

      Täytän kesällä 72 v ja olen myös hellun tarpessa, annappas likka se osoitteesi niin jopas mailaillaan!

    • Tsykiatri

      Tuollaisella tekstillä saat takuuvarmasti täältäkin samanlaisia vastauksia kuin mitä ovat ehdotukset niiltä epäsopivilta miehiltä siellä baarissa.

      Kannattaa harkita esimerkiksi sanojen päiväkahvi, bilehile ja epätoivoinen munanjatke käyttöä pari kertaa, jos yhtä iltaa pitempää tuttavuutta on netin kautta etsimässä.....

      • heh

        Kuuleppa, toihan oli mielenkiintoinen kirjoitus. Ei oo noin vakavaa :) Jos joku ois oikeasti kiinnostunut, niin kaippa se mailiosoitteensa antas, ja kirjottelis suht ihmisiks, vai?

        Tai en oo kyl iha varma, kuin hunningolla nää nykyajan kakslahkeiset ovat... ;)


    • kkp

      sehän on sillä lailla että saisit varmasti täältä seuraa ja iha millaista haluat mut ensinnäkään kukkaa ei ala pistää maili osotettaan tänne ku tulee niin sanottuja friikkejä sit ilmi..et vinkkinä sulle..aukaise sie vaikka uusi maili ja laita sen osoite tänne..ni varmasti kaikki kirjoitteleepi..se vaa on niin et ite sinun täytyy ne kattoa millaisia häntä heikkejä ne oikein on..koska kyllä kaikki pystyy lupaan toiselle ihan kaikkea,eri asia kuka lunastaa lupauksensa.T:KEKETZU (xP

      • Hellunmetsästäjä

    • Master of Situation

      Fyysisesti 28-v Viihdealan ammattilainen, henkisesti ikuinen pikkupoika, joka etsii talouslaitetta ruuanlaittoon imurointiin ja muihin vittumaisiin kotitöihin. saatan kuulostaa boheemilta, koska tuon yleensä työpullon kotia.
      Sinä nainen nuori,ei sua peitä kuori.jos minut haluat riesaksesi,ja olet mulle se,joka mun pyykin pesi,niin tiedän mistä kätesi kesi....
      ps www.speaktime.com

    • Anonyymi

      Mies olen se oikea😘

    • Anonyymi

      Olen rikas25v nuorimies ,asun Putaalla äidin kans.Toivottasti osaat tehdä yhtä hyviä lihapullia kuin äitini.Toivottavasti olet huolehtivainen ja kuuliainen niinkuin äitini.Hän laittaa aamuisin murot ja kaakaon valmiiksi .

    • Anonyymi

      Terve. 😁

    • Anonyymi

      Mina sulle sopiva olen pakolainen ja minulla rahaa paljon kun kaupunki ja valtio maksaa minule niin paljon autonkin maksova. Minula on myos taito naista kasitella olen hella en Suomalainen tyhma mies joka ei osaa rakastela !
      Laita email mina varma valinta sinule 😍

    • Anonyymi

      Hui sinua

    • Anonyymi

      Älä sie hättäile ! Kyllä se sieltä baarista löytyy.

    • Anonyymi

      Tsekkaa torniolaiset tinderistä.yks muija kerää sinne seuraajia.koko tili täynnä huomionhakusia omakuvia aivottomilla klise teksteillä

      • Anonyymi

        Tyypillinen Törniöläinen


      • Anonyymi

        ei kait tinder ole muutenkaan kun huomion hakemista varten enää, aivan turha appi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kait tinder ole muutenkaan kun huomion hakemista varten enää, aivan turha appi

        Tarkotti varmaanki instagramia eikä tinderii.
        Instagramissa ainaki on niin tyhjäpäisiä akkoja. Siitä erottaa että sinne ladellaan näitä white trash liipalaapa tekstejä kera omien, mahollisesti vähäpukeisten kuvien kanssa. Naamaki ku kuminaamari ja seuraajina lähinnä ulkomaan miehiä. Säälittävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kait tinder ole muutenkaan kun huomion hakemista varten enää, aivan turha appi

        Niin.miks esitellä itseään vento vieraille ulkolaisille miehille ??????
        Taidan tietää kenestä kirjoitetaan.kuvia löytyy muualtakin kuin insgramista.huomion hakunen hupakko


    • Anonyymi

      Corona aikana kannattaa tumputtaa kotona. Ei tauti leviä.

    • Anonyymi

      MUTTA KO KÄYTÄT SERLAN TALOUS PAPERIA RULLAA TAMPPOONINA AIKA VÄLJÄ VEKOTIN SULLA

      • Anonyymi

        PIKKU KALLE HUUTAA


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe